دفتر خدمات قضایی جنت آباد

دفتر خدمات قضایی جنت آباد

دفتر خدمات قضایی جنت آباد


امروز با موضوع  معرفی دفتر خدمات قضایی جنت آباد با شما هستیم.

هم اکنون در اکثر نقاط کشور طرح دعاوی و ارجاع شکایات و … از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی صورت می‌پذیرد. امروز با موضوع دفتر خدمات قضایی جنت آباد همراه شما هستیم.اشخاص حقيقي يا حقوقي می‌توانند جهت طرح و پيگيري دعاوي و شكايات و ساير امور قضايي، از طريق دفاتر خدمات قضايي يا درگاه خدمات قضايي و با استفاده از سامانه‌ هاي الكترونيكي و مخابراتي اقدام نمایند.

فلذا دفاتر خدمات قضایی الکترونیک دفاتري براي طرح و پيگيري امور قضايي مراجعان در فضاي مجازي مي ‌باشند و مي‌توانند از ميان دفاتر اسناد رسمي يا غير آن برگزيده يا تاسيس شوند.

نکات مهم دفتر خدمات قضایی جنت آباد

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

چند روش برای اقدام به ثبت شکایات وجود دارد؟

چه مدارکی را در دفتر خدمات الکترونیک قضایی باید ارایه دهیم؟

آیا پلیس هم از خدمات الکترونیک قضایی استفاده می‌نماید؟

[/stextbox]

نشانی و کد دفتر خدمات قضایی جنت آباد 

کد دفتر خدمات قضایی جنت آباد : کد این دفتر خدمات قضایی ۹۲۳۰۱۰۰۷ می باشد

آدرس دفتر خدمات قضایی جنت آباد :آدرس این دفتر خدمات قضائی: استان تهران -تهران- خيابان آيت ا… كاشاني – خيابان جنت آباد جنوبي – نبش كوچه چهارم – پلاك ۵۱ – طبقه دوم – واحد ۲

تلفن دفتر خدمات قضایی جنت آباد : تلفن این دفتر خدمات قضائی۴۴۴۹۴۱۱۲ – ۴۴۸۹۰۳۴۸ با پیش شماره ۰۲۱ می باشد.

چند روش برای ثبت شکایات یا دادخواست‌ها وجود دارد؟

1-در روش اقدام از طريق درگاه، خواهان يا شاكي دادخواست يا درخواست يا شكايت خود را به همراه مستندات مربوطه، به صورت سند الكترونيكي تبديل نموده و پس از محاسبه هزينه دادرسي توسط سامانه و پرداخت الكترونيك آن، (به اشخاص عادی توصیه می‌گردد بعد از مشاوره با وکیل  در خصوص ملزومات و اسناد لازم  با در دست داشتن مدارک کامل به این دفاتر مراجعه نمایند تا از اتلاف وقت جلوگیری گردد.) كد رهگيري را اخذ و با همراه داشتن اصل مستندات، به دفتر مراجعه مي ‌نمايد. دفتر پس از تائيد مطابقت اسناد الكترونيكي تهيه شده با اوراق ابرازي از سوي متقاضي، آن را از طريق سامانه خدمات قضايي به مرجع ذي ‌ربط ارسال مي ‌نمايد.

موسسه حقوقی محدوده قلهک

2-در روش اقدام از طريق دفتر، خواهان يا شاكي دادخواست يا درخواست يا شكايت خود را به همراه مستندات آن به دفتر تحويل مي ‌دهد. دفتر پس از احراز هويت و محاسبه هزينه دادرسي از طريق سامانه و پرداخت الكترونيك آن، اسناد ياد شده را به سند الكترونيكي تبديل كرده و به رويت متقاضي مي ‌رساند(بعضا از شما خواسته می‌شود از و پس از تاييد مطابقت اسناد الكترونيكي تهيه شده با اوراق ابرازي از سوي وي، آن را از طريق سامانه خدمات قضايي به مرجع ذي ‌ربط ارسال مي ‌نمايد.

 

دفتر خدمات قضایی چه اطلاعاتی از اشخاص را می‌تواند اخذ نماید؟

دفتر تحويل گيرنده اسناد،پس از اخذ نشاني الكترونيكي و شماره تلفن همراه خواهان يا شاكي و ثبت در سامانه ثنا، شماره رهگيري مربوط به پرونده را به همراه تاييديه دفتر به وي تحويل مي ‌نمايد و به او كتباً ابلاغ مي ‌كند كه هر گونه اطلاع رساني راجع به پرونده مذكور طبق قوانين تا آخرين مرحله رسيدگي، تنها از طرق مذكور انجام خواهد شد. همچنين خواهان يا شاكي متعهد مي‌ شود هر گونه تغيير در نشاني الكترونيكي يا شماره تلفن همراه خود را با ورود به پايگاه مربوط ثبت نمايد.

از این پس ابلاغ الکترونیک به اشخاص در حکم ابلاغ قانونی است؟

ابلاغ وقت و اوراق قضايي، از قبيل ابلاغ دادخواست و ضمايم آن به خوانده و احضار مشتكي عنه و ابلاغ هر گونه قرار و دستور قضايي به مخاطبان ذي ‌ربط، مطابق آيين نامه نحوه استفاده از سامانه‌ هاي رايانه‌ اي يا مخابراتي انجام مي ‌پذيرد فلذا این نوع ابلاغ بنظر ابلاغی قانونی است و در صورت مشاهده ابلاغ در سیستم فرض بر واقعی بودن ابلاغ است و شخصی که منکر ابلاغ واقعی از این طزریق است باید دلایل ارایه دهد اما رویه محاکم در این خصوص متغیر است.

پولشوئی در سیستم بانکی

پلیس و سایر ضابطین قضایی چه تکلیفی در استفاده از خدمات قضایی الکترونیک دارند؟

ضابطان دادگستري مكلفند در جرايم مشهود و امور فوري پس از انجام اقدامات اوليه و ضروري و تشكيل پرونده مقدماتي به صورت غير الكترونيكي، متعاقباً نسبت به ثبت پرونده و انعكاس نتيجه اقدامات در درگاه و ارسال الكترونيكي آن به مقام قضايي ذي ‌صلاح و پيگيري و انجام دستورات مقام قضايي از طريق سامانه اقدام نمايند.

در امور كيفري در صورتي كه اقدام اوليه به صورت الكترونيكي ممكن نباشد(به جهت جلوگیری از فوت وقت)،پس از تقديم شكايت به صورت غير الكترونيكي به ضابطان يا مقامات قضايي و انجام اقدامات فوري، پيگيري پرونده و تقديم لوايح دفاعي و اسناد و مدارك استنادي طرفين و وكلاي آن‌ها به طريق الكترونيك ادامه خواهد يافت.

وکیل خدمات الکترونیک قضایی تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

اگر نیاز به خدمات مشاوره حقوقی و داوری در مباحث خدمات الکترونیک قضایی و سایر موارد دارید جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری در خصوص موضوعات کیفری، حقوقی، ملکی، خانواده، مطالبه مهریه، نفقه،  و …مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

021-88799562

021-88795408

021-88796143

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

09120067665

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *