دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت ستارخان


امروز با معرفی دفتر وکالت ستارخان  و معرفی وکیل پایه یک دادگستری در ستارخان با شما هستیم.

نام خیابان ستارخان در تهران، با نام غذاخوری های شلوغ و پر ازدحام و همچنین آبمیوه فروشی و ویتامین سراهای معروف در هم آمیخته و وجود بازار سنتی ستارخان در این خیابان معروف غرب تهران، به جاذبه های آن افزوده است.

اما در این بین بسیاری از عزیزان در تماس با دفاتر موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان در ونک، خواهان معرفی دفتر وکالت ستارخان و معرفی بهترین وکیل پایه یک دادگستری در ستارخان شده اند.

بر خود لازم دیدیم تا ضمن معرفی محدوده قضایی ستارخان و معرفی برترین و معتبرترین موسسه حقوقی محدوده ستارخان، گفتاری نیز درباره پرونده های مهم خیابان ستارخان با عزیزان داشته باشیم.

نکات مهم در معرفی دفتر وکالت ستارخان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

محدوده قضایی خیابان ستارخان تهران جهت مراجعه به دفتر وکالت ستارخان کجاست؟

دادگاه خانواده محدوده خیابان ستارخان تهران کجاست؟

دسترسی به دفتر موسسه حقوقی مهر پارسیان از خیابان ستارخان چگونه است؟

برای شکایت از جرایم پزشکی در محدوده خیابان ستارخان به کدام دادسرا مراجعه کنیم؟

[/stextbox]

 

محدوده قضایی خیابان ستارخان

خیابان ستارخان تهران که قبل از انقلاب به خیابان تاج معروف بود، از فلکه دوم آریاشهر (صادقیه) در غرب تهران آغاز شده و با عبور از فلکه اول صادقیه، بعد از تقاطع خیابان خسرو، تبدیل به خیابان دو طرفه شده و با عبور از ساختمان برق آلستوم، پل تاج  و زیر پل یادگار امام، به سمت شرق طی مسیر می نماید.

در منتهی الیه شرق به میدان توحید(کندی سابق) متصل شده و با ورود به بزرگراه چمران، خیابان ستارخان نیز پایان می یابد.

سامانه درخواست وکیل متخصص

تمامی طول غرب به شرق خیابان ستارخان در محدوده منطقه 2 شهرداری تهران قرار دارد و کلانتری 118 ستارخان، وظیفه اجرای دستورات قضایی و رسیدگی به پرونده های ارجاعی در این خیابان را به عهده دارد.

دادگاه حقوقی محدوده ستارخان

برای طرح دعاوی ملکی و حقوقی در محدوده ستارخان، مجتمع قضایی شهید مدنی تهران، واقع در بلوار کشاورز، خیابان قدس، ضلع شرقی دانشگاه تهران صلاحیت ورود دارد و پرونده های در صلاحیت شورای حل اختلاف محدوده خیابان ستارخان به مجتمع قضایی شورای حل اختلاف 2 تهران واقع در بازار روز گیشا، ارجاع می شود.

برای طرح دعوای حقوقی در دادگاه و شورای حل اختلاف، دفاتر خدمات قضایی ستارخان آماده پذیرش این گونه پرونده ها جهت ارسال به مرجع قضایی هستند.

دادگاه خانواده محدوده ستارخان

مجتمع قضایی خانواده 2 که در میدان ونک قرار داشت و از اواسط سال 97 به عنوان مجتمع قضایی خانواده ولنجک معروف شده است، مرجع صالح برای رسیدگی به دعاوی خانواده محدوده ستارخان است.

دادسرا و دادگاه کیفری ستارخان

دادسرای ناحیه 2 تهران واقع در سعادت آباد در معیت دادگاه های کیفری 2 مجتمع قضایی قدس تهران واقع در بلوار سیمون بولیوار، صلاحیت رسیدگی به کلیه جرایم عمومی محدوده ستارخان تهران را به عهده دارند.

برای شککایت از جرایم پزشکی در ستارخان، تنها مرجع رسیدگی به جرایم پزشکی، بهداشتی و دارویی تهران، واقع در سیدخندان، خیابان دبستان صلاحیت رسیدگی دارد.

دفتر وکالت ستارخان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

با توجه به بافت تجاری و مسکونی ستارخان، بروز دعاوی خانواده و اختلافات بین کارگر و کارفرما و همچنین احتمال نیاز به وکیل خانواده در این خیابان بسیار محتمل است.

مشاوره حقوقی جرایم مالیاتی

دسترسی از تمامی خیابان ستارخان به دفتر وکالت ستارخان که از سوی گروه وکلای مهر معرفی شود امکان پذیر خواهد بود.

با توجه به وجود ایستگاه تاکسی برای میدان ونک از همه طول خیابان ستارخان، وجود ایستگاه مترو در ابتدای آریاشهر و همچنین اتوبوس برای میدان ونک، دسترسی به دفتر موسسه حقوقی مهر پارسیان در ونک بسیار آسان است.

جهت تعیین وقت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری محدوده ستارخان، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری ستارخان، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره تماس دفتر وکالت ستارخان

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

شماره همراه دفتر وکالت ستارخان

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

09120067665

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

5/5 - (12 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *