دندانپزشکی در روسیه

دندانپزشکی در روسیه

دندانپزشکی در روسیه


امروز موضوع دندانپزشکی در روسیه را بررسی خواهیم کرد.

 

تحصیل در رشته های علوم پزشکی در داخل ایران، دغدغه ای جدی برای خانواده هایی است که خواهان قبولی فرزندانشان در این رشته های می‌باشند.

تحصیل دندانپزشکی در ایران و سایر کشورها به دلیل بازار کاری خوبی که برای این رشته از علوم پزشکی متصور است، متقاضیان زیادی دارد. اما شرایط ورود به رشته دندانپزشکی در بعضی از کشورها که دارای کنکور ورودی هستند، کمی متفاوت است.

تحصیل دندانپزشکی در کشور روسیه، برای بسیاری از متقاضیان تحصیل در این رشته، در دسترس تر از سایر کشورهای پیشرفته است. مقایسه بین تحصیل دندانپزشکی در روسیه و تحصیل دندانپزشکی در آمریکا و انگلستان، این توانایی را به شما می‌دهد تا انتخاب بهتری داشته باشید.

در نوشته پیش رو، برترین وکیل حقوق مهاجرت در ایران، با همکاری موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، به بررسی مزایای تحصیل دندانپزشکی در روسیه و یا برشمردن معایب آن خواهد پرداخت.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در خلال این نوشتار به سوالات عزیزان درباره شرایط تحصیل دندانپزشکی در روسیه از قبیل:

شرایط اخذ پذیرش در رشته دندانپزشکی در روسیه چیست؟

طول مدت تحصیل دندانپزشکی در روسیه چند سال است؟

هزینه تحصیل دندانپزشکی در روسیه چه میزان است؟

مدارک لازم تحصیل دندانپزشکی در روسیه چیست؟

راه تبدیل اقامت دانشجویی روسیه به اقامت دایم این کشور چیست؟ داده خواهد شد.

[/stextbox]

 

مزایای تحصیل در روسیه

امکان اخذ پذیرش بدون داشتن مدرک زبان روسی یا انگلیسی

اخذ مدرک معتبر جهانی با تحصیل دندانپزشکی در روسیه

امکان تبدیل اقامت دانشجویی به اقامت دایم روسیه

دانشگاه دولتی رودن روسیه

امکان ادامه تحصیل تخصص دندانپزشکی در بهترین دانشگاههای جهان

امکان اشتغال به کار دندانپزشکی در ایران با مدرک دندانپزشکی در روسیه

نحوه اخذ پذیرش دندانپزشکی در روسیه   

در خلال ماههای مهر، آبان و آذر، امکان ارسال درخواست پذیرش تحصیل در دندانپزشکی روسیه وجود دارد.

موسسه حقوقی مهاجرتی مهر با همکاری دفاتر وکلای همکار در روسیه و سایر نقاط دنیا، امکان ثبت نام و اخذ پذیرش دندانپزشکی در روسیه را توسط وکلای همکار دارد. با تهیه و تنظیم رزومه تحصیلی و ارسال ایمیل درخواست به یکی از دانشگاه های علوم پزشکی روسیه، موفق به اخذ پذیرش خواهید شد.

لازم به ذکر است که ارایه دوره های تحصیل دندانپزشکی در روسیه، نیازی به داشتن مهارت یا مدرک زبان انگلیسی و روسی ندارد. در صورت پذیرش درخواست تحصیل دندانپزشکی توسط دانشگاه های روسیه، پروسه ترجمه و ارسال مدارک آغاز می‌شود.

برای تحصیل دندانپزشکی در روسیه، نیاز به گذراندن دوره پری مدیکال است که در روسیه به پادفکت معروف است. طول این دوره 6 الی 9 ماه است و در پاایان این دوره و قبولی در آزمون پایان دوره، می‌توانید به تحصیل دندانپزشکی در روسیه مشغول شوید.

نکته جالب این است که بیشتر دانشگاههای علوم پزشکی روسیه مورد تایید وزرات بهداشت و درمان ایران هستند و پس از گذراندن دوره منطبق سازی، امکان اخذ شماره نظام پزشکی در ایران و اشتغال به دندانپزشکی وجود دارد.

هزینه تحصیل دندانپزشکی در روسیه

برای هر سال تحصیلی که شامل دو نیمسال است بین 10 تا 12 هزار دلار، شهریه تحصیل دندانپزشکی در روسیه است. این مبلغ بدون احتساب هزینه های زندگی و مسکن در روسیه می‌باشد. امکان دریافت بورس تحصیل دندانپزشکی در روسیه بسیار ضعیف است. قبل از تصمیم به تحصیل دندانپزشکی در روسیه بهترین کار مشاوره با وکیل متخصص مهاجرت است که به عزیزان پیشنهاد می‌شود.

ادامه تحصیل در روسیه به صورت رایگان

کار حین تحصیل دندانپزشکی در روسیه

با توجه به حجم بالای دروس ارائه شده در رشته های علوم پزشکی، به نظر نمی‌رسد دانشجوی شاغل به تحصیل دندانپزشکی در روسیه، امکان کار دانشجویی داشته باشند.

اما در صورت امکان داشتتن هفته ای بین ده تا بیست ساعت کار دانشجویی در انتظار دانشجویان شاغل به تحصیل در روسیه است. زبان تحصیل دندانپزشکی در روسیه به روسی، انگلیسی و فرانسه ممکن است باشد.

اما بهترین گزینه برای تحصیل دندانپزشکی در روسیه تحصیل به زبان روسی است. چرا که در سالهای آخر تحصیل، کارآموزی در بیمارستان های روسیه و مردم محلی انجام می‌شود که عدم آشنایی به زبان روسی، معضل بزرگی برای دانشجو خواهد بود.

طول مدت تحصیل دندانپزشکی در روسیه

پس از اتمام دوره مقدماتی که بین 6 تا 9 ماه زمان خواهد برد،  اتمام دوره دندانپزشکی عمومی در روسیه 5 سال طول خواهد کشید.

پس از فارغ التحصیلی دندانپزشکی در روسیه، امکان تحصیل در رشته های تخصصی دندانپزشکی در تمامی نقاط دنیا وجود دارد.

تحصیل تخصص دندانپزشکی در روسیه نیز برای متقاضیان وجود دارد.

همسر و فرزندان زیر 18 سال دانشجوی شاغل به تحصیل دندانپزشکی در روسیه، می‌توانند در حین تحصیل وی، با ویزای پیوست به خانواده و الحاق به دانشجو ملحق شوند. تبدیل ویزای تحصیلی روسیه به اقامت دائم این کشور نیز امکان پذیر است.

مشاور حقوقی مهاجرت تحصیلی به روسیه

آثار حقوقی مهاجرت تحصیلی به روسیه و اطلاع از آخرین تغییرات قوانین مهاجرتی روسیه، با مشاوره برترین وکیل متخصص حقوق مهاجرت در ایران امکان پذیر است. گروه وکلای مهاجرتی مهر با همکاری وکلای رسمی در روسیه و سایر کشورها، امکان قبول پرونده های متقاضیان تحصیل دندانپزشکی در روسیه را دارد.

وکیل سرمایه گذاری در روسیه

جهت مشاوره حقوقی انلاین درباره مهاجرت تحصیلی به روسیه با موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان تماس بگیرید.

دپارتمان حقوق مهاجرت گروه وکلای مهر

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *