پیدا کردن کار در یونان

پیدا کردن کار در یونان

پیدا کردن کار در یونان


امروز موضوع پیدا کردن کار در یونان را بررسی خواهیم کرد.

برای رسیدن به مقاصدی از قبیل کاریابی در کشوری خارجی، نیاز به تمهیداتی وجود دارد.

با توجه به شرایط ریاضت اقتصادی در یونان و اسپانیا، پیدا کردن کار در یونان برای ایرانی ها، قطعا با مشکلات زیادی مواجه خواهد بود.

شرکتهایی که با عنوان کاریابی در یونان و موسسات معتبر کاریابی در یونان مشغول فعالیت در بازار کاریابی بین المللی ایران هستند، نیک می‌دانند که پیدا کردن کار در یونان به سادگی ادعای آنها نیست.

در نوشتار پیش رو، برترین مشاور حقوقی مهاجرت کاری به یونان و همکار موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، به بررسی شرایط کاریابی در یونان برای اتباع ایران، پرداخته و شرایط پیدا کردن کار در یونان برای عزیزان توضیح داده خواهد شد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

کاربران شبکه های اجتماعی گروه وکلای مهاجرتی مهر، با ارسال پیام های گوناکون، درباره شرایط صدور ویزای کار یونان سوالاتی پرسیده اند، از قبیل:

 

برای پیدا کردن کار در یونان چه شرایطی لازم است و چه مدارکی برای صدور ویزای کار یونان باید مهیا شود؟

تاثیر دارا بودن ویزای کار یونان جهت پیدا کردن کار در سایر کشورهای اروپایی چیست؟

نمونه شکایت از موسسه حقوقی غیرمجاز

تحصیل در کدام رشته های فنی حرفه ای جهت پیدا کردن کار در یونان مفید است؟

مهاجرت کاری به یونان چه مزایایی در پی دارد؟

[/stextbox]

 

 

 

شرایط صدور ویزای کار یونان

طبق معاهده ای که تمامی کشوزهای عضو اتحادیه اروپا آن را پذیرفته اند، استخدام نیروی کار خارجی در اروپا دارای قیود و محدودیت هایی می‌باشد.

در واقع با قرار دادن شروط به کارگیری اتباع خارجی در یونان و کل اروپا، از به کارگیری نیروی کار خارج از اتحادیه اروپا جلوگیری به عمل آمده تا بتوانند نیروی کار بیشتری را از داخل اتحادیه اروپا استخدام نمایند.

برای صدور ویزای کار یونان برای ایرانی ها و یا اتباع سایر کشورهای غیر از اتحادیه اروپا، کرفرمایی که نیاز به نیروی کار دارد، موظف است ابتدا، درخواست استخدام نیروی کار خود را در کشوری که قصد استخدام در آن دارد، به مدت سه ماه آگهی نماید.

در صورتی که در مهلت سه ماهه نیروی کار برای استخدام مراجعه ننمود، مدت سه ماه آکهی استخدام در اتحادیه اروپا منتشر می‌شود.

در این مرحله و در صورت عدم مراجعه نیروی کار اروپایی، کارفرما می‌تواند با معرفی کامل نیروی کار خارجی که قصد استخدام وی را دارد، به اداره کار و امور اجتماعی شهر مبدا، درخواست صدور ویزای کار برای وی نماید که با جمع آمدن شرایطی، امکان صدور ویزای کار برای وی وجود دارد.

ملاحظه می‌فرمایید که پیدا کردن کار در یونان برای نیروی کار خارجی تقریبا محال است.

مدارک لازم برای صدور ویزای کار یونان

تنظیم رزومه کامل از مدارک تحصیلی و سوابق شغلی متقاضی.

تفاوت اقامت تمکن مالی یونان با سایر کشورها

مدرک تحصیلی مرتبط با کار پیشنهادی در یونان.

دارا بودن سابقه کار مفید و مرتبط با کار پیشنهادی.

گواهی عدم سوء پیشینه موثر کیفری.

داشتن تمکن مالی مناسب در کشور مبدا.

پیشنهاد کاری از کارفرما در یونان که به تایید اداره کار شهر مربوطه رسیده باشد.

داشتن سن بالای ۱۸ سال و کمتر از ۳۶ سال.

مدارک لازم برای صدور ویزای کار یونان
مدارک لازم برای صدور ویزای کار یونان

آیا با پناهندگی در یونان امکان کار پیدا کردن در یونان را داریم؟

توجه متقاضیان پیدا کردن کار در یونان که با ویزای قانونی یا مهاجرت قانونی وارد خاک یونان شده اند را به این نکته جلب می‌کنیم که صرف حضور در یونان، موجبی برای کاریابی در یونان نیست.

برای پیدا کردن کار در یونان، علاوه بر دارا بودن اقامت قانونی در یونان، نیاز به تکمیل مدارک استخدامی و اخذ مجوزهای لازم است. در صورت داشتن اجازه کار در یونان، موسسات معتبر کاریابی در یونان، می‌توانند کمک موثری جهت کاریابی به متقاضیان ارائه نمایند.

عمده اقتصاد یونان از صنعت توریسم تغذیه می‌نماید و اشخاصی که در ارائه خدمات به گردشگران، دارای تخصصی هستند، می‌توانند به امکان کار پیدا کردن در یونان امیدوار باشند.

آیا ویزای کار در یونان تاثیری در پیدا کردن کار در اتحادیه اروپا دارد؟

برای کاریابی در سایر کشورهای اتحادیه اروپا، نیاز به مجوز استخدام برای شخص وجود دارد.

نمی‌توان مدعی بود ویزای کار یونان برای کاریابی در اتحادیه اروپا کافیست.

اما دارنده ویزای کاری یونان، آسانتر از افراد خارج از اروپا، می‌توانند برای کاریابی در اروپا و انجام مصاحبه استخدامی با کارفرما در سایر کشورهای اتحادیه اروپا، اقدام نمایند. ولی برای شروع به کار در کشور دیگر، قطعا نیاز به ویزای و اجازه کار مخصوص دارند.

وکیل رابطه نامشروع در تهران

تبدیل ویزای کاری یونان به اقامت دائم اروپا

تحصیل در یونان، کار در یونان، ازدواج با تبعه یونان، سرمایه گذاری و خرید ملک در یونان، ثبت شرکت در یونان و اقامت تمکن مالی یونان، همگی از راههای اخذ اقامت دائم اروپا تعریف شده است.

در صورت اشتغال به کار در یونان و پرداخت مالیات، وکلای اقامت و مهاجرت و اتباع یونان، راه تبدیل به اقامت دائم را برای شما خواهند یافت.

مشاور حقوقی مهاجرت کاری به یونان در ایران

سوالات بسیار زیادی در باب راه های مختلف مهاجرت به یونان به گروه وکلای مهاجرتی مهر واصل می‌شود.

برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت، بررسی شرایطی را می‌طلبد که آشنایی به قوانین مهاجرتی و حقوق بین المللی خصوصی در کشور مقصد، مهم ترین آنها می‎‌باشد. موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با همکاری برترین وکلای مهاجرتی در کشورهای مختلف، و با معرفی مشاور حقوقی مهاجرت کاری به یونان و سایر کشورها، مطمئن ترین مشاوره حقوقی درباره آثار مهاجرت کاری به یونان را به متقاضیان ارائه می‌نماید. جهت دریافت مشاوره حقوقی مهاجرتی آنلاین و حضوری با ما تماس بگیرید.

دپارتمان حقوق مهاجرت گروه وکلای مهر

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *