سرمایه‌گذاری در گرجستان

سرمایه‌گذاری در گرجستان

سرمایه‌گذاری در گرجستان


امروز با موضوع سرمایه‌گذاری در گرجستان با شما خواهیم بود.

سرمایه‌گذاری در گرجستان و اخذ اقامت یا پاسپورت– موضوعاتی که بسیاری از فعالان عرصه مهاجرت و حقوق بین‌الملل را به چالش کشیده است. علاوه بر اینکه کسب اطلاعات در خصوص شرایط و هزینه سرمایه‌گذاری در گرجستان ضرورت دارد، عاقلانه بودن این روش برای مهاجرت ایرانیان نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با مدیریت محمدرضا مهری، پیشرو در ارایه خدمات حقوقی و مهاجرتی است. همکاری وکلای برجسته بین‌المللی در بسیاری از کشورهای دنیا با موسسه مهر پارسیان، کمک شایانی در گسترش ابعاد کاری موسسه مهر پارسیان داشته و همین امر مورد اقبال ایرانیان عزیز قرار گرفته است.

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در گرجستان هستید، کارشناسان حقوق بین‌الملل و مهاجرت فعال در دپارتمان مهاجرت مهر پارسیان، ضمن ارایه اطلاعات کافی در خصوص قوانین مهاجرت و سرمایه‌گذاری در گرجستان، با بررسی شرایط شما، بهترین پیشنهادات را به شما ارایه می‌دهند. برای پیوستن به خانواده بزرگ مهر می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ما و یا با تکمیل فرم تماس با مشاور اقدام نمایید.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص سرمایه‌گذاری در گرجستان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]
مزایای کارت اقامت گرجستان

شرایط سرمایه‌گذاری در گرجستان به چه صورت است؟

مزایای سرمایه‌گذاری در گرجستان چیست؟

چگونه می‌توان از طریق سرمایه‌گذاری در گرجستان اقامت این کشور را اخذ نمود؟

چه کشورهایی جز گرجستان برای سرمایه‌گذاری پیشنهاد می‌شوند؟

[/stextbox]

 

۱۰ دلیل برای سرمایه‌گذاری در گرجستان

بازار بزرگ کسب و کار: سرمایه‌گذاری در گرجستان نه تنها به معنای دسترسی به جمعیت ۴.۴ میلیون نفری گرجستان، بلکه به معنی دسترسی به بازار جهانی است؛ به ویژه با پیوستن گرجستان به FTAs، و همکاری با کشورهایی نظیر اوکراین، بلاروس، مولداوی، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ازبکستان و ترکمنستان و همچنین ترکیه، آذربایجان و ارمنستان است.

عضویت گرجستان در موفقت‌نامه تجارت آزاد اتحادیه اروپا: امضای قرارداد AA در سال ۲۰۱۴ توسط گرجستان به معنای پذیرفن قرارداد تجارت آزاد (DCFTA) نیز بوده است. به علاوه عضویت گرجستان در سازمان تجارت جهانی در سال ۲۰۰۰ خود نیز مزید بر علت خواهد بود تا به راحتی کشور گرجستان را به عنوان دروازه‌ای به سوی بازار جهانی بخوانیم.

مهم ترین دلیل سرمایه گذاری در گرجستان

آسانی سرمایه‌گذاری در گرجستان: بنا بر اعلام سایت رسمی org، کشور گرجستان در میان ۱۸۹ کشور مقام ۱۵ را به لحاظ سهولت سرمایه‌گذاری بعد از لیتوانی، بلغارستان و ترکیه به خود اختصاص داده است.

حضور نیروهای کاری متخصص: وجود متخصصان تحصیلکرده و آماده ورود به بازار کار در گرجستان، می‌تواند انگیزه‌ی بیشتری برای انتقال سرمایه و راه اندازی کسب و کار یا به عبارتی کارآفرینی در گرجستان و متقاعد ساختن دولت گرجستان برای اعطای اقامت به شما باشد، به علاوه که ۵۰ درصد نیروهای بیکار در گرجستان در سن ۲۰ تا ۳۴ هستند و این حاکی از جمعیت جوان گرجستان است.

کار در سوئد

نرخ پایین و معقول حقوق: حداقل حقوقی که می‌توانید به کارمندان در گرجستان پرداخت نمایید، ۴۹۰ دلار آمریکا است.

نرخ پایین مالیات: مالیات بر درآمد (۲۰ درصد)، VAT (18 درصد)، مالیات بر دارایی (۱ درصد)، مالیات بر ارث (صفر)

اقتصاد رو به پیشرفت: معرفی کشور گرجستان توسط بانک جهانی به عنوان یکی از کشورها با اقتصاد رو به پیشرفت از سال ۲۰۰۳ تاکنون

موقعیت جغرافیایی: سهولت دسترسی به کشورهایی غرب آسیا و شرق اروپا، دریای سیاه و روسیه، آذربایجان، ترکیه و ارمنستان

اقتصاد آزاد: طبق آمارها در سال ۲۰۱۵، کشور گرجستان با نرخ اقتصاد آزاد ۷۳ درصدی، جایگاه ۲۲ را کسب نموده است.

نرخ انرژی: نرخ پایین انرژی مانند برق، گاز و …، از مزایای انتخاب گرجستان برای مهاجرت و اقامت است.

 سرمایه‌گذاری در گرجستان و اخذ اقامت

با اختصاص حداقل سرمایه به ارزش ۳۰۰ هزار لاری گرجستان، بر اساس قوانین گرجستان در خصوص تضمین سرمایه‌گذاری، به شما اقامت این کشور اعطا می‌گردد. سرمایه‌گذاری در بخش‌های متعددی همچون املاک نیز صورت می‌گیرد. امکان اخذ اقامت دایم نیز برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال وجود دارد. برای فرزندان بالای ۱۸ سال یا والدین، تنها امکان اخذ اقامت موقت گرجستان وجود دارد.

سرمایه‌گذاری در گرجستان و اخذ تابعیت این کشور

با سرمایه‌گذاری در گرجستان ابتدا به شما اقامت دایم اعطا می‌گردد. پس از گذشت ۵ سال از اقامت متداوم شما در گرجستان، امکان اخذ تابعیت و پاسپورت گرجستان وجود دارد.

برای سرمایه گذاری در گرجستان توجه کنید که…

در گرجستان، شهروندی دوگانه قابل پذیرش نیست و تنها در موارد استثنایی و با پذیرش رئیس جمهور گرجستان (طبق ماده ۱۲ قانون اساسی گرجستان) ممکن است. این در حالی است که در کشورهای دیگر همچون ترکیه، اسپانیا و پرتغال چنین قانونی وجود نداشته و امکان داشتن دو تابعیت و شهروندی نیز وجود دارد.

زایمان در کانادا با ویزای توریستی

با در دست داشتن پاسپورت گرجستان امکان سفر به ۶۹ کشور بدون نیاز به ویزا امکان سفر وجود دارد.

 وکیل سرمایه‌گذاری در گرجستان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل مهاجرت سرمایه‌گذاری در گرجستان، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به اروپا، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره تماس وکیل مهاجرت به گرجستان در تهران

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *