سرمایه‌ گذاری در قبرس

سرمایه‌ گذاری در قبرس

سرمایه‌ گذاری در قبرس


امروز با موضوع سرمایه‌ گذاری در قبرس با شما خواهیم بود.

اولین سوالی که در خصوص موضوع سرمایه‌ گذاری در قبرس ممکن از ذهن مخاطب را درگیر نماید، این است که چرا اقدام به سرمایه‌گذاری در قبرس نماییم؟

می‌دانیم یکی از طرق مهاجرتی، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری می‌باشد. سرمایه‌گذاری در قبرس به دلایلی که در ادامه آمده، یکی از بهترین گزینه‌هاست؛

قبرس سیستم مالیاتی مناسبی برای اشخاص حقیقی و حقوقی دارد.

بیش از ۸۰ درصد جمعیت قبرس به انگلیسی صحبت می‌کنند؛ ضمن اینکه دارای سیستم آموزشی عالی و دانشگاه‌های بریتانیایی با پردیس‌هایی در جزایر قبرس، می‌باشد.

قبرس کمترین نرخ جرم در اروپا را داراست و پنجمین کشور امن در جهان محسوب می‌شود. سطح بالایی سیستم آموزشی و تسهیلات بهداشتی و درمانی در قبرس فراهم است.

قبرس به زودی به اتحادیه اروپا و پیمان شنگن ملحق خواهد شد. مالیات بر دارایی بسیار کم و مالیات بر ارزش افزوده در قبرس تنها ۵ درصد است.

با دفتر حقوقی مهاجرتی محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مهاجرتی در ایران همراه باشید و به روز ترین قوانین مهاجرتی را مطالعه فرمایید.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص سرمایه‌گذاری در قبرس

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

چرا بهتر است اقدام به سرمایه‌گذاری در قبرس کنیم؟

آیا امکان اخذ اقامت دایم از طریق سرمایه‌گذاری در قبرس امکان‌پذیر است؟

با چه مقدار سرمایه‌گذاری در قبرس می‌توان تابعیت کسب نمود؟

گام‌های اولیه مهاجرت به کانادا

بهترین وکیل مهاجرت به قبرس در ایران کیست؟

[/stextbox]

 

اقامت دایم از طریق سرمایه‌گذاری در قبرس

کسب اقامت دایم از طریق سرمایه‌گذاری در قبرس یکی از ساده و سریع‌ترین برنامه‌های مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به اروپاست.

متقاضیان می‌توانند اقامت دایم قبرس را از طریق سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات کسب نمایند. برای کسب اقامت دایم از طریق سرمایه‌گذاری در قبرس مبلغ ۳۰۰.۰۰۰ یورو سرمایه لازم است.

ویزای اقامت ظرف دو ماه صادر و شامل تمام اعضای خانواده‌ی متقاضی می‌گردد؛ از قبیل والدین هر دو متقاضی اصلی، همسر و فرزندان حداکثر ۲۵ ساله. این ویزا برای تمام مدت زندگی معتبر است و ممکن است به همسر و وابستگان نیز به ارث برسد.

با برنامه اقامت دایم از طریق سرمایه‌گذاری در قبرس به راحتی می‌توانید به سراسر اروپا سفر کنید و فقط کافی است هر دو سال یک‌بار تمام اعضای خانواده به قبرس سفر کنند.

سرمایه‌گذاری در قبرس ممکن است از طریق شرکت انجام شود که در این صورت متقاضی اصلی (مدیرعامل) و همسرش اقامت دایم کسب می‌نمایند.

برای سرمایه‌گذاری در قبرس مبلغ ۳۰۰.۰۰۰ یورو باید هزینه کنید که این مبلغ را می‌توانید برای خرید حداکثر دو ملک هزینه نمایید.

اخذ تابعیت از طریق سرمایه‌گذاری در قبرس

سرمایه‌گذاری در قبرس یکی از سریع‌ترین و مطمین‌ترین برنامه‌های اخذ تابعیت یکی از کشورهای اروپایی است. برای اخذ تابعیت از طریق سرمایه‌گذاری در قبرس مبلغ ۲.۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری در اموال و مستغلات لازم است. شما با سرمایه‌گذاری ۲.۰ میلیون یورو در قبرس، ظرف مدت ۶ ماه تابعیت قبرس را دریافت می‌نمایید.

از طریق سرمایه‌گذاری در قبرس شما با اخذ پاسپورت و تابعیت قبرس، می‌توانید به راحتی به سراسر اروپا سفر کنید یا مشغول کار و تحصیل شوید؛ کشورهایی چون آلمان، فرانسه و انگلیس. سرمایه‌گذاری مزبور را می‌توان بعد از گذشت ۳ سال به مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ یورو کاهش داد.

اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی

اخذ تابعیت از طریق سرمایه‌گذاری در قبرس نیازی به ارایه مدرک زبان، گواهی پزشکی و مصاحبه ندارد ولی لازم است گواهی سوپیشینه ارایه نمایید؛ با ارایه مدارک شناسایی پروسه‌ی آسانی را پیش رو خواهید داشت.

سرمایه‌گذاری در قبرس و مالیات شرکت‌ها

دولت قبرس در سال ۲۰۱۵ به جهت تشویق سرمایه‌گذاری قوانینی در خصوص مالیات سرمایه‌گذاری در قبرس ارایه داد. بر اساس این قانون سرمایه‌گذاران شخصی غیرمقیم از مالیات معاف هستند.

با این حال مالیات در قبرس بسیار کم است؛ نرخ مالیات شرکت‌ها در قبرس جزو کمترین نرخ مالیات در اروپاست: ۱۲.۵ درصد برای شرکت‌ها.

وکیل مهاجرت به قبرس

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا در صورتیکه تصمیم به مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به قبرس دارید، می‌توانید با کارشناسان ارشد مهاجرت موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان تماس بگیرید تا از مشاوره اولیه رایگان بهره‌مند شوید؛ ضمن اینکه می‌توانید با تعیین وقت مشاوره، بررسی شرایط خود را جهت سرمایه‌گذاری در قبرس به کارشناسان ما بسپارید.

برای دریافت مشاوره و یا تعیین وقت، همه روزه از ساعت‌های ۱۹ الی۹ و پنجشنبه‌ها۱۵ الی۹  با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

دفتر حقوقی و مهاجرتی مهر

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *