اقامت استرالیا از طریق خرید ملک

اقامت استرالیا از طریق خرید ملک

اقامت استرالیا از طریق خرید ملک


امروز با موضوع اقامت استرالیا از طریق خرید ملک با شما خواهیم بود.

پیش از پرداختن به موضوع کسب اقامت استرالیا از طریق خرید ملک، بهتر است بدانیم اساسا چرا کسب اقامت استرالیا؟

استرالیا یکی از آرام‌ترین و امن‌ترین کشورهاست.

استرالیا از استاندارد بالایی در سطح زندگی، تحصیل و خدمات بهداشتی برخوردار است.

با داشتن اقامت دایم به سادگی می‌توانید در استرالیا کار پیدا کنید.

آزادی و آسانی سفر به سراسر جهان با داشتن اقامت استرالیا.

فرصت بهره‌مندی از وام‌های دانشجویی و نیز ادامه تحصیل عالی با داشتن اقامت استرالیا.

سیستم اعطای تابعیت استرالیا، سیستم خاک است و فرزندان متولد شده در استرالیا، تابعیت استرالیا را دریافت می‌کنند.

دارندگان اقامت دایم استرالیا می‌توانند حامی اطرافیان خود برای کسب اقامت استرالیا باشند.

با بهترین مشاور حقوقی مهاجرت قانونی به استرالیا و همکار دفتر وکالت و مهاجرت محمدرضا مهری بهترین مشاور حقوقی مهاجرت و وکیل پایه یک دادگستری با بیش از 18 سال سابقه همراه باشید.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص اقامت استرالیا از طریق خرید ملک

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

آیا اخذ اقامت استرالیا از طریق خرید ملک امکان‌پذیر است؟

در ترکیه ملک بخریم یا استرالیا؟

بهترین وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مهاجرت به استرالیا کیست؟

[/stextbox]

 

اقامت استرالیا از طریق خرید ملک

پیشتر در مقاله شرایط اخذ اقامت استرالیا (لینک به https://mehrilaw.com/P2oO8) در خصوص طرق مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا صحبت کرده‌ایم.

پس از مطالعه‌ی مقاله‌ی مزبور می‌دانیم که اقامت استرالیا از طریق خرید ملک امکان‌پذیر نیست. در واقع شما به صرف خرید ملک در استرالیا به اقامت این کشور نمی‌رسید.

وکیل کلاهبرداری ملکی

درواقع اقامت استرالیا از طریق خرید ملک به تنهایی امکان‌پذیر نیست ولی تحت شرایطی با خرید ملک در استرالیا می‌توانید اقامت دریافت نمایید. با این حال خرید ملک در استرالیا از سوی افرادی که دارای اقامت نیستند نیازمند دریافت مجوز از کمیته رسیدگی به سرمایه‌گذاری‌های خارجی (Foreign Investment Review Board (FIRB)) است.

کمیته‌ی مذکور ظرف 30 روز درخواست را بررسی می‌نماید. هیچ تایید «عمومی»‌ای وجود ندارد و برای هر مورد بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود؛ بنابراین در خصوص پیش‌خرید در قرارداد باید ذکر شود که انتقال مشروط به تایید کمیته رسیدگی به سرمایه‌گذاری‌های خارجی است.

به هر حال شما باید از طرق دیگری ویزای استرالیا را دریافت نمایید تا بتوانید اقدام به اخذ اقامت استرالیا از طریق خرید ملک نمایید.

یا اینکه با ویزای بیزینس اقدام کنید و سرمایه‌گذاری خود را در حوزه املاک و مستغلات در استرالیا انجام دهید و به اقامت دایم استرالیا از طریق خرید ملک برسید.

جهت اطلاعات بیشتر در خصوص سرمایه‌گذاری در استرالیا می‌توانید به مقاله‌ی اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری (لینک به https://mehrilaw.com/TpAS0) مراجعه نمایید.

اقامت استرالیا از طریق خرید ملک یا گرجستان؟

همانطور که گفته شد شما به صرف خرید ملک اقامت استرالیا را نمی‌توانید کسب نمایید ولی با خرید ملک در گرجستان می‌توانید اقامت موقت آن را کسب نمایید و سالانه اقامت خود را تمدید نمایید.

جهت اقامت گرجستان از طریق خرید ملک حداقل باید به مبلغ 300هزار دلار سرمایه‌گذاری نمایید. با توجه به وجود امکان مهاجرت به گرجستان از طریق خرید ملک و فاکتورهای دیگر مانند همسایگی گرجستان با ایران، با خرید ملک در گرجستان مسیر راحت‌تری را برای مهاجرت و اخذ اقامت طی خواهید نمود.

سفر به آفریقای جنوبی

اقامت استرالیا از طریق خرید ملک یا ترکیه؟

ایرانیان بدون نیاز به ویزا می‌توانند 90 روز در ترکیه اقامت داشته باشند برای اقامت بیشتر می‌توانند از طریق خرید ملک اقدام نمایند. با خرید ملک در ترکیه اقامت یک ساله کسب می‌نمایید و بعد از 5 سال (با تمدید سالانه‌ی اقامت) می‌توانید اقامت دایم اخذ نمایید.

خرید ملک در ترکیه برای اقامت موقت محدودت سرمایه‌ای ندارد ولی با خرید ملکی به مبلغ 250هزار دلار آمریکا در ترکیه می‌توانید کارت شهروندی و پاسپورت ترکیه را دریافت نمایید.

بنابراین اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک مسیر آسان‌تری نسبت به اخذ اقامت استرالیا از طریق خرید ملک خواهد بود.

اگرچه کشور استرالیا مزایای بیشتری نسبت به دیگر کشورها دارد با این حال پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید از طرق دیگری اقدام نمایید و چنانچه قصد مهاجرت از طریق خرزید ملک دارید به گزینه‌هایی همچون گرجستان و یا ترکیه فکر کنید.

وکیل مهاجرت به استرالیا

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل مهاجرت به استرالیا، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به اروپا، کانادا و استرالیا از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *