سرمایه گذاری در پرتغال

سرمایه گذاری در پرتغال

سرمایه گذاری در پرتغال


امروز با موضوع سرمایه گذاری در پرتغال با شما هستیم.

سرمایه گذاری در پرتغال، از راههای متعددی امکان‌پذیر است. اخذ ویزای طلایی پرتغال یا گلدن ویزای پرتغال و اقامت دائم برای همه اعضایی خانواده از طریق سرمایه گداری در پرتغال امکان‌پذیر است.

راههای سرمایه گذاری در پرتغال توسط موسسه حقوقی و مهاجرتی محمدرضا مهری، معتبرترین موسسه حقوقی ایران، با مشارکت وکلای پایه یک دادگستری در ایران  و سایر کشورها، مهم ترین چالش پیش رو در مسیر سرمایه گذاری در پرتغال از طریق خرید ملک در پرتغال، سرمایه گذاری در بافت های فرسوده پرتغال، نحوه اخذ اقامت همه اعضای خانواده از طریق سرمایه گذاری در پرتغال، اطلاع کامل از قوانین سرمایه گذاری در پرتغال توسط وکیل پایه یک دادگستری و متخصص حقوق بین‌الملل می‌باشد.

موسسه حقوقی مهاجرتی محمدرضا مهری، آماده پاسخگویی به سوالات عزیزان جهت دریافت ویزای طلایی پرتغال می‌باشد.

سوالات متداول درباره سرمایه گذاری در پرتغال و دریافت ویزای طلایی پرتغال

  • آیا با سرمایه گذاری در پرتغال ویزای طلایی پرتغال برای همه افراد خانواده امکان‌پذیر است؟
  • ویزای طلایی پرتغال چیست و سرمایه گذاری در پرتغال به چه مقدار سرمایه نیاز دارد؟
  • هزینه‌های زندگی در پرتغال پس از سرمایه گذاری در پرتغال و دریافت ویزای طلایی پرتغال چه میزان است؟
  • آیا امکان دریافت حق شهروندی پرتغال پس از سرمایه گذاری در پرتغال و دریافت ویزای طلایی پرتغال وجود دارد؟
  • سرمایه گذاری در پرتغال و خرید ملک در پرتغال چه شباهت هایی بهم دارند؟
  • با ثبت شرکت در پرتغال و راه اندازی تجارت در پرتغال می توان به ویزای طلایی پرتغال دست یافت؟
  • مهاجرت به پرتغال با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی قابل توصیه است؟
  • وکیل متخصص مهاجرت به پرتغال و وکلای مورد تایید سفارت پرتغال چه ویژگیهایی دارند؟
تحصیل رایگان در پرتغال

معرفی ویزای طلایی پرتغال

از سال ۲۰۱۲ میلادی، دولت پرتغال با هدف جذب سرمایه گذاری در پرتغال، برای افرادی که تحت شرایطی خاص، اقدام به خرید ملک در پرتغال، سرمایه گذاری در پرتغال، و یا کارآفرینی در پرتغال می‌نمایند، اقدام به صدور ویزای طلایی پرتغال یا گلدن ویزای پرتغال نموده است.

ویزای طلایی پرتغال، نوعی ویزای توریستی بلند مدت است که در صورت رعایت شرایط مقرر در قانون مهاجرت پرتغال از سوی متقاضی، قابل تمدید تا پنج سال و تبدیل به اقامت دائم پرتغال می‌باشد.

اخذ پاسپورت و حق شهروندی پرتغال از طریق ویزای طلایی پرتغال

پس از سرمایه گذاری در پرتغال به مبالغی که ذکر خواهد شد، با اخذ ویزای طلایی پرتغال برای متقاضی و سرمایه گذار در پرتغال و افراد خانواده وی و تمدید تا پنج سال، و یادگیری زبان پرتغالی در حد پایه، امکان دریافت تابعیت و حق شهروندی پرتغال برای متقاضی وجود دارد.

توجه به این نکته ضروری است که دارنده ویزای طلایی پرتغال پس از سرمایه گذاری در پرتغال، فقط امکان تردد بدون ویزای در حوزه شنگن را دارد و امکان اقامت در سایر کشورهای اروپایی را ندارد. در هنگام مشاوره با وکیل مهاجرت و یا وکیل پایه یک دادگستری حتما پروانه وکالت وی را رویت نموده و از کانون وکلای دادگستری مرکز، اصالت و تمدید پروانه وکالت وکیل را استعلام فرمایید.

 

سرمایه گذاری در پرتغال و دریافت ویزای طلایی پرتغال

سرمایه گذاری در پرتغال از طریق خرید ملک

در سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در پرتغال و دریافت ویزای طلایی پرتغال، حداقل مبلغ ملک خریداری شده در پرتغال، لازم است پانصد هزار یورو باشد. امکان خرید ملک به بالاتر از این مبلغ هم در پرتغال وجود دارد.

وکیل سرمایه گذاری در پرتغال

نوع دیگری از سرمایه گذاری در پرتغال با خرید ملک، مبلغ ۳۵۰۰۰۰ یورو می باشد که لازم است در بافت های فرسوده با قدمت بیش از ۳۰ سال ملک خریداری شود. در این حالت امکان خرید ملک نوساز در پرتغال وجود ندارد.

سرمایه گذاری در پرتغال به صورت نقدی و دریافت ویزای طلایی پرتغال

در این حالت از سرمایه گذاری در پرتغال، سرمایه گذاری از خراج از اتحادیه اروپا به مبلغ یک میلون یورو برای هر نوع تجارت، سیصد و پنجاه هزار یورو برای سرمایه گذاری در بخش پژوهش، دویست و پنجاه هزار یورو برای سرمایه گذاری در بخش فرهنگ و هنر و یا پانصد هزار یورو جهت سرمایه گذاری در صنایع کوچک و صنایع تبدیلی مورد قبول دولت پرتغال است و منجر به دریافت ویزای طلایی پرتغال می‌شود.

سرمایه گذاری در پرتغال و کارآفرینی در پرتغال

جهت کارآفرینی در پرتغال، ثبت شرکت در پرتغال و راه اندازی شرکت به شرط ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای حداقل ده نفر، موجب اخذ ویزای طلایی پرتغال و در نهایت اقامت دائم پرتغال می‌شود.

صدور ویزای طلایی پرتغال، نحوه تمدید ان و تبدیل به پاسپورت پرتغال

ویزای طلایی پرتغال پس از سرمایه گذاری در پرتغال به یکی از روشهای مذکور، برای یک مدت یکساله صادر می‌شود. پس از طی شدن سال اول، وحضور هفت روز متقاضی و همراهان در پرتغال، ویزای طلایی پرتغال برای دو سال دیگر تمدید می‌شود.

پس از گذشت سه سال و اقامت ۱۴ روزه در مدت ویزای دو ساله، به مدت دو سال دیگر تمدید شده و در صورتی که همه افراد خانواده و یا هر کدام از افرادی که ویزای طلایی پنج ساله پرتغال را دریافت کرده اند پس از گذشت سال پنجم به مدت یکسال در پرتغال اقامت داشته و زبان پرتغالی در در حد مبتدی فرا گیرند موفق به دریافت حق شهروندی و پاسپورت پرتغال می‌شوند.

همه چیز در مورد پرتغال

مزایای ویزای طلایی پرتغال

سرمایه گذاری در پرتغال و اخذ ویزای طلایی پرتغال، دارای مزیت های زیر می باشد:

  • عدم نیاز به صدور ویزای جدید جهت تردد و سفر به کشورهای عضو پیمان شنگن.
  • عدم نیاز به سکونت طولانی مدت در پرتغال جهت تمدید ویزای طلایی پرتغال.
  • امکان اقامت و کار در پرتغال برای همه اعضای خانواده که مشمول دریافت ویزای طلایی پرتغال می‌شوند.
  • پرداخت مالیات اندک نسبت به سایر راههای مهاجرت به پرتغال.
  • اخذ اقامت دائم پرتغال پس از پنج سال.
  • امکان دریافت حق شهروندی و پاسپورت پرتغال بعد از شش سال.

مزایای سرمایه گذاری در پرتغال

  • امکان بازگشت مبلغ سرمایه گذاری در پرتغال پس از پنج سال با سود.
  • امکان دریافت پاسپورت پرتغال با حداقل سکونت در پرتغال.
  • امکان سکونت سه ماه در سال در همه کشورهای حوزه شنگن بدون نیاز به دریافت ویزای شنگن.

آیا سرمایه گذاری در پرتغال مورد توصیه وکیل پایه یک دادگستری می باشد؟

سرمایه گذاری در پرتغال با توجه به عقد قرارداد رسمی با دولت پرتغال و پرداخت سود سالیانه به سرمایه گذاری انجام شده، یکی از کم خطرترین راههای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است.

با توجه به تخصصی بودن پروسه دریافت ویزای طلایی پرتغال پس از سرمایه گذاری در پرتغال، دنبال کردن امور مربوط به دریافت اقامت و پاسپورت پرتغال را با همراهی وکیل پایه یک دادگستری دنبال فرمایید.

روند انجام سرمایه گذاری در پرتغال و دریافت ویزای طلایی پرتغال

پس از عقد قرارداد با دفاتر وکالت و حقوقی در ایران، با ارسال رزومه متقاضی و شرایط وی و مثبت بودن چک امنیتی در اتحادیه اروپا، متقاضی سرمایه گذاری در پرتغال، جهت عقد قرارداد رسمی و پرداخت وجه سرمایه گذاری به سفارت پرتغال در ایران معرفی می‌شود. سپس ویزای اولیه ورود به پرتغال برای متقاضی همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال وی برای مراجعه به پرتغال و امضای قرارداد رسمی صادر می‌شود.

خرید ملک در پرتغال

ظرف دو روز کاری در پرتغال امور اولیه ثبت متقاضی در اداره مهاجرت پرتغال انجام شده و کارت اقامت یکساله پرتغال صادر می‌شود که با شرایط پیش گفته قابل تمدید تا پنج سال می‌باشد.

دلایل عدم صدور و عدم تمدید ویزای طلایی پرتغال

سوالی که ممکن است مطرح شود این است که آیا یابا سرمایه گذاری در پرتغال امکان عدم صدور ویزای طلایی پرتغال وجود دارد؟ پاسخ به این سوال مثبت است. در شرایط زیر ویزای طلایی پرتغال صادر نخواهد شد.

  1. عدم ادامه سرمایه گذاری در پرتغال و برداشت مبلغ سرمایه گذاری زودتر از ۵ سال.
  2. داشتن سابقه موثر کیفری در پرونده متقاضی سرمایه گذاری در پرتغال.
  3. عدم انطباق شرایط متقاضی سرمایه گذاری در پرتغال با قوانین صدور ویزای طلایی پرتغال.
  4. عدم رعایت حداقل شرایط اقامت در پرتغال.
  5. داشتن بیماری های مسری و یا انگلی نیز از شرایط عدم تمدید ویزای طلایی پرتغال حتی در صورت سرمایه گذاری در پرتغال است.

خدمات موسسه حقوقی محمدرضا مهری جهت سرمایه گذاری در پرتغال

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با همکاری دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مهاجرت، امکان اخذ ویزای طلایی پرتغال با انجام سرمایه گذاری در پرتغال توسط وکلای مهاجرتی و آژانس های معتبر مهاجرتی را برای هم وطنان عزیز فراهم نموده است.

موسسه حقوقی محمدرضا مهری، برترین موسسه حقوقی در ایران و تنها موسسه ای است که تمامی مدیران و سهامدداران از وکلای پایه یک دادگستری کانون وکلای دادگستری مرکز می‌باشند. جهت تعیین وقت مشاوره آنلاین و وقت مشاوره حقضوری در تمامی ایام اعلامی در وب سایت گروه وکلای مهر تماس بگیرید.

ویزای طلایی پرتغال

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ و پنج شنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *