مجتمع قضایی خانواده ونک

امروز با معرفی مجتمع قضایی خانواده ونک با شما هستیم.

مجتمع قضایی خانواده ونک تهران، با عنوان مجتمع قضایی خانواده ۲ تهران، یکی از دادگاه‌های تخصصی تهران است. دادگاه‌های تخصصی تهران، در اجرای قانون تشکیل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تشکیل شده اند و به پرونده‌های خاصی رسیدگی می کنند. علاوه بر دادگاه‌های تخصصی تهران، تعدادی دادسرای تخصصی در تهران مشغول فعالیت هستند که گروه وکلای مهر، با تهیه مطالبی درباره دادگاهها و دادسراهای تخصصی تهران، سعی در آشنایی شهروندان با وظایف و اختیارات دادگاه‌های تخصصی تهران دارد.

قانون حمایت خانواده با تحولی چشمگیر در محتوا و پیکیره دعاوی خانواده، رسیدگی و اظهار نظر به تمامی پرونده‌های خانواده را در صلاحیت قاضی ویژه دادگاه خانواده قرار داده است و در این راستا، نقش و جایگاه قاضی مشاوره دادگاه خانواده که اخذ نظر وی هنگام صدور رای در پرونده‌های خانواده برای قاضی دادگاه خانواده الزامی بیان شده است، به شکل بی سابقه ای افزایش یافته است.

در کنار دادگاه‌های تخصصی خانواده تهران، شورای حل اختلاف تخصصی خانواده نیز، مشغول به فعالیت و در صدد حل و فصل اختلافات و دعاوی خارج از محیط دادگاه و سعی در ایجاد صلح وسازش بین طرفین دارد.

در این مختصر تقریر، صلاحیت دادگاه خانواده در رسیدگی به دعاوی، حدود صلاحیت محلی دادگاه خانواده ۲ تهران، و پرونده‌های قابل طرح در دادگاه خانواده ونک، برای عزیزان درج خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره درباره دعاوی خانواده، با وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در امور خانواده با موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

آیا نداشتن مهریه زندانی دارد؟

نکات مهم در معرفی مجتمع قضایی خانواده ونک

مجتمع قضایی خانواده ۲ تهران، ونک، در کجای تهران واقع شده است؟

مجتمع قضایی خانواده ونک، به دعاوی خانواده در کدام مناطق تهران رسیدگی می کند؟

مرجع اجرای نیابت های ارسالی از دادگاه خانواده شهرستان در محدوده دادگاه خانواده ونک، کدام مجتمع قضایی است؟

نحوه تقدیم انواع دادخواست برای دعاوی خانواده، به مجتمع قضایی خانواده ونک چگونه است؟

چگونه از خدمات بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مجتمع قضایی خانواده ونک، بهره بگیریم؟

مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های طلاق توافقی در دادگاه خانواده  ۲ تهران، چند روز است؟

با گروه وکلای مهر، و مشاوره مستقیم محمدرضا مهری، وکیل متخصص خانواده همراه باشید و پاسخ سوالات خود را در وبسایت، کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام موسسه حقوقی مهر پارسیان،  دنبال کنید.

محدوده صلاحیت محلی مجتمع قضایی خانواده ۲ ونک

مجتمع قضایی خانواده ۲ تهران(ونک) در تهران- ضلع شمال شرقی میدان ونک، قرار داشت و به تازگی به محدوده ولنجک، بلوار عدالت منتقل شده است. مجتمع قضایی خانواده ونک، به تمامی پروند های خانواده که بر اساس قانون حمایت خانواده سال ۱۳۹۱ بر شمرده شده است، در مناطق یک- دو- سه و شش تهران رسیدگی می‌نماید.

ساکنین مناطق شمالی تهران و منطقه مرکزی تهران، طبق نقشه شهری تهران، در مناطق مذکور، می‌توانند تمامی پرونده‌های مربوط به خانواده را در این مجتمع قضایی طرح نمایند.

با توجه به اینکه ارائه دادخواست های خانواده در تهران و تمامی  مراکز استآن‌ها، از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، دریافت و به دادگاهها ارسال می‌شوند، نیازی به مراجعه حضوری به مجتمع قضایی خانواده شماره۲ تهران، یا مجتمع قضایی خانواده ونک، نیست.

مشاوره حقوقی 24 ساعته برای طلاق

متقاضی یا وکیل وی با مراجعه به هر یک از دفاتر خدمات قضایی در سطح شهر تهران، می‌تواند دادخواست خود را به همراه مدارک و مستندات تقدیم نماید. دفاتر خدمات قضایی با توجه به نشانی طرفین و قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور مدنی و قانون حمایت خانواده، دادخواست را به مرجع صالح ارسال می‌نمایند.

صلاحیت شوراهای حل اختلاف در امور خانواده

در معیت مجتمع قضایی خانواده ونک تهران، شورای حل اختلاف ویژه خانواده مشغول فعالیت است. صلاحیت شوراهای حل اختلاف خانواده تهران، در دعاوی جهیزیه، مهریه و نفقه تا بیست میلیون تومان، و ایجاد صلح و سازش بین زوجین، از مواردی است که شورای حل اختلاف ویژه خانواده صلاحیت ورود به ان را دارد.

اجرای نیابت قضایی خانواده شهرستان‌ها در تهران

اجرای نیابت قضایی در امور خانواده و امور مدنی، در دادگاه خاواده تهران و یا مجتمع قضایی خانواده ونک انجام نمی‌پذیرد. جهت درخواست اجرای نیابت قضایی خانواده و یا هر نوع نیابت قضایی در شهر تهران، مجتمع قضایی ویژه نیابت قضایی در ضلع شمالی پارک شهر، تاسیس شده است که به اجرای نیابت های کیفری، حقوقی و اجرای احکام مدنی و خانواده می پردازد.

مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های طلاق توافقی

طرفین پرونده طلاق توافقی می‌توانند جهت ارائه دادخواست طلاق توافقی، به اتفاق به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه نمایند. در صورتی که طرفین مایل به استفاده از خدمات وکیل پایه یک دادگستری، باشند، می‌توانند از طریق وکلای متخصص گروه وکلای مهر، اقدام به تقدیم دادخواست طلاق توافقی نمایند.

در صورت آماده بودن پرونده و نظریه مشاوره خانواده و همچنین اخذ پاسخ آزمایش عدم بارداری زوجه، طلاق توافقی طرف یک روز به نتیجه خواهد رسید. نکته مهم اینکه در هیچ یک از مراحل طلاق توافقی و اجرای رای طلاق توافقی در مجتمع قضایی خاواده ونک و دفاتر ازدواج و طلاق نیازی به حضور طرفین نیست.

وکیل مهریه ونک

البته اخیرا مراجعه زوجین به مراکز مشاوره خانواده اجباری شده است.

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده طلاق توافقی

  • وکالتنامه وکیل پایه یک دادگستری(در صورتی که پرونده توسط وکیل خانواده طرح می‌شود.)
  • شناسنامه و عقدنامه به همراه کارت ملی.
  • صورتجلسه توافقات طرفین که بهتر است توسط وکیل خانواده تهیه شود.
  • دادخواست طلاق توافقی و پرداخت هزینه دادرسی.
  • تنظیم صورتجلسه توافقات طرفین با نگاهی حقوقی و سرعت در به توافق رسیدن طرفین.
  • تعیین دقیق خواسته طرفین و دفاع از حق موکل تا رسیدن به مقصود.
  • عدم نیاز به حضور طرفین در محیط پر تنش دادگاه.
  • عدم نیاز به حضور طرفین در هیچ یک از مراحل رسیدگی، صدور و اجرای رای طلاق توافقی .
  • تهیه و تنظیم درخواست ها و لوایح مورد نیاز.

قبول وکالت در پرونده‌های خانواده

گروه وکلای مهر، با مشاوره مستقیم محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری و مدرس دانشگاه، شرایطی را برای هم وطنان عزیز در داخل و خارج از کشور فراهم آورده است تا بتوانند با مشاوره حقوقی غیر حضوری و آنلاین، امکان طرح هرگونه پرونده حقوقی و خانواده را بدون استفاده از خدمات وکیل خانواده داشته باشند. جهت تهیه و تنظیم دادخواست ها و درخواست های حقوقی و لایحه دفاعیه، تنها یکبار مشاوره حقوقی با وکلای موسسه حقوقی مهر پارسیان، کافیست.

در صورت تمایل به پیگیری پرونده‌های خانواده توسط وکیل پایه یک دادگستری، کلیه پرونده‌های خانواده عزیزان در مجتمع قضایی خانواده ونک و یا هر مجتمع قضایی در سطح شهر تهران، با حضور دو وکیل پایه یک دادگستری، پیگیری خواهد شد. جهت تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل خانواده، با شماره های موسسه تماس بگیرید و یا از طریق وب سایت موسسه به صورت آنلاین وقت مشاوره خود را رزرو فرمایید.

مدارک لازم جهت بخشش مهریه

برای دریافت مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری خانواده ولنجک و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های ۱۹ الی۹ و پنجشنبه‌ها۱۵ الی۹ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

موسسه حقوقی مهر پارسیان

۵/۵ - (۶ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *