محاسبه مهریه سکه به نرخ روز

محاسبه مهریه سکه به نرخ روز

محاسبه مهریه سکه به نرخ روز


امروز با موضوع محاسبه مهریه سکه به نرخ روز با شما هستیم.

بحرانی که این روزها گریبانگیر بازار ارز، سکه و طلا را گرفته است نه تنها موجب افزایش هزینه های امرار معاش افراد جامعه شده است بلکه سوالات و نگرانی های بسیاری برای آنها در اداره زندگی مشترک به وجود آورده است.

یکی از سوالات مهم که در تماس با وکلای موسسه حقوقی مهر پارسیان شاهد آن هستیم سوال چگونگی محاسبه مهریه سکه به نرخ روز است.

از همین رو وکیل خانواده موسسه مهر پارسیان از همکاران گروه وکلای مهر نوشتاری در خصوص چگونگی محاسبه مهریه سکه به نرخ روز، احتمال محاسبه مهریه سکه به نرخ روز عقد تهیه و تنظیم نموده است.

سوالات متداول در خصوص محاسبه مهریه سکه به نرخ روز

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

نحوه محاسبه مهریه سکه به نرخ روز چگونه است؟

آیا تصویب محاسبه مهریه سکه به نرخ روز عقد ممکن است؟

هزینه دادرسی در مطالبه مهریه سکه به چه نحو تقویم می گردد؟

بهترین وکیل مطالبه مهریه کیست؟

[/stextbox]

 

خدمات گروه وکلای مهر و موسسه حقوقی مهر پارسیان در خصوص دعاوی خانوادگی چیست؟

اولین حقی که پس از عقد نکاح برای زن ایجاد می شود مهریه است. مهریه مالی است که مرد پرداخت آن را به عهده می گیرد. ح

تنفیذ وصیت نامه

قوق دیگری که برای زن به وجود می آید این است که زن اگر باکره باشد می تواند از حق حبس استفاده نماید به این معنا که در مهریه عندالمطالبه تا زمانی که تمام مهریه به وی پرداخت نشده است می تواند از انجام وظایف زناشویی امتناع نماید.

امتناع زن در این حالت اسقاط کننده حق برخورداری از نفقه نیست و مرد نیز نمی تواند الزام وی به تمکیت را از دادگاه بخواهد.

چگونگی محاسبه مهریه سکه

مطابق قانون، چنانچه مهریه، تعدادی سکه تعیین شود و زن پس از عقد خواهان مطالبه مهریه باشد قیمت سکه به نرخ روز محاسبه می شود.

احتمال تعیین مهریه سکه به نرخ روز عقد

با افزایش بی رویه قیمت سکه در ماه های اخیر، مشکلات فراوانی برای کسانی که حتی به صورت اقساطی اقدام به پرداخت سکه داشتند به وجود آمده است. بسیاری از این افراد حتی ازدواج مجدد کرده و دارای فرزند هم می باشند اما تا سال ها مکلف به پرداخت مهریه می باشند.

با ایجاد این شرایط بحرانی خیلی از مردها حتی قادر به پرداخت مهریه سکه به صورت ماهانه و اقساطی نیستند و مجلس شورای اسلامی برای حل این مشکل باید راه حلی ارایه نماید.

فاطمه ذوالقدر نماینده مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد پرداخت سکه مهریه به نرخ روز عقد در کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داده و گفته در پی بالا رفتن قیمت سکه طلا در ماه های گذشته، آمار محکومان مهریه افزایش یافته است. به گفته این نماینده مجلس عده ای به دلیل فرار از پرداخت مهریه به دنبال خروج از کشور هستند.

وکیل دادسرای ناحیه 38 تهران

این طرح در مجلس بیان شده و در حال بررسی می باشد اما جدا از مثبت یا منفی بودن این طرح به نظر می رسد موافقت دیگر نمایندگان مجلس و تصویب آن از شانس بسیار پایینی برخوردار است.

تعیین بهای خواسته در دعاوی راجع به سکه طلا

به موجب بخشنامه شماره ۱۰۰/۳۵۷۳۹/۹۰۰ مورخ ۱۸/۵/۱۳۹۴ رییس قوه قضاییه در دعاوی راجع به سکه طلا، بهای خواسته از حیث هزینه دادرسی معادل مبلغ واقعی اعلامی بانک مرکزی در روز تقدیم دادخواست است؛ اما از جهت امکان شکایت از رای، همان مبلغی که خواهان در دادخواست خود درج کرده است ملاک می باشد.

خدمات گروه وکلای مهر در خصوص مطالبه مهریه سکه به نرخ روز

امروزه معمولا مهریه به صورت سکه تعیین می شود. جهت محاسبه مهریه سکه به نرخ روز، تنظیم دادخواست مطالبه مهریه و دعاوی خانوادگی با وکیل خانواده مشاوره نمایید.

موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با بهره مندی از گروه وکلای مهر  با دارا بودن کادر تخصصی و مجرب وکیل خانواده، در تمامی پرونده های مربوط به دعاوی خانوادگی به شما عزیزان مشاوره حقوقی به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین ارایه نموده و قبول وکالت می نمایند.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

جهت انتخاب بهترین وکیل مهریه در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ و پنج شنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

وکیل خانواده ولنجک

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین با وکیل متخصص مهریه نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

 

[/stextbox]

 

 

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *