معاملات املاک در اتریش

معاملات املاک در اتریش

معاملات املاک در اتریش


امروز با موضوع بررسی معاملات املاک در اتریش با شما هستیم.

 اتریش کشوری بسیار زیبا است که به کوه ها، دریاچه ها و حومه های سبز مشهور است. دولت اتریش گام های فعال برای حفظ زیبایی طبیعی خود برداشته است. گردشگری بخشی جدایی ناپذیر و حیاتی در اقتصاد ملی است.

آلودگی در اتریش به سادگی راه ندارد و دریاچه ها و رودخانه ها در “کیفیت آب آشامیدنی” نگهداری می‌شوند.

کل کشور سازگار با محیط زیست است و همه چیز برنامه ریزی شده برای حفظ محیط زیست هیچ انرژی هسته ای وجود ندارد و تمام برق توسط طرح های قدرت هیدرو الکتریکی در کوه ها و رودخانه ها تولید می‌شوند.

بازیافت زباله به طور جدی مورد توجه قرار می گیرد و هر نوع زباله در نقاط جمع آوری محلی در هر شهر و روستا مونتاژ می‌شود. کشور همچنین مصمم است تا وابستگی خود را به نفت کاهش دهد.

در اتریش تقریبا هیچ جرمی وجود ندارد. این کشور بسیار امن است که در ان زندگی کنید.

  • آیا شما نیز در خصوص معاملات املاک در اتریش نیاز به مشاوره دارید؟
  • مشاورین معاملات املاک در اتریش چگونه قابل دسترسی هستند؟
  • معاملات املاک در اتریش تابع چه قانونی است؟
  • آیا معاملات املاک در اتریش برای اتباع ایرانی آزاد است؟

پیرو تماس های مکرر شما عزیزان با موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان در خصوص اطلاعاتی در باب معاملات املاک در اتریش، اجاره ی آپارتمان در اتریش ، قیمت ملک در اتریش، قیمت اجاره آپارتمان در اتریش در صدد ان بر آمدیم که مقاله ی حاضر را برای شما عزیزان به رشته تحریر در آوریم.

تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش

امید است که با نگارش این مقاله، در جهت افزایش اطلاعات حقوقی شما سروران گرامی درباره معاملات املاک در اتریش،کمک شایانی نموده باشیم.

خرید ملک در اتریش

همان قوانینی به اتریشی ها اعمال می‌شود که به اشخاص ساکن در سایر کشورهای اتحادیه اروپا اعمال می‌شود.

تمام اعضای اتحادیه اروپا به جزء کشور یونان می‌توانند اموالی را که می خواهند، خریداری کنند، به شرطی که مجبور به پرداخت مالیات شوند.

شما نیز می توانید در کشور اتریش یک ملک خریداری نمایید اما می‌بایست مسئولیت پرداخت مالیات ان را بر عهده بگیرید.

همان طور که می دانید خرید ملک در اتریش برای اتباع ایرانی هیچ محدودیت قانونی ندارد. اما برای ساکنان کشورهای غیر از اتحاد اروپا، تنها تفاوت این است که باید از مقامات محلی اتریش مجوز خرید ملک دریافت کنند.

همه شهروندان اروپایی حق دارند اقامت دائم اتریش را کسب نمایند به شرط ان که گذرنامه ی صادر شده توسط یک کشور عضو اتحادیه اروپا را داشته باشند.

با این حال، دولت اتریش از «سواران آزاد» خوشش نمی‌آید و بنابراین لازم است که نشان دهید که شما از درآمد کافی برخوردار هستید و بیمه کافی پزشکی دارید. بدون این دو چیز حتی شهروندان اتحادیه اروپا از کشورهای دیگر ممکن است اجازه اقامت نداشته باشند.

هزینه‌های مربوط به معاملات املاک در اتریش

در حال حاضر هزینه‌های جانبی خرید ملک در اتریش به طور معمول عبارتند از :

هزینه تمبر تملک 3.5٪ از ارزش ملک

هزینه رجیستر زمین 1.1٪ از ارزش ملک

هزینه املاک و مستغلات 3٪ از ارزش ملک

هزینه‌های اسناد رسمی در مقیاس تعیین شده توسط قانون حداکثر 120 € برای هر نفر

تحصیل پزشکی در اتریش

مالیات بر ارزش افزوده 20٪ است

هزینه ثبت نام املاک حدود 4.5٪ از ارزش ملک

مالیات انتقال ملک معمولا به میزان ثابت 3.5٪ از ارزش اموال (برای انتقال بین بستگان نزدیک به 2٪ کاهش می یابد)

روند قانونی معاملات املاک در اتریش

هنگامی که ملک مورد نظر خود را در اتریش انتخاب نمودید، یک برگه ی پیشنهاد رسمی از طریق یک نماینده املاک تنظیم می‌شود. پیوست شده به سند پیشنهاد، یک لیست مشخص ( Costenaufstellung ) از هزینه‌های مربوط به معامله مانند هزینه‌های قانونی، مالیات انتقال ملک، تعرفه ی ثبت، هزینه دفتر اسناد رسمی و هزینه نمایندگی املاک و مستغلات است.

هنگامی که فروشنده پیشنهاد را قبول می کند، یک قرارداد خرید یا قرارداد فروش توسط یک وکیل اتریشی یا دفتر اسناد رسمی صادر می‌شود.

هنگامی که قرارداد امضا می‌شود، انتظار می رود که خریدار 10٪ از قیمت خرید به عنوان سپرده، که در حساب اعتماد یا سپرده قرار داده تا زمانی که کار معامله به اتمام می‌رسد، پرداخت نماید. بعد از اتمام معامله، وکیل جزئیات انتقال را در دفتر رجیستری محلی ثبت می کند.

ثبت مالکیت در اتریش، به طور متوسط ​​9 تا 32 روز طول می کشد.

اجاره آپارتمان در اتریش

در اتریش مستاجر ها می‌توانند حتی پس از اینکه آپارتمان را ترک کرده اند، به یک دادگاه، تقاضای تجدید نظر در اجاره بها را بدهند و از پرداخت اجاره ای که بیش از حد است، جلوگیری نمایند.

اما با تعیین اجاره های جدید در اتریش، تفاوت بین انچه دادگاه اجاره ارزیابی می کند و قیمت های بازار آزاد بسیار کم است.

قوانین واردات و صادرات در اتریش

کنترل اجاره توسط دادگاه های محلی وجود دارد. ارزیابی های آن‌ها کمتر از سطح بازار آزاد است، اما در مورد ساختمان های جدید و یا نوساز تفاوت چندانی ندارد.

اجاره می‌تواند در ابتدا آزادانه مورد مذاکره قرار گیرد، اما مستاجر  ری‌تواند در هر زمان و در طی قرارداد، و یا حداکثر شش ماه پس از خروج از ملک، درخواست ارزیابی کند.

دوره و خاتمه قراردادهای اجاره در اتریش

در اتریش سه نوع قرارداد اجاره وجود دارد:

قرارداد کوتاه مدت تا شش ماه: به عنوان اجاره به طور غیرقانونی تنظیم می‌شود، معمولا برای تعطیلات است.

قرارداد محدود به تعداد مشخصی از سالها ( befristet )

قرارداد نامحدود ( unbefristet )

در هر دو قرارداد unbefristet و قرارداد befristet ، اجاره به وسیله مقامات محلی بر اساس درخواست مستاجر تعیین می‌شود.صاحبخانه ها اغلب پیشنهاد قراردادهای استاندارد شده توسط انجمن های صاحبخانه را پیشنهاد می دهند و معمولا توسط مستاجرین پذیرفته می‌شود.

قاعده کلی این است که مستاجر باید شیء اجاره شده را با همان شرایطی که دریافت کرده است، برگرداند.

صاحبخانه می‌تواند درخواست کند که آپارتمان خود را قبل از بازگشت دوباره رنگ آمیزی نماید.

در قرارداد befristet سپرده در حساب پس انداز برای به دست آوردن منافع باید در انتهای قرارداد به مستاجر پرداخت شود اگر صاحبخانه ان را برای تعمیر و خسارت به خانه استفاده نکند.

پس از انقضای مدت تعیین شده، قرارداد غیرقانونی می‌شود، مگر اینکه سه ماه قبل از انقضای ان، یک طرف دعوتنامه کتبی برای تمدید ارسال کند، که توسط طرف دیگر به صورت کتبی پذیرفته شده باشد.

مقایسه قیمت ملک در مناطق مختلف اتریش

 اخیرا برای مدت طولانی قیمت خانه ها در وین افزایش یافته است. شهر وین لوکس ترین و کم جمعیت ترین منطقه با حدود 17،000 ساکن است. اما با نیروی کار حدود 100،000 ، وین بزرگترین محل اشتغال در اتریش است.

زبان مورد نیاز تحصیل در اتریش

آپارتمان ها در Innere Stadt در حدود 11،000 یورو به 13،000 یورو در هر متر مربع متغیر است، در حالی که در مناطق دیگر آپارتمان ها فقط در حدود 3500 یورو به 7،800 یورو در هر متر مربع است. درآمد در Innere Stadt بین 3/1 تا 3/2 درصد است. بنابراین، هیچ کس یک آپارتمان را برای اجاره ان خریداری نمی کند. این خانه های ثروتمندان اتریش است.

اما در مناطقی مانند  Margereten، Mariahilfen، Favoriten، Hernals، یا Leopoldstadt هزینه‌های آپارتمان به میزان قابل توجهی از 3500 یورو به 5400 دلار در هر متر مربع متغیر است.

در خارج از وین، آپارتمان های سالزبورگ حدود 5،300 یورو به 6،300 یورو می‌رسد.

 اجاره آپارتمان های Salzburg نزدیک به منطقه وین است، در حدود 12-17 یورو در هر متر مربع در هر ماه. سالزبورگ بازدهی نزولی را از 2.4٪ به 3.8٪ رسانده است.

آپارتمان ها در گراتس مقرون به صرفه هستند، در حالیکه قیمت آپارتمان ها به طور متوسط ​​3،300 یورو به 4،400 یورو در هر متر مربع می‌باشند. اجاره در گراتس از 10.00 یورو به 13.50 یورو در هر متر مربع است در هر ماه.

اجاره در گراتز کمی بهتر از سالزبورگ است – از 2.5٪ تا 4.9٪ ارزش ملک. کوچکترین آپارتمان ها بالاترین میزان اجاره را به دست می آورند.

وکیل آشنا به معاملات املاک در اتریش

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با تشکیل گروه وکلای مهر و به کارگیری بیش از 100 وکیل پایه یک دادگستری در سطح ایران و در سطح بین‌الملل آماده ی ارائه ی مشاوره حقوقی و قبول وکالت در تمامی زمینه ها می‌باشد.

12 کاری که در اتریش باید انجام دهید!

گروه وکلای مهر تحت سرپرستی محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری با بیش از 15 سال سابقه قضایی و وکالت می باشد و یکی از موسسات حقوقی پیشرو در وکالت تخصصی در داخل و خارج از کشور است.

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

021-88796143

021-88795408

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

09120067669

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

5/5 - (63 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *