مهاجرت از طریق ازدواج

مهاجرت از طریق ازدواج

مهاجرت از طریق ازدواج


امروز با موضوع مهاجرت از طریق ازدواج با شما خواهیم بود.

زمانی که به موضوع مهاجرت پرداخته می‌‌شود، مهاجرت از طریق ازدواج به عنوان یکی از طرق مهاجرتی معرفی می‌گردد. در این حوزه مسایل متعددی مطرح می‌گردد: اقامت، تابعیت، حقوق و مزایا، احوال شخصیه، آثار و تبعات ازدواج، آثار و تبعات طلاق بعد از مهاجرت و غیره.

با توجه به تعدد درخواست‌ها و تقاضاها برای دریافت مشاوره در خصوص مهاجرت از طریق ازدواج و مسایل حقوقی پیرامون آن، لازم دانستیم تا مطلبی را در خصوص مهاجرت از طریق ازدواج تهیه و خدمت همراهان عزیز موسسه مهر پارسیان ارایه نماییم.

حضور وکلای پایه یک دادگستری و قضات بازنشسته و با‌تجربه، با توجه به آگاهی و تسلط بر قوانین و حقوق اتباع ایرانی در هر کشوری که مقیم باشند، قوت قلبی است برای متقاضیان مهاجرت از طریق ازدواج، تا با خاطری آسوده و دیدی آگاه نسبت به قوانین و حقوق در کشور مقصد خود، اقدام به سنت حسنه ازدواج و سپس مهاجرت نمایند.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص مهاجرت از طریق ازدواج

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

چه مدارکی برای اخذ ویزای ازدواج لازم است؟

شرایط اخذ گرین کارت آمریکا از طریق ازدواج چیست؟

انواع ویزاهای ازدواج استرالیا چیست؟

[/stextbox]

 

مهاجرت از طریق ازدواج به استرالیا

کشور استرالیا انواع ویزا را برای متقاضیان مهاجرت از طریق ازدواج پیش‌بینی کرده است:

ویزای 300 استرالیا؛ این نوع ویزا به ویزای نامزدی استرالیا معروف است که با اعتبار 9 ماهه صادر می‌گردد. بنابراین متقاضیان در طول 9 ماه پس از صدور ویزای 300 استرالیا، ملزم به ازدواج هستند؛ در غیر اینصورت این ویزا منقضی شده و غیرقابل تمدید است.

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

ویزای 820 استرالیا؛ دارندگان ویزای 300، پس از ورود به استرالیا و ازدواج، پیش از اتمام اعتبار ویزای 300 خود، درخواست صدور ویزای 820 استرالیا می‌دهند. اعتبار این ویزا 2 سال است.

ویزای 801 استرالیا؛ این ویزا پس از دو سال از اقامت موقت در استرالیا صادر می‌گردد. در واقع این ویزا همان اقامت دایم استرالیا است.

ویزای 309 استرالیا؛ این نوع ویزا برای افرادی صادر می‌گردد که پیش از ورود به استرالیا ازدواج کرده باشند. اعتبار ویزا 2 سال است.

ویزای 100 استرالیا؛ این نوع ویزا برای دارندگان ویزای 309 استرالیا و بعد از 2 سال اقامت به منظور اعطای اقامت دایم صادر می‌گردد.

مهاجرت از طریق ازدواج به آمریکا

افرادی که متقاضی ازدواج با تبعه یا شهروند و یا دارنده گرین کارت آمریکا هستند، پیش از همه باید روابط خود را که از طریق عکس، تماس تلفنی، چت، ایمیل و … بوده است را اثبات نمایند. مدت زمان دریافت گرین کارت برای شما عموماً در حدود 10 تا 38 ماه متفاوت است. تبعه آمریکا بودن، پاسپورت آمریکا را داشتن و یا صرفاً گرین کارت آمریکا را داشتن در کنار کشور محل اقامت شما، در این مدت زمان تاثیرگذار است.

اگر که همسر شما شهروند آمریکا باشد، در صورت اقامت شما در آمریکا مدت زمان انتظار 10 تا 13 ماه و اگر خارج از آمریکا باشد، مدت زمان انتظار برای دریافت گرین کارت برای شما در حدود 11 تا 17 ماه است.

اگر همسر صرفاً گرین کارت آمریکا را داشته باشد، بازه زمانی طولانی‌تر شده و به هنگام اقامت در آمریکا بین 39 تا 38 ماه و اقامت در خارج از آمریکا، بین 23 تا 32 ماه زمان می‌برد.

اقامت از طریق ازدواج

جریمه تقلب در ازدواج

در صورتی که از سوی مقامات آمریکا و یا هر کشور دیگری اثبات گردد که هدف فرد از ازدواج صرفاً مهاجرت و اخذ اقامت بوده و لذا مقامات با ارایه مدارک جعلی دال بر روابط فریب داده است، به تبع، جریمه نیز در نظر گرفته می‌شود. طبق قوانین آمریکا (بخش  275(c)از قوانین مهاجرت و تابعیت)،

هر فردی که عمدا و با هدف صرفاً اخذ اقامت آمریکا ازدواج نماید، به حبس تا حداکثر 5 سال یا پرداخت جریمه به مبلغ حداکثر 250 هزار دلار و یا هر دو این موارد یعنی حبس و جریمه محکوم خواهد شد.

مهاجرت از طریق ازدواج به کانادا

یکی از سوالات متداول در خصوص مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج این است که آیا ازدواج با یک کانادایی منجر به اخذ شهروندی کانادا می‌شود؟

پاسخ به این سوال منفی است. ازدواج با یک فرد کانادایی به صورت خودکار، شهروندی را به شما اعطا نخواهد کرد. اخذ اقامت کانادا برای شما همچون سایر افراد منوط به طی مراحل تعیین شده است. بنابراین با رعایت شرایط زیر پس از ازدواج با یک فرد کانادایی می‌توانید شهروندی کانادا را کسب نمایید:

  • اقامت در کانادا به مدت حداقل 1.095 روز در طول 5 سال پیش از درخواست
  • داشتن نوع اقامت دایم کانادا
  • پرداخت مالیات
  • اثبات دانش زبان
  • اثبات اشراف بر قوانین و حقوق کانادا
  • عدم سو پیشینه

وکیل مهاجرت از طریق ازدواج در تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت برقراری ارتباط با دفتر مهاجرت از طریق ازدواج در تهران، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل ازدواج و طلاق در کانادا، استرالیا، آمریکا و اروپا از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

تحصیل پزشکی در شانگ های

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *