وکیل رابطه نامشروع نیاوران

وکیل رابطه نامشروع نیاوران

وکیل رابطه نامشروع نیاوران


امروز با موضوع معرفی وکیل رابطه نامشروع نیاوران و بررسی مجازات رابطه نامشروع با شما خواهیم بود.

دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم منافی عفت و رابطه نامشروع در تهران، به عنوان یکی از دادسراهای تخصصی تهران، شناخته می‌شود که در معیت دادگاه ارشاد تهران، دادگاه انقلاب تهران و دادگاه کیفری یک تهران، به جرایم مرتبط با منافی عفت رسیدگی می‌کند.

جستجوی وکیل رابطه نامشروع نیاوران و بهترین وکیل کیفری نیاوران، از طریق سایت موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان امکان پذیر است.

شروع رسیدگی در دادسرای ارشاد تهران، با شکایت شاکی خصوصی و یا گزارش پلیس امنیت اخلاقی تهران، مامورین کلانتری های تهران و سایر مراجعی که به عنوان ضابط خاص، دارای اجازه مخصوص از دادستانی تهران هستند آغاز می‌شود.

نکات مهم در موضوع معرفی وکیل رابطه نامشروع نیاوران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

آیا رسیدگی به پرونده‌های رابطه نامشورع نیاوران در دادسرای ناحیه یک تهران رسیدگی می‌شود؟

ویژگیهای بهترین وکیل رابطه نامشروع نیاوران و بهترین وکیل رابطه نامشروع در شمال تهران چیست؟

در صورت شکایت رابطه نامشروع چه کسی مجازات می‌شود؟

مجازات رابطه نامشروع مادون زنا در دادگاه ارشاد تهران چگونه تعیین می‌شود؟

آیا جرم رابطه نامشروع زندان دارد و یا فقط محکوم به شلاق خواهیم شد؟

[/stextbox]

 

مجازات رابطه نامشروع

در قانون مجازات اسلامی، برای جرم رابطه نامشروع که تعریف گسترده‌ای داشته و تنها مصادیق تمثیلی رابطه نامشروع در قانون آمده است، مجازات تحمل شلاق تعزیری پیش بینی شده است.

اما نداشتن سابقه کیفری، اوضاع و احوال اجتماعی و شخصیتی متهم و مرتکب، پشیمانی و ندامت از ارتکاب جرم و توبه، سعی در جبران جرم ارتکابی می‌تواند در تعلیق اجرای مجازات و یا تبدیل مجازات رابطه نامشروع به پرداخت جزای نقدی بدل از تحمل شلاق، موثر باشد.

کشف محکومیت کیفری پس از صدور حبس تعلیقی

مجازات رابطه نامشروع، قطعا تحمل حبس نیست ولی گاهی ممکن است به دلیل عجز متهم از معرفی کفیل و یا تودیع وثیقه، متهم برای چند روز به زندان معرفی شود تا مقدمات فراهم آوردن وثیقه و ضمانت فراهم شود که در صورت صدور رای برائت بلااثر خواهد شد و در صورت محکومیت به شلاق، در سوابق کیفری موثر درج می‌شود.

مرجع رسیدگی به جرم رابطه نامشروع در نیاوران تهران

همانطور که در صدر این نوشتار اشارت رفت، دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم منافی عفت، با نام دادسرای ناحیه 21 تهران و یا دادسرای شهید مقدس، معروف به دادسرای ارشاد تهران، به کلیه جرایم منافی عفت مانند: تشکیل مرکز فساد و فحشا، قوادی، رابطه نامشروع مادون زنا، خلوت با نامحرم، قاچاق انسان، کشف حجاب در خیابان، برگزاری جشن های مختلط و پارتی، مصرف مشروبات الکلی، خرید و فروش مشروبات الکلی، تولید، تهیه و توزیع مشروبات الکلی و سایر جرایم منافی عفت رسیدگی می‌کند.

دادسرای ارشاد تهران، صلاحیت عام برای رسیدگی به جرایم منافی عفت همه مناطق تهران دارد و همه دادسراها موظفند تا اینگونه پرونده ها را به دادسرای ارشاد تهران ارسال نمایند.

آیا شاکی در شکایت رابطه نامشروع مجازات می‌شود؟

در پرونده های منافی عفت، همسر و پدر دختر می‌تواند به عنوان شاکی پرونده به دادسرای ارشاد مراجعه نموده و شکایت خود را تقدیم نماید.

اگر خانمی مدعی داشتن رابطه نامشروع با شخصی باشد که خود وی نیز رضایت بر این رابطه داشته است، مسلما مجازات در انتظار وی خواهد بود.

اما در موارد اغفال و اکراه و اجبار، و موارد تجاوز به عنف، در صورت اثبات عدم رضایت زن در رابطه نامشروع، فقط مرد مجازات خواهد شدو شخص مکره و مجبور از مجازات معاف است.

چه مجازاتی در انتظار پایان‌نامه نویسان است؟

دفتر وکیل رابطه نامشروع نیاوران

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری رابطه نامشروع در نیاوران، مشاوره آنلاین با وکیل رابطه نامشروع نیاوران، معرفی بهترین وکیل کیفری و حقوقی در نیاوران، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

5/5 - (29 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *