مهاجرت به اروپا

مهاجرت به اروپا

مهاجرت به اروپا


امروز با موضوع مهاجرت به اروپا، اخذ اقامت اروپا و مهاجرت ارزان به اروپا همراه شما هستیم.

در پهنه گیتی، سرزمین های بسیاری بااقلیم های گوناگون وجود دارد.

قاره اروپا، که به درستی به سرزمین سبز، معروف شده، یکی از کوچکترین قاره های دنیاست که پس از اقیانوسیه، از جهت کمی وسعت، در رده دوم دنیا، قرار دارد.

معتدل بودن آب وهوا ووجود مزارع و جنگلها درخاک اروپا، باعث گرایش انسان، در رغبت به زندگی در این قاره شده است.

ازدیر باز، مهاجرت به اروپا، مورد علاقه بسیاری ازافراد بشر بوده، ولی اروپاییان هم همواره با ماجراجویی و بعضا جنگ طلبی در قرون گذشته، به دنبال افزایش وسعت قلمرو وسرزمین خود در دور دست ها بوده اند.

کشف قاره آمریکا، استعمار هندوستان و ایران، استعمار کانادا، استرالیا و سایر کشورها، همه به دست اروپایی ها انجام شد و با انتقال مردمان این کشورها به اروپا، تا حدی اختلاط نژاد دراروپا، به وقوع پیوست.

درگذشته، اروپا، توسط امپراطوری های بزرگ اداره می شد ولی اکنون با تشکیل اتحادیه اروپا ومنطقه ویژه اقتصادی حوزه یورو و واحد پول یکسان و همچنین برچیدن مرزهای کشورهای عضو پیمان شنگن، سعی درایجاد اروپای یکپارچه و گسترش قلمرو اتحادیه اروپا، از طریق پذیرش عضویت کشورهایی چون بلاروس، ارمنستان، گرجستان، اوکراین و شاید جمهوری ترکیه، دارد.

هرچندخروج انگلستان از اتحادیه اروپا، باعث ورود شوک براین اتحادیه گردید، اما نظام اتحادیه همچنان پابرجاست و کشورهای عضو، سعی درحفظ این انسجام دارند.

نکات مهم مهاجرت قانونی

  • بعضا با ادعای این موضوع که با پرداخت 16000یورو، امکان اخذ اقامت اتحادیه اروپا را دارند، تاچه حد صحیح است؟
  • آیا مهاجرت ارزان به اروپا، صحت دارد؟
  • اخذ اقامت اروپابدون پرداخت وجه، صحت دارد؟
  • برای مهاجرت به اروپا، چه شرایطی لازم است؟
  • تحصیل رایگان فرزندان دراروپا، امکان‌پذیراست؟
  • اقامت دراروپا، باعث اخذ ویزای آمریکا یاکانادا، می‌شود؟
  • سرمایه گذاری دراروپا، چه شرایطی دارد؟
  • ثبت شرکت دراروپا، به چه صورت امکان‌پذیر است؟
  • ویزاهای تمکن مالی اروپا، چیست؟
  • خرید ملک دراروپا، باعث اخذ اقامت می‌شود؟

موسسه حقوقی مهاجرتی مهر، برترین موسسه حقوقی و مهاجرتی در ایران، با همکاری وکلای برجسته بین‌المللی  و وکلای داخلی، امکان اطلاع شما عزیزان، از راههای مهاجرت قانونی به همه نقاط دنیارافراهم آورده است.

باکمی صرف وقت و مطالعه مطالب وبسایت موسسه و کانال های تلگرام موسسه، امکان کسب اطلاعات رایگان درباره حقوق مهاجرت، آشنایی باموسسه های معتبر مهاجرتی، وکیل مهاجرت، راههای مهاجرت و همه اطلاعات درباره انواع مهاجرت قانونی به سایر کشورها را کسب خواهید کرد.

اصلاحات بحث ‌برانگیز ویزای H1-B توسط کنگره آمریکا

مهاجرت به اروپا از طریق تحصیل

تحصیل رایگان در اروپا، تقریبا درهمه کشورها، برای اتباع و شهروندان و افراد مقیم در هرکشور اروپایی، امکان‌پذیر است.

درکشورهایی مانند آلمان، اتریش، نروژ، فنلاند، بلژیک وایتالیا، تحصیل رایگان برای دانشجویان بین‌المللی نیز، امکان‌پذیر است.

درکشورهایی چون سوییس، سوئد و انگلستان، تحصیل رایگان برای دانشجویان خارجی اساسا، امکان‌پذیر نبوده اما، اخذ بورس تحصیلی در اروپا، در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، به شرط داشتن شرایط لازم و کافی، ممکن است.

جهت درخواست بورسیه از دانشگاههای اروپا، به وبسایت دانشگاه مورد درخواست مراجعه نموده و در صورت وجود شرایط لازم برای بورس، با استاد مربوطه، از طریق ایمیل، ارتباط برقرارکرده وضمن ارسال انگیزه نامه ورزومه کامل، مطلبی که توجه استاد مربوطه را جلب نماید، به درخواست خود ضمیمه فرمایید.

اخذ بورسیه تحصیلی اروپا، در سالهای اخیر، متقاضیان تحصیل در اروپا را به این قاره سبز و زیبا کشانده و پس از اتمام موفقیت آمیز دروس دانشگاهی، جهت ادامه خدمات رسانی، به ایران، بازگشته اند.

مهاجرت تحصیلی به اروپا، در صورت پیدا کردن شغل و پرداخت مالیات، منجر به اخذ اقامت اروپا، می‌شود.

در بعضی ازکشورهای اروپایی، مانند اتریش و آلمان ، امکان کاریابی بعد از فراغت از تحصیل وجود دارد.

دانش آموخته دانشگاههای اروپایی، جهت کاریابی و اقامت واخذ تابعیت در کشورهای کانادا، استرالیا و ایالات متحده آمریکا، شانس بیشتری دارد.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی درباره نحوه اخذ بورس تحصیلی دراروپا واخذ پذیرش تحصیل رایگان در اروپا، با مشاورین ارشد موسسه حقوقی مهر پارسیان، تماس بگیرید.

مهاجرت به اروپا از طریق کار

طبق قوانین اتحادیه اروپا، استخدام نیروی کارخارجی دراروپا، شرایط و محدودیت های خاصی دارد.

هرکارفرمایی دراروپا، که نیاز به استخدام نیروی کارخارجی یاکلا نیروی کاردارد، لازم است ابتدا، درخواست استخدام نیروی کارخود را به مدت سه ماه در کشور خود، آگهی نماید.

بااتمام مهلت سه ماهه و در صورت عدم وجود نیروی داوطلب ومتخصص درشغل اعلامی، پیدانشد، آگهی استخدام در اروپا، درکل اتحادیه منتشر می‌شود.

در صورت عدم مراجعه متقاضی برای شغل مورد نظر، کارفرما می‌تواند از خارج از اتحادیه اروپا، نسبت به استخدام نیروی انسانی مورد نیاز، اقدام نماید.

ویزای استرالیا آداک سفر

اما در بعضی از موارد، که امکان استخدام نیروی کار، در اتحادیه اروپا، از میان افراد مقیم در این قاره امکان‌پذیر نباشد، کارفرما با صدور پیشنهاد ودعوتنامه شغلی، و با تضمین استخدام و نیاز به نیروی کار خارجی، امکان درخواست ویزای کار، برای نیروی کارمتخصص، به صورت موردی را دارد.

ویزای در جستجوی کار

نوعی از ویزا، جهت ورود متقاضی کاریابی به کشور خاص، وتلاش به مدت محدود جهت کاریابی و استخدام وجود داردکه موسوم به ویزای درجستجوی کار می‌باشد.

دارنده ویزای درجستجوی کار، امکان مراجعه به کشور مورد نظر و ثبت نام در موسسات کاریابی اروپا و کشور مقصد را دارد.

درحال حاضر، کشورهای آلمان و اتریش، ویزای درجستجوی کار، به مدت شش ماه اعتبار صادر می‌نمایند.

متقاضی کاردراروپا، در صورتی که ظرف شش ماه اعتبار ویزا، نسبت به پیداکرن کارتوفیق حاصل ننمود، لازم است کشور راترک نماید. در صورت پیداکردن کار وحفظ درآمدحداقل شش ماه ازتاریخ شروع کار، بالاتر ازمتوسط درآمد اتحادیه اروپا، به متقاضی، بلوکارت (کارت آبی) داده می‌شود. دارنده بلو کارت، امکان کار درهمه کشورهای اروپایی، بدون اخذ مجوزجدیدکاریابی را دارد.

مهاجرت به اروپا از طریق ازدواج

ازدواج باتبعه هریک ازکشورهای اروپایی و یاافرادی که دارنده اقامت دائم اروپا، هستند، باعث اخذ اقامت همسر شخص اروپایی می‌شود. متقاضیان ویزای نامزدی درکشورهای اروپایی، که هر کدام قوانین ومقررات خاص خود را دارند، می‌توانند به شرط اثبات، قصد واقعی خود برای آشنایی بیشتر جهت ازدواج، از طریق اثبات رابطه حداقل دو ساله از طریق ایمیل یا تماس های تلفنی و تصویری، داشتن سفرهای مشترک و سایر ادله وشواهد و در صورت دارابودن شرایط اختصاصی هرکشوری، درخواست ویزای نامزدی نموده و پس از مراجعه به کشور مورد نظر و در صورت حصول توافقات، نسبت به ازدواج باتبعه اروپایی که منجر به اخذ اقامت و تابعیت اروپا خواهدشد، اقدام نماید.

لازم به ذکر است که مهاجرت از طریق ازدواج، شرایط گسترده ای دارد. بهتر است قبل ازهرگونه اقدامی باوکلای متخصص مهاجرت مشورت نمایید.

مهاجرت به اروپا از طریق تمکن مالی

کشورهایی چون اتریش، یونان، فرانسه واسپانیا، ازجمله کشورهای اروپایی هستند که با اثبات تمکن مالی و دارابودن درآمدی در کشور مبدا، بدون نیاز به حضور و فعالیت در کشورخود، امکان اعطا اقامت بلند مدت اروپا را به این گونه اشخاص، فراهم نموده اند.

وکیل پایه یک دادگستری تهران

شما می توانید بااثبات این موضوع که اگر درکشور خودتان حضور نداشته باشید، امکان پرداخت هزینه‌های زندگی خود وخانواده تان را دارید، از این کشورها درخواست صدور ویزای مهاجرتی نوعD نمایید.

البته شرایط دیگری مانند داشتن حساب بانکی با داشتن موجودی مقررکه برای هرکشوری متفاوت است، اسناد مالکیت ومالی و سایر مستندات نیز، تمکن مالی خود رااثبات نموده وموفق به دریافت ویزای تمکن مالی اروپا، شوید.

ویزای تمکن مالی اروپا، معمولا تا پنج سال تمدید می‌شود وپس از آن، تبدیل به اقامت دائم اروپا می‌شود.

ویزای تمکن مالی اروپا، که از ان به اقامت تمکن مالی اروپا هم یاد می‌شود، همه حقوق شهروندان اروپا، اعم از حق برخورداری ازبیمه درمانی رایگان در اروپا، حق تحصیل رایگان دراروپا و سایر حقوق رامی‌دهد.

تنها محدودیت این نوع ویزا، عدم داشتن حق استخدام در اروپاست و شما در صورت تمایل به کار و فعالیت، باید خودتان نسبت به کارآفرینی وسرمایه گذاری اقدام بفرمایید که دربخش خود مفصل توضیح داده می‌شود.

مهاجرت به اروپا از طریق ثبت شرکت – کارآفرینی و سرمایه گذاری دراروپا

دربسیاری ازتبلیغات غیر مجازماهواره ای یا موسسه های حقوقی که یا در ایران دفتری ندارند و یا دفاتر ایران آن‌ها، توسط افراد غیرمجاز و غیر حقوقی اداره می‌شوند، ادعای دروغ اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت در اروپا با کمترین هزینه، دائم تکرار می‌شود.

ثبت شرکت باهزینه اندک دراروپا، و یا ثبت شرکت صوری دراروپا، نه تنها، موجب اخذ اقامت اروپا، نمی‌شود، بلکه به دلیل غیر واقعی و متقلبانه بودن این عمل، امکان از دست دادن اعتبار وایجاد بدهی سنگین برای متقاضی را دارد. ثبت شرکت دراروپا، باید به نحو واقعی باشد.

باثبت شرکت دراروپا، شما موفق به اخذ ویزای تجاری اروپا، برای مدت یکسال می شوید.

در صورتی که در این مدت، نسبت به سرمایه گذاری در اروپا و راه اندازی کسب وکار براساس بیزنس پلان وطرح توجیهی اقتصادی و همچنین کارآفرینی در اتحادیه اروپا، اقدام نمایید، امکان اخذ اقامت اروپا و تمدید اقامت موقت اروپا تا پنج سال، در صورت پرداخت مالیات و عدم ارتکاب جرم و جنایت، و درنهایت اخذ اقامت دائم اروپا، برای خود وخانواده تان، شوید.

به اطلاع شما عزیزان می رساندکه برای هرگونه اقدامی، ایتدا بامتخصصین امر ووکلای دادگستری درباره اقدام مهاجرتی که تبعات حقوقی به دنبال خواهد داشت، مشورت نمایید.

اقامت ترکیه از طریق کالج زبان

مهاجرت به اروپا از طریق خرید ملک

خرید ملک دربسیاری ازکشورهای اروپایی برای اتباع کشورهای خارجی ازجمله ایران، امکان‌پذیر است.

اما فقط در بعضی ازکشورها، امکان اخذ اقامت دائم اروپا، باخرید ملک، تحت شرایط خاصی، امکان‌پذیر است.

خرید ملک در آلمان، اتریش، جمهوری چک وفرانسه برای ایرانیها، امکان‌پذیر است و باعث اخذ اقامت اروپا، نمی‌شود.

درکشورهای پرتغال واسپانیا، افراد خارجی باخرید ملک ازهر نوعی به مبلغ حداقل پانصدهزاریورو، امکان اخذ اقامت دائم اروپااز طریق خرید ملک وجود دارد.

به این نوع اقامت، ویزای طلایی(GOLDEN VISA)اطلاق می‌شود که برای فرد و خانواده وی(همسر وفرزندان زیر 18سال)صادر می‌شود.

مهاجرت به اروپا از طریق پناهندگی

بروز گروههای تروریستی وتکفیری درمنطقه خاورمیانه وجنگهای داخلی و بین‌المللی، باعث آوارگی افراد زیادی ازکشورهای سوریه، عراق، افغانستان، لیبی، تونس، یمن وبسیاری ازکشورهای درگیر جنگ شده است.

این آوارگان از طریق مرزهای دریایی وزمینی و به صورت غیر قانونی، خود راتوسط قاچاقچیان انسان به کشورهای اروپایی می رسانند و درخواست پناهندگی از اروپا دارند.

سوداگران وسودجو یان، بسیاری ازاتباع ایرانی راباوعده اخذ اقامت و تابعیت اروپا از طریق پناهندگی و راههای غیر قانونی، فریب داده و درکشورهای اروپایی وکمپ های نگهداری از پناهجویان، در صورت عمل به وعده های پوچ و توخالی، سرگردان و بلاتکلیف، رها نموده اند.

پناهنده شدن به اروپا و درخواست پناهندگی به اروپا، به عنوان اولین راه حل، در کشورهایی که جنگ وناامنی، تهدیدی جدی برای ساکنین است، معقول و منطبق با کنوانسیون پناهندگی سازمان ملل متحد است.

کشور آلمان در اتحادیه اروپا، بیشترین میزان پناهجو رادرخود جای داده است.

اما هم وطنان ایرانی که به سودای زندگی بهتر درفرنگ، با فریب وعده های قاچاقچیان انسان و مهاجرت غیرقانونی، به اروپا سفرکرده و درخواست پناهندگی می کنند، با توجه به مشاهدات و تجربه های شخصی نگارنده ومصاحبه بااین گونه افراد طی سالهای اخیر، شرایط بسیار سخت و اسف باری را درکشورهای اروپایی تجربه می کنند.

تعدادزیادی ازپناهجو یان ایرانی، شوق برگشت به وطن را دارند ولی شرایط بازگشت ندارند.

با توجه به اینکه پناهندگی به هیچ عنوان قابل توصیه برای مهاجرت نیست، در صورت تمایل به آگاهی از شرایط پناهندگی، می توانید به متن ترجمه شده در وبسایت یا فایل های صوتی موجود در وبسایت مراجعه فرمایید.

وکیل مهاجرت ارومیه

یا جهت اطلاع کامل ازقوانین پناهندگی دراروپا واطلاع از شرایط سخت و غیر قابل تحمل ان بامشاورین ما تماس بگیرید.

اخذ اقامت و تابعیت اروپا

تقریبا، تمامی راههای مهاجرت به اروپا، منجر به اخذ اقامت اروپا خواهند شد.

البته قابل ذکر است که، اخذ اقامت دائم اروپا، تابع شرایط مخصوصی می باشد و به این نحونیست که درهر صورت وشرایط، مهاجرت به اروپا، منجر به اقامت دائم اروپا شود.

بلکه رعایت قوانین ومقررات کشوری که به ان مهاجرت شده، عدم ارتکاب جرم و تخلفی که باعث محرومیت ازاقامت در اروپا شود و پرداخت مالیات و حقوق دولتی، از شرایط عمومی اخذ اقامت اتحادیه اروپا، می‌باشد.

اخذ تابعیت هر یک از کشورهای اروپایی نیز، تابع قاعده های مخصوصی ازجمله یادگیری کامل زبان و فرهنگ کشور مورد نظر و داشتن سابقه اقامت در اروپا، می‌باشد.

مزایای داشتن اقامت اتحادیه اروپا

امکان افتتاح حساب بانکی در هر یک از بانکهای اروپایی.

امکان استفاده از بیمه درمانی و اجتماعی و تحصیل رایگان دراروپا.

عدم نیاز به ویزا جهت تردد در کشورهای حوزه شنگن.

امکان انجام تجارت آزاد جهانی.

تسهیل در صدور ویزای آمریکا، کانادا و استرالیا برای افراد مقیم اروپا.

آشنایی بابازار سرمایه و کار در اروپا و سرمایه گذاری مبتنی بردانش.

اخذ پاسپورت اروپا

در صورت موفق شدن در آزمون اعطا تابعیت، و دریافت تابعیت هر یک ازکشورهای اروپایی، پاسپورت صادرشده از هر کدام از کشورهای اروپایی برای شخص، اعتبار پاسپورت اتحادیه اروپا را دارد و شخص می‌تواند از امتیاز ان استفاده کند.

دقت داشته باشید که پاسپورت فقط برای تبعه اروپا صادر می‌شود و اقامت دراروپا، موجب صدور پاسپورت نیست.

وکیل متخصص جهت مهاجرت به اروپا

برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، وکیل دادگستری شمال تهران و همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی، همه روزه از ساعت‌های 19 الی9 و پنجشنبه‌ها15 الی9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

راههای ارتباطی با دفتر وکیل محمد رضا مهری

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88795408

021-88796143

شماره های همراه مشاوره حقوقی مهاجرت

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق شماره های اعلامی امکان پذیر است.

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *