مهاجرت غیر قانونی به استرالیا

مهاجرت غیر قانونی به استرالیا

مهاجرت غیر قانونی به استرالیا و مهاجرت قاچاقی به استرالیا، تقریبا مترادف یکدیگرند. گاهی شخصی با استفاده از ویزای توریستی استرالیا، اقدام به ورود به استرالیا نموده و سپس اعلام پناهندگی می‌نماید. اما در بعضی موارد هم، اشخاص بدون داشتن مجوز قانونی و از طریق قاچاقچی انسان، از راههای غیر قانونی، مهاجرت به استرالیا را در دستور کار خود قرار می‌دهد. نوعی ویزای بشر دوستانه استرالیا، هم برای کشورهایی که درگیر جنگ و ناآرامی هستند صادر می‌شود. مهاجرت قاچاقی به استرالیا، و مهاجرت با قاچاقچی انسان، به هر کشوری، می‌تواند مخاطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. وکیل مهاجرتی استرالیا، می‌تواند آثار و تبعات مهاجرت غیر قانونی به استرالیا را برای شما به تصویر بکشد. راههای مهاجرت قانونی به استرالیا، متعددند و در مقالات جداگانه، در همین وب سایت، توضیح داده شده است. اما با تهیه این مقاله، و با مشاوره مستقیم محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری و استاد دانشگاه، سعی شده است تا مهاجرت غیر قانونی به استرالیا و تبعات منفی مهاجرت قاچاقی به استرالیا توسط قاچاقچیان انسان، برای شما توضیح داده شود.

سوالاتی درباره مهاجرت غیر قانونی به استرالیا

  • بهترین راه مهاجرت غیر قانونی به استرالیا کدام است؟ برای مهاجرت غیر قانونی به استرالیا، چه اقداماتی لازم است؟
  • در صورت مهاجرت غیر قانونی به استرالیا، چه امتیازاتی به دست خواهیم آورد؟
  • آیا با مهاجرت غیر قانونی به استرالیا؛ امکان اخذ اقامت دائم استرالیا وجود دارد؟
  • مهاجرت غیر قانونی به استرالیا چقدر هزینه دارد؟
  • مهاجرت غیر قانونی به استرالیا با مهاجرت قاچاقی به استرالیا چه تفاوتی دارد؟
  • وکیل مهاجرتی استرالیا کیست و چه ویژگیهایی دارد؟
ثبت شرکت در استرالیا

به سوالات فوق و سوالات احتمالی کاربران عزیز درباره مهاجرت غیر قانونی و مهاجرت قاچاقی به استرالیا، مشاورین مهاجرتی مهر، پاسخ خواهند داد.

راه مهاجرت غیر قانونی به استرالیا

تنها راه مهاجرت غیر قانونی به استرالیا، مهاجرت با قاچاقچیان انسان می‌باشد. در بحث قاچاق انسان، یادآور شدیم که با توجه به اینکه مهاجرین غیرقانونی، خودخواسته تن به آزار و اذیت های احتمالی قاچاقچیان انسان می دهند، کشف جرم قاچاق انسان را نیز با مشکل مواجه می کنند. ورود غیر مجاز به خاک کشور استرالیا، به فرض اینکه قاچاقچیان انسان، پناهجو را صحیح و سالم به استرالیا برسانند، اولین جرم ارتکاب یافته بر اثر مهاجرت غیر قانونی به استرالیا می‌باشد. کشور استرالیا در سالهای اخیر، مهاجرین غیر قانونی را در خاک خود پذیرا نیست و در اردوگاههای خارج از خاک استرالیا، در شرایط بسیار سخت و ناگوار نگهداری می کند. در تماس هایی که از کمپ ماناس، به مشاورین مهاجرتی مهر واصل شده است، گلایه های زیادی از نامشخص بودن وضع پناهجو یان غیر قانونی و قاچاقی به استرالیا، واصل شده است. حتی تعدادی از این معاجرین غیر قانونی، خواهان بازگشت به ایران شده اند که تقریبا با وضعیت فعلی آن‌ها، امکان‌پذیر نیست. مهاجرت غیر قانونی به استرالیا، عموما از راه دریایی انجام می‌شود، که بسیار پرخطر است. امکان غرق شدن در اقیانوس در صورت عدم انهدام قایق به صورت عمدی توسط قاچاقچیان انسان، خطر تجاوز و آزار جنسی به زنان و کودکان، از مخاطرات و تبعات مهاجرت قاچاقی به استرالیاست.

تبعات حقوقی مهاجرت غیر قانونی به استرالیا

مهاجرت قاچاقی به استرالیا یا هر کشور دیگری، به مثابه ان است، که علاوه بر ورود مهمان ناخوانده، ورود این مهمان ناخوانده نیز از طریق دق الباب و ورود با اجازه میزبان نبوده، بلکه میهمان ناخوانده از راه دیوار وارد خانه شده است و طبیعتا صاحب خانه پذیرای وی نخواهد بود. بلکه حداقل اقدام صاحب خانه در این گونه موارد، راه ندادن و برون راندن مهمان مزاحم از حریم خانه می‌باشد. مهاجرت غیر قانونی به استرالیا یا هر کشور دیگری طبیعتا با واکنش منفی مقامات ان کشور مواجه خواهد شد. چرا که، ورود غیر قانونی و اقامت غیر قانونی در قاموس و قانون همه کشورها و اشخاص، جرم است. اعلام پناهندگی در استرالیا، با ورود غیر قانونی، از نظر حقوقی دو مقوله جدا از هم هستند. شاید ورود قانونی به استرالیا از طریق ویزای توریستی استرالیا، باعث پذیرش موقت پناهجو، در کمپ های اسکان موقت مهاجرین و پناهجو یان در استرالیا باشد، اما با ورود غیر قانونی و وعده پذیرش پناهندگی با کیس قلابی در استرالیا، توسط قاچاقچیان انسان، به هیچ عنوان پناهجو را به مقصود نمی رساند.

اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری

پناهندگی در استرالیا با اعلام کیس مذهبی

تمامی کسانی که از طریق مهاجرت غیر قانونی استرالیا و یا مهاجرت قاچاقی به استرالیا، به دنبال اعلام پناهندگی و اخذ اقامت دائم استرالیا هستند، باید پرونده ای را در اداره مهاجرت استرالیا تشکیل دهند و بر اساس ان درباره آن‌ها اتخاذ تصمیم شود. کیس پناهندگی در استرالیا، به هیچ عنوان توسط وکیل رسمی مهاجرتی استرالیا، تشکیل نمی‌شود. تقریبا همه افرادی که از ایران اقدام به مهاجرت غیر قانونی به استرالیا می‌نمایند، در مقصد اعلام می کنند که با توجه به خارج شدن از دین اسلام، و احتمال صدور حکم ارتداد، در صورت بازگشت به ایران، در معرض صدور حکم اعدام، به واسطه ارتداد، قرار خواهند گرفت. اداره مهاجرت استرالیا و سایر کشورها با این ادعاها، آشنا هستند و صرف ادعای این خطرات در بازگشت به ایران، موجب پذیرش درخواست پناهندگی در استرالیا، نخواهد شد.

مشاوره راههای مهاجرت غیر قانونی به استرالیا

تعدادی از موسسه های حقوقی، که با مبانی حقوق نیز آشنایی ندارند و یا دفاتر غیر مجاز مهاجرتی در ایران و سایر کشورها که هیچ پایگاهی در ایران ندارند، اقدام به انجام تبلیغات ماهواره ای و تبلیغ در فضای مجازی، با عنوان مهاجرت آسان به استرالیا و یا مهاجرت آسان به اروپا، می‌نمایند. اعتماد به اینگونه افراد، یا موسسات کاغذی که وجود خارجی ندارند، باعث هدر دادن سرمایه و فرصت و موجب بروز خطراتی جبران ناپذیر برای عزیزان خواهد داشت. دریافت مبالغ پس از انجام کار، تضمین پذیرش کیس پناهندگی در استرالیا، و یا موضوعات دیگری که توسط قاچاقچیان انسان مطرح می‌شود، باعث جلب اعتماد اشخاص متقاضی مهاجرت به استرالیا می‌شود.

خرید ملک در اسلواکی

وکیل مهاجرتی استرالیا

مهاجرت قانونی به استرالیا، راههای متعددی دارد که توسط وکیل مهاجرتی استرالیا، قابل طرح و انجام است. مشاوره مهاجرتی به استرالیا، باعث جلوگیری از مهاجرت غیر قانونی به استرالیا خواهد شد. اطلاع از قوانین مهاجرتی و همچنین راههای موجود در قانون برای مهاجرت قانونی به استرالیا، می‌تواند امکان دسترسی قاچاقچیان انسان به متقاضیان مهاجرت را کم نموده و باعث اتخاذ تصمیم درست در مهاجرت قانونی به استرالیا یا هر کشور دیگری شود. مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری و وکیل مهاجرتی استرالیا، به صورت مستقیم در موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، فراهم شده است. جهت کسب اطلاعات کانل درباره راههای مهاجرت قانونی به استرالیا، با مشاورین ما تماس بگیرید.

۵/۵ - (۲۲ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *