مهاجرت غیر قانونی به کانادا

مهاجرت غیر قانونی به کانادا

مهاجرت غیر قانونی به کانادا


امروز با بررسی مهاجرت غیر قانونی به کانادا خواهیم پرداخت.

یکی از مشکلات مهاجرت غیرقانونی به کانادا این است که تعریف دقیقی از این اصطلاح وجود ندارد و مجموعه ای از طبقه بندی های توافق شده برای مهاجرانی که غیر قانونی  در کشور دیگری به صورت قاچاقی وارد می‌شوند، وجود ندارد.

این مهاجر غیر قانونی در کانادا ممکن است یک پناهنده در کانادا باشد که فرار از ترس آزار و شکنجه، یا یک مهاجر اقتصادی به دنبال استخدام یا یک جنایتکار یا تروریست با انگیزه های ضد اجتماعی در کانادا است.

اکثر مهاجران غیر قانونی به کانادا از طریق هوایی وارد کانادا می‌شوند، مهاجرت غیر قانونی به کانادا، معمولا به صورت جداگانه یا در گروه های کوچک از مهاجران غیر قانونی به کانادا اتفاق می افتد.

با این حال، درصد کمی از کشتی های غیر قانونی با مهاجران غیر قانونی به کانادا  توجه را به خود جلب کرده اند.

کانادا در حدود ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون مسافر در سراسر مرزهای خود دریافت می کند.

منظور از برنامه مهاجرت استانی کانادا چیست؟

کانادا تقریبا ۴۰۰۰۰پناهنده را در هر سال دارد. برخی از مهاجران غیر قانونی وارد کانادا شده اند.

برآورد شده است که در هر زمان حدود ۲۰۰۰۰۰مهاجر غیرقانونی در کانادا وجود دارد. برخی از مهاجران غیر قانونی در کانادا ادعای پناهندگی در کانادا را دارند و مهاجران غیر قانونی در کانادا  قصد دارند از کانادا به عنوان نقطه ورود به ایالات متحده استفاده کنند.

گروه وکلای مهر، با هدف آشنایی عزیزان با مهاجرت قاچاقی به کانادا و شرایط انتخاب وکیل مهاجرت به کانادا، اقدام به جمع آوری اطلاعاتی در این زمینه نموده است که در ادامه خواهید خواند.

سوالات درباره مهاجرت غیر قانونی به کانادا

  • آیا مهاجرت غیرقانونی به کانادا حق کار و تحصیل به مهاجر در کانادا می‌دهد؟
  • خطرات مهاجرت قاچاقی به کانادا و مهاجرت غیر قانونی به کانادا چیست؟
  • وکیل مهاجرت به کانادا کیست؟

انواع مهاجرت غیرقانونی در کانادا

مهاجرت غیرقانونی به کاناداف از لحاظ نوع حمل و نقل و شرایط ورود به کانادا به سه دسته تقسیم می‌شود:

وسایل حمل و نقل قانونی به کانادا

این دسته شامل مهاجران غیر قانونی در کانادا است که مستندات لازم را دارند و به وسیله یک کشتی منظم با توجه به قانون کانادا به عنوان مسافر یا خدمه وارد کانادا می‌شوند.

اسناد جعلی مهاجران غیر قانونی به کانادا از راه وسایل حمل و نقل قانونی

این دسته شامل مهاجران غیر قانونی به کانادا می‌شود که در یک کشتی تحت هویت کاذب یا با ویزا و یا گذرنامه های جعلی یا نادرست وارد می‌شوند. این شامل مسافرین یا خدمه ای است که به دلیل کاذب به کشور کانادا وارد می‌شوند.

وکیل ویژه دادگاه تجدیدنظر هروی

ورود مهاجران غیر قانونی به کانادا بدون اسناد جعلی با  وسایل نقلیه غیرقانونی

این دسته شامل افرادی است که هیچ مدارکی معتبر یا ویزا برای ورود به کانادا ندارند.

این شامل کشتی های غیرقانونی کانادا و کشتی های حامل مهاجران غیر قانونی به کانادا می‌شود.

اقدامات کشور کانادا درباره مهاجرت غیر قانونی به کانادا

کانادا، دارای دو نوع مرز برای ورود مهاجران غیر قانونی به کاناداست، مرزهای خارجی کشورهای عضو و مرزهای بین این دو کشور است.

در برخی موارد به مرز دریایی کانادا و مرز کانادا و آمریکا از جمله ان با آلاسکا است.

حریم خصوصی افراد بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا بوسیله کنوانسیون شنگن تحت قانون اتحادیه اروپا در سال ۱۹۸۵ به تصویب رسیده است.

از ان زمان اتحادیه اروپا اقدامات لازم برای ایجاد یک منطقه اروپایی پناهندگی مشترک را برای رسیدگی به پناهجو یان با هدف تکمیل این موضوع تا سال ۲۰۱۲ انجام داده است.

رویه اعلام پناهندگی کانادا

این رویه های اتحادیه اروپا با افرادی که در حال درخواست پناهندگی در کانادا هستند، به منظور تبدیل شدن به یک پناهنده در کانادا، و به دست آوردن حفاظت لازم در کانادا می پردازند.

با این حال، افراد غیر قانونی در کانادا از این شبکه اداری فرار می کنند، مگر اینکه به نوعی دستگیر شوند. برای انجام این کار، نیاز به یک وسیله برای یافتن و بازداشت مهاجران غیر قانونی در کانادا است.

از انجایی که بسیاری از افراد به دنبال کار هستند، اغلب در اقتصاد زیرزمینی، ممکن است تعدادی از مهاجران غیر قانونی در کانادا را پیدا کنند.

مزایای داشتن اقامت یونان

 هویت افراد در نیروی کار در کانادا را باید بررسی کنند، به ویژه در اشخاص خاص که در ان افراد مهاجران غیرقانونی در کانادا به دنبال استخدام هستند.

بنابراین فرصت های زیادی برای نظارت بر مخاطبین وجود دارد که چه تعداد مهاجران غیرقانونی در کانادا حضور دارند، اما اراده لازم برای عمل وجود دارد.

اگر کارفرمایان کانادایی از پرداخت دستمزد کم به کارگران غیر قانونی در کانادا بهره مند شوند، بعید است که آن‌ها در اجرای سیاست های کانادا همکاری کنند و اگر سیاستمداران فرصت های رای گیری را در میان جوامعی پیدا کنند که در ان غیر قانونی ها در کانادا  تمایل به تمرکز دارند، فشار سیاسی برای حذف کمتر خواهد شد.

تجربه در سایر حوزه های قضایی مانند استرالیا، اتحادیه اروپا و هلند در حل مسائل مربوط به مهاجرت غیر قانونی به کانادا و سایر کشورها برای دولت کانادا مفید است.

از جمله اقداماتی که ارزش بررسی دارند، بررسی  کارت های هویت برای مهاجران غیر قانونی و اجرای مجازات کسانی است که مهاجران غیر قانونی را استخدام می کنند.

با توجه به کارت شناسایی، پاسپورت، کارت های بهداشتی، گواهینامه رانندگی، کارت های بانکی و بسیاری از اشکال دیگر شناسایی که مهاجران غیر قانونی حمل می کنند، و همچنین روش های متعددی که مهاجران غیر قانونی در کانادا در هنگام خرید، تلفن و یا گشت و گذار در شبکه اطلاعات خود را ارائه می دهند، نامیده می‌شود، کانادایی ها از آن‌ها استفاده می کنند.

به طور خلاصه، افراد غیرقانونی در کانادا مانند افرادی هستند که از مزایای عضویت در باشگاه بدون استفاده از اعضای خود، مطابق با قوانین و مسئولیت پذیری استفاده می کنند.

تفاوت اقامت تمکن مالی یونان با سایر کشورها

بسیاری از کشورها نحوه نظارت و مدیریت چنین رفتار را یاد می گیرند.

کانادا به پرداخت هزینه‌های سنگین برای سیاست های درخواست کننده پناهندگی در کانادا ادامه می‌دهد.

برای جلوگیری از ادامه اشتباهات مشابه، باید سیاست های سازمانی برای مقابله با غیر قانونی ها در کانادا ایجاد شود.

وکیل مهاجرت غیر قانونی به کانادا

مهاجرت غیر قانونی به کانادا، نیازی به مشاوره وکیل پایه یک دادگستری ندارد.

وکیل مهاجرت و یا وکیل دادگستری کانادا و یا ایران، حق مداخله در امور غیر قانونی را ندارند.

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

شماره همراه وکیل 

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *