نمونه رای ابطال ثبت واقعه طلاق

نمونه رای ابطال ثبت واقعه طلاق

نمونه رای ابطال ثبت واقعه طلاق


امروز با ارائه نمونه رای ابطال ثبت واقعه طلاق با شما هستیم.

ثبت واقعه طلاق در دفتر اسناد رسمی طلاق از ضروریات مندرج در قانون حمایت خانواده می‌باشد.

گاهی ممکن است در مواردی خاص، یکی از زوجین، نسبت به ثبت واقعه طلاق اعتراضاتی داشته باشند و نحوه جریان رسیدگی به پرونده طلاق بدون رعایت حقوق آن‌ها و یا به کار بردن حیله ای از سوی طرف مقابل باشد.

راه حل جلوگیری از ادامه آثار طلاقی که مورد اعتراض است، تقدیم دادخواست ابطال ثبت واقعه طلاق به دادگاه خانواده است.

نمونه رای ابطال ثبت واقعه طلاق مورد بررسی دقیق حقوقی قرار خواهد گرفت.

با مراجعه به لیست دفاتر خدمات قضایی الکترونیک در تهران و مراکز استآن‌ها، یکی از این دفاتر را به عنوان مرجع ثبت دادخواست و تحویل مستندات قانونی انتخاب نموده و سپس با ارائه مستندات قانونی و مدارک، دادخواست فوق را ثبت نمایید.

پس از ارجاع پرونده به یکی از شعب دادگاه خانواده وقت رسیدگی تعیین شده و طرفین جهت رسیدگی به دادگاه دعوت می‌شوند.

گروه وکلای خانواده مهر در تهران، با هدف اثر گذاری هر چه بیشتر جهت انجام امور حقوقی خانواده و همچنین در راستای معرفی بهترین وکیل خانواده در تهران، اقدام به انتشار نمونه اراء دادگاه خانواده که با همکاری گروه وکلای مهر اخذ شده نموده است.

شماره رای نهایی دادگاه بدوی در پرونده ابطال ثبت واقعه طلاق

۹۷۰۹۹۷۰۲۱۷۳۰۰۴۱۱-شعبه۲۷۳ دادگاه خانواده تهران

دادخواست اعتراض به رای کمیسیون ماده صد

متن رای نهایی دادگاه بدوی در پرونده ابطال ثبت واقعه طلاق

درباره دادخواست آقای ف م به طرفیت خانم ن ق و دفتر طلاق شماره ۱۴ تهران به سردفتری آقای س م، به خواسته ابطال ثبت واقعه طلاق به شماره ۲۹۰۱ تاریخ سوم خرداد ۱۳۹۴ با توجه به شرح دادخواست تقدیم شده توسط خواهان، دادگاه با توجه به اینکه خواهان در اثبات ادعای خود به محتویات پرونده کلاسه ۲۸۵/۹۴۱۱۳۰ دادگاه حقوقی تهران ویژه خانواده تهران و آراء صادر شده از سوی شعب ۳ دادگاه تجدید نظر استان تهران به شماره ۹۶۰۱۳۰۹۵۸۴۳۲ و شعبه اول دیوان عالی کشور به شماره ۹۶۰۹۱۱۲۸۵۷۳۹۲۰۴۹ استناد نموده است.

دادگاه قرار ملاحظه پرونده‌های استنادی را صادر نموده و با توجه به خلاصه نویسی از اوراق پرونده‌های مذکور به این تنتیجه نائل شده با توجه به نقض دادنامه غیابی صادر شده از شعبه ۲۸۵ خانواده تهران که منشا اجرای صیغه طلاق خوانده ردیف اول در دفتر ۱۴ طلاق تهران بوده است.

لذا با تشخیص صحت ادعای خوانده بر اساس پرونده استنادی، و عدم حضور خواندگان در جلسه رسیدگی علی رغم وصف ابلاغ قانونی حاضر نشده و دفاع موثر و اعتراضی به عمل نیاورده اند.

لذا با ثابت تشخیص دادن ادعای خواهان و یا به استناد ماده ۳۹ و ۱۰۸ قانون اجرای احکام مدنی، حکم به ابطال ثبت واقعه طلاق شماره مذکور در صدر دادنامه صادر و اعلام می‌نماید.

رای دادگاه غیابی تلقی و ظرف بیست روز پس از ابلاغ قابل واخواهی در این دادگاه و سپس ظرف بیست روز قابل اعتراض در دادگاه تجدید نظر تهران و با انقضاء مواعد مذکور قابل فرجام خواهی بیست روزه در دیوان عالی کشور خواهد بود.

قانون مالیات بر ارث

رییس شعبه ۲۷۳ دادگاه عمومی حقوقی ویژه خانواده تهران

مشاوره حقوقی خانواده در تهران

ده وکیل برتر خانواده در ایران و همکار گروه وکلای مهر با کمال افتخار در خدمت هم وطنان عزیز در معرفی وکیل برای پرونده‌های خانواده می‌باشند.

ثبت رسمی سایت های موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان در سامانه اعتماد الکترونیک وزارت صنعت معدن و تجارت و همچنین سامانه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، می‌تواند اطمینان بخش مراجعین به گروه وکلای مهر تهران باشد.

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل نمونه رای ابطال ثبت واقعه طلاق، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

شماره همراه وکیل ابطال ازدواج

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

۵/۵ - (۱۸ امتیاز)

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *