نمونه شکایت تهمت و افتراء

نمونه شکایت تهمت و افتراء

نمونه شکایت تهمت و افتراء


امروز با ارائه نمونه شکایت تهمت و افتراء با شما هستیم.

در صورتی که با طرح شکایت واهی و ساختگی اقدام به احقاق حق از طریق ناصواب و پرونده سازی برای طرف مقابل نماییم، پس از صدور رای قطعی به عدم ورود شکایت و واهی بودن آن، ممکن است به اتهام افتراء و تهمت تحت تعقیب قضایی قرار بگیریم.

اگر موضوع حقوقی خود را با راهنمایی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی جهت تسریع در حصول نتیجه به صورت کیفری طرح نمایید، مرتکب خطایی بزرگ شده اید که عواقب آن به خود شما باز خواهد گشت.

دفتر حقوقی و وکالت محمدرضا مهری یکی از برترین وکلای کیفری تهران، با ارائه نمونه شکایت تهمت و افتراء مشاور امین شما در پیگیری و احقاق حق از روشهای قانونی خواهد بود.

شکایت کیفری ایراد تهمت و افتراء

شاکی :

مشتکی عنه:

مورد اتهام : افتراء و تهمت و هتک حیثیت خانوادگی و اجتماعی

تاریخ وقوع جرم : ۱۳۹۷

محل وقوع جرم : ملارد

دلایل و مستندات: ۱ ) کارت ملی ۲ ) احکام برائت صادره از شعبه ……دادگاه کیفری دو شهرستان ملارد و تایید مرجع تجدید نظر استان تهران

دادستان محترم شهرستان ملارد

سلام علیکم با احترام اینجانب  ….. خاطر عالی را مستحضر میدارم :

مشتکی عنه صدر الذکر به جهت مقاصد سوء و بدون ریشه و منشا درست مبادرت به طرح شکایت سرقت و خیانت در امانت و جعل علیه اینجانب نموده که واهی و ساختگی بودن آن حسب محتویات پرونده کلاسه ….‌‌مطروحه در شعبه …..‌دادگاه کیفری دو شهرستان ملارد و نظر کارشناسان ماخوذه محرز و ثابت و مورد شکایت یاد شده به حکم برائت از شعبه پیش گفته و مرجع تجدید  نظر استان تهران منتج شده است.

دادگاه کیفری یک

از آنجا که ایراد چنین شکایتی طبعات روحی و روانی و اخلاقی و اجتماعی برای یک دوشیزه دارد و اینجانب قریب به سه سال در رنج و کابوس و نیش و کنایه اطرافیان بعلت طرح شکایت واهی از سوی مشتکی عنه قرار گرفته ام و طرف شکایت از حق تظلم خواهی خود با طرح شکایتی از ریشه ساختگی باعث هتک حرمت اینجانب و خانواده ام در انظار عمومی نموده است ؛ تعقیب مشارالیه و صدور قرار جلب به دادرسی منتهی به کیفرخواست به استناد ماده ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی مورد استدعاست.

با تشکر و تجدید احترام

وکیل متخصص پرونده تهمت و افتراء

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

  • 021-88796143
  • 021-88795408

 

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

  • 09120067661
  • 09120067662
  • 09120067663
  • 09120067664
  • 09120067665

 

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

09120067669

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

 

2.7/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *