هزینه ثبت شرکت در آلمان

هزینه ثبت شرکت در آلمان

محمدرضا مهری بنیانگذار علم حقوق مهاجرت در ایران، در پاسخ به سوالات موکلین درباره هزینه ثبت شرکت در آلمان ، بهترین راه سرمایه گذاری در آلمان، تاسیس انواع شرکت سهامی در آلمان، توجیه اقتصادی ثبت شرکت در آلمان و اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت در آلمان، موارد زیر را مطرح نموده که در وب سایت رسمی موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر تهران، با همراهی گروه وکلای مهر ایران، منتشر خواهد شد.

نحوه ثبت شرکت در آلمان

تجارت و سرمایه گذاری در کشور آلمان برای افراد خارجی که به قصد واقعی تاسیس شرکت در آلمان و شروع فعالیت اقتصادی وارد بازار این کشور صنعتی می‌شوند، محدودیتی ندارد. فارغ از ملیت متقاضی سرمایه گذاری در آلمان، اجازه ثبت شرکت در آلمان و تهیه دفتر کار و لو ازم مورد نیاز داده می‌شود. تعیین نوع شرکتی که قصد ثبت ان را در آلمان دارید به عهده خودتان است که با مشاوره وکیل مهاجرت به آلمان در تهران و همکار گروه وکلای مهر میتوانید به این مهم دست یابید.

انتخاب نوع فعالیت و نحوه اداره شرکت در آلمان تا حدود زیادی به نوع سرمایه گذاری متقاضی ثبت شرکت در آلمان بستگی دارد.

 

گام اول ثبت شرکت در آلمان

 تاسیس شرکت در آلمان نیاز به پیش شرط هایی دارد که اولین گام تکمیل فرم ثبت تجاری می باشد که لازم است در دفتر تجارت عام و دفاتر مراودات داخلی به ثبت برسد. تمامی اطلاعات وارد شده در این بخش جهت اطلاع از تاسیس شرکتی به مضمون عملکرد شما، در بانک اطلاعات مشاغل و صنایع آلمان وارد شده و امکان تبادل اطلاعات را به تجار آلمانی و غیر آلمانی می‌دهد.

اقامت آلمان از راه ثبت شرکت

نحوه تکمیل فرم درخواست ثبت شرکت در آلمان

با انتخاب نوع شرکت در آلمان، نوبت به تکمیل اساسنامه شرکت می‌رسد. در اساسنامه شرکت تجاری در آلمان، لازم است که اسامی شرکا و مسئولیت هر کدام از شرکا در برابر اشخاص ثالث، معرفی مدیر عامل و مدیر اجرایی شرکت، دارندگان سهام شرکت، محدودیت های قانونی و یا قراردادی مدیران شرکت، نحوه عزل و نصب وکلا و نمایندگان تجاری شرکت، نحوه اعلام ورشکستگی شرکت، چگونگی انحلال شرکت و نیز تعیین حسابدار شرکت و چگونگی ارائه اظهارنامه مالیاتی شرکت قید شده و به امضای همه شرکا برسد.

آیا هزینه ثبت شرکت در آلمان ثابت است؟

هزینه ثبت شرکت در آلمان بر اساس نوع شرکت متغیر است. این هزینه ها، در بر گیرنده هزینه صدور گواهینامه دفتر اسناد رسمی و مبلغ تعیین شده توسط دفتر دادگاه محلی است که قصد ثبت شرکت در انجا را دارید.

هزینه ثبت شرکت در آلمان در سال 2018 حدود 500 الی 1000 یورو اعلام شده است که با توجه به نواع شرکت و مراحل ثبت شرکت، امکان افزایش این هزینه ها تا 2000 یورو وجود دارد. هزینه‌های ثبت شرکت در آلمان ثابت نیست اما به حکم قانون و آیین نامه اجرایی در ابتدای هر سال اعلام می‌شود.

مالیات شرکت ها در آلمان

سیستم مالیات بر در آمد شرکت ها در آلمان یکی از رقابتی ترین سیستم ها محسوب می‌شود. میانگین مالیات شرکت ها در آلمان تا سی درصد می باشد که امکان توافق با شهرداری جهت کاهش مالیات نیز وجود دارد.

ثبت شعبه شرکت در کشور آلمان

امکان ثبت شعبه شرکت ایرانی در آلمان وجود دارد. این شعبه می‌تواند به صورت مستقل یا وابسته به شرکت اصلی در هر شهر آلمان به ثبت برسد. ثبت شعبه فروش از یک کارخانه تولیدی و یا تاسیس دفتر نمایندگی در آلمان برای شرکت های تجاری ایرانی امکان‌پذیر است. هر چند خروج آمریکا از برجام و توافق هسته ای با ایران، مقاومت هایی را در سطح شرکت های خصوصی اروپایی ایجاد کرده است، اما سیاست اقتصادی دولت آلمان بر ادامه تبادل اقتصادی با شرکت های ایرانی می‌باشد.

مهاجرت غیر قانونی به آلمان

جهت مشاوره حقوقی آنلاین با وکیل ثبت شرکت در آلمان، همکار گروه وکلای مهاجرتی مهر می توانید با شماره های موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان تماس گرفته و پس از تعیین وقت مشاوره از طریق اسکایپ و یا سایر نرم افزارها، اقدام فرمایید.

۱۰  نکته مهم قبل از سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان

۱– آلمان به عنوان یکی از برترین اقتصادهای جهان است.

قدرت محرکه اقتصاد اروپا محسوب می‌شود. سرمایه گذاری و کارآفرینی در آلمان پس از تاسیس شرکت در این کشور، امکان برخورداری از حمایت های یکی از برترین اقتصادهای دنیا را به شما می‌دهد.

۲– نقش حیاتی آلمان در اقتصاد جهانی

بعد از چین و آمریکا، آلمان سومین صادر کننده جهان محسوب می‌شود.

۳– رتبه اول تولید صنعتی در دنیا

برترین محصولات صنعتی در صنعه اتومبیل و مواد شیمیایی و شوینده در کشور آلمان تولید می‌شود. محصولات آلمانی از کیفیت بالایی برخورداند و در مقایسه با سایر کشورهای صنعتی در رتبه بالاتری قرار می گیرند.

۴– تربیت نیروی کار متخصص

آلمان با جذب بهترین نیروی کار از سراسر دنیا و تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص، با وارد کردن نیروهای کارآمد به بازار کار نقش کلیدی در این بخش دارد.

۵– ثبت بیشترین اختراعات صنعتی در آلمان

اختراعات صنعتی و شیمیایی در المان در بالاترین سطح قاره اروپا محسووب می‌شود. دانشمندان آلمانی سالهاست که عنوان برترین مخترعین اروپا را بلا منازع از ان خود کرده اند.

۶– فراهم آوردن بسترهای پیشرفت و گسترش ارتباطات

قرار گرفتن آلمان در مرکز اروپا، این کشور را مقصدی ایده آل از نظر حمل و نقل جهانی معرفی نموده است. گسترش سیستم حمل و نقل و صنعت بیمه، امنیت سرمایه گذاری خارجی در آلمان را تضمین نموده است.

ادامه تحصیل در خارج از کشور به صورت رایگان

۷– استقبال از سرمایه گذاران خارجی

جاذبه های سرمایه گذاری در آلمان و معرفی بهترین راه سرمایه گذاری در آلمان توسط دولت این کشور، موجب اشتیاق سرمایه گذاران خارجی در ورود به بازارهای آلمان است.

۸– نرخ مالیات مناسب شرکت ها در آلمان

ویژگی سیستم مالیاتی آلمان در کاهش نرخ مالیات برای کارآفرینان و سرمایه گذاران در نوع خود منحصر به فرد است. اگر قصد انجام بهترین سرمایه گذاری در آلمان را دارید، بهتر است در بخش تولید سرمایه گذاری کنید تا هم از معافیت های مالیاتی بهره مند شوید و هم از نرخ های پایین مالیانی در المان برای صنعت خود لذت ببرید.

۹– امنیت سرمایه گذاری در آلمان

توسعه اقتصادی آلمان به همراه حمایت دولت از سرمایه گذاری خارجی در آلمان، امن ترین حاشیه را برای سرمایه گذار خارجی در این کشور فراهم نموده است. تعهدات قانونی شرکت های آلمانی به سرمایه گذاران خارجی تحت حمایت کامل دولت قرار داشته و از این حیث هیچ تفاوتی بین شرکت های آلمانی و شرکت های خارجی وجود ندارد.

۱۰– سطح عالی زندگی در آلمان

ورود مدرنیته در آلمان و پیشرفت های زندگی اجتماعی در آلمان، موجب تبدیل این کشور به بهترین مقصد سرمایه گذاری در اروپا شده است. نظام بیمه سلامت و تامین اجتماعی به روز، پیشرفت های فرهنگی و ورزشی و حوزه های اجتماعی، می‌تواند امنیت در سرمایه گذاری را تضمین کند.

اخذ اقامت اروپا با سرمایه گذاری در آلمان

ویژگی ثبت شرکت در آلمان و همچنین سرمایه گذاری در آلمان این است که مدیر عامل و اعضای خانواده وی، امکان دریافت کارت اقامت اروپا را ظرف شش ماه پس از راه اندازی شرکت در آلمان دارند. توجه داشته باشید در صورتی که فقط نسبت به ثبت شرکت در آلمان اقدام نمایید، امکان دریافت اقامت آلمان وجود ندارد.

اخذ پاسپورت آلمان

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه‌های ثبت شرکت در آلمان، نحوه اخذ اقامت اروپا با ثبت شرکت در این کشور، معرفی وکیل ثبت شرکت و مهاجرت آلمان در تهران، می توانید با برترین موسسه حقوقی تهران و تخصصی ترین گروه وکلای ایران، در تمامی ایام هفته مشاوره نمایید.

دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل گروه وکلای مهر

3.4/5 - (5 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *