وکیل در الهیه | وکیل پایه یک در الهیه | وکیل طلاق در الهیه | وکیل مهریه در الهیه

وکیل در الهیه

وکیل در الهیه


 امروز با موضوع معرفی وکیل در الهیه و بررسی رای دادگاه تجدید نظر درباره فریب در ازدواج با شما هستیم.

اولین فکری که در زمان بروز مشکل حقوقی به ذهن ما خطور می‌کند، نحوه انتخاب وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در موضوع مورد نیاز است.

یکی از بهترین راههای انتخاب وکیل در الهیه و یا هر نقطه دیگری پرسش از کسانی است که قبلا پرونده ای در دفتر وکیل در الهیه داشته و مورد وثوق ما باشند.

راه بعدی برای یافتن وکیل در الهیه، جستجوی آنلاین وکیل در الهیه از طریق موتورهای جستجوگر، مطالعه رزومه وکیل پایه یک دادگستری در الهیه و همچنین دریافت مشاوره حقوقی اولیه با وکیل متخصص دادگستری در الهیه است.

موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان به عنوان موسسه حقوقی برتر تهران، ارائه خدمات وکالت و مشاوره حقوقی در الهیه و سایر نقاط تهران را در دستور کار گروه وکلای مهر قرار داده است.

نکات مهم در معرفی وکیل در الهیه

ملاک انتخاب وکیل متخصص در محدوده بلوار الهیه چیست؟

مهم ترین پرونده های ملکی منطقه الهیه تهران چیست؟

چگونه می‌توان نسبت به شناسایی وکیل در الهیه و دارای تخصص در پرونده های خانواده اقدام نمود؟

انتخاب موسسه حقوقی مهر پارسیان به عنوان برترین موسسه حقوقی تهران به چه دلیل انجام شد؟

وکیل مجرب خانم

موسسه حقوقی معتبر محدوده الهیه تهران چه ویژگیهایی دارد؟

ویژگیهای بهترین وکیل در الهیه

سابقه و تجربه وکیل پایه یک دادگستری در همه پرونده هایی که قبلا پذیرفته و منجر به عملکرد موفق وی شده است یکی از ملاکهای انتخاب وکیل است.

داشتن سابقه قضایی وکیل دادگستری که آشنا با مراحل رسیدگی به پرونده های قضایی و همچنین اشراف کامل به مراجع قضایی است، یکی دیگر از ویژگیهای وکیل پایه یک دادگستری می‌باشد.

بانک اطلاعات مشتریان یا CRM برای پیگیری پرونده ها و اطلاع رسانی دقیق مراحل پرونده به موکل، پاسخگویی از طریق وسایل ارتباطی الکترونیک و آیدی ایمیل، ویژگی دیگر برای انتخاب وکیل دادگستری است.

در ادامه یکی از پرونده های گروه وکلای مهر در حوزه خانواده که مربوط به موکل در محدوده الهیه تهران است برای نمونه آورده خواهد شد.

پرونده فریب در ازدواج در الهیه

اگر زوج سابقا ازدواج کرده باشد ولی به استناد شناسنامه جدید که مشخصات همسر سابقش در آن منعکس نمی‌باشد خود را مجرد معرفی و ازدواج نماید، عمل وی مصداق فریب در ازدواج است.

?تاریخ رای نهایی: ۱۳۹۱/۰۷/۰۲

?شماره رای نهایی: ۹۱۰۹۹۷۰۲۲۳۴۰۱۱۶۲

رای بدوی

اتهام آقای ح. فرزند ش. به هویت پرونده مبنی بر فریب در ازدواج موضوع کیفرخواست مورخه ۱۹/۷/۹۰ صادره از دادسرای عمومی ناحیه ۳ تهران دادگاه با بررسی اوراق پرونده ملاحظه می‌گردد که حسب شکایت مطروحه، تحقیقات و گزارش مراجع ذی‌ربط ماحصل ماوقع بدین نحو می‌باشد که طرفین با هم زن و شوهر مدت ۵ سال است که دارای زندگی اشتراکی و زوج درحین ازدواج خود را مجرد معرفی و در ایام زندگی زوجه مساعدت‌های مالی به نامبرده نموده، حال متوجه شده که زوج قبلاً دارای همسر بوده و متارکه نموده و با شناسنامه سفید با وی به ‌عنوان مجرد ازدواج کرده و در ازای آن متهم با ابلاغ وقت حضور نیافته است.

نمونه توافق نامه طلاق

دادگاه بنا به مراتب و با توجه به نتیجه استعلام از ثبت احوال که در گزارش مورخه ۲۷/۲/۹۰ متهم را متأهل و اقدام به طلاق همسر نموده و مفاد عقدنامه که فی‌مابین منعقد شده درآن متهم خود را مجرد معرفی و مؤدای گواهی گواهان و سایر قرائن و امارات موجود در پرونده مجرمیت مشارالیه به نظر دادگاه محرز و مستنداً به ماده ۶۴۷ قانون مجازات اسلامی النهایه متهم فوق‌التوصیف به تحمل یک سال حبس محکوم می‌گردد و رأی صادره غیابی است و ظرف بیست روز پس از ابلاغ قابل واخواهی در این محکمه می‌باشد.

?رئیس شعبه ۱۰۴۲ دادگاه عمومی جزایی تهران

دادگاه تجدید نظر نیز زوج را به دلیل تدلیس در ازدواج محکوم نمود.

رای دادگاه تجدید نظر

در خصوص تجدیدنظرخواهی آقای ح. [با] وکالت آقای ر. نسبت به دادنامه شماره ۰۰۰۳ مورخ ۵/۱/۹۱ ناظر به دادنامه شماره ۰۰۱۱۵۴ صادره از شعبه ۱۰۴۳ دادگاه عمومی جزایی تهران که متضمن محکومیت وی به تحمل حبس به اتهام فریب در ازدواج می‌باشد با توجه به مجموع محتویات پرونده دادنامه مذکور وفق موازین و مقررات قانونی صادر و تجدیدنظرخواهی واصله با هیچ یک از شقوق ماده ۲۴۰ قانون آیین دادرسی کیفری انطباق ندارد. علی‌هذا دادگاه ضمن رد دعوای تجدیدنظرخواهی، دادنامه تجدیدنظرخواسته را مستنداً به ماده ۲۵۷ همان قانون تأیید و استوار می‌نماید. رأی صادره حضوری و قطعی است.

?رئیس شعبه ۳۴ دادگاه تجدیدنظر استان تهران ـ مستشار دادگاه

دفتر وکیل در الهیه

برای دریافت مشاوره کیفری با وکیل پایه یک دادگستری و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های ۱۹ الی۹ و پنجشنبه‌ها۱۵ الی۹ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

3 نکته مهم که اگر در محضر ثبت ازدواج رعایت نکنید شما را راهی زندان می‌کند!

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

شماره تلفن همراه وکیل در الهیه

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

موسسه حقوقی مهر پارسیان

۵/۵ - (۲۲ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *