دفتر وکالت ولنجک

دفتر وکالت ولنجک

دفتر وکالت ولنجک


امروز با موضوع معرفی دفتر وکالت ولنجک با شما هستیم.

مناطق حاشیه‌ای تهران، همواره از نظر نوع دعاوی قابل طرح، تفاوت هایی با مناطق مرکزی تهران دارند، وجود تفریگاه توچال در شمال تهران و در بام ولنجک، همجواری با محله زعفرانیه و محمودیه تهران، قرار گرفتن زندان اوین در جوار محله ولنجک و همچنین وجود مراکز خرید و دانشگاه شهید بهشتی تهران، در ولنجک، این محله را به یکی از سرشناس ترین محله‌های تهران مبدل نموده است.

دفتر وکالت ولنجک وابسته به گروه وکلای مهر و شعبه موسسه حقوقی مهر پارسیان در ولنجک، از اساس مورد تایید موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان نبوده و محمدرضا مهری، سرپرست وکلای مهر تهران، در آخرین مطالب ارسالی در شبکه های اجتماعی موسسه حقوقی مهر پارسیان، وجود موسسه حقوقی معتبر در محدوده ولنجک تهران، با این نام را تکذیب نموده است.

نکات مهم در مراجعه به دفتر وکالت ولنجک

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جستجوی وکیل پایه یک دادگستری محدوده ولنجک تهران چگونه قابل انجام است؟

برای مراجعه به دفتر وکیل پایه یک دادگستری در ولنجک تهران چه باید کرد؟

دادسرای کیفری ولنجک تهران در کجا واقع شده است؟

نشانی دقیق دادگاه خانواده ولنجک تهران کجاست؟

برای طرح دعاوی حقوقی در ولنجک تهران کدام مجتمع قضایی صلاحیت رسیدگی دارد؟

[/stextbox]

 

دادسرای کیفری ولنجک تهران

برای شکایت از جرایم عمومی که در محدوده ولنجک تهران به وقوع می‌پیوندد، دادسرای عمومی ناحیه یک تهران یا دادسرای شمیران صلاحیت رسیدگی دارد.

وکیل ملکی شهرقدس

شکایت از جرایم خاص مانند شکایت از پزشک، شکایت از جرایم رایانه ای در ولنجک، شکایت از فروش مواد مخدر، شکایت از اصحاب فرهنگ و رسانه در ولنجک، شکایت از قاضی، شکایت از وکیل، شکایت از مهندس ناظر، شکایت درباره جرایم اقتصادی و پولی و  بانکی در محدوده ولنجک، شکایت از کارکنان دولت، شکایت از جرایم نظامی در ولنجک، لازم است تا به دادسرای تخصصی مربوطه که با مشاوره وکیل پایه یک دادگستری در ولنجک قابل تشخیص است مراجعه نماییم.

دادگاه حقوقی محدوده ولنجک

مجتمع قضایی عدالت تهران، واقع در میدان تجریش- خیابان فناخسرو، صلاحیت رسیدگی به دعاوی حقوقی در ولنجک را به عهده دارد.

دعاوی همچون الزام به تنظیم سند، خلع ید و قلع بنا، مطالبه وجه چک و سفته، تصرف عدوانی، مزاحمت و ممانعت از حق در ولنجک، توقیف عملیات اجرایی، تقسیم مال مشاع، ابطال سند، ابطال وکالت بلاعزل، فسخ قرارداد، اثبات مالکیت، فسخ وکالت بلاعزل، از مهم ترین دعاوی حقوقی قابل طرح در دادگاه حقوقی ولنجک است.

دادگاه خانواده ولنجک

از مرداد ماه سال ۱۳۹۷ مجتمع قضایی خانواده ۲ تهران، به بلوار عدالت واقع در ولنجک تهران منتقل شده و تمامی دعاوی خانواده محدوده ولنجک تهران و مناطق ۳ و ۶ تهران، در دادگاه خانواده ولنجک مورد رسیدگی و صدور حکم قرار می‌گیرد.

برای اطلاع از دعاوی مانند طلاق توافقی در ولنجک، مطالبه مهریه در ولنجک، دعوای حضانت در ولنجک، اثبات زوجیت و اثبات نسب، با مشاورین گروه وکلای مهر و وکیل پایه یک دادگستری در ولنجک مشاوره دریافت نمایید.

شورای حل اختلاف ولنجک

شورای حل اختلاف منطقه یک تهران، واقع در خیابان دربند تهران، صلاحیت رسیدگی به دعاوی محدوده ولنجک تهران که در صلاحیت شورای حل اختلاف قرار گرفته است را دارد.

وکیل امور گمرکی

دفتر وکالت ولنجک

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب و معرفی وکیل پایه یک محدوده ولنجک، وکیل و مشاور حقوقی خوب ولنجک، وکیل طلاق توافقی ولنجک، وکیل ملکی ولنجک، مشاوره با وکیل تلفنی ولنجک، مشاوره با وکیل آنلاین ولنجک و انتخاب وکیل مهاجرت در ولنجک، در ساعات اعلامی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس دفتر وکیل پایه یک دادگستری ولنجک

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

در صورت ضرورت و فوریت تماس در ایام تعطیل و ساعات غیرکاری، با شماره همراه زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

موسسه حقوقی مهر پارسیان-  گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

۵/۵ - (۳۴ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *