وکیل در تجریش

وکیل در تجریش

وکیل در تجریش


امروز با موضوع معرفی وکیل در تجریش با شما مخاطبان گرامی همراه هستیم.

محله تجریش در محدوده‌ی شمالی شهر تهرانه. سمتی که جزء مناطق بالاشهر تهران به حساب میاد و قیمت خانه‌ها در این منطقه بالاست.

تجریش که مرکز شمیرانات هم محسوب میشه، در محدوده‌ی شمالی تهران و در منطقه‌ی یک اون واقع شده. به طور کلی منطقه‌ی تجریش، در دامنه‌ی کوه‌های البرز قرار گرفته. تجریش از شرق و غرب، با قیطریه و الهیه همسایه است و در محدوده‌ی شمالی به جعفرآباد میرسه.

علاوه بر این تجریش از سمت جنوب با امانیه محدود شده است.

محله‌ای مثل تجریش تهران که از قدیم ساکنین زیادی داشته و بخش زیادی از اون مسکونی به شمار میره، از نظر امکانات بسیار از شرایط خوبی بهره‌منده. انواع امکانات آموزشی، درمانی، اداری و رفاهی در این محله برای ساکنینش وجود داره تا شرایط زندگی و خرید آپارتمان در تجریش تهران رو بهبود ببخشه.

از مراکز ورزشی محله تجریش هم که طرفداران خودش رو داره؛ مجموعه ورزشی باربده.

از مراکز درمانی منطقه تجریش هم مرکز پزشکی شهدای تجریشه.

مساجد و مراکز دینی فعال در این محله سنتی هم، مسجد اعظم تجریش، مسجد گیاهی، مسجد قمر بنی‌هاشم، امام زاده صالح و مسجد همت هستن. بانک‌ها و ادارات دولتی مختلفی هم در این منطقه آماده خدمت‌رسانی هستن.

در این مقاله  محمدرضا مهری اقدام به پاسخ سوالات شما کاربران محترم منطقه تجریش نموده است.

نکات مهم  معرفی وکیل تجریش

دفتر وکیل  تجریشکجاست؟

وکیل خانواده و مهاجرت در تجریش چگونه قابل دسترسی است؟

مرجع قضایی در منطقه یک تهران کجاست؟

دفاتر خدمات قضایی محدوده تجریش چگونه قابل دسترسی است؟

بهترین وکیل تجریش کیست؟

وکیل در تجریش

در صورتی که خواهان نتواند نشانی خوانده را معین نماید چه اتفاقی می‌افتد

بنا به درخواست خواهان و دستور دادگاه مفاد دادخواست یک نوبت در یکی از روزنامه‌های کثیر الانتشار آگهی می‌شود.

به استناد ماده 73 ق.آ.د.م. ماده 73 ق.آ.د.م: «درصورتی که خواهان نتواند نشانی خوانده را معین نماید یا در مورد ماده قبل پس از اخطار رفع نقص از تعیین نشانی اعلام ناتوانی کند ‌بنا به درخواست خواهان و دستور دادگاه مفاد دادخواست یک نوبت در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار به هزینه خواهان آگهی خواهد شد

وکیل چک در تبریز

در دعاوی راجع به اهالی بخشی که عده‌ی آنها غیرمحصور است  وضعیت ابلاغ به چه شکل است؟

به استناد ماده 74 ق.آ.د.م. در دعاوی راجع به اهالی معین اعم از ده یا شهر یا بخشی از شهر که عده آنها غیر محصور است علاوه بر آگهی مفاد دادخواست به شرح ‌ماده قبل، یک نسخه از دادخواست به شخص یا اشخاصی که خواهان آنها را معارض خود معرفی می‌کند ابلاغ می‌شود.

ابلاغ اوراق دعوا به دارنده حق امضاء یا مسیول دفتر اشخاص حقوقی حقوق خصوصی

به ترتیب واقعی و قانونی است.

به استناد ماده 72 ق.آ.د.م توجه شود که اگر ابلاغ به مدیر یا قائم مقام یا دارنده حق امضا ممکن نباشد، ابلاغی که به مسئول دفتر صورت می‌گیرد یک ابلاغ قانونی است نه واقعی.

چنانچه یکی از طرفین دعوا محلی را غیر از محل اقامت خود برای ابلاغ اوراق انتخاب کند؟

به استناد ماده 78 ق.آ.د.م هریک از اصحاب دعوا یا وکلای آنان می‌توانند محلی را برای ابلاغ اوراق اخطاریه و ضمایم آن در شهری که مقر دادگاه است انتخاب ‌نموده، به دفتر دادگاه اعلام کنند در این صورت کلیه برگهای راجع به دعوا در محل تعیین شده ابلاغ می‌گردد

ارجاع اوراق به اشخاص حقوقی دولتی که دارای نمایند‌ه‌ی حقوقی است آیا به نماینده‌ی آنها ابلاغ نمی‌شود؟

در فرضی که اشخاص حقوقی از نماینده حقوقی استفاده می‌کنند اوراق به شخص حقوقی ابلاغ می‌شود نه نمایندة حقوقی، برخلاف جایی که شخص حقوقی از وکیل استفاده می‌کند و اوراق به خود وکیل ابلاغ می‌شود. (مستند به ماده 78)

رسیدگی در شعب دیوان عدالت اداری  حتما باید با دادخواست باشد.

رسیدگی در شعب دیوان مستلزم تقدیم دادخواست است اما در پرونده‌هایی که با صدور قرار عدم صلاحیت از مراجع قضایی دیگر به دیوان ارسال می‌شود نیازی به تقدیم دادخواست و هزینه دادرسی نیست (به استناد ماده 16 و تبصره 1 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری)

اگر دادخواست در دیوان عدالت اداری فاقد نام و نام خانوادگی شاکی باشد چه اتفاقی می‌افتد

به موجب قرار مدیر دفتر شعبه رد می‌شود و این قرار قطعی است.

به استناد ماده 27 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری. ماده ۲۷ ق.ت.آ.د.د.ع.ا: «چنانچه دادخواست، فاقد نام و نام خانوادگی شاکی یا اقامتگاه وی باشد، به موجب قرار مدیر دفتر شعبه، رد می شود. این قرار قطعی است، ولی صدور آن، مانع طرح مجدد شکایت نیست. چنانچه طرح دعوای مجدد مستلزم رعایت زمان مشخص باشد از زمان اطلاع محاسبه می شود.

ممنوع الخروج نمودن ضامن

در دعاوی مطروحه نزد دیوان عدالت اداری، آیا شاکی می‌تواند دادخواست خود را  مسترد کند و در این صورت شعبه چه قرار صادر می‌کند.

به استناد ماده 45 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری. ماده ۴۵ ق.ت.آ.د.د.ع.ا: شاکی می‌تواند دادخواست خود را قبل از وصول پاسخ طرف شکایت، مسترد کند و در این صورت، شعبه قرار ابطال دادخواست صادر می کند.

وکیل در تجریش

در صورت وجود ابهام در موضوع شکایت و خواسته در دیوان عدالت اداری چه اتفاقی می افتد

اخطاریه صادر می‌شود تا ظرف 10 روز رفع ابهام شود.

به استناد ماده 33 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری. توجه شود که علت نادرستی گزینه سوم این است که به استناد مادهی مارالذکر شعبه نسبت به قسمت مبهم، قرار ابطال دادخواست صادر می‌نماید نه کل دادخواست.

دفتر وکالت تجریش محمدرضا مهری

مشاوره شبانه روزی وکلا مجرب تجریش محمدرضا مهری

دفتر وکالت محدوده تجریش محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی محمدرضا مهری محدوده تجریش

دفتر وکالت محمدرضا مهری منطقه تجریش

مشاوره حقوقی منطقه تجریش

دفتر وکالت محمدرضا مهری, مشاوره حقوقی تجریش

وکالت حقوقی و کیفری شرکت تجریش وکالت حقوقی و کیفری ادارات تجریش محمدرضا مهری

وکالت حقوقی و کیفری شرکت محمدرضا مهری در  تجریش

وکالت حقوقی و کیفری ادارات در تجریش توسط  محمدرضا مهری

وکیل ملکی تجریش محمدرضا مهری

وکیل مدافع تجریش محمدرضا مهری

وکالت ملکی تجریش نمایندگی محمدرضا مهری

وکیل آنلاین تجریش در تمامی زمینه های حقوقی،خانوادگی،چک،

دفتر وکالت تجریش محمدرضا مهری مشاوره حقوقی 24 ساعته محمدرضا مهری.

مشاوره حقوقی خانواده. مشاوره ملکی. مشاوره مهریه، ازدواج طلاق. مشاوره حقوقی .

تلفن مشاور تجریش مشاوره حقوقی حضانت فرزند

وکیل در تجریش

بزرگترین گروه وکلا تخصصی تجریش تهران

با همکاری محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری تجریش با تجربه در سراسرکشور.

دفتر وکالت تجریش صرفاً یک شعبه در تهران و فاقد شعبات فعال در تمامی استان ها

و با همکاری بهترین و با سابقه ترین وکلای کشور.

بهترین وکیل چک

بهترین موسسه حقوقی تهران با نام موسسه حقوقی مهرپارسیان، گروه وکلای مهر

دارای مجرب ترین وباسابقه ترین وکلا تجریش

دفتر وکالت ما با وجود وکیل پایه یک دادگستری تجریش محمدرضا مهری با سابقه قضاوت و تجربه فراوان در عرصه حقوقی، کیفری، خانوادگی و ملکی می‌تواند به عنوان مشاور حقوقی در کنار شما باشد. شما در کنار هستند.

  وکیل پایه یک دادگستری تجریش چه شرایطی باید داشته باشد؟

وکلای پایه یک دادگستری تجریش بهترین و مجرب‌ترین نوع وکلا  تجریش از حیث تجربه و سلسله مراتب در بین انواع وکلا هستند. وکیل پایه یک دادگستری تجریش برای اینکه بتواند به این درجه در حرفه خود برسد باید:

حداقل دارای مدرک لیسانس در رشته حقوق باشد.

در آزمون دشوار و طاقت فرسای «وکالت تجریش » شرکت کرده و از بین ده‌ها هزار نفر پذیرفته شده باشد.

صلاحیت عمومی، اخلاقی و مذهبی او بر اساس استعلامات مختلف تایید شده باشد.

آزمون‌های متعدد تشریحی و مصاحبه‌های علمی (موسوم به اختبار) را با موفقیت پشت سر گذرانده باشد. افرادی که بتوانند این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارند، در نهایت درجه «وکیل پایه یک دادگستری تجریش  » را دریافت می‌نمایند. وکلای پایه یک تجریش می‌توانند در تمامی محاکم حقوقی و کیفری، در تمام دادگاه‌ها و در تمام مراحل مختلف رسیدگی قضایی شرکت کرده و هیچ محدودیتی برای پذیرش وکالت افراد یا شرکت‌ها ندارند.

چگونه می توان یک وکیل خوب تجریش با این ویژگی ها را یافت؟

معمولا در راستای یافتن وکیل دادگستری مناسب تجریش بهتر است وکیلی را انتخاب کنید که در زمینه موردنظر شما تجربه لازم را داشته باشد مثلا شما نیاز به  وکیل طلاق تجریش یا   یک وکیل چک تجریش دارید. پس بهتر آن است که به دنبال یک وکیل دادگستری تجریش باشید که به طور تخصصی در زمینه طلاق و خانواده فعالیت دارد.

زمانی که به دفتر وکالت وکیل تجریش محمدرضا مهری می روید جهت مشاوره با یک وکیل پایه یک دادگستری تجریش ، از قبل اطلاعات لازم را در ذهن آماده کنید و اگر مدارک خاصی مورد نیاز است آن ها را به همراه داشته باشید تا وکیل تجریش بتواند دقیق تر و با اطلاعات کافی پاسخ لازم را به شما بدهد. ضمن حضور در دفتر وکیل تجریش و مشاوره با او صادقانه به سوالاتش پاسخ دهید و در صورت لزوم وکیل تجریش را از توان مالی خود آگاه سازید.

راهنمای خرید ملک برای پزشکان

لازم است اگر کاری انجام پذیر نیست و از همان ابتدا مشخص است که به نتیجه لازم نمی رسد؛ وکیل وانمود به انجام آن نکند و قول بیهوده به موکل ندهد. نتیجه کار را همانطور که می بیند به موکل بگوید و نیازی نیست که صد درصد قول برنده شدن در دعوا را به موکل بدهد. وکیل خوب تجریش سعی در گمراه کردن قاضی یا پیچیده کردن پرونده یا به بیراهه کشاندن آن ندارد.

وضع ظاهری و برخورد وکیل تجریش باید در شان این حرفه مقدس باشد.

وکیل خوب تجریش محمدرضا مهری حتما انسان وقت شناسی است.

وکیل توانمند تجریش محمدرضا مهری صریح و در قالب مطالبی که برای موکل قابل فهم باشد صحبت می کند و در جلسه دادرسی هم طوری مطلب را بیان می کند که قاضی بتواند مطلب را همانگونه که منظور وکیل تجریش  است دریافت کند.

هرچند وکیل تجریش در زمینه تمامی علوم و فنون متبحر نیست اما بهتر آن است که درمورد سایر رشته ها هم اطلاعاتی کسب کند، اطلاعاتی که به کار آیند و در جریان دادرسی تاثیرگذار باشند. هرچه علم و دانش وکیل در زمینه های مختلف بیشتر باشد در زمان دادرسی و دفاع در صحن دادگاه روند بهتری را طی کرده و می تواند از آن بهره جوید

وکیل در تجریش

مهمترین سوالاتی که احتمالا برای پیدا کردن یک وکیل خوب تجریش برای کار حقوقی خود با آن مواجه هستید

وکیل خوب تجریش کیست؟

وکیل خوب تجریش چه ویژگی ایی دارد؟

چطور یک وکیل متخصص تجریش پیدا کنم؟

وکیل پایه یک تجریش بهتر است یا پایه دو؟ چه نوع وکلایی داریم؟

انواع وکیل تجریش

وکیل دعاوی تجاری تجریش

وکیل ملکی تجریش

وکیل کیفری دادگستری تجریش

وکیل پایه یک تجریش

وکیل مرکز مشاوران تجریش

وکیل قضایی تجریش

وکیل معاضدتی تجریش

وکیل تسخیری تجریش

وکیل قضایی تجریش چه کسی است؟

عبارت وکیل دادگستری (قضایی) و وکیل اداری (کاری) را همه ما زیاد شنیده‌ایم، اما آیا این دو نوع وکالت با هم تفاوتی دارند؟

نشانی دفتر مشاوره حقوقی گاندی

وکیل دادگستری تجریش به وکیلی گفته می‌شود که پروانه وکالت داشته و به همین علت حق وکالت از اشخاص را در دادگاه‌ها و سایر مراجع قضایی دارد. برای اینکه شخصی بتواند وکیل دادگستری شود، باید در رشته حقوق تحصیل کرده و پس آن با قبولی در آزمون وکالت، از کانون وکلای دادگستری تجریش یا مرکز امور وکلا و کارشناسان قوه قضاییه، پروانه وکالت دادگستری تجریش دریافت کند. توجه داشته باشید که فقط اشخاص دارای تحصیلات حقوقی که دارای پروانه وکالت باشند، می‌توانند از جانب اشخاص حقیقی به عنوان وکیل تجریش در دادگاه‌ شرکت کرده و از حقوق آن‌‌ها دفاع کنند و اشخاص حقوق‌دانِ فاقد پروانه وکالت، جز در موارد استثنائی، حق چنین کاری را نخواهند داشت و در صورت مداخله در چنین اموری، بر اساس قانون وکالت مورد مجازات قرار خواهند گرفت.

دفتر وکالت وکیل آنلاین در شمیران و تهران

دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.

ارائه منظم اطلاعات و مشاوره حقوقی رایگان صرفا از طریق درج مقالات علمی حقوقی.

امکان مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در همه ساعات شبانه روز.

مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی پس از تعیین وقت قبلی.

قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.

خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.

خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.

معرفی بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر.

معرفی بهترین وکیل اعاده دادرسی کیفری و حقوقی در تهران

معرفی بهترین وکیل دعاوی بانکی و پولی.

معرفی بهترین وکیل ملکی.

معرفی بهترین وکیل قراردادهای مشارکت در ساخت.

معرفی بهترین وکیل دادسرای جرایم امنیت اخلاقی، اقتصادی و پولشویی

نشانی و تلفن بهترین وکیل منطقه یک تهران

تهران- میدان ونک- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد9.

02188663925

02188663926

02188663927

02188799562

02188796143

وکیل در تجریش

شماره موبایل وکیل پایه یک شمیران

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

شماره واتس آپ جهت ارسال پیام تعیین وقت با وکیل پایه یک تجریش

09120067664

09120067665

09120067669

پس از ارسال پیام حداکثر ظرف 24 ساعت وقت مشاوره با برترین وکلای ایران تعیین خواهد شد.

دفتر وکیل پایه یک دادگستری در تجریش

5/5 - (70 امتیاز)

2 دیدگاه

  • سلام روز بخیر
    من یک آپارتمان در خیابان کوهیار دارم که این خونه رو از یک آقایی در ترکیه خریدم به واسطه وکیلشون الان فرد دیکه ای اومده و مدعی مالکیت خونه است و میگه به ایشونم فروخت شده ما چه کار باید انجام بدیم؟ 

    • سلام وقت شما بخیر
      مدارک و تاریخ ثبت سند شما و فرد مدعی باید بررسی شود و این مورد نیاز به برگزاری جلسه مشاورهای با وکیل متخصص این امر میباشد. شما میتوانید جهت رزرو تایم با شماره 09120067663 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *