وکیل دادسرای شمال تهران

وکیل دادسرای شمال تهران

وکیل دادسرای شمال تهران


با موضوع وکیل دادسرای شمال تهران با شما همراه هستیم

اگر بخواهیم مناطق 1و 2 و 3  و 4 و 6 و 7 و 10 و 11 را جزء مناطق شمال تهران محاسبه کنیم، موکلین عزیز که در این مناطق یا منطقه نزدیک آنها ساکن هستند و یا محل کارشان  آنجاست و به دنبال وکیل پایه یک دادگستری در شمال تهران هستند، پیشنهاد می‌شود از طریق موسسه حقوقی ما بهترین وکیل مورد نظر خویش را بیابند.

دادسرا اولین مرجع رسیدگی به دعاوی کیفری می‌باشد.

برای ثبت دعوای کیفری (شکواییه) باید ابتدا درخواست خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ثبت نماییم.

شکواییه ابتدا برای انجام تحقیقات در خصوص جرم و یا تعقیب متهم به دادسرا فرستاده می‌شود.

دادسرا تحقیقات لازم را در خصوص پرونده انجام می‌دهد و چنانچه دلیلی بر وقوع جرم نباشد، قرار منع تعقیب صادر می‌کند و در صورتی که دلایل کافی برای تحقق جرم وجود داشته باشد، با صدور کیفرخواست، پرونده را جهت رسیدگی و صدور رای به دادگاه می‌فرستد.

این پروسه رسیدگی در خصوص تمام جرایم و پرونده‌های کیفری اعم ملکی و سرقت و کلاهبرداری و… وجود دارد مگر در خصوص برخی جرایم که استثنا شده و مستقیما در دادگاه بررسی می‌شوند.

در گروه وکلای مهر پارسیان سعی بر این است که در هر موضوع حقوقی، کیفری، ملک و املاک، خانواده، طلاق و مهریه و نفقه، چک و سفته و وصول مطالبات و … بهترین وکیل مجرب زن یا مرد را در  گروه خویش بگنجاند تا در صورت لزوم به موکلین محترم معرفی گردد.

تمام تلاش ما این است که بتوانیم بهترین ها را به شما ارائه دهیم.

مواردی که در خصوص وکیل شمال تهران می بایست مد نظر قرار دهید عبارت است از:
بهترین وکیل شمال تهران کیست؟
شرایط انتخاب وکیل شمال تهران چیست؟
موسسه حقوقی معتبر در شمال تهران کجاست؟
دفتر وکالت در شمال تهران کجاست؟

فرار پزشک از جبران خسارت

دادگاه خانواده شمال تهران

مناطق شمالی تهران همیشه دارای ملک ها و زمین های با ارزش بوده و بیشتر دعوی هایی که در دادسرا های شمال تهران اقامه میشود. دعواهای ملکی هستند و ما امروز میخواهیم بهترین وکیل ملکی شمال تهران را به شما معرفی کنیم.

وکیل ملکی چه خدماتی را ارائه میدهد؟

وکیل ملکی میتواند در دعاوی مربوط به املاک به شما کمک کند. از جمله دعاوی ملکی از قرار زیر میباشند

الزام به تنظیم سند رسمی

بر اساس مواد ۴۶ و ۲۲ قانون ثبت اسناد و املاک، نقل و انتقال املاک باید به موجب سند رسمی در دفاتر اسناد رسمی انجام شود. دولت فقط کسی را مالک ملک میشناسد که نام او به عنوان مالک در دفتر املاک اداره ثبت، به ثبت رسیده باشد.

به همین جهت است که در معاملات املاک اشخاص ضمن تنظیم مبایعه نامه، در یکی از بندهای آن تاریخ حضور در دفترخانه و تنظیم سند رسمی را معین میکنند. حتی برای عدم حضور به موقع مبلغی را به عنوان خسارت تاخیر در انجام تعهد پیش بینی میکنند.

ماهیت حقوقی قراردادهایی که اشخاص تحت عنوان مبایعه‌نامه (قرارداد خرید و فروش) منعقد میکنند تعهد به بیع (خرید و فروش) یا خرید و فروش است. همانطور که گفته شده بیع یا خرید و فروش املاک در دفترخانه اسناد رسمی واقع میشود.

دادگاه خانواده تهران

به همین جهت است که تا قبل از تنظیم چنین سندی و پس از مبایعه نامه فروشند مبایعه نامه همچنان مالک است. خریدار یا متعهد له (کسی که تعهد به نفع او شده است)  نیز هیچگونه مالکیتی نسبت به ملک ندارد.

به عبارت دیگر در تعهد به بیع (مبایعه نامه)، فروشنده تعهدی در قبال خریدار دارد. برای خریدار نیز حقوقی متصور است که بر مبنای آن میتواند الزام به انجام تعهدات فروشنده از جمله تحویل ملک و تنظیم سند رسمی را بخواهد.

بر اساس ماده ۲۱۹ قانون مدنی

عقودی که بر طبق قانون واقع شده باشند بین طرفین لازم الاتباع است. این ماده اصل لزوم اجرای توافقات طرفین در قراردادها را بیان مینماید. بر مبنای مقررات قانونی فوق الذکر است که ما میبینم دعاوی زیادی تحت عنوان الزام به تنظیم سند رسمی در معاملات املاک از سوی اشخاص طرح و اقامه میشود.
وکیل دادسرای شمال تهران

اعاده دادرسی کیفری

اخذ پایان کار و تنظیم صورتمجلس تفکیکی

در این گونه معاملات گاهی اوقات ملک موضوع مبایعه نامه نوساز است. بنابراین ممکن است فروشنده هنوز اقدام به اخذ پایان کار و تنظیم صورتمجلس تفکیکی ننموده باشد. پس باید مراقب باشیم و بررسی کنیم چنانچه فروشنده به این تکالیف خود نیز عمل ننموده باشد حتماً این موارد را نیز در دادخواست خود راجع به تنظیم سند رسمی درخواست نماییم.
در غیر این صورت دعوای الزام به تنظیم سند رسمی به تنهایی و بدون درخواست این مورد رد خواهد شد.

دستور تخلیه

موضوع جالبی که در قانون سال ۱۳۷۶ وجود دارد پیش بینی امکان صدور دستور تخلیه (خالی کردن ملک) است.
این دستور از ناحیه شورای حل اختلاف پس انقضای مدت اجاره در ظرف مدت یک هفته صادر میشود.

به موجب ماده ۳ قانون روابط موجر و مستاجر مصوب ۱۳۷۶ پس از انقضای مدت اجاره بنا به تقاضای موجر، تخلیه عین مستاجره (ملک اجاره‌ای) در اجاره با سند رسمی توسط دوایر (ادارات) اجرای ثبت ظرف یک هفته و در اجاره با سند عادی ظرف یک هفته پس از تقدیم تقاضای تخلیه به دستور مقام قضایی توسط ضابطین قوه قضائیه یا همان نیروی انتظامی انجام خواهد شد.

اعتراض به دستور تخلیه

بنابراین با انقضای مدت اجاره در این گونه قرارداد های اجاره دیگر لازم نیست راه طولانی رسیدگی و صدور حکم تخلیه انجام شود.
بلکه با بررسی قرارداد اجاره، دستور تخلیه بدون نیاز به تشکیل جلسه و رسیدگی صادر خواهد شد.

در امکان تقاضای صدور دستور تخلیه یک نکته مهم وجود دارد. قرارداد اجاره بین موجر و مستاجر حتما باید دارای شرایط شکلی که در قانون فوق الذکر مقرر گردیده است، باشد.

وکیل شمال تهران

به موجب ماده 2 قانون روابط موجر و مستاجر مصوب ۱۳۷۶ اولاً قرارداد عادی اجاره باید با قید مدت اجاره در دو نسخه تنظیم شود. ثانیاً به امضای موجر و مستاجر برسد. ثالثاً به وسیله دو نفر افراد مورد اعتماد طرفین به عنوان شهود گواهی گردد. با وجود این سه شرط هست که امکان تقاضای صدور دستور تخلیه ظرف یک هفته از ناحیه شورای حل اختلاف محل وقوع ملک وجود دارد.

خلع ید و رفع تصرف عدوانی

تصرف بدون اجازه و رضایت مالک یا قانون در ملک دیگری در قانون مدنی زیر عنوان غصب آورده شده است.

تصرف عدوانی (تصرف در ملک دیگری بدون رضایت مالک)، مزاحمت ملکی، ورود به عنف (به غلبه و زور) و اکراه به ملک دیگری، از مصادیق دعاوی کیفری ملکی و قابل طرح در دادسرا هستند.

ماده ۳۰۸ قانون مدنی اعلام میدارد:
غصب، استیلاء (مسلط شدن یا تسلط) بر حق غیر است به نحو عدوان (قهر و زور و بدون رضایت). منظور از حق در این ماده علی الاصول حقوقی است که در محور اموال متجلی می‌شوند. یکی از این اموال ملک و یا همان مال غیر منقول (مالی که امکان جابجایی آن وجود ندارد مثل خانه و زمین) است.

با این وصف اگرکسی مسلط شود یا تصرف پیدا کند بر ملک دیگری به نحو قهر و نامشروع یا همان بدون اذن (اجازه) و رضایت این عمل غضب است و اقدام کننده آن نیز غاضب محسوب میشود.

دادگاه حقوقی و کیفری شمال تهران

ماده ۳۱۱ قانون مدنی به صراحت مسئولیت غاصب را معین نموده است.
این ماده اعلام میدارد غاصب باید مال غصب شده را عیناً به صاحب آن برگرداند.

بنابراین اگر ملکی توسط شخصی به صورت غیر مجاز و بدون اذن (اجازه) و رضایت مالک تصرف شود و یا پس از اخطار مالک مبنی بر رفع تصرف و تحویل ملک در زمانی که شروع تصرفات با رضایت مالک بود رفع تصرف نشود.

مجازات تولید مشروبات الکلی

اقدامی که مالک ملک برای حفظ حقوق خود میتواند انجام دهد طرح دعوای خلع ید (پس گرفتن ملک از غاصب) به استناد دو ماده مذکور است.
البته حتما باید اسناد دال بر مالکیت خود را که همان سند مالکیت ملک هست ضمیمه دادخواست خود نماید تا ذینفعی وی برای دادگاه محرز گردد.

تخریب در ملک دیگری

نظام حقوقی املاک فقط مربوط به مواردی که قراردادی بین دو نفر تنظیم شده است نیست. گاهی ملک شخصی توسط دیگری به صورت غیر مجاز و بدون اذن و رضایت مالک تصرف میشود.

در برخی موارد شخصی خسارتی به ملک دیگری وارد میکند. گاهی نیز چند نفر در یک ملک مشترکاً مالکیت مشاعی (مشترک) دارند مانند مالکیت چند ورثه نسبت ملکی که به آنها به ارث رسیده است. قانونگذار برای دفاع از حقوق افراد نسبت به املاکی که مالک آن هستند مقررات را پیش بینی نموده است.

در این زمینه وکیل کیفری ملکی اطلاعات دقیقی را میتواند در اختیار ما قرار دهد.

بهترین وکیل دادسرای شمال تهران کیست؟

اگر به دنبال بهترین وکیل شمال تهران می باشید در وهله نخست می بایست با توجه به پرونده خود و شرایط دعوی موجود به دنبال بهترین وکیل شمال تهران باشید یعنی بهترین وکیل خانواده شمال تهران با بهترین وکیل حقوقی شمال تهران و بهترین وکیل ملکی شمال تهران همچنین وکیل کیفری شمال تهران متفاوت است.

از این رو قبل از هر اقدام می بایست در خصوص تخصص وکیل شمال تهران اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین وکیل شمال تهران را انتخاب نمایید.

موسسه حقوقی معتبر در شمال تهران کجاست؟

موسسه حقوقی مهر پارسیان دارای شماره ثبت رسمی 34153 بوده و مدیر این موسسه دارای پروانه وکالت معتبر می باشد. گروه وکلای مهر پارسیان از وکلای پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری مرکز تشکیل شده است.

تحصیل پزشکی در کره جنوبی

دادسرا چیست؟ دادسرا مرجع قضایی است که برای انجام تحقیقات و تعقیب متهم با ریاست دادستان، فعالیت می‌کند.

وکیل ملکی کیست؟ وکیل پایه یک دادگستری که به صورت تخصصی در حوزه دعاوی ملکی فعالیت و تجربه داشته و فقط در حوزه ملک قبول پرونده می‌کند.

 

_

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
انجام مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
معروف ترین وکیل کیفری تهران
وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معتبر ترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (65 امتیاز)

آدرس مراجعمقالات کیفری

استخدام وکیل در تهرانشماره وکیل در تهرانگاندی وکیلهزینه وکیل برای خلع یدوكيل در تهرانوکیل آنلاین خلع یدوکیل ارث نیاورانوکیل برای خلع یدوکیل پایه یک نیاورانوکیل تجریشوکیل تصرف زمینوکیل تهران تجریشوکیل حق الوکاله پایان کاروکیل حقوقی در تجریشوکیل حقوقی در تهرانوکیل حقوقی در نیاورانوکیل خانواده تجریشوکیل خانواده در نیاورانوکیل خانواده میدان ونکوکیل خانواده ونکوکیل خلع ید در مشهدوکیل خوب در تجریشوکیل خیابان دولتوکیل خیابان شریعتیوکیل خیابان فاطمیوکیل خیابان ملاصدراوکیل خیابان نیاورانوکیل خیابان نیاوران تهرانوکیل خیابان ولیعصروکیل خیابان ونکوکیل دادسرا محمدرضا مهریوکیل دادسرای ارشاد تهرانوکیل دادسرای شمال تهرانوکیل دادسرای نظامی تهرانوکیل دادگستری در شمال تهرانوکیل در تصرف عدوانیوکیل در تهرانوکیل در تهران خیابان جردنوکیل در میدان ونکوکیل دعاوی تصرف عدوانیوکیل دعاوی خلع یدوکیل قیطریهوکیل قیطریه تهرانوکیل متخصص تصرف عدوانیوکیل متخصص خلع یدوکیل مجرب تصرف عدوانیوکیل میدان تجریشوکیل میدان ونکوکیل نزدیک تجریش

5 دیدگاه

  • سلام و عرض ادب آیا تعیین خسارت تاخیر تادیه از قرار روزی ۱ میلیون تومان در قرار دادهای مشارکت در ساخت  قانونی است؟

    • سلام وقت شما بخیر
      بله صحیح است. بر اساس ماده ۲۱۹ قانون مدنی عقودی که بر طبق قانون واقع شده باشند بین طرفین لازم الاتباع است. این ماده اصل لزوم اجرای توافقات طرفین در قراردادها را بیان مینماید.

  • سلام . من میخواستم بدونم که اگه بخوام از کسی شکایت کنم حتما باید برم دفتر خدمات الکترونیکی یا اینکه میتونم از طریق خود دادسرا هم شکایتم رو ثبت کنم؟ جون شنیدم یکی از که میگفت حصوری رفته دادسزا ازش شکواییه اش رو نرتن و گفتن باید بره دفتر خدمات ثبت کنه ؟

    • سلام وقت شما بخیر
      دادسراها برابر قانون آیین دادرسی کیفری در ماده 69 مکلفند، همه وقت شکایت اشخاص را دریافت کنند و برابر بخشنامه ریاست پیشین قوه قضاییه دادسراها نمیتوانند از دریافت شکایت امتناع نمایند. همچنین برابر ماده 37 قانون آیین دادرسی کیفری ضابطین دادگستری نیز مکلفند شکایت اشخاص را در همه وقت قبول نمایند، پس تکلیف خاصی جهت مراجعه به دفاتر الکترونیکی خدمات قضایی برای اشخاص وجود ندارد، اما به هر شکل به جهت جلوگیری از اتلاف وقت توصیه میشود ترجیحا از دفترالکترونیکی خدمات قضایی، ثبت شکوائیه نمایید. میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل متخصص در امور دادسرا با شماره 09120067664 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *