وکیل در پاسداران

بهترین وکیل در پاسداران

بهترین وکیل در پاسداران


امروز با موضوع معرفی وکیل در پاسداران و بررسی مراجع قضایی و انتظامی خیابان پاسداران تهران با شما هستیم.

محدوده قضایی خیابان پاسداران تهران کجاست؟

خیابان سلطنت آباد قدیم که بعد از پیروزی انقلاب و استقرار جمهوری اسلامی، به خیابان پاسداران تغییر نام یافت از ابتدای سه راه ضرابخانه و ضلع شمالی اتوبان همت آغاز شده و در میدان نیاوران تهران خاتمه می‌یابد.

عبور خیابان پاسداران تهران از سه ‌راه اختياريه و چهارراه پاسداران (تقاطع خيابان دولت) رسیده با گذر از میدان نوبنیاد و پل پاسداران، به منطقه ۱ شهرداری تهران وارد شده و پس از عبور از چهارراه فرمانيه، سه‌راه اقدسيه و پارک نياوران، در شمالی‌ترین قسمت خود به میدان نیاوران یا شهید باهنر تهران منتهی می‌شود.

مرز بین منطقه 3 و 4 شهرداری تهران، خیابان پاسداران است و با توجه به اینکه قسمتی از این خیابان مهم تهران در منطقه 3 و قسمتی در منطقه 1 قرار دارد، مراجع قضایی و انتظامی هم متفاوت خواهد بود.

در ادامه ضمن معرفی وکیل در پاسداران، وکیل طلاق در پاسداران، وکیل ملکی در پاسداران و وکیل کیفری در پاسداران به بررسی مراجع قضایی و انتظامی پاسداران نیز خواهیم پرداخت.

 

وکیل در پاسداران
وکیل در پاسداران

 

نکات مهم در معرفی دفتر وکیل در پاسداران

برای جستجوی وکیل در پاسداران چه اقدامی لازم است؟

برترین وکیل کیفری خیابان پاسداران کیست؟

مراجع قضایی مانند دادگاه خانواده در پاسداران، دادگاه و  دادسرای کیفری در پاسداران کجاست؟

شورای حل اختلاف در پاسداران، کلانتری پاسداران، آگاهی و پلیس امنیت پاسداران، پلیس فتا و پلیس امنیت اخلاقی پاسداران چگونه قابل مراجعه و شناسایی است؟

دادسرا و دادگاه خیابان پاسداران

برای طرح شکایت کیفری در خیابان پاسداران که در منطقه 3 تهران قرار گرفته است، دادسرای ناحیه 3 ونک تهران صلاحیت دارد و طرح شکایت در منطقه 1 پاسداران در دادسرای ناحیه 1 شمیران امکان پذیر است.

وکیل تضمینی اعاده دادرسی

دادگاه کیفری 2 تهران، با عنوان مجتمع قضایی شهید قدوسی تهران و دادگاه کیفری 2 تهران مستقر در مجتمع قضایی عدالت تهران نیز دادگاههای کیفری خیابان پاسداران محسوب می‌شوند.

برای طرح دعوای حقوقی در منطقه 3 تهران، مجتمع قضایی شهید صدر و در منطقه یک تهران، مجتمع قضایی عدالت صلاحیت دارند ولی دادگاه خانواده منطقه 1 و 3 تهران، مشترک است و هر دو در مجتمع قضایی خانواده 2 تهران در ولنجک قرار دارد.

برای طرح شکایت از جرایم پزشکی محدوده پاسداران به کدام دادسرای تهران مراجعه کنیم؟

با توجه به اینکه دادسراهای تخصصی تهران به صورت متمرکز تمامی جرایم حوزه قضایی تهران را پوشش می‌دهند، دادسرای جرایم پزشکی ، واقع در خیابان دبستان- خیابان آریا محمودی، صلاحیت رسیدگی به کلیه جرایم و تخلفات پزشکی شهر تهران را دارد و پس از طرح شکایت از پزشک در محدوده خیابان پاسداران، پرونده به کمیسیون پزشکی مربوطه ارجاع می‌شود.

دادسرای جرایم رایانه ای پاسداران

دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران که پلیس فتای تهران نیز در معیت این دادسرا انجام وظیفه می‌کند، در غرب تهران واقع شده است و برای طرح شکایت از جرایم رایانه ای محدوده پاسداران هم باید به این دادسرا مراجعه نمود و با توجهبه بحث تخصصی بودن رسیدگی به جرایم رایانه ای، پلیس فتای تهران به همه جرایم سطح تهران رسیدگی خواهد کرد.

شورای حل اختلاف پاسداران

مجتمع شورای حل اختلاف منطقه 3 تهران، واقع در میرداماد- میدان کتابی، به دعاوی در صلاحیت شورای حل اختلاف پاسداران رسیدگی خواهد کرد و مجتمع شورای حل اختلاف منطقه 1 تهران واقع در خیابان دربند نیز به دعاوی در صلاحیت شورای حل اختلاف تهران در منطقه 1 رسیدگی نموده و رای مقتضی صادر خواهد نمود.

وکیل دعاوی بانکی شیراز

نشانی و شماره دفتر وکیل در پاسداران

جهت انتخاب و معرفی وکیل در پاسداران، وکیل و مشاور حقوقی خوب خیابان پاسدران، وکیل طلاق توافقی خیابان پاسداران، وکیل ملکی در پاسداران، مشاوره با وکیل تلفنی در پاسداران، مشاوره با وکیل آنلاین در پاسداران، در ساعات اعلامی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88795408

021-88796143

تهران- گاندی جنوبی- خیابان 14- پلاک14- طبقه4- واحد 9 و 10 دفتر وکالت محمدرضا مهری

شماره همراه دفتر وکیل در پاسداران

09120067665

دفتر وکالت گروه وکلای مهر

5/5 - (23 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *