وکیل رابطه نامشروع

وکیل رابطه نامشروع

وکیل رابطه نامشروع


امروز با معرفی وکیل رابطه نامشروع در تهران با شما هستیم.

ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی که در بیان تعریف رابطه نامشروع غیر از زنا بر آمده است، به حدی قابل انطباق با موضوعات گوناگون و روابط بین افراد وسیع است که گاهی حتی رابطه خارج از عرف زن و شوهر را نیز می توان با استناد به این ماده جرم دانست.

انجام عمل جنسی بین زن و شوهر هر چند به عنوان رابطه نامشروع بین زن و شوهر قابل تعریف نیست اما می‌تواند مصداقی از تظاهر به عملی باشد که نفس ان عمل جرم نیست و حتی حرام هم نیست اما باعث جریحه دار کردن عفت عمومی می‌شود.

تحقیق درباره جرم رابطه نامشروع

اصلاح ماده ۱۰۲ قانون آیین دادرسی کیفری سال ۱۳۹۲ در سال ۹۴ تعقیب و تحقیق در جرایم منافی عفت که جرم رابطه نامشروع نیز یکی از مصادیق ان است را ممنوع اعلام کرده است.

اما در مواردی که شاکی خصوصی، خواهان تعقیب متهم به داشتن رابطه نامشروع باشد، فقط قاضی دادگاه مجاز به تحقیق در محدوده شکایت اعلامی و دلایل شاکی اقدام خواهد نمود. طبق تعریف ماده ۴۵ قانون آیین دادرسی کیفری، جرم مشهود منحصر به موارد اعلامی است (که در صورت تمایل می توانید به مقاله جرم مشهود تهیه شده توسط گروه وکلای مهر مراجعه فرمایید)، در جرایم منافی عفت که به صورت مشهود ارتکاب می یابند نیز قاضی دادگاه حق تحقیق و تعقیب را دارد.

مجازات اسیدپاشی در قانون جدید چیست؟

مورد دیگری که قاضی دادگاه ارشاد می‌تواند نسبت به تحقیق و تعقیب درباره جرم رابطه نامشروع اقدام نماید، مواردی است که شاکی، در شکایت خود مدعی می‌شود که رابطه نامشروع یا آزار و اذیت وی، با عنف و اکراه صورت پذیرفته است و یا اینکه جرم به صورت باندی و سازمان یافته در جریان باشد.

در شکایت رابطه نامشروع و یا آزار و اذیت جنسی منشی یا کارمندان، توسط مدیر شرکت یا اداره، معمولا کارمندان خانم اظهار می دارند که به واسطه رابطه رییس و کارمندی حاضر به داشتن رابطه شده اند و یا تا سالها پس از رابطه از تسلیم شکایت به مرجع قضایی خودداری نموده اند و دلایل متعددی را عنوان می‌نمایند.

اما باید توجه داشت که قراین و نشانه هایی نیز می‌تواند باعث صدور رای علیه آن‌ها و طرح شکایت افترا توسط مشتکی عنه باشد.

بنابراین جهت طرح هر گونه شکایت رابطه نامشروع یا آزار و اذیت جنسی با وکیل رابطه نامشروع در تهران مشاوره فرمایید. در ادامه نمونه لایحه دفاعیه در پرونده رابطه نامشروع و شکایت از مدیر شرکت به اتهام آزار جنسی جهت مطالعه عزیزان قید خواهد شد.

متن لایحه دفاعیه در پرونده رابطه نامشروع

ریاست محترم شعبه ۱۰۸۸ دادگاه کیفری ۲ مجتمع قضایی ارشاد تهران

موضوع: لایحه دفاعیه

با سلام و احترام، درباره شکایت خانم ن، علیه موکل، با موضوع آزار و اذیت جنسی در محیط کار، در دفاع از طرح اتهام از سوی ایشان و وکیل محترم شاکی، موارد زیر به استحضار می‌رسد:

اول: شاکی محترم بر اساس اظهارت خود و شکایت نامه تقدیمی به دادگاه، اذعان داشته که مدت حدود ۷ سال در شرکتی که موکل حدود دو سال و نیم به سمت مدیر عامل منصوب شده است، مشغول به فعالیت بود. در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، به دلیل قصور ایشان و به دلیل عدم نیاز، اخراج شده و کلیه حقوق و مزایای خود را دریافت نموده است. مشارالیها در تاریخ ۳ مهر ۱۳۹۵ طی درخواستی تقاضای پرداخت حق بیمه با هزینه شخصی و از طریق لیست شرکت  ارائه نمود که با موافقت مدیر مالی و اداری، موکل به عنوان مدیر عامل شرکت دستور اجابت خواسته ایشان را در هامش نامه صادر نمود.

وکیل رابطه نامشروع در شهریار

مدت عرفی شکایت از رابطه نامشروع با عنف و اکراه

دوم: پس از گذشت یکسال و نیم از تاریخ اخراج و پرداخت حق بیمه با هزینه شخصی شاکی، با توجه به اینکه موفق به پیدا کردن کار جدید نشد، با مراجعه به شرکت تقاضای بازگشت به کار نموده و با توجه به پاسخ منفی موکل به درخواست بازگشت به کار ایشان، در حضور کارمندان شرکت، تهدید نمود که در صورت عدم استخدام مجدد، نسبت به طرح شکایت آزار و اذیت جنسی اقدام خواهد نمود( کارمندان شرکت حاضر به ادای شهادت در این موضوع هستند).

پیرو این تهدید ابتدا نسبت به تقدیم دادخواست بازگشت به کار اقدام نمود و با عنایت به نداشتن دلایل کافی و امضای فرم تسویه حساب و درخواست ادامه پرداخت حق بیمه، در جلسه هیات تشخیص حضور نیافت و منجر به صدور قرار ابطال دادخواست گردید.

سوم: متعاقب این موضوعات، شاکی مجددا خواسته خود مبنی بر دریافت حقوق ماه هایی که حق بیمه بنا به درخواست کتبی وی، از سوی شرکت با هزینه شخصی ایشان پرداخت شده بود را نمود که باز هم از سوی موکل پذیرفته نشد.

چهارم: با توجه به اینکه همه تلاش های شاکی محترم جهت اخذ وجه بدون دلیل از موکل و شرکت تحت مدیریت ایشان با شکست مواجه شد، اقدام به طرح شکایت آزار و اذیت جنسی، با گذشت ۲۰ ماه پس از اخراج و پایان کار در شرکت نمود که به دلایل زیر جای تامل در واقعی بودن ادعا دارد

دفاعیات موکل

اول: وکیل محترم شاکی در شکایت اولیه مرقوم فرمودند که موکل ایشان به دلیل عدم توان پرداخت هزینه وکیل و دادرسی، در طول سه سال که از زمان آزار و اذیت جنسی ادعایی آن‌ها می گذرد، امکان طرح شکایت علیه موکل را  نداشته است، استحضار دارید که این ادعا هیچ انطباقی با واقعیت ندارد. چرا که امکان داشتن وکیل معاضدتی برای وی فراهم بود و موکل ایشان هنگام تسویه حساب با شرکت در مهر ۹۵ حدود سی میلیون تومان دریافتی داشته است.

وکیل دادسرای ارشاد

مضاف بر اینکه وکیل محترم طبق وکالتنامه پیوست شکایت فقط مبلغ شصت هزار تومان بابت حق الوکاله دریافت نمودند و با لحاظ نمودن هزینه شکایت کیفری و سایر هزینه ها، هزینه طرح شکایت توسط وی کمتر از صد هزار تومان بوده و موجبی برای عدم طرح شکایت نیست.

دوم: اگر بنا به ادعای واهی شاکی مبنی بر ترک محل کار پس از آزار و اذیت جنسی، چرا دفعات قبلی که مدعی آزار از سوی موکل هستند این اقدام از سوی ایشان انجان نشد؟

چرا بلافاصله پس از آزار جنسی و تعدی موکل، با پلیس تماس نگرفتند و یا بعد از رها شدن از چنگال موکل، اقدام به طرح شکایت ننمودند؟؟؟

دادخواست شاکی محترم مبنی بر درخواست بازگشت به کار در محیطی که به واسطه آزار و اذیت جنسی از ان گریزان بودند، ان هم پس از عدم اجابت خواسته غیر قانونی ایشان مبنی بر معرفی به اداره کار جهت دریافت بیمه بیکاری، چه معنایی دارد؟؟؟ همه موارد مذکور پاسخی جز واهی بودن شکایت مشارالیها ندارد.

تحصیل دلیل پنهانی در رابطه نامشروع

سوم: وکیل شاکی در تعرفه دلیل شکایت به فیلمی استناد جسته است که موکل در ساعت غیر اداری در محیط شرکت متعلق به خود با لباس زیر و جوراب مشغول تردد است. آیا این موضوع، به فرض اثبات رابطه ای بین شاکی و موکل، بیانگر رضایت ایشان از حضور در محل و داشتن قصد خلوت با موکل را نیست؟؟؟

همانگونه که استحضار دارید، تحصیل نامشروع دلیل و مقدمه چینی برای ضبط تصاویر بدون رضایت اشخاص و به صورت پنهانی و تجاوز به حریم شخصی افراد، خود جرم است و به فرض صحت فیلم مورد ادعا، نه تنها مجرمیت موکل را به اثبات نمی رساند بلکه به دلیل تجاورز به حریم خصوصی و شخصی، حق طرح شکایت از سوی موکل را نیز محفوظ می ذارد.

وکیل رابطه نامشروع تهران

شاکی محترم فیلم را بنا به ادعای خودشان، به چه نیتی ضبط کرده است؟

آیا دستکاری ساعت های تنظیمی در فیلم کاری دارد؟

شخص ضبط کننده فیلم کیست و چرا خود وی در تصویر نیست؟ چرا از دوربین های شرکت مورد ادعا تصویری تهیه نشده است؟

چرا در زمانی که امکان بازبینی فیلم های شرکت وجود داشته است، شکایتی مطرح نشد؟

چهارم: استناد به پیامکی از سوی موکل که از شاکی بنا به مسوولیت کاری از وی درباره اضافه کاری سوال پرسیده به عنوان قرینه ای بر درخواست برقراری رابطه جنسی نیز از ان دسته استناداتی است که کمتر حقوقدانی به ان وقعی خواهد نهاد و پر واضح است که امکان معرفی شهود در رد شکایت شاکی و روشن شدن قصد وی در اجابت درخواست های غیر قانونی از موکل را در پی خواهد داشت.

برگرفته از ماده  ۱۰۲ قانون آیین دادرسی کیفری( اصلاحی ۲۴/۰۳/۱۳۹۴) با توجه به اینکه با کیفیتی که شاکی مدعی تعرض به وی در حالت عادی و متعارف شده و همچنین امکان و فرصت فیلم برداری توسط وی و عدم طرح شکایت تا زمان صدور رای علیه وی در مرجع هیات تشخیص اداره کار و اجابت نکردن خواسته غیر قانونی وی توسط موکل و همچنین پیامک ارسالی توسط وکیل محترم شاکی که همگی موید درخواست وجه به ازای عدم طرح شکایت از سوی شاکی می باشد و شاکی محترم نیز طبق نطر اولیه دادگاه محترم دلیلی جز فیلم ادعایی ارائه ننموده است و همچنین انکار شدید موکل، اصل ممنوعیت تحقیق در جرایم منافی عفت حکفرماست.

عالیجناب

بنا به موارد فوق و مواردی که عنداللزوم به صورت حضوری در محضر دادگاه محترم توسط شخص موکل بیان خواهد شد، در صورت ضرورت، تقاضای  استماع شهادت شهود مبنی بر تهدید موکل به شکایت آزار و اذیت جنسی در صورت عدم پرداخت وجه از سوی وی، اخراج شاکی به دلیل تقصیر، درخواست ادامه بیمه با هزینه شخصی توسط شاکی، مطالبه حقوق ایام ادامه بیمه حتی با توجه به عدم داشتن کارکرد، در نهایت صدور رای به برائت موکل از شکایت واهی مطروحه را دارم.

تصرف عدوانی مزاحمت ملکی و ممانعت از حق

با حترام مجدد محمد رضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

 

وکیل رابطه نامشروع
وکیل رابطه نامشروع

وکیل رابطه نامشروع در تهران

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری ، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

۵/۵ - (۲۷ امتیاز)

۳ دیدگاه

  • دادسرای ارشاد تهران از مردادماه سال ۹۸ به دادسرای امنیت اخلاقی تهران تغییر نام داد و با عنوان دادسرای ناحیه ۳۸ تهران شناخته می شود

  • سلام
    من به مدت ۲ سال با دختری از شهر دیگر رابطه نامشروع داشتم و این رابطه سه ماه پیش با خیانت اون دختر تموم شد. با توجه به اینکه در قانون واسه اینطور خیانت و شکستن دل آدما و بهم ریختن زندگی شون جرمی درنظر گرفته نشده، میخوام مطابق ماده ۶۳۷ ازش شکایت کنم وخودمم محکوم میشم مشکلی ندارم. حتی اگه بگه توبه کردم و بخشیده بشه هم همینه پاش ب دادگاه برسه برای من کافیه.
    فیلم کامل و واضح با چهره و حین رابطه از جفتمون موجوده و مدارک دیگه هست و همچینین تمام اطلاعات اون دختر هست
    دیگ اینکه اینکار سو پیشینه حساب میشه؟
    و چون من خودمم مجرمم میتونم همچین شکایتی بکنم؟
    در کل سوالم این بل توجه به اینکه من مشهدم اون شیراز محل رابطه نامشروع مادون زنا شیراز بوده باید برم دادسرا شیراز شکایت کنم؟

    • سلام وقت به خیر
      امکان طرح شکایت وجود دارد اما همانطور که خودتون گفتید رابطه ناشمروع دو طرفه است و شما هم محکوم خواهید شد.
      هر چند اقرار شما فقط علیه خودتون مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.
      در صورت محکومیت قطعا سوءپیشینه محسوب میشود .
      دادگاه صالح به رسیدگی دادگاه کیفری دو شهرستان شیراز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *