وکیل سرقفلی فرمانیه

وکیل سرقفلی فرمانیه

وکیل سرقفلی فرمانیه


امروز با معرفی وکیل سرقفلی فرمانیه و بررسی شرایط دعاوی سرقفلی با شما هستیم.

یکی از دعاوی شایع ملکی که بسیاری از عزیزان سوال پرسیده اند، دعاوی سرقفلی و املاک تجاری است.

با توجه به وجود قوانین متعدد در این موضوع، وکیل سرقفلی فرمانیه پاسخ سوال عزیزان را با بررسی رای سرقفلی در موارد سکوت مالک در قبال تغییر شغل مستاجر خواهد داد.

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی آنلاین با وکیل سرقفلی فرمانیه با ما تماس بگیرید.

سکوت موجر ولو به مدت طولانی، دلالت بر رضایت به #تغییر_شغل_مستاجر ندارد.

?تاریخ رای نهایی: ۱۳۹۳/۳/۱۲ ?شماره رای نهایی: ۹۳۰۹۹۷۰۲۲۰۶۰۰۲۴۹

رای دادگاه بدوی درباره سرقفلی

در خصوص دعوی آقای ع.ش. ع.ه خواندگان ۱- ر. ۲- م. ۳- م. ۴- الف. ۵- الف. ۶- غ. ۷- ط. ۸- م. شهرت همگی غ.ر. با وکالت مع‌الواسطه خانم ح.پ. به خواسته تخلیه مورد اجاره به لحاظ تغییر شغل از فروش فرش ماشینی و موکت به فرش ضایعات موضوع سند رسمی اجاره شماره ۷۱۴۳۹ مورخه ۱۸/۰۲/۷۴ دفترخانه اسناد رسمی شماره . . . تهران می‌باشد.

با ابلاغ وقت طرفین وکیل خواندگان به شرح صورت‌جلسه مورخ ۰۳/۰۹/۹۲ اذعان داشته که خواهان طی هفده سال متوالی همه‌روزه شاهد و ناظر شغل مستاجرین بوده و هیچ اعتراضی نداشته و اجازه ضمنی وجود داشته.

ولی دلیلی بر اثبات ادعا ارائه نکرد و چون سکوت خواهان دلیل بر رضایت او به تغییر شغل محسوب نمی‌گردد و تخلف خواندگان با توجه به شرح مارالبیان و نظریه کارشناس منتخب شورای حل اختلاف منطقه . . . تهران به شماره ۱۹۸۹ مورخه ۱۰/۰۵/۹۲ محرز می‌باشد.

کلاهبرداری ثبتی

علی‌هذا دادگاه دعوی خواهان را ثابت تشخیص و با احراز مالکیت خواهان به شرح نامه شماره ۳۶۲۷۵ مورخه ۰۵/۰۹/۹۲ به استناد صدر و بند ۷ ماده ۱۴ قانون روابط موجر و مستأجر مصوب ۱۳۵۶ حکم به فسخ اجاره‌نامه صدرالذکر و تخلیه مورد اجاره با یک ماه مهلت بر اساس ماده ۷ قانون نامبرده از تاریخ قطعیت دادنامه صادر و اعلام می‌نماید.

رأی صادره ظرف بیست روز قابل تجدیدنظرخواهی در محاکم محترم تجدیدنظر استان تهران می‌باشد.

?رئیس شعبه ۱۸۱ دادگاه عمومی حقوقی تهران

✅رای دادگاه تجدید نظر درباره فسخ اجاره سرقفلی

در مورد تجدیدنظرخواهی آقای ط. و خانم م.غ. از ورثه مرحوم م.غ. با وکالت خانم ح.پ. به‌طرفیت آقای ع.ش. نسبت به دادنامه شماره ۷۵۸ مورخ ۳۰/۹/۹۲ صادره از شعبه ۱۸۱ دادگاه عمومی حقوقی تهران مبنی بر صدور حکم بر فسخ اجاره‌نامه رسمی شماره ۷۱۴۳۹ مورخ ۱۸/۲/۷۴ دفتر اسناد رسمی شماره . . . تهران و تخلیه یک باب مغازه موضوع اجاره‌نامه فوق‌الذکر جزء پلاک ثبتی ۵۰۷۰ فرعی از ۱۱۶ اصلی به لحاظ تغییر نحوه استفاده از فرش و موکت فروشی به فروش ضایعات و لوازم‌خانگی دست‌دوم اعتراض مطروحه تکرار دفاعیاتی است که در مرحله بدوی طرح‌شده و بر این مبنا استوارشده است.

تغییر نحوه استفاده از مورد اجاره به لحاظ سکوت موجر (تجدیدنظر خوانده) در طول سال‌های متمادی مثبت رضایت ضمنی وی به وضع موجود بوده درحالی‌که سکوت موجر دلالت بر رضایت وی به تغییر شغل در مغازه ندارد.

دلیل جدیدی نیز در این مرحله بر اثبات این ادعا ارائه نشده و استشهادیه پیوست دادخواست نیز مثبت ادعای مذکور نمی‌باشد.

نظر به اینکه دادنامه وفق دلایل موجود در پرونده و بر مبنای مقررات قانونی صادرشده و از جهت مبانی استدلال و استنباط و همچنین رعایت تشریفات دادرسی فاقد اشکال مؤثر می‌باشد.

شیوه اعتراض به احکام مالیاتی

بنابراین ضمن ردّ تجدیدنظرخواهی به استناد بخش آخر ماده ۳۵۸ قانون آیین دادرسی مدنی دادنامه تجدیدنظر خواسته را نسبت به تجدیدنظرخواهان تأیید می‌نماید این رأی قطعی است.

?رئیس شعبه ۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران ـ مستشار دادگاه

وکیل متخصص سرقفلی فرمانیه

برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، وکیل دادگستری شمال تهران و همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی، همه روزه از ساعت‌های ۱۹ الی ۹ و پنجشنبه‌ها ۱۵ الی ۹ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

راه‌های ارتباطی با دفتر محمدرضا مهری

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

موبایل وکیل انحصار وراثت فرمانیه

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری

۵/۵ - (۱۶ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *