وکیل مهاجرت آنلاین

وکیل مهاجرت آنلاین

وکیل مهاجرت آنلاین


امروز با بررسی موضوع وکیل مهاجرت آنلاین با شما خواهیم بود.

نیاز به خدمات حقوقی آنلاین و خارج از ساعات اداری در تمامی کشورها مورد قبول قرار گرفته و در کشور ما ایران، به دیلیل وجود مشکلات عدیده حقوقی، وکیل آنلاین و وکیل مهاجرت آنلاین، موضوع مورد درخواست عزیزانی است که به موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان مراجعه نموده و تقاضای مشاوره حقوقی آنلاین با وکیل آنلاین را به دلیل بار سنگین ترافیک شهری و عدم امکان سفر از شهرستانها برای انتخاب بهترین وکیل مهاجرت، معرفی وکیل مهاجرت آنلاین است.

در نوشته پیش رو که با مشاوره بهترین وکیل دادگستری در ایران و بهترین مشاور آنلاین مهاجرتی همکار گروه وکلای مهر تهیه شده است، به موضوع وکیل مهاجرت آنلاین خواهیم پرداخت.

نکات مهم در بررسی موضوع وکیل مهاجرت آنلاین

چگونه می‌توان از وکیل مهاجرت آنلاین مشاوره حقوقی مهاجرتی به صورت کامل دریافت نمود؟

آیا عقد قرارداد مشاوره حقوقی مهاجرت با وکیل مهاجرت آنلاین امکان پذیر است؟

در واریز وجه قرارداد مهاجرتی به حساب وکیل مهاجرت آنلاین چه نکاتی باید رعایت شود؟

 

چگونه می‌توان به سایت های اینترنتی جهت انتخاب وکیل مهاجرت آنلاین اعتماد نمود؟

تحصیل دندانپزشکی در کانادا

تعریف خدمات حقوقی آنلاین

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت، در اقدامی شایسته، با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی، هویت صاحب و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

مهم ترین عامل توسعه تجارت الکترونیکی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی می باشد. در ایران، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد.

ساماندهی سایت‌های تجاری در کشور، موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت آنلاین خواهد بود، به نحوی‌که مردم در هنگام خرید کالا و خدمات از طریق اینترنت و به صورت آنلاین، با اطمینان از این‌که سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند کرد و حقوق مصرف کنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می کنند.

مراحل دریافت نماد اعتماد الکترونیک برای سایت وکیل آنلاین

ارائه درخواست به صورت آنلاین و ارسال مدارک و مستندات کار و کسب اینترنتی.

احراز و استعلام صحت مدارک ارائه شده توسط متقاضی از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیک.

احراز صحیح بودن محل کار و کسب و نشانی ارائه شده و وضعیت مالکیت.

بازدید از محل معرفی شده.

بازرسی و کنترل دوره ای توسط بازرسان مرکز توسعه تجارت الکترونیک.

وکیل مهاجرت آنلاین

چرا موسسات حقوقی و مدعی معرفی وکیل مهاجرت آنلاین، آی نماد یا نشان اعتماد الکترونیکی دریافت نمی‌کنند؟

نداشتن مجوز فعالیت در ایران

یکی از سایت های مهاجرتی که با پرداخت هزینه های سنگین، اقدام به جذب موکل و متقاضی مهاجرتی نموده و با نام جعلی موسسه حقوقی مشاوره ای . . . اتریش در ایران فعالیت می‌نماید، اصولا پروانه وکالت پایه یک دادگستری نداشته و به دلیل تحت تعقیب بودن در موضوع کلاهبرداری اینترنتی از متقاضیان مهاجرت در ایران، در شعبه اول دادسرای جرایم سایبری تهران، امکان حضور در ایران را ندارد، سرورهای سایت خود را به کشور اتریش منتقل نموده تا بتواند به اقدامات مجرمانه خود ادامه دهد.

وکیل شکایت تحویل ندادن ماشین

عدم مشخص بودن آدرس در ایران

جهت احراز اصالت مدارک ارائه شده و همچنین مکان مورد نظر برای فعالیت، ارائه اسناد مثبته ضرورت دارد، وقتی در سایت نشانی دقیق محل فعالیت این گونه موسسات حقوقی مهاجرتی کلاهبردار مشخص نیست و فقط به ذکر دفتر سعادت آباد و یا دفتر مهاجرتی نیاوران بسنده می‌شود، تا در مواقع خطر امکان جابجایی فوری وجود داشته باشد، به صورت حتم امکان دریافت نماد اعتماد الکترونیک را ندارند.

فرار مالیاتی

مطابق قانون، هر ایرانی در هر نقطه دنیا که مشغول فعالیت بوده و کسب درآمد می‌کند موظف به پرداخت مالیات بر درآمد است.

موسسات حقوقی غیر مجاز با عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی و فرار مالیاتی، همواره از ارائه اطلاعات صحیح مالی طفره رفته و معمولا برای واریز وجوه قرارداد مهاجرتی یا حقوقی، حساب اشخاص ثالث را به شما معرفی خواهند کرد تا هم فرار مالیاتی نموده و هم در صورت بروز مشکل حقوقی و طرح شکایت از سوی شما، امکان اثبات ادعای خود را نداشته باشید.

نحوه دریافت خدمات از وکیل مهاجرت آنلاین

با احراز اصالت سایت و نماد اعتماد الکترونیک مندرج در سایت که از طریق سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت قابل رهگیری است، می‌توانید با تعیین وقت قبلی و آماده نمودن مدارک، از طریق تماس ویدیویی با وکیل مهاجرت آنلاین، مشاوره حقوقی نموده و با ارسال مدارک از طریق ایمیل، پس از بررسی مدارک و اظهار نظر، در صورت تمایل و لزوم نسبت به عقد قرارداد مشاره حقوقی مهاجرتی و انتخاب وکیل مهاجرتی معتبر اقدام نمایید.

آیا می‌توان با وکیل مهاجرت آنلاین قرارداد حقوقی منعقد نمود؟

بهترین راه جهت عقد قرارداد حقوقی با وکیل مهاجرت آنلاین، پس از اخذ مشاوره حقوقی مهاجرتی آنلاین، حضور در دفتر وکیل مهاجرت در ایران، بررسی شرایط و وضعیت مالکیت دفتر موسسه حقوقی مهاجرتی و وکیل مهاجرت آنلاین، تحقیق درباره سابقه مدیران موسسه حقوقی و نحوه انجام کار توسط آنها و حتی تحقیق از همسایه ها، می‌باشد تا پس از احراز صحت ادعای وکیل، نسبت به عقد قرارداد حقوقی و پرداخت مبلغ به صورت حضوری و دریافت رسید معتبر اقدام فرمایید.

ویزای شینگن سوئیس

وکیل مهاجرت آنلاین در ایران

موسسه حقوقی و داوری بین المللی مهر پارسیان، تنها موسسه حقوقی مهاجرتی و دارای وکیل مهاجرت آنلاین، وکیل آنلاین، مشاور حقوقی آنلاین به صورت ۲۴ ساعته است که موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره، از مرکز توسعه تجارت الکترونیک شده و دارای درگاه پرداخت اینترنتی مورد تایید بانک های کشور است.

دریافت نشان و نماد ساماندهی از وزارت ارشاد نیز، مهر تایید دیگری بر اعتبار موسسه حقوقی مهر پارسیان است که با همکاری دفتر بهترین وکیل مهاجرت در ایران، اقدام به ارائه مشاوره حقوقی مهاجرتی آنلاین می‌نماید.

شماره دفتر وکیل مهاجرت آنلاین

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، مشاوره با وکیل مهاجرت آنلاین، مشاوره با وکیل دادگستری آنلاین و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ و پنج شنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

دپارتمان حقوق وکیل مهاجرت آنلاین گروه وکلای مهر

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *