آیا تبلیغ نالوکسان مهناز افشار را روانه زندان می‌کند؟

آیا تبلیغ نالوکسان مهناز افشار را روانه زندان می‌کند؟

آیا تبلیغ نالوکسان مهناز افشار را روانه زندان می‌کند؟


امروز با بررسی یکی از موضوعات حقوقی با عنوان آیا تبلیغ نالوکسان مهناز افشار را روانه زندان می‌کند؟ با شما هستیم.

کار در حوزه تولید، واردات و توزیع محصولات، دارویی، آرایش، بهداشتی و مواد غذایی، به دلیل حساسیت موضوع و سر و کار داشتن با سلامت و امنیت جامعه، نیاز به کسب مجوزهای گوناگونی دارد که متولی اصلی آن، سازمان غذا و دارو در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

تبلیغ محصولات دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی، توسط به اصطلاح سلبریتی‌ها، در شبکه‌های اجتماعی و یا بیلبوردهای شهری، معمولا بدون اخذ این مجوزها صورت می‌پذیرد و به دلیل نداشتن تخصص توسط اینگونه افراد، معمولا به دلیل استفاده های کلان مالی با جان مردم و امنیت جامعه بازی می‌کنند.

آیا تبلیغ نالوکسان مهناز افشار را روانه زندان می‌کند؟ آیا تبلیغ آبمیوه سانی نس توسط محمد رضا گلزار قانونی است؟

در بین سوالاتی که در سایت موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان و گروه وکلای مهر، توسط مخاطبین درج شده است، این دو سوال بیشترین فراوانی را داشته است که با مشاوره بهترین وکیل جرایم پزشکی و وکیل حوزه فرهنگ و رسانه، به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

نکات مهم در بررسی موضوع آیا تبلیغ نالوکسان مهناز افشار را روانه زندان می‌کند؟

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

آیا تبلیغ اقلام دارویی، بهداشتی و غذایی در رسانه‌های اینترنتی و شبکه های اجتماعی جرم است؟

چگونه می‌توان از اشخاصی مانند مهناز افشار و محمد رضا گلزار به دلیل تبلیعات غیر مجاز شکایت کرد؟

مجازات قانونی تبلیغ مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی چیست و کدام دادگاه به این جرم رسیدگی می‌کند؟

وکیل کیفری دادگاه تجدید نظر

مجازات تبلیغ دارو چیست؟ مجازات تبلیغ مواد غذایی و بهداشتی چیست؟

[/stextbox]

 

تحمل حبس و پرداخت جزای نقدی برای تبلیغ داروی نالوکسان توسط مهناز افشار

به استناد قانون ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیر مجاز و آسیب ‌رسان به سلامت در رسانه ‌های ارتباط جمعی داخلی و بین ‌المللی و فضاهای مجازی مصوب 22 خرداد 1397، تحمل شش ماه تا دو سال حبس و یا پرداخت جزای نقدی بیست تا هشتاد میلیون ریال و جبران خسارت و ضرر و زیان وارد شده به شاکی خصوصی، محرومیت از فعالیت شغلی و اجتماعی مرتبط، جریمه دو تا پنج برابری خسارت وارده با شاکی خصوصی، در صورت اثبات جرم مهناز افشار، در انتظار وی خواهد بود.

آیا عذرخواهی مهناز افشار بابت تبلیغ آمپول نالوکسان از میزان مجازات وی خواهد کاست؟

یکی از موارد تخفیف مجازات در قانون مجازات اسلامی، پشیمانی متهم و همچنین سعی در جبران خسارت های وارد شده به واسطه ارتکاب جرم وی تعریف شده است، اما تصمیم قاضی رسیدگی کننده به پرونده در دادگاه کیفری دو تهران، تعیین کننده میزان مجازت مهناز افشار در تبلیغ نالوکسان است.

مصادیق جرم تبلیغ دارو و مواذ غذایی توسط سلبریتی ها

دادن اطلاعات یا ادعای خلاف قوانین مربوطه که به حکم مراجع صالح قضائی با اخذ نظر کارشناسی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا مراجع قانونی صاحب صلاحیت، درباره روش فرآوری، تولید، نامگذاری تجاری، خواص، ترکیب، منشا سودمندی، ارزش غذایی، روش درمانی و خدمات، آثار و منافع ناشی از ارائه خدمات یا درمان یا دارا بودن گواهی یا مجوز از مراجع داخلی یا خارجی در خصوص کالاها و خدمات موضوع این قانون مشخص می‌شود.

دادسرای ناحیه 38 تهران کجاست

آیا مدیران کانال های تلگرامی و شبکه های اجتماعی در تبلیغ مواد غذایی توسط محمد رضا گلزار و تبلیغ دارو توسط مهناز افشار مجازات می‌شوند؟

محمدرضا مهری بهترین وکیل جرایم پزشکی تهران، در پاسخ به این سوال اظهار داشت: انتشار تبلیغات موضوع قانون ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیر مجاز و آسیب ‌رسان به سلامت در رسانه ‌های ارتباط جمعی داخلی و بین ‌المللی و فضاهای مجازی از سوی رسانه‌ های جمعی، موجب محکومیت مدیر مسوول در رسانه‌های چاپی یا مسوول ذی‌ ربط در سایر رسانه ‌ها، به مجازات مندرج در این قانون می‌باشد.

الزام به جبران خسارات شامل مواردی که ورود آسیب منتسب به تبلیغ‌کننده نیست، نمی‌شود.

البته نکته مهم این است که این گونه موارد نیازی به شکایت شاکی خصوصی ندارد و دادستان به عنوان مدعی العموم در اینگونه جرایم می‌تواند دستور پیگرد صادر نماید.

صلاحیت دادسرای فرهنگ و رسانه تهران

آیا تبلیغ نالوکسان مهناز افشار را روانه زندان می‌کند؟

به موضوع بحث برمیگردیم.

با توجه به اینکه تبلیغ داروی نالوکسان توسط مهناز افشار در رسانه های اینترنتی انجام شده است، دادسرای فرهنگ و رسانه تهران به موضوع رسیدگی خواهد کرد و یا دادسرای جرایم اینترنتی تهران صلاحیت رسیدگی به این جرم را دارد؟

بر اساس تقسیم وظیفه و صلاحیت رسیدگی تخصصی در دادسراهای تهران، رسیدگی به اتهام تبلیغ نالوکسان در رسانه های اینترنتی، در صلاحیت دادسرای فرهنگ و رسانه تهران قرار دارد، دادسرای جرایم رایانه ای به جرایم فضای سایبر رسیدگی می کند و هر چند که این جرم نیز در فضای سایبر واقع شده است ولی به دلیل تقسیم کار و تخصصی بودن موضوع و همچنین تشخیص و ارجاع دادستان تهران، موضوع پرونده مهناز افشار در دادسرای فرهنگ و رسانه تهران مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

ابطال معامله صوری به قصد فرار از دین

آیا تبلیغ آبمیوه سانی نس توسط محمد رضا گلزار وی را روانه زندان خواهد کرد؟

هر نوع تبلیغی که با قانون ذکر شده در بالا برای معرفی محصولات دارویی، غذایی، بهداشتی و آرایشی، مطابقت داشته باشد و سلامت غذایی و دارویی جامعه را به خطر بیندازد جرم بوده و قابل رسیدگی است.

در موضوع تبلیغ آبمیوه توسط محمد رضا گلزار، تصمیم به تعقیب در صورت عدم وجود شاکی خصوصی، به عهده دادستان است و در صورت داشتن شاکی خصوصی از محمد رضا گلزار، دادسرای فرهنگ و رسانه تهران، صلاحیت رسیدگی به شکایت شاکی را خواهد داشت.

انطباق موضوع شکایت با قانون و احراز وقوع جرم نیز با مقام قضایی رسیدگی کننده است.

دفتر وکیل جرایم پزشکی- دفتر وکیل دادسرای فرهنگ و رسانه

در صورتی که از تبلیغات دروغین ماهواره ای و فضای مجازی جهت تبلیغات خدمات پزشکی و محصولات پزشکی متحمل خسارت و ضرر و زیان مالی شده اید در تهران به دادسرای جرایم پزشکی و در شهرستان ها به دادسرای عمومی مراجعه فرمایید.

گروه وکلای مهر تهران در زمینه تخلفات و جرایم پزشکی، پرونده‌های دادسرای فرهنگ و رسانه تهران و سایر دادسراهای تهران، با داشتن بیش از هزار پرونده موفق، همراه شما در تمامی مراحل شکایت می‌باشد.

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جعل سند در ثبت املاک و اسناد

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

دپارتمان حقوق کیفری گروه وکلای مهر تهران

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *