وکیل مهاجرت به استرالیا در اصفهان

وکیل مهاجرت به استرالیا در اصفهان

وکیل مهاجرت به استرالیا در اصفهان


امروز با معرفی وکیل مهاجرت به استرالیا در اصفهان با شما هستیم.

دفاتر مهاجرتی معتبر در اصفهان،لازم است تا به صورت رسمی در اداره ثبت شرکت های اصفهان به ثبت رسیده باشند و یا دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری در اصفهان باشند.

موسسه حقوقی بین المللی و داوری طلیعه عدالت و مهر پارسیان در اطلاعیه های متعدد اعلام نموده است که دفتر موسسه حقوقی مهر پارسیان در اصفهان اصالت نداشته و تاکنون موسسه حقوقی مهر پارسیان، هیچ شعبه و یا دفتری در اصفهان دایر ننموده است.

اما با توجه به عقد قرارداد با وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا، توسط محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در تهران، آماده معرفی وکیل مهاجرت به استرالیا در اصفهان، صرفا از طریق دفتر وکالت ایشان هستیم.

نکات مهم در معرفی وکیل مهاجرت به استرالیا در اصفهان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای جستجوی وکیل مهاجرت به استرالیا در اصفهان چه اقدامی لازم است؟

راههای مهاجرت به استرالیا در مقایسه با سالهای قبل چه تفاوتهایی داشته است؟

مهاجرت به کانادا بهتر است یا استرالیا؟

در مقایسه بین مهاجرت به استرالیا و مهاجرت به آمریکا، کدام را ترجیح می دهید؟

[/stextbox]

 

 سرعت بالای رسیدگی به پروند های کارآفرینی و بیزینس استرالیا در مرحله اسپانسری ایالتی

درحالی که جهت قبولی در مرحله اسپانسری پرونده های کارآفرینی کانادا نیاز به تور بیزینسی و بازدید از ایالت مربوطه دارد و معمولابین یک سال تا یک سال و نیم طول می کشد ، سرعت رسیدگی و جواب دهی به پروند های اقامتی استرالیا در مرحله اسپانسری ایالتی ( سیدنی و ملبورن ) نسبت به گذشته بالاتر رفته و به کمتر از بیست روز رسیده است.

وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران

مفتخریم که  تعداد 22 پرونده کارآفرینی استرالیا که همزمان در هفته آخر اردیبهشت ماه جهت اسپانسری ایالتی ملبورن و سیدنی ارسال شدند ،طی 3 روز گذشته قبولی همه پرونده ها دریافت گردید که در نوع خود رکوردی بی سابقه در ارسال این حجم پرونده دریک هفته و دریافت جواب مثبت اسپانسری از طرف ایالت می باشد

برای سومین سال پیاپی استرالیا، محبوب ترین مقصد مهاجران میلیونر

استرالیا همچنان مقصد محبوب برای مهاجرت میلیونرها از کشورهای مختلف جهان است، به طوری که سال گذشته حدود ۱۰ هزار میلیونر به این کشور مهاجرت کردند.

براساس یک گزارش جدید با عنوان “بررسی جهانی مهاجرت ثروت” (Global Wealth Migration Review) که توسط بانک AfrAsia منتشر شده است، استرالیا برای سومین سال پیاپی بیشترین تعداد مهاجران میلیونر را به خود جذب کرده است.

مجاورت این کشور به آسیا، امنیت بالا و معافیت ارث از مالیات از جمله عواملی هستند که این کشور را به قطبی برای جذب میلیونرهای جهان تبدیل کرده است.

سال گذشته حدود ۱۰ هزار نفر که ارزش دارایی شخصی آنها یک میلیون دلارآمریکا و یا بیشتر بود به استرالیا مهاجرت کردند که بیشتر آنها از کشورهای چین، هند و انگلیس بودند.

ملبورن و سیدنی جزو ۱۰ شهر برتر جهان در جذب مهاجران میلیونر هستند.

سیدنی همچنین یکی از ثروتمندترین شهرهای جهان است. موقعیت جغرافیایی استرالیا این کشور را به پایگاهی مناسب برای تجارت با قدرت های اقتصادی بزرگ آسیا یعنی چین و ژاپن تبدیل کرده است.

در سال ۲۰۱۸، طبق گزارش مرکز New World Wealth، استرالیا به عنوان امن ترین کشور جهان برای زنان معرفی شد. همین فاکتور، یکی از عوامل مهم در افزایش ثروت کشورها قلمداد می شود. در این گزارش آمده است بحث ها و جنجال ها در مورد مهاجرت معمولا تاثیری روی مهاجرت افراد ثروتمند ندارد، چرا که “معمولا این افراد مشاغل کم درآمد را اشغال نمی کنند، حقوق و مزایای دولتی نمی گیرند و فرزندانشان را به مدارس خصوصی می فرستند.”

ایرسافام

این گزارش اشاره می کند که تنها تاثیر منفی مهاجران میلیونر ممکن است افزایش قیمت املاک باشد.

در این گزارش به قوانین استرالیا اشاره شده است که به سرمایه گذاران خارجی اجازه خرید خانه های دست دوم را نمی دهد تا از این طریق از افزایش قیمت املاک جلوگیری شود. با این وجود قیمت املاک در سیدنی و ملبورن در سال ۲۰۱۷ افزایش قابل توجهی داشته است.

طبق این گزارش، استرالیا نهمین کشور ثروتمند جهان معرفی شده است.

به چه دلایلی استرالیا از آمریکا بهتر می باشد

در حالی که کشور آمریکا هنوز یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیا می باشد و برای ما ایرانیان از گذشته آمریکا یکی از مقاصد و اولویت های مهاجرتی بود ، اما درواقعیت به علت وجود 9 دلیل ذیل و البته نظر شخصی نگارنده، استرالیا کشوری بهتر برای مهاجرت می باشد.( این بحث فارغ از قوانین تراول بن 3 آقای ترامپ برای ایرانیان می باشد که عملا درحال حاضر ورود ایرانیان را مگر تحت شرایط خاص ، ممنوع کرده است )

  • نرخ جرم و جنایت

نرخ جرم و جنایت در استرالیا بسیار کمتر از آمریکا می باشد . این نرخ آنقدر پایین می باشد که پلیس استرالیا معمولا با خود اسلحه حمل نمی کنند. متاسفانه اخبار متعدد تیراندازی در مدارس آمریکا یکی از موارد تاسف بار خبری می باشد که مرتبا شنیده می شود

  • استاندارد زندگی

کشور استرالیا استاندارد زندگی بالاتری نسبت به آمریکا دارد.هر ساله 4 شهر بزرگ ملبورن ، سیدنی ، پرت و آدلاید بین 10 شهر برتر جهان از لحاظ استاندارد زندگی انتخاب می شوند در صورتیکه هیچ شهر آمریکا بین 20 شهر برتر دنیا قرار ندارد

  • زیرساخت های عمومی

زیرساخت های عمومی در استرالیا در مقایسه با آمریکا و حتی اروپا بسیار بهتر می باشد.در کوچکترین شهر ها هم دولت سرمایه گذاری بسیار کرده و سیستم حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ، قطار و قایق برای عموم مردم وجود دارد در صورتیکه در کشور آمریکا مثلا حتی در شهرهای بزرگی در ایالت کالیفرنیا شما بدون داشتن ماشین شخصی عملا امکان رفت و آمد به محل کار خود را نخواهید داشت

  • طبیعت زیبا

در استرالیا مناطق دست نخورده طبیعی بسیاری در ایالت های وجود دارند که هر ساله بسیاری از توریست ها برای دیدن این مناطق به استرالیا سفر می کنند

  • سیستم تحصیلی فرزندان

استرالیا در مقایسه با آمریکا سیستم تحصیلی قویتری برای دانش آموزان از لحاظ درسی و آموزشی دارد. علت این امر هم استاندارد بالا و آموزشهای  بسیار دقیق و سخت گیرانه که در جذب معلمان  به کار می برن.

پناهندگی در استرالیا

در بین شهر های استرالیا سیدنی بالاترین استاندارد آموزشی تحصیلی برای دانش آموزان را دارد به طوری که در جهان دانش آوزان شهر سیدنی یکی از بالاترین رنک های قبولی و ورودی به دانشگا های برتر دنیا را دارد

  • مکان بهتر برای شادی جوانان

بر طبق آمار بنیاد  جهانی جوانان که مقر آن در شهر واشینگتن می باشد، بعد ازکشور های سوئد ، کره جنوبی و انگلستان کشور استرالیا بهترین کشور برای جوانان از لحاظ تفریح و شادی می باشد

  • توانمندسازی بانوان در بالاترین پست ها وسطوح مملکت
  • هوای سالم : استرالیا یکی از تمیزترین و خالص ترین هواهای دنیا را دارد و در مقایسه با بسیاری از شهر های امریکا آلودگی کمتری دارند
  • سواحل طبیعی دریا در استرالیا بسیار زیاد و تقریبا در تمام شهرها شما امکان استفاده از این امکانات طبیعی را خواهید داشت.
  • البته کشور آمریکا هم سواحل دریایی زیادی دارد ولی در مقایسه با استرالیا بسیار کمتر می باشد. تعداد سواحل در استرالیا اینقدر زیاد می باشد که اگر هر روز به یک ساحل جدید سر بزنید تقریبا 27 سال طول می کشد تا همه را ببینید

وکیل مهاجرت به استرالیا در اصفهان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری مهاجرت به استرالیا در اصفهان، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت اصفهان، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به کانادا و استرالیا در ، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

شغل‌های مورد نیاز استرالیا

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

4.2/5 - (10 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *