وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران

وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران

وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران


امروز با معرفی وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران با شما هستیم.

شناخت هر چه دقیق تر راههای مهاجرت به استرالیا و سایر کشورهای مطرح و مهاجر پذیر، اولین گام جهت مهاجرت خانوادگی محسوب می‌شود. در همه کشورهای دنیا، مشاوره حقوقی و مهاجرتی توسط وکلای پایه یک دادگستری قابل دسترسی است. وکیل مهاجرت تضمینی به استرالیا در تهران و وکیل مهاجرت، عنوانی است که بسیاری از افرادی که حتی با علم حقوق مهاجرت و حقوق بین‌الملل خصوصی آشنایی ندارند، برای خود برگزیده اند.

انتخاب وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران، به دلیل وجود موسسه های حقوقی غیر معتبر که با تاسیس دفاتر مشاوره حقوقی در سایه عدم نظارت دقیق بر قوانین و مقررات وکالت در ایران و سایر کشورها، مشغول کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت به استرالیا و سایر نقاط دنیا می‌باشند، کاری سخت به نظر می‌رسد.

اما رعایت قوانین و بهره گیری از مشاوره حقوقی محمدرضا مهری بهترین مشاور حقوقی و وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران که همواره از مشاوره و رایزنی وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا، نیوزیلند و کانادا برخوردار است و همچنین مشارکت با دفاتر کاریابی بین‌المللی و موسسات اعزام دانشجوی رسمی در ایران، راهگشاری انتخاب وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران می‌باشد.

گروه وکلای مهر و سازمان مهاجرتی بین‌المللی محمد رضا مهری وکیل پایه یک دادگستری در تهران با داشتن سوابق طولانی و دانش کافی در امور مشاوره حقوقی مهاجرت را به عنوان آخرین انتخاب جهت مشاوره حقوقی انتخاب فرمایید.

 

سوالات مرتبط با وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران

  • وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران، از چه مرجعی پروانه وکالت دریافت می کند و آیا نیاز به ثبت موسسه حقوقی در تهران را دارد؟
  • انجام امور وکالت از طریق فضای مجازی و تبلیغات در فضای مجازی تا چه میزان اعتبار دارد؟
  • استفاده از عناوینی همچون استاد و دکتر، و برگزاری سمینار و همایش آنلاین و اخذ وجوه از مردم چه عنوانی دارد؟
  • آیا امکان پیگیری قراردادهای منعقد شده توسط موسسات حقوقی غیر مجاز و فاقد وکیل دادگستری وجود دارد؟
  • بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران کیست و گروه وکلای مهر چه خدماتی بابت مهاجرت به استرالیا در تهران برای عزیزان انجام می‌دهد؟
اخذ اقامت استرالیا از طریق تولد فرزند

نکات مهم مهاجرت به استرالیا

برای مهاجرت به استرالیا و سایر نقاط دنیا، اطلاع از مبانی حقوقی مهاجرت و مشاوره با وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران و یا استرالیا، لازم و ضروری به نظر می‌رسد. متقاضیان مهاجرت باید به چندین نکته توجه کامل داشته باشند:

مهاجرت آسان و ارزان به استرالیا

نکته قابل توجه متقاضین مهاجرت به استرالیا و سایر نقاط دنیا، این است که مهاجرت آسان و ارزان به هیچ نقطه دنیا میسر نیست. سوالات متعددی که موکلین موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان مطرح می کنند، عموما درباره کانال ماهواره ای است که تبلیغات مجازی جهت مهاجرت آسان و ارزان به آمریکا را برای همه میسر می داند.

به محض تماس با این شبکه، ابتدا درخواست وجه می کند یا در مورد مشابه دیگری، شرکتی کاغذی در اتریش ثبت شده و یکی از کارمندان این شرکت بی هویت با انتشار ویدیو در فضاهای مجازی و تبلیغات دروغین، اقدام به اخذ مبالغ مشاوره به یورو نموده و سپس ارباب رجوع را به یکی از دو دفتر تهران که با قراردادهای عجیب اقدام به اخذ وجوه به صورت دلار و یورو و یا وجه نقد و سکه از متقاضی مهاجرت می‌نمایند و با عناوینی چون استاد و دکتر و وکیل پایه یک دادگستری، اقدام به فریب مردم می‌نمایند.

متاسفانه این افراد با داشتن پرونده‌های متعدد کلاهبرداری در دادسراهای ایران، همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند. برای مهاجرت آسان و ارزان، داشتن تخصص بالا، دانش زبان و یا سرمایه گذاری در کشور دیگری لازم است و از انجاییکه افراد مدعی وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران با عناوین فریبنده و وعده های دروغ، به رو یای شما جامه عمل می پوشانند به راحتی اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت می‌نمایند.

شرایط اخذ اقامت استرالیا

استعلام از سفارت اتریش در تهران و یا کانون وکلای دادگستری مرکز، می‌تواند راهگشای شناسایی این افراد کلاهبردار باشد.

استعلام وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران

قبل از هر اقدامی می توانید از طریق مشاورین مهاجرتی گروه وکلای مهر نسبت به اخذ استعلام درباره واقعی یا غیر واقعی بودن پروانه وکالت وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران مطلع شوید و با خیال راحت نسبت به مشاوره با وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران، اقدام نمایید.

تنها کسانی در ابتدا به شما پیشنهاد سرمایه گذاری در استرالیا می دهند که نفع خود را لحاظ خواهند نمود و نفع متقاضی مهاجرت را، بنابراین در انتخاب مشاور مهاجرت دقت فرمایید.

تغییر قوانین مهاجرتی

 تضمین ویزای مهاجرتی استرالیا و سایر کشورها دروغ دیگری است که موسسات مدعی خدمات مهاجرت مطرح خواهند نمود. تعهد وکیل پایه یک دادگستری صرفا مشاوره در قالب قوانین و چارچوب قوانین است و وکیلی که با داشتن ادعای ارتباط با سفارت یا وکلای رسمی اتریش اقدام به عقد قرارداد می کند، خود متخلف است.

اخذ ویزای تضمینی استرالیا، ویزای تضمینی کار در اتریش، اخذ تمکن مالی تضمینی اتریش و عناوین فریبنده دیگر، شما را در گرداب مشکلات دیگری فرو خواهد برد. اطلاع وکیل از قوانین مهاجرتی روز، می‌تواند راهگشای متقاضیان مهاجرت باشد.

ویزای گاردین استرالیا

گاهی ممکن است که متقاضی مهاجرت به استرالیا یا کانادا، شرایط اخذ اقامت را ندارد. موسسات حقوقی غیر مجاز و فاقد دانش حقوقی “که در مورد اخیر موسسه حقوقی ثبت شده که در شهرک غرب تهران فعال است تحصیلات مکانیک دارد” پیشنهاد ویزای تحصیلی فرزندان به استرالیا و اخذ اقامت دائم والدین به صورت ویزای گاردین در استرالیا می‌باشد.

اقامت استرالیا از طریق خرید ملک

متاسفانه این موضوع نیز دروغی است که از ناحیه شرکت غیر معتبر در اتریش و کارمندان ان در فضای مجازی به مردم ایران القا می‌شود.

امکان تبدیل ویزای گاردین استرالیا به ویزای کار یا اقامت دائم استرالیا به هیچ وجه وجود ندارد. ضمن اینکه صدور ویزای تحصیلی استرالیا نیز آسان نیست و شرایط ویژه ای را می طلبد.

ویزای کار آفرینی و سرمایه گذاری استرالیا

دوستان عزیزی که برای دریافت ویزای کار آفرینی و ویزای سرمایه گذاری استرالیا، نیوزیلند و کانادا اقدام می کنند، توجه داشته باشند با توجه به تغییرات قوانین مهاجرتی استرالیا و کانادا، کم خطر ترین روش و راه سرمایه گذاری را انتخاب کنند. چرا که در صورت عدم موفقیت ضرر و زیان قابل توجه ای وارد خواهد شد.

ویزای کار آفرینی نیوزیلند

جهت دریافت ویزای سرمایه گذاری در نیوزیلند، نیاز به مبلغ سه میلیون دلار نیوزیلند می‌باشد. کمتر سرمایه گذاری حاضر به سرمایه گذاری با این مبلغ در کشور نیوزیلند می‌باشد.

اما اقامت از طریق کار آفرینی در نیوزیلند، به شرط داشتن ده سال سابقه قابل اثبات در تجارتی که امکان کارآفرینی در نیوزیلند را دارد، نیاز به مبلغ صد هزار دلار نیوزیلند دارد.

کار آفرینی و تجارت در نیوزیلند می‌تواند منجر به اخذ اقامت دائم نیوزیلند و دریافت پاسپورت این کشور شود. با دریافت پاسپورت نیزیلند به راحتی امکان اقامت و کار در استرالیا نیز وجود دارد.

ویزای کار آفرینی استرالیا

برای دریافت ویزای کار افرینی استرالیا و اقامت دائم و پاسپورت این کشور، داشتن تجارت و کسب و کار در ایران ضرورت دارد. انتقال سرمایه ای بالغ بر سیصد هزار دلار استرالیا و اثبات دارایی حدود یک و نیم میلیون دلاری، از لوازم اقدام جهت ویزای سرمایه گذاری و کار آفرینی استرالیا می‌باشد. باید توجه داشته باشید که ممکن است از کسب و کار معرفی شده شما، توسط سفارت استرالیا در تهران بازدید انجام شود.

ویزای استرالیا آداک سفر

ویزای سرمایه گذاری کانادا

متقاضیان سرمایه گذاری در کانادا از طریق استان کبک، نیاز به مدارک مالی بسیار شفاف و قابل اثبات دارند. تمامی آورده ها نقدی و غیر نقدی تجارت معرفی شده به همراه حساب بانکی شخص متقاضی طی 5 سال قبل از اقدام مورد رسیدگی دقیق قرار خواهد گرفت.

اگر از طریق استان های دیگر کانادا مانند پرنس ادوارد و نیو برانزویک و… اقدام می فرمایید، باید شرایط دریافت ویزای توریستی کانادا را داشته باشید.

چرا که نیاز به مصاحبه برای این نوع ویزاها ضرورت دارد و تور بیزنسی برگزار خواهد شد که در صورت نداشتن شرایط دریافت ویزای توریستی کانادا، امکان مسافرت به کانادا را نخواهید داشت.

اگر در سایر استآن‌های کانادا فامیل درجه یک دارید و یا قبلا به استآن‌های دیگر کانادا سفر کرده و اقامت داشته اید نیز احتمال ردی ویزای کار آفرین و سرمایه گذاری شما وجود دارد.

ویزای سرمایه گذاری آمریکا

با توجه به سیاست های تحریمی دولت آمریکا علیه ایران و مردم ایران، بالاترین خطر سرمایه گذاری خارجی برای ایرانیان در سرمایه گذاری در آمریکا می‌باشد. اقدام جهت مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران

دفتر وکالت محمد رضا مهری بهترین وکیل حقوقی در تهران و عضو کانون وکلای دادگستری مرکز، با عقد قرارداد با وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران و وکیل مهاجرت به سایر کشورها، مطمئن ترین مشاوره حقوقی مهاجرت را به هم وطنان عزیز ارائه می‌دهد.

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

  • 021-88795408
  • 021-88796143

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای ۱۹۰

دپارتمان حقوق مهاجرت گروه وکلای مهر

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *