وکیل مهاجرت به انگلیس در تهران

وکیل مهاجرت به انگلیس در تهران

وکیل مهاجرت به انگلیس در تهران


وکیل مهاجرت به انگلیس در تهران

تحصیل و کار در انگلستان، یکی از ایده های اصلی برای مهاجرت به انگلستان محسوب می‌شود.

قرار داشتن پر آب ترین رود انگلستان در شهر لندن پایتخت پادشاهی بریتانیا، هوای مرطوب و معتدل مدیترانه ای انگلستان و همچنین حمایت اجتماعی بالای دولت انگلستان از شهروندان این کشور باعث اشتیاق متقاضیان مهاجرت به انگلستان شده است.

نوع حقوق حاکم در انگلستان

نوع حقوق حاکم در انگلستان که به حقوق عرفی معروف است، از دیر باز اجازه مهاجرت به انگلیس از روش های مختلف را به اشخاص در سراسر دنیا می داد. در این میان اشخاص، با عنوان وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران، وکیل مهاجرت ایرانی در انگلستان، وکیل مهاجرت ایرانی در لندن و دفتر مهاجرت به انگلیس در تهران، سعی زیادی در کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت به انگلستان نموده اند و صدها پرونده در دادسرای امور بین‌الملل تهران و دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران ، تایید کننده این ادعا می‌باشد.

بحث بهترین وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران، مهاجرت به انگلستان  از طریق تخصص ،مهاجرت به انگلستان از طریق پناهندگی، مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری و شرایط اخذ اقامت و تابعیت انگلستان در این مقاله که توسط دفتر وکالت محمد رضا مهری با مشاوره بهترین وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران تهیه شده است، در اختیار کاربران سایت های گروه وکلای مهر و موسسه حقوقی  بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان قرار خواهد گرفت .

مهاجرت غیر قانونی به انگلستان

سوالات مرتبط با بهترین وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران

 

  • شرایط جستجوی بهترین وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران چیست؟ آیا می توان به اشخاص مدنی وکیل مهاجرت ایرانی در انگلستان، اعتماد کرد؟
  • مهاجرت به انگلستان از طریق پناهندگی و مهاجرت به انگلستان از طریق ازدواج چه تفاوتهایی با یکدیگر دارند؟
  • بهترین وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران، چگونه می‌توانند برای انتخاب بهترین راه مهاجرت به انگلستان به متقاضی کمک کند؟
  • آیا واریز وجه به حساب وکیل مهاجرت ایرانی به لندن یا حسابی که در ایران معرفی می کند، راه قابل اطمینانی است ؟
  • شرایط اخذ اقامت و تابعیت انگلستان، پس ازمهاجرت به انگلستان ،چگونه توسط بهترین وکیل مهاجرت ایرانی در انگلستان مهیا می‌شود ؟

 

بهترین سازمان مهاجرتی در تهران

عنوان بهترین سازمان مهاجرتی به انگلستان در تهران ، عنوان جعلی است که درسایه عدم اجرای صحیح قوانین، به عده ای از افراد سودجو، اجازه کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت به انگلستان را داده است. هرچند در کشورهایی مانند  انگلستان، استرلیا، کانادا وکشورهای تابع قانون کامن لا، وکیل مهاجرتی به صورت شخصی مشغول فعالیت است.

اما عده ای از خارج نشینان با همکاری اشخاص در ایران که حتی وکیل دادگستری نیز نمی‌باشند، با تبلیغات فراوان در ماهواره و فضای مجازی، مدعی داشتن بهترین وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران  هستند.

افراد غیر مجاز و اقدام قرارداد

گاهی نیز اقدام به عقد قرداد مهاجرت به انگلستان و سایر کشورها در پوشش موسسه حقوقی می‌نمایند و با ادعای اینکه امور مربوط به انجام کارهای موکلین در خارج از کشور انجام می‌شود، اقدام به اخذ وجوه به صورت پوند نموده و در صورت اعتراض طرف قرداد به حواله وجه به اروپا و انگلستان استناد می‌نمایند.

تحصیل در مدارس شبانه روزی انگلستان

به تازگی افرادی به گروه وکلای مهر مراجعه نموده وخواستار طرح شکایت از موسسه ای حقوقی شده اند که با ادعای اینکه وکیل مهاجرت به اروپا و مستقر در اتریش دارند، شعبی در بعضی از شهرهای ایران افتحاح نموده و با راه اندازی سایت های مختلفی که  سروهای ان خارج از کشور می باشد، مبادرت به فریب و اغفال متقاضیان مهاجرت به انگلستان با عنوان جعلی بهترین وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران و وکیل ایرانی در اتریش نموده است.

نکته قابل ذکر این است که عدم  حضور اشخاصی که خود را به عنوان بهترین وکیل مهاجرتی به انگلستان در تهران و یا اروپا معرفی می‌نمایند، خود قرینه ای برعدم صحت ادعا های این گونه موسسات است .

در صورتی که از این گونه موسسات شکایتی دارید ، دادسرای امور بین‌الملل تهران و دادسرای ویژه جرایم رایانه‌ای ، مرجع طرح شکایت از موسسات و اشخاص کلاهبردار با ادعای بهترین وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران هستند.

بهترین  وکیل مهاجرت  به انگلستان در تهران

راههای مهاجرت به انگلستان متعدد هستند و در سایت های رسمی دولت انگلستان نیز درج شده است. بر اساس قوانین داخلی انگلیسی، مهاجرت از طریق کار آفرینی و سرمایه گذاری  به انگلستان، مهاجرت از طریق پناهندگی به انگلستان، از عمده ترین و اجرایی ترین روشهای مهاجرت به انگلستان محسوب می‌شود .دفاتر مهاجرت به انگلستان در تهران، معمولا به بهانه بررسی سوابق وموقعیت متقاضیان ،اقدام به اخذ مشخصات آن‌ها و در ایمیل های مختلف بعدی شخص را ترغیب مهاجرت به انگلستان می‌نمایند. به عقد قردادرسمی به این گونه موسسه های که معمولا ریشه ای در ایران نیز ندارند و با واریز وجه به حساب اشخاص ساکن خارج از کشور، وارد مرحله بعدی و دام وسیع تر اینگونه اشخاص و موسسات می شوید.

تحصیل در انگلستان

باید در نظر داشته باشید که تنها راه مشاوره حقوقی در ایران، جستجوی بهترین وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در حقوق مهاجرت و حقوق بین‌الملل خصوصی و آشنا به قوانین مهاجرتی انگلستان و سایر نقاط دنیا می‌باشد.

بررسی کامل شرایط مالی و تحصیلی متقاضی مهاجرت به انگلستان، بررسی سوابق کاری متقاضی مهاجرت به انگلستان و در نهایت اعلام نظر درباره اینکه کدام راه به نفع متقاضی است، می‌تواند بهترین وکیل مهاجرت به انگلستان در شما معرفی نماید.

هزینه‌های بالای زندگی در شهر لندن

هزینه‌های بالای زندگی در شهر لندن و سایر نقاط انگلستان، وضعیت خطرناک انتقال قاچاق مهاجران به انگلستان، کاملا باید مورد توجه قرارگیرد. یکی ازمدعیان  وکیل  مهاجرت ایرانی در انگلستان، در قرار دادی، خرید ملک در انگلستان و تولد فرزند در انگلیس را از مواردی قید نموده بود که باعث اخذ اقامت و تابعیت  انگلستان می‌شود. بامطالعه قوانین انگلستان  و آشنایی با نظام حقوقی  انگلستان، به روشنی متوجه خواهید شد که این موضوع از اصل واقعیت ندارد و هدف دفتر مهاجرت به انگلیس، صرفا عقد قرداد و دریافت وجه از متقاضی مهاجرت می باشد .

راههای قانونی مهاجرت به انگلستان در مقالات متعددی که در وب سایت گروه وکلای مهر، قرار دارد به روشنی برای عزیزان مورد بررسی قرار گرفته. کاربران عزیز می‌توانند با مراجعه به سایت موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در صورتی که به یکی از راههای مهاجرت به انگلستان انطباق بیشتری دارند، راه مورد نظر را با رعایت شرایط مندرج در قوانین مهاجرتی انگلستان انتخاب نموده و در این راستا از مشاوره حقوقی بهترین وکیل پایه یک دادگستری درتهران و همکار گروه وکلای مهر بهره گیرند.

کالج لندن

خدمات مهاجرتی گروه وکلای مهر

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان وگروه وکلای مهر، از بدو تشکیل و تاسیس، با همکاری دفتر وکالت محمد رضا مهری بهترین وکیل دادگستری در تهران، اقدام به تشکیل دپارتمان های  تخصصی نموده است.

بدون ادعای عنوان بهترین وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران و ایران، با همکاری وکیل مهاجرت ایرانی  در انگلستان  و دفتر مهاجرتی در لندن و همچنین همکاری و مشاوره وکلای مهاجرتی اروپا، اروپا، استرلیا،کانادا و آمریکا و وکلای دادگستری اتحادیه اروپا، نسبت به استخراج کلیه قوانین مهاجرتی اقدام نمودیم.

گروه وکلای مهر، با معرفی بهترین وکیل مهاجرت ایرانی در لندن و سایر شهر های اروپا و کشور های دنیا، بهترین مشاور حقوقی مهاجرت را به عزیزان ارائه می‌دهد.

در صورت تمایل به معرفی بهترین وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران و یا وکیل مهاجرت ایرانی در انگلستان، پس از مشاور حقوقی و بررسی امکان مهاجرت موکل، با اخذ قرارداد رسمی و پذیرش مسوولیت داوری در قرارداد دو طرف، نسبت به ارائه خدمات اقدام خواهد شد.

جهت تکمیل هرگونه فرم مهاجرتی برای سفارت انگلستان، مشاوره درباره راه‌های مهاجرت به انگلستان، نحوه اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی در انگلستان، بررسی شرایط سرمایه گذاری انگلستان، صنایع وحرفه های مورد نیاز انگلستان ، خرید ملک وکار آفرینی در انگلستان، تکمیل فرم های ویزای نامزدی و ازدواج انگلستان، با مشاورین تماس بگیرید.

بهترین وکیل مهاجرت به انگلیس در تهران

مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری.

مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، از خدمات دفتر وکالت مهر است.

وکیل کیفری مسلط بر قوانین انگلستان

روزها و ساعات تماس با دفتر وکیل محمدرضا مهری

روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵

تلفن های هماهنگی مشاوره با وکیل مهاجرت به انگلیس در تهران

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

شماره موبایل وکیل مهاجرت به انگلیس در تهران

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

مشاوره رایگان حقوقی صرفا برای مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی امکان پذیر است.

دفتر وکیل پایه یک دادگستری تهران

 

۴.۹/۵ - (۱۹۰ امتیاز)

۱۳ دیدگاه

  • با سلام و تشکر.. از نقش حیاتی که دارید و برای ما اقدام مبکنید حالا میخواستم بگم : از طریق مهاجرت تحصیلی باتخصص میتوان اقامت دائم گرفت
    الان برادرم فوق لیسانس مکانیک دارد .۲۷ سالشه وانگلیسی را کاملن بلده
    من برادرش هستم معلول و۳۶ سالمه و مدرک تحصیلی سیکل دارم بنابراین میتونم با برادرم برم کانادا اقامت دائم بگیرم

    • سلام وقت بخیر
      متنی که نگارش فرمودید، مشخص نیست که سوال هست یا اطلاعاتی رو میخواین به ما بدین
      ولی اگر سوالت هست، بفرمایید مهاجرت تحصیلی با تخصص یعنی چی و همچنین امکان اخذ اقامت کانادا برای برادرتون با فوق لیسانس مکانیک باید توسط کارشناسان بررسی بشه ولی ویزای ایشون شامل حال شما نخواهد بود.

  • با سلام و احترام
    هدف ما رفتن به انگلستان با کمترین هزینه است .بنده ۵۵ سالمه و و یک دختر ۱۳ ساله دارم . آیا از طریق تحصیل برای فرزند میتوانم به همراه همسر و فرزندم در انگلیس اقامت بگیرم ؟ (بجز مواردی که در خصوص سرمایه گذاری در سایت اطلاع رسانی نمودید)
    اگر مثبت است چه شرائط و هزینه ای باید متحمل شویم؟
    جهت اطلاع من و همسرم فارغ التحصیل رشته مهندسی از دانشگاههای سراسری ( دولتی) هستیم و بنده برادرم مقیم انگلیس و همسر انگلیسی دارد و بدنبال بهترین راه برای اخذ اقامت در انگلیس هستیم. لطفا راهنمایی بفرمائید.با سپاس

  • با سلام
    بنده مجرد، ۳۰ سال دارم و دارای مدرک فوق لیسانس هستم. با توجه به رزومه علمی و مقالاتی که دارم، اینجانب از طرف یکی از دکترین عضو کمیته برگزاری کنفرانس علمی که در تاریخ ۱۶-۱۸ جولای در لندن برگزار میشود، به عنوان سخنران دعوت شده ام.
    با فرض اینکه من ویزای انگلیس رو در مدت زمان معین دریافت کنم و در تاریخ تعیین شده در کنفرانس و در خاک انگلیس حضور داشته باشم. آیا میتونم در انگلیس تقاضای پناهندگی بدم؟ و تقریبا با چه درصدی می تونم افسر مهاجرت رو در انگلیس راضی کنم که پناهنده شم؟
    با تشکر

    • سلام وقتتون بخیر.
      در زمینه پناهندگی در انگلیس و سایر کشورها پاسخگوی سوالی نیستیم و خدماتی ارائه نمیکنیم

  • سلام.وقتتون بخیر. من یک خانم ۵۲ ساله هستم ،همسرم ۶۳ ساله هست . یک فرزند پسر ۱۱ ساله داریم، قصد داریم از طریق ویزای تحصیلی پسرم را به انگستان بفرستم،البته پسرم استعداد زیادی در زمینه ورزش فوتبال دارد ، و دلیل عمده مهاجرت ما بخاطر این هست که پسرم در انگستان پیشرفت خواهد کرد. حالا میخواستم بپرسم با توجه به اینکه همسرم بازنشسته هست ، حقوق مستمری میگیرد، میتونیم همراه پسرم باشیم و چقدر مهاجرت ما هزینه دارد. با تشکر فراوان از شما.

    • سلام خیر بسیار بعیده که ویزای همراه دانش آموز در انگلستان صادر بشه. بهتره برای این موضوع از طریق کشور کانادا اقدام بفرمایید.
      بقیه موضوعات نیز توسط وکیل در وقت مشاوره بررسی و پاسخ داده خواهد شد.

    • سلام و عرض احترام
      برای کاریابی در انگلستان صرفا به مراکز کاریابی بین المللی مراجعه بفرمایید.
      موسسه حقوقی مهر پارسیان صرفا خدمات مشاوره حقوقی و وکالت را در انگلستان انجام خواهد داد و امکانی برای کاریابی در انگلستان نداریم.

  • سلام
    برای گرفتن ویزای استعداد جهانی انگلیس چه شرایطی لازمه؟
    هزینه های مهاجرت به انگلیس از این راه چقدره؟
    وکیل رسمی مهاجرت به انگلیس معرفی کنید بهم

    • سلام دوست عزیز وقت به خیر
      برای مطالعه شرایط ویزای تلنت یا استعداد جهانی انگلیس به سایت مهاجرت مهر پارسیان مراجعه بفرمایید.

      دو هزینه دولتی در فرآیند دریافت این ویزا خواهید داشت. هزینه اول که به میزان ۴۵۶ پوند است مربوط به هزینه های بررسی پرونده شما توسط تائید کنندگان دولتی است.
      هزینه دوم مربوط به درخواست ویزای شماست که به میزان ۱۵۲ پوند تعیین شده است. همچنین اگر قصد دریافت این ویزا برای همسر و فرزندانتان را داشته باشید مبلغ ۶۰۸ پوند میبایست در مرحبه درخواست ویزا پرداخت کنید.
      @AradIMM
      چه شرایطی برای تمدید اقامت شما در انگلیس لازم است؟

      دارنده این ویزا می تواند درخواست ۱ تا ۵ سال حضور در انگلیس را بدهد. پس از سه سال اقامت در انگلیس می‌تواند اقامت دائم بگیرد و اگر قادر به امتحان زبان انگلیسی باشد و حداقل ۴۵۰ روز در خاک انگلیس مانده باشد پاسپورت انگلیس را دریافت نماید.

      آیا ویزای گلوبال تلنت انگلیس به شما اجازه به همراه بردن خانواده تان را می‌دهد؟

      بله. شما برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود به صورت همزمان ویزا دریافت خواهید کرد.

      مزیت های دریافت ویزای استعداد جهانی انگلیس چیست؟

      دریافت اقامت انگلیس بدون نیاز به سرمایه گذاری مالی؛

      دریافت اقامت انگلیس بدون نیاز به ارائه مدرک زبان؛

      دریافت اقامت انگلیس بدون نیاز به داشتن مدارک خاص دانشگاهی؛

      امکان استخدام و یا کارآفرینی بر اساس خواسته شما؛

      عدم نیاز به ارائه اسناد خاص فعالیت برای تمدید ویزا؛

      دریافت پاسپورت انگلیس پس از ۵ سال؛

      مدت زمان اندک انجام پروسه؛

      قیمت اندک آن در مقایسه با دیگر روش ها
      دریافت ویزای استعداد جهانی انگلیس چه مدت به طول می انجامد؟

      اگر اسناد لازم برای تهیه پرونده و ارائه و دفاع از آن آماده باشد در حدود ۱۲۰ روز کاری به طول خواهد انجامید.

      موسسه حقوقی بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان

  • سلام وقت بخیر
    من راننده ترانزیت هستم ، گواهینامه بین المللی پایه یک دارم و با ویزای شنگن در حال کار در مسیر اروپا هستم ، با توجه به شرایط کنونی انگلستان در مورد کمبود راننده کامیون آیا امکان کار در انگلیس برای من امکان پذیر هست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *