وکیل پایه یک دادگستری سوهانک

وکیل پایه یک دادگستری سوهانک

وکیل پایه یک دادگستری سوهانک


امروز با موضوع وکیل پایه یک دادگستری سوهانک با شما مخطبان گرامی همراه هستیم.

سوهانَک، محله‌ای از محله‌های شمیران در شمال شرقی تهران که حدود ۱۵٫۵ کیلومتر از مرکز این شهر فاصله دارد.

موقعیت جغرافیایی سوهانک ۳۵ درجه شمالی و ۵۱ درجه شرقی است.

این محله از جنوب به بلوار ارتش یا همان جاده مینی‌سیتی-لشکرگ، از شمال به دامنه جنوبی البرز، و از سوی غرب به گردنه قوچک منتهی می‌شود. محله سوهانک ۱۸۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد و با گسترش شهر تهران اکنون جزئی از این شهر و محله‌ای از بخش شمیران تهران به‌شمار می‌آید.

با وجود آنکه در سوهانک، نمونه‌هایی از آثار باستانی یافت شده است، احتمال می‌رود که پیشینیان اهالی کنونی این روستا، در اوایل دوران قاجار از مازندران به این منطقه مهاجرت کرده باشند.

محصولات سوهانک، غلات و میوه، به ویژه زردآلو است.

مشاوره حقوقی جرایم پزشکی بهداشتی

بهر حال با شیوع کرونا ویروس مسیله بهداشت برای سوهانک بیش از پیش حایز اهمیت است.

امور بهداشتی و درمانی یکی از مسایلی هستند که همه بخش های جامعه از آن استفاده می‌کنند و این امور می‌بایست رضایت خاطر آن‌ها را تا حدودی جلب کند. اینکه در این موارد چه قصور و یا چه اشتباهاتی رخ بدهد می‌تواند تاثیرات جبران ناپذیری برای فرد داشته باشد. بنابراین شرایط سازمان تعزیرات حکومتی درباره تخلفات و یا جرائمی که در این صنف رخ می‌دهد قوانین خاصی را در نظر گرفته است. افرادی که تحت پوشش این مراکز قرار دارند و یا در معرض استفاده از خدمات مربوط به آن ها هستند می‌توانند در صورت کوتاهی مسئله مورد نظر را گزارش کنند. این قوانین برای چگونگی عملکرد سازمان ها، جریمه ها و مجازات هایی را نیز در پی خواهد داشت.

جرایم پزشکی و تخلفات پزشکی

در ادامه خواهیم گفت چه سطوح و یا بخش هایی شامل قوانین و جریمه های تعزیرات امور بهداشتی و درمانی خواهد شد.

اگر به دنبال بهترین وکیل پایه یک دادگستری سوهانک هستید ما به شما محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری با سابقه قضاوت را معرفی می‌نماییم.

جهت رزرو وقت مشاوره با محمدرضا مهری می‌توانید با خطوط ثابت یا تلفن های همراه موسسه حقوقی مهرپارسیان تماس حاصل نمایید.

 نکات مهم وکیل پایه یک دادگستری سوهانک     

دفتر وکیل پایه یک دادگستری سوهانک کجاست

تخلفات بهداشتی به تخلفی گفته می‌شود

درج نکردن قیمت چه مجازاتی دارد

موارد تخلف در زمینه بهداشت و درمان

در قانون تعزیرات حکومتی بیست و هشت مورد تخلف در زمینه بهداشت و درمان و دارو قید شده است که هر یک از این موارد شامل ملاحظات خاصی است. مهم ترین این مسائل را می‌توان به این صورت نام برد:

فروش دارو بدون نسخه

متصدی داروخانه یا فردی که داروخانه را تاسیس کرده است می‌بایست در قبال دریافت نسخه پزشک به ارائه و فروش دارو بپردازد. در صورتی که وی دارو را بدون نسخه پزشک به بیمار بفروشد مرتکب جرم شده است و مجازات وی به صورت اخطار کتبی در مرحله اول، در مرحله دوم اخطار کتبی و درج این مورد در پرونده وی، در مرحله سوم جریمه فرد تا مبلغ پنجاه هزار ریال و در مرحله چهار جریمه وی تا مبلغ صد هزار ریال و در مرحله پنج به مدت یک ماه سهمیه دارو آن داروخانه قطع خواهد شد.

درج نکردن قیمت و تاریخ مصرف

فروشندگان محصولاتی که مربوط به استفاده مستقیم مردم چه در موارد قابل خوردن یا استعمال ان‌ها اعم از خوراک و مواد بهداشتی و دارو می‌بایست شماره پرونه ساخت آن محصول درج شود و تاریخ و مدت زمان مصرف آن نیز بر روی محصول وجود داشته باشد. در صورتی که تولید کننده ای از درج این موارد بر محصول خود خودداری کند مرتکب جرم و تخلف شده و به صورت اخطار و دریافت جریمه نقدی تا مبلغ دویست هزار ریال در مرتبه اول، و در مرتبه دوم جریمه نقدی تا مبلغ پانصد هزار ریال و در مرتبه سوم جریمه نقدی تا مبلغ یک میلیون ریال مشمول جریمه خواهد شد.

مشاوره حقوقی آنلاین جرایم پزشکی

وکیل پایه یک دادگستری سوهانک

نداشتن مجوز وزارت بهداشت یا درمان

هر شرکت پخش و یا تولید کننده ای که موارد مصرفی مردم نظیر موارد مصرف خوراکی یا آشامیدنی و یا مواد بهداشتی به آن‌ها عرضه می‌کند باید دارای پروانه برای محلی که در آن به عرضه کالا می‌پردازد باشد و درباره محصولاتی که در آن حل به فروش آن ها می‌پردازد نیاز به پروانه وزرات بهداشت یا درمان و آموزش پزشکی باشد. درصورت دریافت شکایت درباره عدم وجود پروانه برای هرنوعی از تعاونی ها این مورد جرم تلقی شده و مشمول مجازات و جریمه خواهد شد.

در این مورد اگر مورد متخلف یک تعاونی یا شرکت بزرگ باشد مجازات ان‌ها به این صورت خواهد بود:

در مرتبه اول علاوه بر اخطار به آن تعاونی اموال به نفع دولت ضبط خواهد شد.

در مرتبه دوم علاوه بر اینکه به اخطار مجدد پرداخته می‌شود با توجه به حجم کالاها جریمه تا مبلغ یک میلیون ریال خواهد بود.

در مرتبه سوم علاوه بر اینکه مجازات های مرحله پیش تکرار میشود مدیر عامل ان شرکت از یک تا شش ماه به بازداشت محکوم خواهد شد.

این مورد اگر در فروشگاه ها و سوپر مارکت های محلی رخ داده باشد به این شکل خواهد بود.

در مرحله اول مانند موارد قید شده علاوه بر اخطار کالا به نفع دولت ضبط خواهد شد و در مرتبه دوم علاوه بر اخطار به صاحب مغازه تا مبلغ یکصد هزار ریال برای وی جریمه اعمال می‌شود و کالاها مانند مرتبه اول ضبط خواهند شد و در مرتبه سوم علاوه بر مجازات مراتب قبلی جریمه تا مبلغ پانصد هزار ریال و در صورت تکرار این مسئله واحد خدماتی از یک تا شش ماه تعطیل خواهد شد.

شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی

 فروش  کالا غیر بهداشتی

در صورتی که هر یک از واحد هایی که به ارائه کالا و خدمات مصرفی به مشتریان خود می‌کنند از کالا یا محصولاتی که از نظر بهداشتی صلاحیت ندارند استفاده کند؛

در صورتی که ارائه ان خدمات و کالاها با علم بر غیربهداشتی بودن ان‌ها انجام شده باشد مشمول مجازات شده و جریمه آن در مرحله اول به این صورت خواهد بود که فرد متخلف علاوه بر این‌ که اخطار کتبی دریافت خواهد کرد کالاهای وی نیز به نفع دولت ضبط خواهد شد، در مرحله دوم علاوه بر جریمه‌های مرتبه اول به دریافت جریمه تا مبلغ یک میلیون ریال به تناسب میزان و حجم کالا غیر بهداشتی و در مرتبه سوم علاوه اعمال مجازات‌های مراتب قبلی واحد مربوطه از یک تا شش ماه تعطیل خواهد بود.

 عدم رعایت بهداشت

تمامی متصدیان و عواملی که در یک محیط تولیدی موارد مصرفی فعالیت دارند یا در محیط ارائه محصولات آشامیدنی یا خوراکی فعالیت دارند ملزم به رعایت مسائل و پروتکل‌های بهداشتی هستند و در صورت شکایت و یا وجود هر نوعی از نقض کردن موارد بهداشتی آن مرکز مشمول مجازات در جهت تخلف صورت گرفته خواهد بود.

این جریمه‌ها و مجازات‌ها می‌توانند به این صورت باشند که در مرتبه اول دریافت جریمه از یک هزار تا پنجاه هزار ریال خواهد بود و در مرتبه دوم دریافت جریمه نقدی از مبلغ دو هزار تا یکصد هزار ریال و در مرتبه سوم از مبلغ چهار هزار تا دویست هزار ریال و در مرتبع چهارم علاوه اعمال تمام مجازات های مرتبه سوم حکم بازداشت از یک ماه تا شش ماه را به دنبال خواهد داشت.

وکیل جرایم پزشکی

وکیل پایه یک دادگستری سوهانک

سایر تعزیرات بهداشتی

علاوه بر مواردی که مستقیما بر محصولات بهداشتی و نوع آن‌ها مربوط می‌شود؛ می‌تواند مسائلی باشد که به نوعی با زندگی اجتماعی در ارتباط است.گران فروشی از این مراتب می‌تواند همانند مسائل حقوقی مربوط به این مسئله می‌تواند موارد بهداشتی را نیز درگیر کند. اینکه خدمات بهداشتی با چه مبلغی به مصرف کننده ارائه شود و یا هرنوع از فروش یا عرضه خدمات تحت تاثیر چه عواملی در فروش قرار بگیرد می‌تواند از موارد مورد بحث در تعزیرات باشد و قابلیت پیگیری برای آن‌ها وجود دارد.

دفتر وکالت وکیل آنلاین پایه یک دادگستری سوهانک در تهران

دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.

ارائه منظم اطلاعات و مشاوره حقوقی رایگان صرفا از طریق درج مقالات علمی حقوقی.

امکان مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در همه ساعات شبانه روز.

مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی پس از تعیین وقت قبلی.

قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.

خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.

خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.

معرفی بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر.

معرفی بهترین وکیل اعاده دادرسی کیفری و حقوقی در تهران

معرفی بهترین وکیل دعاوی بانکی و پولی.

معرفی بهترین وکیل ملکی.

معرفی بهترین وکیل قراردادهای مشارکت در ساخت.

معرفی بهترین وکیل دادسرای جرایم امنیت اخلاقی، اقتصادی و پولشویی

نشانی و تلفن بهترین وکیل پایه یک دادگستری سوهانک

تهران- میدان ونک- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک ۱۴- طبقه ۴- واحد۹.

۰۲۱۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱۸۸۷۹۶۱۴۳

شماره موبایل وکیل پایه یک دادگستری سوهانک

بهترین وکیل جرایم پزشکی

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

شماره واتس آپ جهت ارسال پیام تعیین وقت با وکیل پایه یک دادگستری سوهانک

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

پس از ارسال پیام حداکثر ظرف ۲۴ ساعت وقت مشاوره با برترین وکلای ایران تعیین خواهد شد.

دفتر وکیل پایه یک دادگستری سوهانک

۵/۵ - (۵۲ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *