وکیل پایه یک دادگستری فرشته

وکیل پایه یک دادگستری فرشته

وکیل پایه یک دادگستری فرشته


امروز با موضوع وکیل پایه یک دادگستری فرشته با شما مخاطبان گرامی همراه هستیم.

شاید این سوال پیش بیاد برای کسایی که فیلم وکیل مدافع شیطان را دیدن که آیا یک وکیل دادگستری هم می‌تونه فرشته باشه پاسخ مثبته چرا که نه.

 محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری فرشته، یکی از اون فرشته های نجات هست که تا حالا به کمک خیلی از آدمهای این شهر اومده و با دلسوزی و تعهدی که به این رسته شغلی داره چه در لباس قضاوت دادگستری چه در جامه وکالت همیشه یک فرشته بوده است.

خیابان فرشته یا خیابان مرتضی فیاضی یکی از خیابان‌های شهر تهران است که در محله الهیه و در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد.

خیابان فرشته از خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه پارک‌وی، در غرب آغاز شده و به محدوده پل رومی در شرق منتهی می‌شود.

خیابان فرشته را می‌توان یکی از خیابان های بزرگ تهران نامید.

واقعا همه ما احتمال داره رازهایی در زندگی داشته باشیم یا کارهایی کرده باشیم که به درست یا غلط  کسی نباید بدونه و آبروی ما محسوب میشه حالا اگر کسی بخواد آبروی مارو ببره چیکار باید بکنیم این سوالی هست که خیلی ها از وکیل متخصص کیفری می‌پرسند.

وکیل حرفه ای جرایم مالی و اقتصادی

آبرو و شرافت یکی از چیزیه که افراد با وجود این که در بسیاری از موارد می‌توانند برای گرفتن حقشان اقداماتی نیز داشته باشند ولی به علت حساسیت و مهم بودن آن ممکن است بخاطر حفظ آبرو از این مورد صرف نظر کنند. بنابر این دیدگاه در سطح جامعه لازم است که در جهت آگاه سازی مردم، اطلاعات و حقوق مربوط به کسی که بخاطر ضررهای آبرویی تن به مسایلی می‌دهد روشن شود. مجازات‌ها و قوانینی که برای هرگونه اقدام علیه آبروی کسی و یا تهدیداتی که احتمال خدشه به آبرو فردی داشته باشد بسته به نوع جرم متفاوت بوده و تنها لازم است که افراد برای برخی از موضوعات از اعلام و پیگیری جرم برای مسائل آبرویی صرف نظر نکنند.

باید  همه افراد بدانند که قانون برای هرگونه آسیبی که از جانب دیگری به آن‌ها خواهد رسید و هرگونه ضرر با اعمال مجازات محاسبه خواهد شد.

اما یکی از اقداماتی که لازم است انجام شود این است که پیش از هرگونه کار جهت پیگیری و یا هر نوعی از تن دادن به خواسته فرد تهدید کننده مسئله را جهت پیگیری با وکیل حاذق محدرضا مهری در میان گذاشته و مسایل را به صورت قانونی از همان ابتدا به پیش برد. وکیل محمدرضا مهری می‌تواند این موضوع را به خوبی برای فردی که هم از نظر روحی و هم از نظر آبرویی دچار مشکل شده است روشن کند که اگر به صورت قانونی مسیله پیگیری شود هیچگونه آسیبی برای وی به همراه نخواهد داشت.

نکات مهم وکیل پایه یک دادگستری فرشته

دفتر وکیل پایه یک دادگستری فرشته

وکیل دادگاه انقلاب

اعدام در انتظار انتشار دهندگان تصاویر نوامیس

تهدید به آبروریزی چگونه اتفاق می‌افتد؟

در برخی از شرایط بدون این که فردی ضرر نفسانی را متحمل شود می‌تواند مورد تهدید فردی قرار بگیرد و در صورتی که خواسته ها و یا اقداماتی که فرد تهدید کننده از او دارد میسر نشود؛ با اقداماتی که می‌تواند ازهر فردی به فرد دیگر متفاوت باشد به آبرو و حیثیت فرد صدمه ای وارد کند. این نوع از تهدید به علت این که نه تنها زندگی شخصی فرد را متاثر می‌کند؛ می‌تواند شرف خانوادگی و دیدگاه جامعه را نیز دگرگون کند.

بنابراین فردی که اقدام به تهدید آبرویی فرد دیگری می‌کند با در دست داشتن نقاط ضعف و یا اطلاعاتی که می‌تواند بعدی از زندگی فرد را که مایل نیست به اطلاع همه برسد بر همگان آشکار کند. وجود این مسایل می‌تواند عملکرد فرد را به گونه ای سوق دهد که برای عدم فاش شدن برخی موارد و یا جلوگیری از ایجاد اطلاعات دروغ درباره وی، فرد تهدید شده هرنوعی از خواسته‌ها را فراهم کند. و در نهایت با وجود قوانین که از فرد در این شرایط دفاع می‌کند؛ افراد آسیب دیده و تهدید شده به دلیل همین ملاحظات عرفی کمتر مایل به اعلام اینگونه تهدیدات در زندگی خودشان خواهد بود.

تهدید به آبروریزی چگونه ممکن است فردی را درگیر کند؟

افرادی که اقدام به سو استفاده از افراد، با تهدید کردن در جهتی که آبروی آنهارا تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ می‌کنند. بر این موضوع واقف هستند که حساسیت این موضوع به گونه ای است که افراد بخاطر شرایط مختلف کمتر اقدام به پیگیری می‌کنند. این تهدید می‌تواند در زندگی و به صورت حضوری و فیزیکی اتفاق بیفتد و فرد برای در امان ماندن از تهدیدات فردی که این عمل را انجام می‌دهد اقدامات مورد نظر اورا برایش فراهم کند.

وکیل کیفری عباس آباد | وکیل در عباس آباد

در دنیای امروزی به علت همه گیری اینترنت و استفاده همگانی و هویت بخشی به افراد در این فضا یکی از اقدامات تهدید آمیز افراد سود جو تهدید افراد به افشا اطلاعاتی در این فضا است که ممکن است آبرو و حیثیت فرد را لکه دار کند.این اقدام می‌تواند با انتشار عکس و یا تصویر صفحه‌ای از صحبت‌های فرد باشد. قابلیت‌های فضای مجازی می‌تواند این موضوع را بسیار راحت و امکان پذیرتر کند.

مجازات تهدید به آبروریزی چگونه خواهد بود؟

جرم تهدید در هر شرایطی می‌تواند پیگیری شود. در صورت مزاحمت‌های پی در پی و داشتن شواهد فراوان ،که این شواهد می‌تواند در تهدیدهای حضوری به استشهاد محلی و یا فردی منجر شود و در تهدیدهایی که در فضای مجازی اتفاق می‌افتند هر نوع پیام و عکس و فایل صوتی که بتوان با استناد بر آن به علم قاضی کمک کرد تا بتواند با سایر شواهد اقدام به بررسی موضوع کند، ممکن است نوعی وسیله برای اثبات تهدید به حساب بیاد.

همانند سایر جرایم تهدید این مورد نیز می‌تواند با توجه به نوع و چگونگی آن حبس و مجازات شلاق را در پی داشته باشد که تا ۷۴ ضربه شلاق و تا دو سال حبس متغیر خواهد بود . همچنین پس از اثبات تهدید و اعمال مجازات می‌توان از فرد تهدید کننده به جرم هتک حرمت نیز در مراجع قانونی شکایت داشت.

وکیل پایه یک دادگستری فرشته

تهدید به انتشار عکس و فیلم چگونه پیگیری می‌شود؟

در دو صورت استفاده از عکس و فیلم افراد می‌تواند جرم به حساب آمده و مجازات در پی داشته باشد.

وکیل دادگاه کیفری تهران

یکی این که فردی با دست‌کاری در عکس و اطلاعات آن اقدام به استفاده از آن‌ها بکند.

و یا این که از عکس و فیلم افراد بدون اجازه آن‌ها استفاده کنند. این مورد یکی از پرونده های بسیار رایج در مراجع قضایی است. این اقدام خود به عنوان تهدید جرم به حساب امده و ممکن است فردی که تهدید به انتشار عکس‌های شخصی کرده است این اقدام را هرگز انجام ندهد ولی خود فعل تهدید جرم محسوب شده و در صورت پیگیری، مجازات نیز برای آن می‌توان اعمال کرد.

در شرایط دیگری نیز ممکن است فرد پس از تهدید به این عمل، آن اقدام را نیز انجام دهد که در این شرایط علاوه بر مجازات جرم تهدید با توجه به این که چه میزان ضرر آبرویی برای فرد به دنبال داشته است به جرم هتک حرمت نیز شکایتی تنظیم نمود. مجازات این عمل می‌تواند حبس از ۹۱ روز تا دو سال و جزای نقدی از مبلغ ۵ تا چهل میلیون ریال متغیر بر فرد تهدید کننده اعمال شود.

دفتر وکالت وکیل آنلاین پایه یک دادگستری فرشته در تهران

دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.

ارائه منظم اطلاعات و مشاوره حقوقی رایگان صرفا از طریق درج مقالات علمی حقوقی.

امکان مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در همه ساعات شبانه روز.

مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی پس از تعیین وقت قبلی.

قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.

خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.

خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.

وکیل رابطه نامشروع گاندی

معرفی بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر.

معرفی بهترین وکیل اعاده دادرسی کیفری و حقوقی در تهران

معرفی بهترین وکیل دعاوی بانکی و پولی.

معرفی بهترین وکیل ملکی.

معرفی بهترین وکیل قراردادهای مشارکت در ساخت.

معرفی بهترین وکیل دادسرای جرایم امنیت اخلاقی، اقتصادی و پولشویی

نشانی و تلفن بهترین وکیل ملکی خیابان فرشته

تهران- میدان ونک- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک ۱۴- طبقه ۴- واحد۹.

۰۲۱۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱۸۸۷۹۶۱۴۳

وکیل پایه یک دادگستری فرشته

شماره موبایل وکیل مهاجرت و خانواده در فرشته

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

شماره واتس آپ جهت ارسال پیام تعیین وقت با وکیل تخصصی کیفری خیابان فرشته

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

پس از ارسال پیام حداکثر ظرف ۲۴ ساعت وقت مشاوره با برترین وکلای ایران تعیین خواهد شد.

دفتر وکیل آنلاین پایه یک خیابان فرشته

۴.۹/۵ - (۱۰۶۴ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *