وکیل کلاهبرداری سایبری

وکیل کلاهبرداری سایبری

وکیل کلاهبرداری سایبری


امروز با موضوع وکیل کلاهبرداری سایبری با شما هستیم.

در دنیای پیشرفته امروز که استفاده از تجهیزات دریافت از ماهواره و استفاده از تلفن های همراه و ثابت هوشمند و دیجیتال، هر چند با ابزار تکنولوژی آسایش شهروندان بیشتر شده است، دردسرها نیز به همین میزان بیشتر شده است. راه جدید کلاهبرداری اینترنتی و کلاهبرداری از طریق فضای مجازی با توجه به گرانی نرخ دلار و یورو و جرم انگاری خرید و فروش ارز در صرافی ها و خارج از صرافی ها، کلاهبرداری اینترنتی را رواج بخشیده و در این بین کلاهبرداری اینترنتی از متقاضیان خرید و فروش ارز، کلاهبرداری سایبری از متقاضیان مهاجرت، کلاهبرداری رایانه‌ای با نام موسسه حقوقی و شرکت و سازمان مهاجرتی، بیش از همیشه به چشم می خورد.

گروه وکلای مهر و دپارتمان تخصصی حقوق جرایم رایانه‌ای و حقوق فضای مجازی در ایران، در نوشتار پیش رو  به بررسی مختصری درباره جرم کلاهبرداری سایبری و معرفی وکیل کلاهبرداری سایبری در تهران و همچنین وکیل جرایم اینترنتی در ایران خواهد پرداخت. در صورتی که سوالی درباره وکیل کلاهبرداری سایبری و جرایم رایانه‌ای دارید، با ارسال سوال خود به رایانامه مدیریت گروه وکلای مهر تهران، وابسته به موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، ارسال نمایید.

سوالات ارسالی کاربران درباره وکیل کلاهبرداری سایبری

  • کلاهبرداری سایبری چیست و چه تفاوتی با کلاهبرداری رایانه‌ای و اینترنتی دارد؟
  • نقش پلیس فتا در مبارزه و پیشگیری از کلاهبرداری سایبری چیست؟
  • وکیل کلاهبرداری سایبری در ایران چه ویژگیهایی دارد؟
  • چگونه می توان در شرایطی یکسان از متهم به عنوان کلاهبرداری اینترنتی شکایت کرد؟
  • برای طرح شکایت کلاهبرداری سایبری و اینترنتی، شکایت به کدام مرجع تقدیم می‌شود؟
  • تفاوت وکیل معاضدتی و وکیل تسخیری در چیست؟
مراحل شکایت از پزشک زیبایی

مصادیق کلاهبرداری سایبری- مصادیق جرائم اقتصادی

تحولات اخیر منطقه خاورمیانه با توجه به نقض عهد آمریکا و خروج یک طرفه از توافقی بین‌المللی و همچنین نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل از سوی این کشور، باعث ایجاد مشکلاتی در حوزه اقتصاد شده است.

در این بین با توجه به نوسان نرخ ارز و طلا در بازارهای جهانی و متاثر از ان در بازار ایران، عده ای سودجو با خرید و فروش ارز در فضای مجازی و فروش ارزهای تقلبی به مردم، اقدام به موج سواری بر روی مشکلات اقتصادی مردم نموده و با وارونه جلوه دادن حقایق و سکه تحلیل های کارشناسی شده ضد مردم ایران، با هدف سودجویی، ضمن ترساندن مردم از وقایع پیش رو، اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان خرید ارز و سکه و همچنین کلاهبرداری سایبری از متقاضیان مهاجرت می‌نمایند.

در این نوشتار مشاور حقوق بین‌الملل گروه وکلای مهر تهران با همراهی برترین وکیل جرایم سایبری و جرایم اقتصادی در تهران، نمونه ای از این دست اقدامات را مورد بررسی حقوقی قرار می‌دهد.

کلاهبرداری سایبری از طریق خرید و فروش ارز در فضای مجازی

هیچ کدام از صرافی های معتبر در ایران، مجوزی جهت خرید و فروش ارز به صورت اینترنتی ندارند. اخیرا در فضای مجازی، موسسه حقوقی کلاهبردار که با نام موسسه ای غیر واقعی در اتریش، در فضای مجازی فعالیت گسترده ای دارد، با اغفال عده ای از هم وطنان، با ادعای اینکه در صورتی که وجوه ریالی خود را به حساب موسسه حقوقی در شهرک غرب و موسسه حقوقی دیگر در میرداماد تهران واریز نمایند، می‌توانند ارز مورد نیاز خود را به صورت یورو دریافت نمایند اقدام به کلاهبرداری سایبری گسترده نموده است.

وکیل اثبات مالکیت

با توجه به عدم حضور این شخص در ایران تعقیب قضایی وی با دشواری صورت پذیرفته و احتمال اینکه امکان استرداد کلاهبردار بین‌المللی مذکور به ایران میسر نشود بسیار زیاد است. وکیل جرایم سایبری و بهترین وکیل جرایم اقتصادی در ایران با همراهی گروه وکلای مهر، تعداد زیادی از پرونده‌های کلاهبرداری این فرد و موسسه حقوقی ادعایی وی را پذیرفته است.

کلاهبرداری سایبری از متقاضیان مهاجرت

موسسه … اتریش با ادعای داشتن دفاتر همکار در تهران، کرمانشاه و بلاروس، اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت به صورت وسیع و گسترده می‌نماید.

در بسیاری از پرونده‌هایی که به وکیل جرایم سایبری گروه وکلای مهر تهران ارجاع شده است، مضمون شکایت افراد یکسان بوده و نحوه کلاهبرداری این موسسه های حقوقی به این صورت است که با عقد قرارداد مشاوره حقوقی درخصوص نحوه دریافت ویزا و کارت اقامت کشورهای اروپایی و کانادا و سایر کشورها، و یا سرمایه گذاری در اروپا و کانادا، مبالغی را به دلار یا یورو از متقاضی دریافت نموده و بدون انجام هیچ کاری مدعی می‌شوند که با توجه به تحریم ها امکان انجام کار وجود ندارد و مبالغ دریافتی نیز مسترد نمی‌شود. عزیزان دقت بفرمایید که ثبت شرکت در اروپا، ثبت شرکت در کانادا و استرالیا و یا ثبت شرکت در گرجستان و ترکیه، باعث دریافت اقامت دائم یا موقت این کشورها نمی‌شود.

سرمایه گذاری در اروپا و سایر کشورها نیز با توجه به شرایط کنونی به هیچ عنوان قابل توصیه نیست. در صورت عقد قرارداد با این گونه موسسه های حقوقی فاقد تخصص حقوقی و بدون حضور وکیل پایه یک دادگستری می توانید پس از مشاوره با وکیل کلاهبرداری سایبری، نسبت به طرح شکایت در دادسرای عمومی تهران، دادسرای بین‌الملل تهران و دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران، حسب مورد اقدام فرمایید.

وکیل پایه یک دادگستری جمشیدیه

وکیل تخصصی کلاهبرداری سایبری

گروه وکلای مهر تهران، پس از راه اندازی دپارتمان تخصصی جرائم اقتصادی و به ویژه جرائم اقتصادی سایبری، اقدام به قبول وکالت در پرونده‌های کلاهبرداری سایبری در سطح ایران و بین الملل نموده است. دانش و تخصص حقوق بین‌الملل وکیل کلاهبرداری سایبری و وکیل جرایم سایبری گروه وکلای مهر تضمین کننده انتخاب راه صحیح در طرح شکایت علیه کلاهبرداری در فضای مجازی از متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور می‌باشد.

جهت دریافت مشاوره حقوقی از بهترین وکلای ایران با ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی،  همه روزه از ساعت‌های 19 الی9 و پنجشنبه‌ها15 الی9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

  • 021-88795408
  • 021-88796143

شماره های همراه

  • 09120067661
  • 09120067662
  • 09120067663
  • 09120067664
  • 09120067665

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

09120067669

دپارتمان جرایم اقتصادی سایبری گروه وکلای مهر

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *