وکیل کیفری مجتمع عدالت تهران

وکیل کیفری مجتمع عدالت تهران

وکیل کیفری مجتمع عدالت تهران


امروز با معرفی وکیل کیفری مجتمع عدالت تهران با شما هستیم.

  • آیا خیانت در امانت نسبت به وجه نقد قابل پذیرش است؟
  • در صورتی که واقعا پولی را به امانت داده باشیم چگونه آن را پس بگیریم؟
  • بهترین وکیل و مشاور حقوقی پرونده کیفری خیانت در امانت کیست؟
  • برای جستجوی وکیل کیفری مجتمع عدالت تهران چه باید کرد؟

تصاحب وجوه نقد امانی به دلیل عین محسوب نشدن، مصداق بزه خیانت‌ در امانت نیست.

?تاریخ رای نهایی: ۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ?شماره رای نهایی: ۹۳۰۹۹۷۰۲۲۰۹۰۱۰۳۰

رای بدوی خیانت در امانت نسبت به وجه نقد

در خصوص اتهام آقای ع. با لحاظ عدم دسترسی به وی دایر بر خیانت‌درامانت ۳۴۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به شرح کیفرخواست مورخ ۲۰/۱۱/۹۱ صادره از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ تهران؛ دادگاه با عنایت به شکایت شاکی و تصویر مدارک مبنی بر تحویل مبالغ مذکور در ید متهم و عدم حضور متهم در دادسرا و جلسه رسیدگی دادگاه و عدم ارسال لایحه دفاعیه و سایر مندرجات اوراق پرونده ارتکاب بزه انتسابی از سوی متهم محرز به نظر می‌رسد، لذا دادگاه به استناد ماده ۶۷۴ از قانون مجازات اسلامی متهم را به تحمل یک سال حبس محکوم می‌نماید.

رأی صادره غیابی و ظرف ده روز قابل واخواهی در این دادگاه می‌باشد.

عفو محمد علی نجفی

رئیس شعبه ۱۰۴۴ دادگاه عمومی جزایی تهران

رأی دادگاه در رسیدگی به واخواهی حکم کیفری

در خصوص واخواهی آقای ع. با وکالت آقای … نسبت به دادنامه شماره ۱۶۱–۰۱/۰۳/۹۲ صادره از این شعبه که به‌موجب آن نامبرده به اتهام خیانت‌درامانت به تحمل یک سال حبس محکوم گردیده، سپس در مهلت قانونی مورد واخواهی قرار گرفته؛ با عنایت به مندرجات دادنامه واخواسته و مطالب معنونه در اوراق تقدیمی وکلای طرفین و اظهارات متهم در جلسه رسیدگی دادگاه، به نظر دادگاه دادنامه واخواسته صحیحاً وفق موازین قانونی اصدار یافته و واخواه دلیلی معارض با آن اقامه ننموده است.

علی‌هذا به استناد مواد ۲۱۷ و ۲۱۸ قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور کیفری ضمن رد واخواهی دادنامه واخواسته را عیناً تأیید و استوار می‌نماید.

اما دادگاه با عنایت به وضعیت خاص متهم کیفر حبس وی را به مبلغ یک‌صد و پنجاه میلیون ریال جزای نقدی محکوم می‌نماید. این رأی ظرف بیست روز پس از ابلاغ، قابل تجدیدنظر در محاکم تجدیدنظر استان تهران می‌باشد.
?رئیس شعبه ۱۰۴۴ دادگاه عمومی جزایی تهران

رای دادگاه تجدید نظر

در خصوص تجدیدنظرخواهی … به وکالت از ع. به عنوان وکیل محکوم نسبت به دادنامه شماره ۱۹۰۱۱۲۷ صادره از شعبه ۱۰۴۴ دادگاه عمومی جزایی تهران که به‌موجب آن ع. به‌ واسطه خیانت‌ در امانت نسبت به وجوه مأخوذه به تحمل یک‌صد و پنجاه میلیون ریال محکوم گردیده است.

با تقدیم درخواست تجدیدنظرخواهی نسبت به رأی صادره اعتراض نموده که دادگاه با بررسی آن و توجهاً به مندرجات پرونده خصوصاً لایحه تجدیدنظرخواهی وکیل محکوم با توجه به عدم صدق عینیت نسبت به وجه نقد و حقوقی بودن موضوع خواسته، دادگاه اعتراض را وارد دانسته و مستنداً به بند ۴ از ماده ۲۵۷ قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور کیفری با نقض محکومیت به استناد ماده ۱۷۷ قانون آیین دادرسی مذکور حکم به تبرئه محکوم صادر می‌نماید.

شماره موبایل وکیل رابطه نامشروع

رأی صادره قطعی می‌باشد.

رئیس شعبه ۹ دادگاه تجدیدنظر استان تهران ـ مستشار دادگاه

وکیل کیفری مجتمع عدالت تهران

برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، وکیل دادگستری شمال تهران و همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی،  همه روزه از ساعت‌های ۱۹ الی۹ و پنجشنبه‌ها ۱۵ الی ۹ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

راههای ارتباطی با دفتر محمدرضا مهری

  • ۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵
  • ۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶
  • ۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

شماره های همراه

  • ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱
  • ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲
  • ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳
  • ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴
  • ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری

۵/۵ - (۷ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *