ویزای کار دانمارک


ویزای کار دانمارک

در اکثر موارد، اتباع خارجی قبل از اینکه بتوانند کار خود را در دانمارک آغاز کنند، باید اجازه اقامت و کار در دانمارک را داشته باشند. با این حال، در برخی موارد، اتباع خارجی می‌توانند در حالی که در دانمارک هستند بدون اجازه کار در دانمارک، فعالیت های مرتبط با کار را انجام دهند. اگر اقامت فرد در دانمارک کوتاه تر از سه ماه باشد، فرد مجاز به انجام نوع خاصی از فعالیت های مرتبط با کار است حتی اگر مجوز اقامت و کار ندارد. چنین فعالیت هایی  در دانمارک شامل تدریس یا حضور در یک دوره یا شرکت در جلسات، مذاکرات، جلسات آموزش هستند. ویزای کار دانمارک تحت چه شرایطی صادر می‌شود؟ هزینه‌های صدور ویزای کار دانمارک چه میزان است؟ مهاجرت و اخذ اقامت دانمارک از طریق کاریابی چگونه است؟ در صورت رد درخواست ویزای کار دانمارک چه کار می توان انجام داد؟ گرین کارت دانمارک چگونه صادر می‌شود؟

با مطالعه این مقاله که توسط وکیل پایه یک دادگستری، همکار گروه وکلای مهر، در موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی محمدرضا مهری، تهیه و تدوین شده اطلاعاتی درباره ویزای کار دانمارک، شرایط ویزای کار دانمارک، نکات مهم که باید درباره ویزای کار دانمارک بدانید هست.

 

موارد مهم ویزای کار دانمارک

  • اگر متقاضی برای بازدید از دانمارک  برای ایجاد یک محصول، تغییر یک محصول یا کمک به خروجی یک شرکت به هیچ وجه نیازی به اجازه اقامت و کار نیست، مجوز کار در دانمارک را به وی می دهند.
  • اگر شرکت متقاضی در دانمارک تجهیزات، ماشین آلات، برنامه های کامپیوتری یا مانند یک شرکت دانمارکی را عرضه کرده باشد، کارکنان مربوطه ممکن است در حالیکه در دانمارک در شرایط اقامت ویزای کار دانمارک  مطابق با قانون مهر و موم، نصب و یا تعمیر کنند.
  • مهم است که هدف متقاضی و شرکت وی قبل از ورود به دانمارک تعیین شود که آیا فرد نیاز به اجازه اقامت و کار و یا ویزا دارد. اگر در ابتدا ویزا را درخواست کردند زیرا فکر می کنند این امر آسان تر است و بعدا متوجه شود که به مجوز اقامت و کار نیاز دارد، بعید به نظر می‌رسد که فرد مجاز به تمدید ویزای خود از حد مجاز 90 روزه باشد.
  • بنابراین، مهم است که به وضوح کارهایی را که فرد در طی بازدید خود در دانمارک انجام می‌دهد، مشخص کند. تمام عناصر کار انجام شده در دانمارک باید به تفصیل شرح داده شود.
  • در مورد آموزش و پرورش و یا آموزش در دانمارک، متقاضی باید انچه را که محتوای درس است را بیان کند.
  • در مورد کار مرتبط با کامپیوتر در دانمارک، متقاضی باید نوع سیستم کامپیوتری که در ان کار می کند را مشخص کند.
  • ارائه یک توضیح کامل و دقیق از دلایل اقامت خود در دانمارک، زمان کمتری را با کاهش میزان اطلاعات بیشتر مهاجرت که نیاز به دریافت دارد، کاهش می‌دهد.
لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک 2018

برنامه های کاربردی به صورت جداگانه بررسی می‌شوند، اما نمونه های زیر نشان می‌دهد که استاندارد خدمات مهاجرت برای اکراین وجود دارد:

ویزا برای جلسات در دانمارک: اگر متقاضی می خواهد به مدت پنج روز به دانمارک سفر کند تا با کارکنان شرکتی که در تماس روزانه با آن‌ها هست، یا با تلفن و یا پست الکترونیکی صحبت کند میتواند از این ویزا استفاده کند. در طول جلسه در دانمارک  فرد پروژه هایی را که متقاضی  در کشور خودش انجام می‌دهد، مورد بحث قرار خواهد داد. در این سناریو در دانمارک، در حالی که مقاضی در دانمارک هست، به خروجی شرکت در دانمارک کمک نمیکند، حتی اگر بعد از بازگشت به کشور خودش بر اساس جلسات و گفتگوهایی که در دانمارک داشته انجام دهد. برای این نوع فعالیت مجوز کار دانمارک  لازم نیست ویزا برای دانمارک کافی است.

اقامت در دانمارک در رابطه با مناقصه: شخصی که توسط یک شرکت خارجی مشغول به کار  است، مایل به 60 تا 90 روز ملاقات با یک شرکت دانمارکی است که در دانمارک برای شرکت در وظیفه ای برای انجام مناقصه است صورت میگیرد. در طول اقامت خود در دانمارک، شخص در روند ارائه پیشنهادات شرکت می کند. فعالیت های مرتبط با کار است که می‌تواند در شرکت خارجی نیز انجام شود، اما در جایی که اقامت در دانمارک و گفت و گو مداوم با  ورودی شرکت دانمارک درباره مناقصه است، روند را آسان تر می کند. در طول اقامت متقاضی دردانمارک، شخص ممکن است هیچ فعالیتی در دانمارک انجام ندهد که ممکن است در تحویل به شرکت دانمارکی (اگر شرکت خارجی برنده مناقصه شود) انجام شود. اگر شرکت خارجی (که همچنین می‌تواند یک والد، وابسته یا شرکت تابعه شرکت دانمارکی) باشد، مناقصه را برنده می کند، فرد باید اجازه کار را برای شرکت در راه حل کار داشته باشد. اگر اقامت در یک شرکت دانمارکی باشد که در ان شخص توسط یکی از والدین خارجی، وابسته یا شرکت تابعه شرکت دانمارک مشغول به کار است، و در صورتی که فرد دارای صلاحیت های خاصی در تولید پیشنهاد شرکت در دانمارک و غیره باشد، مشارکت در این کار نیاز به اجازه کار در دانمارک دارد.

نیازمندی‌های دانمارک

ویزای آموزش و کارآموزی در دانمارک: اگر متقاضی می خواهد به مدت 60 روز به دانمارک سفر کند تا بتواند آموزش دهد و پس از اتمام آموزش، یک پروژه برنامه نویسی برای شرکت را مدیریت کند میتواند از این راه اقدام کند. این نوع فعالیت نیاز به اجازه کار در دانمارک دارد.

اقامت با ویزای آموزش و کارآموزی در دانمارک را می توان به دو بخش تقسیم کرد: آموزش و برنامه ریزی.

آموزش متقاضی در دانمارک به خروجی شرکت کمک نمی کند، اما برنامه نویسی کامپیوتر انجام می‌شود و بنابراین فرد نیاز دارد که یک اجازه اقامت و کار در دانمارک را داشته باشید. مجوز کاری در دانمارک برای این ویزا  لازم نیست اگر متقاضی  فقط در دانمارک تحصیل می کند و سپس به خانه بازگردد و برنامه های برنامه نویسی را در کشور خودش انجام دهد.

  مدت ویزای کار دانمارک:

متقاضی لازم است که برای مجوز کار در دانمارک درخواست بدهد، زیرا طول برنامه 92 روز است. ویزای کار دانمارک حداکثر 90 روز معتبر است.

هنگام درخواست ویزای کار دانمارک، یک کتابچه راهنمای گسترده ای را برای انجام کار خود در یک شرکت  که متعلق به یک شرکت دانمارکی است، ارائه می‌دهد. متقاضی برای یک ویزای 90 روزه درخواست می کند، اما نه متقاضی و نه شرکت وی نمی‌تواند دقیقا همان چیزی را که در دانمارک صرف می‌شود تعیین کنند. تنها اطلاعاتی که داده شده است این است که شما آموزش نظری و عملی در دانمارک را دریافت خواهید کرد، و مشخص خواهد شد که متقاضی کی باید به دانمارک برود. نه سفارت دانمارکی در کشور فرد ونه مهاجرت، اطلاعات لازم را برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به اجازه کار در دانمارک نیاز دارد، در اختیار فرد قرار نمی‌دهد. درخواست وی برای ویزا در دانمارک رد خواهد شد و به وی خواهد گفت که برای درخواست اجازه کار در دانمارک و ویزای کار دانمارک، درخواست بدهد.

امتیازبندی مهاجرت به دانمارک

یک شرکت در دانمارک محصولی از شرکت شما را مانند تجهیزات پیشرفته یا برنامه کامپیوتری خریداری کرده است،. ماهیت محصول بسیار متمایز است که نیاز به کسی از شرکت متقاضی دارد تا ان را تنظیم کند. انتظار میرود که این وظیفه کمتر از 90 روز طول بکشد، فقط یک ویزای دانمارک لازم است. با این حال، اگر متقاضی می داند که کار طولانی تر از 90 روز در دانمارک طول می کشد، قبل از شروع کار، باید برای اجازه اقامت و کار در دانمارک درخواست دهد.

ویزا برای محققان در دانمارک: اگر متقاضی برای انجام تحقیقات در دانمارک دعوت شده است و اگر اقامت کمتر از 90 روز محاسبه شده از روز ورود به دانمارک باشد، لازم نیست که یک اجازه کار برای دانمارک داشته باشد. محققان شامل کارکنان دانشگاهی از جمله دستیارهای پژوهشی و استادان می‌شوند که برای فعالیت های آموزشی یا مشابهی در دانمارک دعوت شده اند و در پروژه های تحقیقاتی در دانمارک شرکت می کنند. دلایل خاصی برای تحقیق باید توسط متقاضی در دانمارک انجام شود. یک دانشگاه یا شرکتی در دانمارک می‌تواند یک محقق خارجی را بدون اجازه کار به کار بگیرد و در صورت اقامت کوتاه تر از 90 روز در دانمارک، از روز ورود به دانمارک محاسبه شود.

چگونگی درخواست ویزای کار دانمارک

مراحل درخواست ویزای کار دانمارک، نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل مهاجرن به دانمارک و وکیل مهاجرت به اروپا دارد. اطلاع از تبعات حقوقی دریافت ویزای کار دانمارک و نحوه اخذ اقامت دائم دانمارک و یا پاسپورت دانمارک، مهاجرت به دانمارک اط طریق ازدواج، مهاجرت به دانمارک با ثبت شرکت و تحصیل در دانمارک، موجب کمک در اتخاذ تصمیم مناسب جهت مهاجرت به دانمارک خواهد بود. موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان امکان عقد قرارداد رسمی با وکلای مهاجرت به اروپا را برای شما عزیزان فراهم نموده است.

5/5 - (27 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *