کالج های پزشکی مجارستان

کالج های پزشکی مجارستان

سالانه متقاضیان بین‌المللی سراسر جهان مشتاق تحصیل در رشته پزشکی در مجارستان می‌باشند. دانشجو یان بین‌المللی برای تحصیل در رشته پزشکی مجارستان می‌بایست دوره کالج بگذرانند. پس از قبولی در آزمون، در رشته پزشکی در مجارستان تحصیل میکنند. کالج های پزشکی مجارستان در سراسر دنیا از اعتبار بالایی برخوردار است.

دانشجو یان بین‌المللی به راحتی می‌توانند برای دوره کالج های پزشکی مجارستان پذیرش بگیرند، برای پذیرش نیاز به مدرک زبان نیست. و آزمون ورودی  هم ندارد. دوره کالج های پزشکی مجارستان به زبان انگلیسی ارائه می‌شود. هزینه کالج های پزشکی در مجارستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی، آمریکا، کانادا و انگلیس پایین تر است. یکی از مزایای تحصیل در مجارستان این است که دانشجو یان پس از فارغ تحصیلی می‌توانند، از طریق کار، اقامت مجارستان و ویزای شینگن را دریافت کنند.

مهاجرت به مجارستان از طریق ویزای کاری، سرمایه گذاری، ازدواج،و تحصیلی امکان‌پذیر است. به طور کلی معرفی دانشگاه ها و کالج های پزشکی مجارستان اطلاعات کاملی به متقاضیان تحصیل در دانشگاه های این کشور می‌دهد و به ان ها راهنمایی می کند. با توجه به رشته و شهریه های مختلف دانشگاه ها، می‌توانند کالج های پزشکی مجارستان را به عنوان بهترین گزینه برای ادامه تحصیل انتخاب نمایند. در این مقاله سعی بر این بوده اطلاعاتی در ارتباط با معرفی کالج های پزشکی مجارستان توسط دپارتمان حقوق بین‌الملل و مهاجرت تحصیلی گروه وکلای مهر، برترین گروه وکلای بین‌المللی در ایران، در اختیار شما هموطنان عزیز قرار گیرد.

سوالات متداول درباره کالج های پزشکی مجارستان

  • شرایط تحصیل پزشکی در مجارستان چیست؟
  • شرایط کالج های پزشکی مجارستان چیست؟
  • هزینه کالج های پزشکی مجارستان به چه میزان است؟
  • آیا از مدارک لازم برای پذیرش کالج های پزشکی مجارستان اطلاعی دارید؟
  • هزینه‌های زندگی و تحصیل درمجارستان به چه میزان است؟
  • مزایای کالج های پزشکی در مجارستان چیست؟
  • بهترین وکیل مهاجرتی از طریق تحصیل به مجارستان کیست؟
کالج بین‌المللی دونا مجارستان

پزشکی در مجارستان

دانشگاه های پزشکی مجارستان دارای قدمت دیرینه می‌باشند، متقاضیان بین‌المللی می‌بایست در دوره پری مدیکال ثبت نام نمایند. این دوره ها در دانشگا ه های پزشکی یا کالج های پزشکی در مجارستان برگزار می‌شود. پس از اتمام این دوره، در آزمون ورودی شرکت می کنند و در صورت قبولی در این آزمون، وارد دانشگاه می‌شوند.

طول دوره پزشکی در مجارستان شش سال

طول دوره دندان پزشکی پنج سال

طول دوره داروسازی پنج سال

دانشجو یان پزشکی پس از فارغ تحصیلی میتوانند دوره تخصص را در مجارستان یا سایر کشور های اروپایی بگذرانند.

کالج های پزشکی مجارستان عبارتند از:

کالج دانشگاه علوم پزشکی پچ مجارستان:  طول دوره پیش پزشکی کالج ۹ ماه است. دانشجو یانی که مسلط به زبان انگلیسی نیستند، دو ترم زبان انگلیسی برای ان ها ارائه می‌شود. دوره پیش پزشکی در کالج پچ از مهر ماه شروع می‌شود. دروسی که در این کالج ارائه می‌شود: شیمی، زیست شناسی، بیوفیزیک، واژه شناسی پزشکی و گرامر زبان انگلیسی و مجاری. کالج پچ دارای خوابگاه برای دانشجو یان بین‌المللی است. شهریه پیش دانشگاهی پزشکی کالج پچ ۵۰۰۰ یورو، هزینه خوابگاه در هرماه ۳۵۰ یورو می‌باشد.

کالج اویسنا :  در سال ۱۹۹۶ تاسیس شده است. مدت دوره پیش دانشگاهی علوم پزشکی کالج اویسنا یک سال است. دروس پیش پزشکی کالج اویسنا عبارت از : ژنتیک، شیمی عمومی، شیمی آلی، اناتومی، مدیکال ترمینولوژی، بیولوژی سلولی ملکولی، بافت شناسی. شهریه سالانه پیش پزشکی کالج اویسنا۶۰۰۰ یورو می‌باشد. کالج اویسنا خوابگاه خود را در شهر بوداپست راه اندازی کرده است. اجاره خوابگاه این کالج ماهیانه ۳۰۰یورو و هزینه ثبت نام کالج اویسنا ۱۰۰ یورو می‌باشد.

اقامت در مالزی از طریق طرح خانه دوم

کالج دونا: این کالج در یکی از بهترین مناطق بوداپست واقع شده است. دوره پیش پزشکی کالج دونا یک ساله و دورهای زبان ۴ تا ۶ ماه می باشد، دوره عادی پیش پزشکی کالج دونا اول اکتبر و دوره فشرده ۱۷ ژانویه هر سال شروع می‌شود.
شهریه دوره عادی پیش پزشکی کالج دونا ۵۵۰۰ یورو. موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان نماینده رسمی کالج دونا در ایران است.

دوره فشرده کالج دونا ۴۰۰۰ یورو

شهریه دوره های زبان کالج دونا حدوا ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ یورو

هزینه ثبت نام کالچ دونا ۲۰۰ یورو

اجاره ماهیانه خوابگاه کالج ۱۰۰ تا ۲۵۰ یورو می‌باشد. کالج دونا دارای خدمات بسیاری برای دانشجو یان بین‌المللی می‌باشد. به عنوان مثال فراهم نمودن خوابگاه، بیمه درمانی دانشجو و افتتاح حساب بانکی.

کالج مک دانیل: این کالج با همکاری دانشگاه وستمینستر آمریکا در مجارستان واقع شده است. ارائه کننده رشته های دانشگاهی در مقطع کارشناسی علوم انسانی، دوره پیش دانشگاهی علوم پزشکی به زبان انگلیسی می‌باشد. دانشجو یان پس از گذراندن دوره پیش پزشکی در این کالج به راحتی می‌توانند در دانشگاه های آمریکا و مجارستان پزشکی تحصیل کنند. کالج مک یکی از کالج های معتبر بین‌المللی و قوی ترین گروه آموزشی در مجارستان است. دروس پیش پزشکی که در این کالج ارائه می‌شود، شامل زبان انگلیسی، شیمی، زیست شناسی، زبان تخصصی رشته پزشکی، فیزیک و زبان مجاری می گردد.

 شروع دوره عادی پیش پزشکی اکتبر و دوره فشرده، فوریه هرسال می‌باشد. شهریه کالج مک ۶۰۰۰ یورو و هزینه ثبت نام ۲۰۰ یورو است. در کالج مک دانیال امکان بورسیه برای دانشجو یان خواهد بود.

تحصیل پزشکی در مجارستان

مدارک لازم برای پذیرش کالج های پزشکی مجارستان

  • ترجمه رسمی مدرک دیپلم
  • ترجمه ریز نمرات سه سال دبیرستان
  • پاسپورت حداقل اعتبار ۹ ماه
  • رزومه از سوابق تحصیلی

مزایای کالج های پزشکی مجارستان

  • دوره های پیش پزشکی به زبان انگلیسی ارائه می گردد.
  • قبولی ۹۵% دانشجو یان در امتحان ورودی دانشگاه های مجارستان
  • مناسب بودن شهریه کالج
  • ارائه برنامه متنوع آموزشی، تفریحی برای دانشجو یان
  • بیمه درمانی
  • فراهم نمودن خوابگاه با امکانات عالی برای دانشجو یان
  • آموزش زبان انگلیسی
  • کالج های پزشکی مجارستان مورد تایید بیشتر کشورهای اروپایی، آمریکا و انگلیس می‌باشد.

بهترین وکیل مهاجرت تحصیلی به مجارستان

موسسه حقوقی بین‌المللی  مهر پارسیان، بهترین موسسه حقوقی تهران، با اخذ نمایندگی مستقیم از دانشگاهها و کالج های پزشکی مجارستان، در تمامی مراحل اخذ پذیرش در رشته های علوم پزشکی در مجارستان و دریافت ویزای تحصیلی مجارستان، به عنوان مشاوری امین در کنار شماست. بهترین وکیل مهاجرت به مجارستان و اروپا و همکار گروه وکلای مهر، تخصصی ترین گروه وکلای دادگستری در ایران، با عقد قرارداد رسمی وکالت، تمامی مراحل امور مهاجرتی شما عزیزان را به نتیجه خواهند رساند. تضمین بازپرداخت تمامی حق الوکاله در صورت عدم دریافت نتیجه مطلوب، بیانگر صداقت بهترین موسسه حقوقی ایران می‌باشد.کلیه مشاوره های مهاجرتی شما عزیزان، با وکلای پایه یک دادگستری و متخصص در زمینه مهاجرت، انجام می‌شود. ضمنا امکان اخذ بورسیه تحصیلی و تحصیل رایگان در مجارستان نیز تحت شرایطی امکان‌پذیر است.

دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل گروه وکلای مهر

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *