اقامت در مالزی از طریق طرح خانه دوم

اقامت در مالزی از طریق طرح خانه دوم

اقامت در مالزی از طریق طرح خانه دوم


امروز با بررسی اقامت در مالزی از طریق طرح خانه دوم با شما هستیم.

مهاجرت به مالزی، به واسطه جاذبه های گردشگری متعدد یکی از مطلوب ترین مهاجرت ها به حساب می‌آید.

از بین راههای مهاجرت به مالزی، خرید ملک در مالزی و سرمایه گذاری در مالزی بر سایر روشها ترجیح دارد.

گروه وکلای مهاجرتی مهر، تخصصی ترین گروه وکلای مهاجرتی در ایران، با همکاری بهترین وکیل مهاجرت به مالزی و آشنا به شرایط اخذ اقامت در مالزی از طریق طرح خانه دوم، و همچنین عمده ترین راههای سرمایه گذاری در مالزی، امکان ارائه مشاوره حقوقی دقیق درباره شرایط اقامت در مالزی و مهاجرت به مالزی و معرفی بهترین وکیل مهاجرت به مالزی را دارد.

جهت آشنایی با شرایط اقامت در مالزی از طریق طرح خانه دوم، با دفتر وکالت محمد رضا مهری بهترین وکیل مهاجرت در ایران تماس بگیرید.

سوالات درباره اقامت در مالزی از طریق طرح خانه دوم

شرایط دریافت اقامت در مالزی از طریق طرح خانه دوم چیست؟

مدت اقامت خانه دوم مالزی تا چند سال قابل تمدید است؟

مهم ترین مدارک و مستندات جهت دریافت اقامت خانه دوم مالزی چیست و چه مدتی زمان نیاز دارد؟

مهاجرت به مالزی

بهترین وکیل مهاجرت در ایران کیست و چگونه می توان اقامت سرمایه گذاری مالزی را اخذ نمود؟

راه‌های مهاجرت به مالزی چیست؟

درباره مالزی

مالزی کشوری واقع در جنوب شرقی آسیا است که بخشی از شبه جزیره مالایا و جزیره بورنئو را اشغال می کند. این کشور به سواحل دارای جنگل های بارانی و گرم مشهور است و ترکیبی از تأثیرات فرهنگی مالایی، چینی، هند و اروپا در ان وجود دارد.

پایتخت ان کوالالامپور، سرزمین ساختمان های مستعمراتی colonial buildings با سبک معماری خاص ان دوران (۱۸۵۰- ۱۹۵۹ )است، که مناطق خرید شلوغی مانند Bukit Bintang و آسمان خراش هایی مانند برج های پتروناس  با ارتفاع ۴۵۱  متردر ان مشاهده می‌شود.

واحد پول ان رینگیت مالزی است .

مالزی دارای جمعیت حدود ۳۲ میلیون طبق آمار بانک جهانی در سال (۲۰۱۶) می‌باشد. آزادی مذهب طبق قانون اسا

سی درکشور مالزی وجود دارد و مالزی را یک دولت رسمی سکولار می دانند. با این حال اسلام به عنوان “مذهب رسمی کشور” است.

با توجه به آمار و ارقام بانک جهانی در سال ۲۰۱۰، قومیت و باورهای مذهبی بسیار زیادی در مالزی وجود دارند.

تقریبا ۶۱.۳ درصد از مردم به اسلام عمل می کنند، ۱۹.۸ درصد بودایسم، ۹.۲ درصد مسیحیت، ۶.۳ درصد هندوئیسم و ۱.۳ درصد کنفوسیوس، تائو و سایر ادیان چینی سنتی و مابقی سایر ادیان هستند.

حمایت های دولت مالزی در طرح خانه دوم من

برنامه مالزی خانه دوم من که به اختصار “MM2H” نامیده می‌شود یک طرح اقامت بین‌المللی است که توسط دولت مالزی تصویب شده است تا اجازه اقامت خارجیان در این کشور را برای اقامت طولانی مدت و تا حدود ۱۰سال برای شهروندان کشور های دیگر فراهم نماید.

ادامه تحصیل در مالزی به صورت رایگان

برای واجد شرایط بودن در برنامه طرح خانه دوم، متقاضیان باید معیارهای مالی و پزشکی خاصی را داشته باشند.

متقاضیان پس از موفقیت در اخذ اقامت، اجازه ورود و ترک کشور را به طور گسترده و به طور نا محدود دارند و همچنین از امکانات و فاکتور های دیگر برای ماندن و اقامت بهتر خود در مالزی بهره مند می‌شوند.

این برنامه برای همه شهروندان کشورهای قابل تایید مالزی بدون در نظر گرفتن نژاد، مذهب، جنسیت یا سن فراهم شده است.

متقاضیان می‌توانند همسر خود و فرزندان (مجرد وکمتر از ۲۱ سال) را همراه خود به مالزی بیاورند. تاکنون بیش از ۲۳،۰۰۰ نفر برای ویزای MM2H درکشور مالزی تایید شده اند.

شرایط مالی و معیارهای پذیرش اقامت خانه دوم مالزی

متقاضیان باید نشان دهند توانایی حمایت مالی از خود را در مالزی بدون استخدام شغلی یا حمایت دولت دارند. الزامات مالی به شرح زیر است:

برای متقاضیان زیر ۵۰ سال

اثبات سرمایه های بانکی حداقل ۵۰۰،۰۰۰ رینگیت مالزی (۱۳۵،۰۰۰ دلار)

اثبات درآمد ماهیانه حداقل ۱۰،۰۰۰ رینگیت مالزی (۳،۰۰۰ دلار)

برای متقاضیان ۵۰ سال و بالاتر

اثبات دارایی های بانکی حداقل ۳۵۰،۰۰۰ رینگیت مالزی (۹۵،۰۰۰ دلار)

اثبات درآمد ماهیانه حداقل ۱۰،۰۰۰ رینگیت مالزی (۳،۰۰۰ دلار)

شرایط لازم پس از اخذ اقامت خانه دوم مالزی

هنگامی که با اقامت متقاضی درمالزی موافقت شد، برای متقاضیان زیر ۵۰ سال، می‌بایست یک حساب بانکی با سپرده حداقل ۳۰۰،۰۰۰ رینگیت (۸۰،۰۰۰ دلار) در یکی از بانکهای محلی مالزی باز شود.

پس از یک سال، باید مبلغ ۱۵۰،۰۰۰ رینگیت مالزی (۴۰،۰۰۰ دلار) برای هزینه‌های تایید شده مربوط به خرید خانه، آموزش کودکان در مالزی یا اهداف پزشکی مورد استفاده قرار گیرد و حداقل مبلغ  ۱۵۰،۰۰۰ رینگیت مالزی (۴۰،۰۰۰ دلار) نیز باید از سال دوم به بعد و در طول اقامت در مالزی تحت عنوان طرح خانه دوم درحساب بانکی نزد کشور مالزی نگه داشته می‌شود.

تحصیل در دبیرستان های مالزی

برای متقاضیان ۵۰ سال و بالاتر باید یک حساب بانکی با سپرده حداقل ۱۵۰،۰۰۰ رینگت (۴۰،۰۰۰ دلار) در بانک‌های مالزی باز شود که پس از یک سال، تا مبلغ ۵۰۰۰۰ رینگت (۱۳۰۰۰ دلار) ممکن است برای هزینه‌های تایید شده مربوط به خرید خانه، آموزش کودکان در مالزی یا اهداف پزشکی مورد استفاده قرار گیرد و حداقل میزان ۱۰۰،۰۰۰ رینگت (۲۷،۰۰۰ دلار) باید از سال دوم و بعد از مدت اقامت در مالزی تحت برنامه طرح خانه دوم نزد بانک‌های مالزی حفظ شود.

البته با ارائه  مدرک دریافت حقوق بازنشستگی حداقل ۱۰،۰۰۰ رینگت  (۳۰۰۰ دلار) در هر ماه، ممکن است شرکت کننده از ایجاد سرمایه گذاری سپرده ثابت معاف شوند.

بیمه درمانی در طرح اقامت خانه دوم مالزی

متقاضیان و وابستگان آن‌ها (همسر و فرزندان) پس از اخذ اقامت باید دارای یک سیاست بیمه معتبر پزشکی برای اقامت خود در مالزی باشند. برای کسانی که قادر به دریافت بیمه درمانی نیستند به علت سن یا وضعیت پزشکی پیش از ان، از این الزام می توان چشم پوشی کرد.

خرید ملک در مالزی

متقاضیان مجاز به خرید خانه های مسکونی با قیمت بالای ۱۰۰۰۰۰۰ رینگیت  (۲۵۰۰۰۰ دلار) درهر کدام از ایالت های مالزی از جمله کوالالامپور و پنانگ هستند که قابل تصویب کمیته سرمایه گذاری خارجی مالزی است.

در بسیاری از مناطق دیگر مالزی قیمت خرید خانه های مسکونی پایین تر است. شرکت کنندگان در طرح MM2H می‌توانند از مزایای وام خرید مسکن تا میزان ۷۰ درصد بهره مند گردند.

خرید خودرو در مالزی

هر متقاضی مجاز است که یک ماشین شخصی را به همراه بیاورد. البته قانون معافیت مالیاتی  (GST) هنگام خرید خو درو جدید در مالزی در ۱ آوریل ۲۰۱۵ پایان یافت. بنابراین متقاضیان استفاده ار خودوهای شخصی مشمول مالیات خواهند شد.

بهترین وکیل جرایم مالی و اقتصادی در تهران

کارت شناسایی ایالتی در طرح اقامت خانه دوم مالزی

شرکت کنندگان می‌توانند برای خود درخواست کارت  شناسایی ایالتی از اداره مهاجرت مالزی را داشته باشند که تردد آن‌ها را به عنوان  شهروندان خارجی به کلیه ایالت های مالزی بلامانع می‌نماید.

تحصیلات در طرح اقامت خانه دوم مالزی

شرکت کنندگان طرح  MM2H  مجاز هستند برای فرزندان خود (حداکثر ۲۱ سال و مجرد) تقاضای ادامه تحصیل نمایند که این درخواست کنندگان به عنوان دانشجو تلقی میشوند. با این حال، والدین  باید مسئولیت تمام هزینه ها شامل هزینه تحصیل و زندگی در مالزی را به عهده بگیرند.

کار نیمه وقت

حتی افراد بالای ۵۰ سال نیز می‌تواند درخواست کارنیمه وقت را داشته باشند.

روش ها و چهار چوب زمانی انجام مراحل کارواقامت مالزی درطرح خانه دوم من:

 – ارسال مدارک و گرفتن تائیدیه از مسئول انجام کار (دفاتر مهاجرتی)

 – وزارت گردشگری و فرهنگ مالزی مسئول رسیدگی به امورات تمام متقاضیان است. واحد مهاجرت یک موافقت نامه  مشروط برای هر متقاضی تایید وصادر می کند.

پس از دریافت تایید نامه مشروط، متقاضی باید به مالزی سفر کند و شرایط مورد نیاز را انجام داد

:- افتتاح حساب بانکی در مالزی و انتقال سپرده ثابت.

– بیمه درمانی را از هر شرکت بیمه در مالزی خریداری کند.

– دریافت یک گزارش پزشکی از هر بیمارستان خصوصی یا کلینیک ثبت شده در مالزی.

– پس از ارسال گواهینامه سپرده ثابت، بیمه نامه پزشکی و گزارشات سلامت  پزشکی، متقاضی می‌تواند ویزای MM2H خود را بدست آورد.

بهترین وکیل اقامت در مالزی از طریق خانه دوم

دفتر وکالت محمد رضا مهری بهترین وکیل و مشاور مهاجرتی در ایران، به همراه وکلای مسستقر در کشورهای مقصد و مهاجر پذیر، تمامی خدمات مشاوره حقوقی و معرفی وکیل مهاجرت در مالزی و معرفی موسسات معتبر مهاجرتی در مالزی و سایر نقاط دنیا اقدام می‌نماید.

تحصیل پزشکی در مالزی

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

۵/۵ - (۳۷ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *