سرمایه گذاری در کره جنوبی

سرمایه گذاری در کره جنوبی

سرمایه گذاری در کره جنوبی


امروز با موضوع سرمایه گذاری در کره جنوبی با شما هستیم.

کره جنوبی در بخش شبه جزیره در شرق آسیا و پایتخت ان شهر سئول است.کره جنوبی اکنون دارای اقتصاد توسعه یافته و پیشرفته ای می باشد، از نظر بانک‌های جهانی در شمارکشور های پر درآمد و هفتمین صادرکننده بزرگ جهان است، در حال حاضر کره جنوبی یکی از شرکای بزرگ تجاری آمریکا می‌باشد. دولت کره جنوبی در سال ۱۹۹۸ برای جذب سرمایه گذاران خارجی قانون (FID) را تصویب کرد.

سرمایه گذاری در کره جنوبی یکی از بهترین راه‌های مهاجرت برای بسیاری از سرمایه گذاران خارجی که به دنبال اقامت دائم کره جنوبی هستند می‌باشد.

سرمایه گذاری در کره جنوبی به دلیل زیر ساخت سیاسی و مالی قوی با چارچوب قانونی جامع و برجسته ای که دارد برای سرمایه گذاران خارجی مطلوب می‌باشد. کره جنوبی به لحاظ استراتژیک و جغرافیایی برای روابط تجاری بین‌المللی درموقعیت خوبی قرار دارد و دارای یک اقتصاد قوی با روابط تجاری بین‌المللی هست.

کره جنوبی کشور راحتی برای دریافت ویزا و اقامت دائم نیست.

متقاضی باید از روند طولانی مرتبط با شرایط اقامت دائم کره جنوبی آگاهی داشته باشد. قانون کره جنوبی تاکید می کند که افراد خارجی واجد شرایط درخواست ویزای دائمی نیستند، فقط در صورتی که با یک شخص دارای ملیت کره ای ازدواج کنند و یا از طریق ویزای سرمایه گذاری اقدام کنند.

تحصیل در کره جنوبی

برای ویزای سرمایه گذاری حداقل ۱۰۰ میلیون KRW برای راه اندازی کسب و کار جدید و زندگی بدون محدودیت لازم است.

کره جنوبی چهارمین اقتصاد در قاره آسیا و رتبه ۱۳ در جهان شناخته شده است.

این کشور تا سال ۲۰۱۷ از طریق سرمایه گذاری ۵% از تولید ناخالص داخلی خود را افزایش داده است. گروه وکلای مهاجرتی مهر و دفتر حقوقی و پژوهشی محمد رضا مهری بهترین وکیل سرمایه گذاری خارجی در تهران، با بهره گیری از توان کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل مطالبی درباره راههای سرمایه گذاری درکره جنوبی را به چالش کشیده است که می توانید در ادامه مطالعه فرمایید.

سوالات متداول در باب سرمایه گذاری در کره جنوبی

  • شرایط سرمایه گذاری در کره جنوبی به چه صورت می باشد؟
  • آیا سرمایه گذاری در کره جنوبی باعث اخذ اقامت دائم می‌شود؟
  • مزایای سرمایه گذاری در کره جنوبی چیست؟
  • مدارک لازم برای سرمایه گذاری در کره جنوبی چیست؟
  • بهترین وکیل سرمایه گذاری خارجی در تهران کیست و بهترین وکیل مهاجرت به کره جنوبی کیست؟
  • آیا در کره جنوبی محدودیت های برای سرمایه گذاران خارجی وجود دارد؟

شرایط سرمایه گذاری در کره جنوبی

کره جنوبی با توجه به ترکیب نادر از ثبات و نرخ رشد سریع اقتصاد برای سرمایه گذاران بین‌المللی بسیار جذاب می‌باشد.کره جنوبی برای جذب سرمایه گذاران بهترین راه برای انتقال فن آوری و سرمایه گذاری در خدمت تکنولوژی مناطق آزادی را برای سرمایه گذاران ایجاد کرده که ضمن استفاده از تعرفه های پایین، و معاف از مالیات، برای سرمایه گذاران در نظر گرفته اند که از امنیت بالایی برخوردار است.

تحصیل پزشکی در کره جنوبی

سرمایه گذاران خارجی می‌توانند از طریق ویزای D-8، ویزای C-2، ویزای E-4 و ثبت شرکت برای سرمایه گذاری در کره جنوبی اقدام کنند.

استانداردهای سرمایه گذاری در سال های اخیر تغییر کرده است، قبلا با سرمایه گذاری ۵۰ میلیون KRW فرد می توانست اقامت موقت و دائمی خود را دریافت کند. ویزای کسب و کار و ویزای سرمایه گذاری نیز به عنوان یک ویزای اقامت دائمی D-8 (ویزای D-8 برای افرادی است که مایل به شروع کسب و کارهای کوچک در کره هستند.

ویزای D-8 نیز برای مدیران منصوب خارجی شرکت های محلی، مدیران، مدیران ارشد و یا کارکنان با مهارت های تخصصی است.) شناخته شده است و به سرمایه گذاران خارجی اهدا می‌شود در صورتی که از معیارهای سرمایه گذاری برخوردار باشند. شرایط برای برآورده شدن برای کسب اجازه برای ثبت شرکت به شرح زیر است:

متقاضی باید حداقل ۱۰۰ میلیون KRW را سرمایه گذاری کند.

متقاضی باید تهیه وتنظیم بیزینس پلان وگزارشی در مورد خدمات شرکت در آینده بنویسد.

تهیه آدرس دفتر شرکت در یکی از شهر های کره جنوبی

سرمایه گذاری در کره جنوبی از طریق ویزاهای دیگر

در حال حاضر در کره جنوبی سرمایه گذاری با ارقام بالای ۱۲ میلیارد بوده، به این دلیل، تقاضا برای سرمایه گذاری بسیار زیاد است. اگر بخواهید از طریق ویزای D-8 برای تاسیس شرکت در مناطق آزاد کره جنوبی اقدام کند حداقل سرمایه گذاری ۲۶۵ هزار دلار است. این ویزا برای مدت ۶ ماه صادر می‌شود و بعد از ۵ سال تمدید، تبدیل به اقامت دائم می‌شود.

ویزای C-2، تجارت کوتاه مدتی است که به مدت ۹ ماه صادر می‌شود.

ثبت شرکت در کره جنوبی

ویزای E-4، ویزایی برای انتقال تکنولوژی که ارائه دانش در زمینه علوم طبیعی یا فناوری، با توجه به زمینه های صنعتی، تخصصی، میتوانند وارد کره جنوبی شده و سرمایه گذاری کنند.

ویزای D-9، برای تجارت بین‌المللی می‌باشد.

محدودیت های سرمایه گذاری در کره جنوبی

سرمایه گذاران خارجی نمی‌توانند در ۲۷ زمینه به طور مستقیم در کره جنوبی سرمایه گذاری کنند. مانند تولید برق و آب، رادیو تلویزیون، انرژی هسته ای، دامی و حمل و نقل.

مزایای سرمایه گذاری در کره جنوبی

  • متقاضی اگر در مناطق آزاد کره جنوبی شرکت ثبت کند، برای مدتی از مالیات معاف می‌باشد. مانند منطقه آزاد اینچئون، بوسان و خلیج گوانگیانگ و … .
  • هیچ تعرفه ای به مدت ۳ سال برای واردات شرکت ثبت شده در کره جنوبی وجود ندارد.
  • سرمایه ی سرمایه گذاران در کره جنوبی از امنیت بالایی برخوردار است.
  • سرمایه گذاران می‌توانند از ارز های خارجی و بانک‌های بین‌المللی برای انتقال ارز ها استفاده کنند.

مدارک لازم جهت سرمایه گذاری در کره جنوبی

  • پاسپورت معتبر (حداقل اعتبار ۶ ماه)
  • طرح توجیهی اقتصادی برای اداره امور بازرگانی (بیزینس پلان)
  • نامه تمکن مالی
  • پرینت حساب بانکی
  • گواهی عدم سو پیشینه
  • سند ازدواج در صورتی که متقاضی متاهل باشد

بهترین وکیل مهاجرت به کره جنوبی

اخذ اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری در کره جنوبی دارای شرایط و مراحل قانونی خاص می‌باشد. برای انجام سرمایه گذاری در کره جنوبی می‌بایست با وکیل مهاجرتی مشورت نماید.

گروه وکلای مهاجرتی مهر بهترین گروه حقوقی در ایران و دفتر حقوقی پژوهشی محمدرضا مهری، بهترین وکیل پایه یک دادگستری در ایران، به شما عزیزان در مورد مهاجرت به کره جنوبی از طریق سرمایه گذاری، ثبت شرکت، ازدواج و تحصیل در کره جنوبی، مشاوره حقوقی ارائه و قبول وکالت می‌نماید.

ثبت شرکت در کره جنوبی

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط سرمایه گذاری خارجی در کره جنوبی، راههای اخذ اقامت و تابعیت کره جنوبی و همچنین شرایط کار و تحصیل در کره جنوبی و شرایط و هزینه‌های زندگی در کره جنوبی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری مهاجرت نیاوران، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت نیاوران، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به کانادا و استرالیا در نیاوران، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

  • ۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸
  • ۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳
  • ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

گروه وکلای مهر

۵/۵ - (۲ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *