مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای استارآپ

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای استارآپ

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای استارآپ


امروز با بررسی مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای استارآپ با شما هستیم.

یکی از انواع ویزاهای جدید استرالیا که منجر به اخذ اقامت دایم استرالیا و سپس دریافت پاسپورت استرالیا برای متقاضی و افراد خانواده وی خواهد شود، ویزای استارت آپ استرالیا می باشد.هدف این ویزا مهاجرت افراد ی می باشد که دارای ایده های نوع آوری و خلاقانه درراه اندازی بیزینس و ایجاد کارآفرینی در استرالیا به خصوص ایالت استرالیای جنوبی می باشند.

دفتر حقوقی و امور مهاجرت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، با بررسی شرایط و موانع دریافت ویزای استارت آپ استرالیا، همه تلاش خود را جه مشاوره حقوقی صادقانه به متقاضیان مهاجرت به استرالیا به کار خواهد بست.

اولویت های ویزای استارت آپ استرالیا

اولویت با کسانی می باشد که دارای ایده های نوآورانه دریکی از زمینه های ذیل باشد

  • Defence and Space
  • Cyber Security, Big Data, Digital and Blockchain
  • Food, Wine and AgTech
  • Health and Medical Technology
  • Robotics
  • Media and Film

شرایط دریافت ویزای استارت آپ استرالیا

داشتن طرح توجیهی یا بیزینس پلن که شامل جزییات این بیزینس از صفر تا صد راه اندازی باشد .این طرح توجیهی یا بیزینس پلن باید توسط ایالت استرالیای جنوبی تایید شود

نیاز به مبلغ سرمایه گذاری مشخصی ندارد ولی متقاضیانی که نشان دهند دارای توانایی مالی در راه اندازی بیزینس هستند ، در اولویت خواهند بود.

سن زیر ۴۵ سال

داشتن مدرک زبان معادل آیلتس ۵

چگونه به استرالیا مهاجرت کنیم؟

مدت زمان صدور این ویزا بسیار سریع می باشد.اگر چنانچه دارای ایده های خلاقانه و منحصر بفردی هستید و قابلیت راه اندازی این بیزینس را در استرالیای جنوبی را دارند و خواهان دریافت اقامت استرالیا از این طریق هستید ، با دفتر سیدنی سازمان مهاجرتی آراندکی تماس بفرمایید.

بازگشایی مجدد اسپانسری ایالت ویکتوریا جهت ویزاهای کارآفرینی و بیزینس استرالیا از امروز ۱۸ فوریه

از۱۸ فوریه پس از یک وقفه حدودا یک ماه و نیم، ایالت ویکتوریا- ملبورن مجدد اسپانسری ویزاهای کارآفرینی و بیزینس خود را شروع کرده است.

وکیل و مشاور حقوقی مهاجرت به استرالیا در تهران

برای دریافت مشاوره حقوقی از وکیل پایه یک دادگستری، همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی،  همه روزه از ساعت‌های ۱۹ الی۹ و پنجشنبه‌ها۱۵ الی۹ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

راههای ارتباطی با دفتر محمدرضا مهری

  • ۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸
  • ۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

شماره های همراه

  • ۰۹۱۲۱۲۸۱۰۱۴
  • ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

دفتر وکالت و مشاوره مهاجرت محمدرضا مهری

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *