آسمان مجازی برج ایفل

آسمان مجازی برج ایفل

آسمان مجازی برج ایفل


امروز با موضوع آسمان مجازی برج ایفل همراه شما هستیم.

آسمان مجازی نسل جدیدی از سقف‌های کاذب محسوب می‌شود که امروزه همراه با انواع سقف‌های کاذب استفاده می‌گردد آسمان مجازی می‌تواند زیبای چشم‌گیری به سقف خانه شما ببخشد و سقف محیط کار و یا زندگی شما را از یک سقف ساده سفید به یک سقف زیبا تبدیل نماید، اما آنچه که بیشتر به آسمان مجازی جلوه خواهد نورپردازی‌هایی است که یک آسمان مجازی به کمک آن بهتر و زیبا‌تر دیده می‌شود.

یکی از پرطرفدار‌ترین آسمان‌های مجازی، بی شک آسمان مجازی برج ایفل می‌تواند باشد، بعد از انتخاب نوع نورپردازی، سازه اهمیت زیادی دارد که بسیار متنوع هستند.

بدین شکل که که شما ابتدا محیط خود را با یکی از انواع سقف‌های کاذب دکور نموده و فقط در فضایی که قرار است سقف کشسان شما اجرا بشود از سازه‌ی سپری استفاده می‌نمایید. امروز با شما مسایل حقوقی قراردادهای نصب سقف کاذب یا همان آسمان مجازی را بررسی می‌نماییم.

نکات مهم در خصوص آسمان مجازی برج ایفل

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

اگر بعد از نصب آسمان مجازی متوجه نقص و عیبی در آن شدیم چه کنیم؟

اگر آسمان مجازی‌ای که تحویل ما دادند با آنچه در عکس نمایش داده بودند تفاوت فاحش داشت چه کنیم؟

اگر پیمانکار قرارداد با ما ننوشت و به صورت لفظی با او توافقاتی کردیم ولی او به تعهد خود عمل نکرد چه کنیم؟

[/stextbox]

 

قرارداد دکو‌راسیون داخلی

پیشنهاد می‌گردد در قرارداد موارد زیر را لحاظ نمایید:

حتما پیش از درج سایر عبارات اطلاعات هویت طرفین و نشانی قراردادی ایشان لحاظ گردد.

وکیل پایه یک دادگستری در قزوین

موضوع دقیق قرارداد به همراه تمام پلان‌های اجرایی باید در قسمت موضوع قرارداد به صورت کاملا شفاف تشریح گردد و از درج عبارت مهم پرهیز شود.

نحوه پرداخت حق‌الزحمه با توجه به آیتم‌های قرارداد در نظر گرفته شود و ترجیحا از پرداخت دفعتا واحد دستمزد قبل از انجام مورد تعهد خودداری شود.

دقت داشته باشید که برای هر قسمت از پرداخت‌ها باید از پیمانکار رسید دریافت نمایید و در آخر برگه تسویه حساب نیز رسید شود.

حتما طول مدت معقولی برای انجام مورد تعهد در نظر گرفته شود و ضمانت‌اجرا‌های مناسب برای جلوگیری از عدم انجام تعهد در نظر گرفته شود.

و در آخر حتما راه معقول و قانونی برای فسخ قرارداد در نظر گرفته شود تا طرفین نتوانند به هر بهانه‌ای از فسخ قرارداد سر باز زنند.

اگر بعد از اتمام کار و تسویه حساب متوجه شدیم پیمانکار مبلغ بسیار هنگفتی از ما بابت ساخت آسمان مجازی دریافت کرده راه حلی دارد؟

پاسخ به این پرسش مثبت است و شما می‌توانید با توجه به وقوع غبن فاحش پس از اجری تشریفات قانونی از طرف قرارداد تعدیل مبلغ را خواستار شوید و یا از محکمه فسخ این قرارداد را درخواست نمایید.

اگر آسمان مجازی‌‌ای که نصب نشده باب طبع ما نبود و با آنچه در تصاویر طراحی ارایه شده بود تفات داشت چه کنیم؟

راه ممکن این است که چنانچه طبق قرارداد عامل متعهد گردیده باشد بر اساس تصاویر پیش فرض دکور را بسازد ابتدا می‌بایست از طریق کارشناسان ذی صلاح از شورای حل اختلاف تامین دلیل صورت پذیرد و سپس الزام شخص متعهد به تحویل مورد تعهد مطابق الگو پیش فرض را از دادگاه تقاضا کنیم و در صورت عدم امکان فسخ قرارداد را درخواست نماییم.

نمونه نامه در خصوص بخشودگی جرائم مالیاتی

اگر در قرارداد شرط داوری آورده شود چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

شرط داوری یک شرط اختیاری است و می‌توانید آن را در قرارداد خود نیاورید ولی اگر داوری را طرفین لحاظ نمودند می‌توانند جهت حل اختلاف احتمالی به وی مراجعه نمایند و از پروسه طولانی رسیدگی در دادگاه‌ها خلاص شوند و رای داور نیز مانند رای دادگاه معتبر و لازم‌الاجرا است. شما می‌توانید جهت تنظیم قرارداد و انتخاب داور به موسسه حقوقی مهرپارسیان مراجعه نمایید.

اگر تیم اجرای دکوراسیون خود را یک شرکت معرفی کردند چگونه از صحت این مطلب آگاه شویم؟

حتما از شخصی که خود را مدیر شرکت معرفی می‌نماید یا می‌خواهد با شما قرارداد منعقد نماید، مدارک سمت و شماره ثبت شرکت را اخذ نموده و از طریق سایت سامانه شرکت‌ها استعلام لازم را به ‌عمل آورید.

اگر پیمانکار شفاها تعهداتی در خصوص ساخت آسمان مجازی کرده باشد چگونه از پیمانکار متخلف باید شکایت کنیم؟

طبق قانون کشور ایران قردادهای شفاهی لازم‌الرعایه و لازم الوفا هستند و محاکم هم قراردادهای شفاهی را به رسمیت می‌شناسند، اما دقت داشته باشید که برای اثبات وجود یک قرارداد شفاهی نیاز به استناد به سایر دلایل و امارات قانونی است.

وکیل پایه یک دادگستری در تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری در خصوص قراردادهای دکوراسیون، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

قرارداد فرانشیز

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

09120067665

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *