آشنایی با رتبه فاینانس

آشنایی با رتبه فاینانس

آشنایی با رتبه فاینانس


امروز با موضوع آشنایی با رتبه فاینانس با شما خواهیم بود.

فاینانس موضوعی مرتبط با تخصیص سرمایه است؛ تخصیص سرمایه، دارایی و حتی بدهی‌ها در شرایط ریسک و عدم قطعیت. فاینانس یا تامین مالی در واقع هنر مدیریت پول می‌باشد.

در واقع فعالان بازار بر اساس میزان ریسک‌پذیری ارزش دارایی‌ها، ارزش پایه و حتی میزان سود‌دهی آینده آن‌ها، به قیمت‌گذاری می‌پردازند. فاینانس به سه دسته‌ی عمومی، شرکتی و شخصی تقسیم می‌شود.

از آنجاییکه کسب و کارها نیازمند تامین مالی برای هزینه‌های راه اندازی یا تامین بودجه هستند؛ بسته به نوعشان، گزینه‌های متعددی برای افزایش سرمایه لازم است.

بررسی و مطالعه این موضوع و آشنایی با رتبه فاینانس در مهاجرت از طریق ویزای استارت‌آپ، موضوع حایز اهمیتی است، که توسط وکلای متخصص حقوق مالی و اداری موسسه حقوقی بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است.

نکات مهم آشنایی با رتبه فاینانس

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

آشنایی با رتبه فاینانس چگونه است؟

فاینانس چیست؟

ارتباط فاینانس با مهاجرت چیست؟

[/stextbox]

 

انواع فاینانس در حقوق مالی و اداری

فاینانس عمومی

فاینانس عمومی یا دولتی مرتبط با تامین مالی موسسات، نهادها و سازمان‌های دولتی وابسته می‌باشد. فاینانس عمومی مستلزم یک استراتژی طولانی‌مدت می‌باشد؛ که معمولاً شامل دوره‌های پنج‌ساله یا بیشتر می‌شود.

فاینانس شخصی

فاینانس شخصی ممکن است شامل پرداخت هزینه‌های تحصیل، اموال غیرمنقول و منقول بادوام مانند املاک و مستغلات و اتومبیل، بیمه مثل بیمه سلامت و اموال، بازنشستگی، باشد. همچنین ممکن است شامل پرداخت وام یا بدهی‌های تعهدشده باشند.

تحصیل ایرانیان در اسلواکی

فاینانس شرکتی

فاینانس شرکتی موضوعی مرتبط به بحث مهاجرت می‌باشد. موضوع اصلی فاینانس شرکتی حل تمامی مسایل مالی مرتبط با شرکت است.

فاینانس شرکتی با منابع مالی، ساختار سرمایه شرکت‌ها، اقدامات مدیران شرکت در جهت بالا بردن ارزش سهام شرکتو ابزارهای لازم برای تخصیص منابع مالی، مرتبط است. در واقع هدف اصلی فاینانس شرکتی افزایش ارزش سهام شرکت است.

بنابراین فاینانس شرکتی به دو زیرشاخه‌ی اصلی تقسیم می‌شود:

بودجه‌بندی سرمایه‌ای به جهت تحلیل و ارزیابی هزینه‌های سرمایه‌ای اجرای طرح‌ها و همچنین درآمد حاصل از آنهاست.

سرمایه‌ی در گردش که همان سرمایه‌های جاری شرکت می‌باشد؛ در واقع اختلاف بین بدهی‌های جاری و دارایی‌های جاری شرکت

رابطه فاینانس و مهاجرت

فاینانس شرکتی در شاخه‌ی بودجه‌بندی سرمایه‌ای از مسایل مرتبط با مهاجرت می‌باشد. یکی از شیوه‌های اخذ اقامت کانادا اقدام از طریق ویزای استارت‌آپ می‌باشد.

در این روش فردی که قصد راه اندازی کسب و کارش در کانادا را دارد، چه این کسب و کار ایده باشد یا اختراع ثبت‌شده، لازم است که سرمایه‌گذاری را جهت حمایت مالی یا همان فاینانس کسب و کارش معرفی نماید. لذا دولت کانادا لیستی از شرکت‌ها و سازمان‌هایی جهت فاینانس ارایه کرده است:

  • گروه اول Designated venture capital funds که نیازمند حداقل مبلغ دویست هزار دلار حمایت مالی است:
  • گروه دوم Designated Angel investor groups هستند که در اینصورت باید حداقل مبلغ هفتاد و پنج هزار دلار حمایت مالی کنند:
  • گروه سوم Designated business incubators هستند که باید ایده‌ی شما را در یکی از برنامه‌های رشد اقتصادی کانادا بپذیرند:
وکیل پایه یک دادگستری تهران

برای اخذ اقامت کانادا از طریق ویزای استارت‌آپ علاوه بر لزوم فاینانس کسب و کار، اگرچه محدودیت سنی ندارد ولی داشتن مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره ۵ لازم است.

 وکیل مهاجرت به کانادا و استرالیا از طریق استارت آپ

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و حضور گروه وکلای مهر، با همکاری وکلا و موسسات مهاجرتی بین‌المللی در سراسر دنیا، آماده ارایه مشاوره تخصصی و حقوقی در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارت‌آپ و دیگر امور مهاجرتی به هموطنان عزیز در سراسر ایران و سایر کشورها می‌باشد.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای دریافت مشاوره حقوقی مهاجرت با کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های ۹ الی ۱۹ و پنجشنبه‌ها ۹ الی ۱۵ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان

[/stextbox]

 

 

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *