هزینه وکیل برای طلاق

هزینه وکیل برای طلاق

هزینه وکیل برای طلاق


امروز با موضوع هزینه وکیل برای طلاق با شما خواهیم بود.

یکی از سوالات، هنگام مراجعه به وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی خانواده، هزینه وکیل برای طلاق است که با توجه به متفاوت بودن این هزینه ها در دفاتر مختلف وکالت، اهمیت زیادی یافته است.

مبحث قابل توجه در انتخاب وکیل برای طلاق، دارا بودن علم و تجربه کافی وکیل در پرونده های خانواده و تسلط به قوانین ازدواج و طلاق است.

دفتر وکیل متخصص طلاق با همکاری موسسه حقوقی و داوری بین المللی مهر پارسیان، موضوع چگونگی تعیین هزینه وکیل برای طلاق را مورد بررسی قانونی قرار داده و در ادامه نکات مهم نحوه تعیین هزینه وکیل برای طلاق را تشریح خواهد نمود.

نکات مهم موضوع هزینه وکیل برای طلاق

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

هزینه وکیل برای طلاق توافقی چگونه تعیین می‌شود؟

مراحل پرداخت حق الوکاله پرونده طلاق چگونه است و در چه بازه زمانی قابل وصول است؟

آیا هزینه‌های دادرسی و تمبر مالیاتی وکیل از مبالغ حق الوکاله کسر خواهد شد؟

حق الزحمه وکیل برای پرونده طلاق چگونه تعیین می‌شود؟

[/stextbox]

 

چگونگی تعیین هزینه وکیل برای طلاق

هزینه وکیل طلاق توافقی

در موضوع درخواست طلاق توافقی توسط وکیل خانواده، با توجه به اینکه طرفین پس از انجام مشاوره و دریافت گواهی عدم انصراف از طلاق، اراده خود را مبنی بر جدایی به وکیل منتقل نموده اند، طبعا هزینه وکیل برای طلاق نیز کاهش یافته و به دلیل نیاز کمتر به مراجعه و پیگیری وکیل به دادگاه خانواده، معمولا حتی کمتر از تعرفه قانونی هم از موکل دریافت می‌شود.

مشاوره حقوقی مطالبه مهریه از ورثه

هزینه وکیل طلاق ترافعی

طلاق به درخواست زوج و طلاق به درخواست زوجه، هر کدام مراحل قانونی خاص خود را دارد و تضمین اخذ نتیجه در پرونده‌های طلاق به درخواست زوجه نوعی کلاهبرداری محسوب می‌شود.

در پرونده طلاق به درخواست زوجه، وکیل لازم است تا عسر و حرج موکل و یا تخلف زوج از شرایط 12 گانه ای که در صورت عدم رعایت آنها زن حق مراجعه به دادگاه خانواده و ارائه درخواست طلاق را دارد، به دادگاه خانواده اثبات نماید.

آیا امکان مشاوره رایگان با وکیل طلاق و یا استخدام وکیل طلاق بدون پرداخت حق الوکاله وجود دارد؟

گروه وکلای مهر، به افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی با ارائه کارت شناسایی صادر شده از سوی این دو نهاد، مشاوره حقوقی رایگان با وکیل طلاق و وکیل خانواده ارائه می‌نماید.

اما برای استخدام وکیل طلاق به صورت رایگان، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند به اداره معاضدت کانون وکلای دادگستری مرکز مراجعه نموده و با دریافت معرفینامه، نسبت به معرفی وکیل رایگان جهت پرونده خانواده اقدام نمایند.

تعرفه قانونی هزینه وکیل برای طلاق

تعرفه قبول وکالت در پرونده های غیر مالی که در سال 1385 به روز رسانی شده است، هیچ گونه سنخیتی با اوضاع و احوال اقتصادی جامعه ندارد و به این دلیل تقریبا هیچ کدام از وکلای پایه یک دادگستری، وکلای پایه دو دادگستری، کارگشایان و کارآموزان وکالت دادگستری، تعرفه را در تعیین هزینه وکیل برای طلاق رعایت ننموده و با توافق موکل و وکیل، معمولا مبالغی تعیین و دریافت می‌شود.

لازم به ذکر است که دریافت حق الوکاله بیش از تعرفی به شرط قرارداد مالی بین وکیل و موکل و پرداخت مالیات و حقوق متعلقه کانون وکلای دادگستری، هیچ منع قانونی ندارد.

چگونه بانوان ایرانی می‌توانند گواهینامه موتورسیکلت بگیرند؟

جستجوی دفتر وکیل پایه یک دادگستری برای طلاق

انکار این نکته که بیشتر کسب و کارهای معتبر و مهم از طریق جستجو در گوگل قابل دسترسی هستند، ممکن نبوده و با مطالعه رزومه و مطالب مندرج در سایت های مختلف، امکان انتخاب وکیل و مشاور حقوقی خوب برای طلاق ایجاد می‌شود.

در مراجعه به سایت های حقوقی و پرداخت حق مشاوره به صورت آنلاین، به داشتن نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت دقت فرمایید و در صورت تمایل به مشاوره حضوری در دفتر وکیل پایه یک دادگستری و متخصص خانواده نیز، با بررسی رزومه و سوابق وکلای خانواده، با تجربه ترین آنها را انتخاب نمایید.

خدمات موسسه حقوقی مهر پارسیان و معرفی وکیل طلاق با هزینه مناسب

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *