ادامه تحصیل در کانادا به صورت رایگان

ادامه تحصیل در کانادا به صورت رایگان

ادامه تحصیل در کانادا به صورت رایگان


امروز با موضوع ادامه تحصیل در کانادا به صورت رایگان با شما خواهیم بود.

کشور کانادا از جمله کشورهایی است که در مقایسه با سایر کشورها می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای ادامه تحصیل باشد. امکان ادامه تحصیل در کانادا به صورت رایگان در کنار امکان اخذ اقامت دایم کانادا پس از تحصیل در این کشور، از مزیت‌های مهاجرت به کانادا است. اما لازم است بدانیم که در چه صورتی امکان ادامه تحصیل در کانادا به صورت رایگان وجود دارد..

در ارتباط با موضوع ادامه تحصیل در کانادا به صورت رایگان مسایل متعددی به ذهن می‌رسد: شرایط تحصیل در کانادا، نحوه اخذ پذیرش تحصیلی از مراکز علمی کانادا، هزینه‌های تحصیل و زندگی در کانادا، مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی از کانادا، مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی کانادا و در نهایت راه‌حل‌های تحصیل به صورت رایگان در کانادا.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری، با توجه به همکاری با برترین وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی در کانادا و نیز با حضور کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل، همواره موثق‌ترین اطلاعات را در اختیار مخاطبان خود در سراسر دنیا قرار می‌دهد.

مهاجرت به کانادا از روش PEQ

در حال حاضر موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، یکی از معتبرترین موسسات حقوقی مجاز در زمینه ارایه مشاوره حقوقی در زمینه مهاجرت به کانادا، در ایران می‌باشد که همواره با عنایت به آخرین قوانین و پیگیری امور مهاجرتی از طریق کنسولگری‌های کانادا و مراکز حقوقی، مفتخر به ارایه خدمات مشاوره حقوقی در تمامی زمینه‌های مهاجرت به کانادا بوده است.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص ادامه تحصیل در کانادا به صورت رایگان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

چگونه می‌توان در کانادا به صورت رایگان تحصیل کرد؟

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه‌های کانادا چقدر است؟

بهترین مدارس و دانشگاه‌های کانادا کدامند؟

برترین وکیل مهاجرت تحصیلی به کانادا در ایران چه کسی است؟

[/stextbox]

 

راه‌حل‌های ادامه تحصیل در کانادا به صورت رایگان

کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل در دپارتمان مهاجرت مهر پارسیان، بر اساس تجربیات و مطالعات خود بدین نتیجه رسیده‌اند که راه‌های زیر می‌تواند امکان ادامه تحصیل در کانادا به صورت رایگان را فراهم آورد:

اخذ بورسیه‌ی تحصیلی و ادامه تحصیل در کانادا به صورت رایگان

ساده‌ترین و بدیهی‌ترین روش برای تحصیل به صورت رایگان این است که از دانشگاه مورد نظر خود درخواست بورسیه تحصیلی نمایید. علاوه بر اینکه انواع بورسیه‌های تحصیلی وجود دارند، ملزوماتی برای مستعد بودن جهت اخذ بورسیه نیز لازم است (مانند رزومه قوی، انتشار مقالات، نمرات عالی، سطح زبان بالا).

اخذ پذیرش تحصیلی برای گاردین (همراه دانش‌آموزان زیر ۱۸ سال)‌ و ادامه تحصیل در کانادا به صورت رایگان

اگر قصد ساختن آینده فرزندان خود را دارید، یکی از راه‌ها ثبت نام فرزندانتان در مدارس کانادا است. اما ممکن است هزینه‌های نسبتا بالای تحصیل در مدارس کانادا مانع راه شما باشد.

هزینه‌های زندگی در آلمان

هزینه تحصیل در مدارس کانادا، در حدود ۱۳ تا ۱۵ هزار دلار در سال در مدارس عمومی و در حدود حداقل ۲۰ هزار دلار در سال در مدارس خصوصی است.

تحصیل در مدارس شبانه‌روزی در حدود ۳۶ هزار دلار هزینه دارد. اما این قانون را فراموش نکنید که….

«در صورت اشتغال به تحصیل گاردین (فرد همراه دانش‌آموزان زیر ۱۸ سال)، تحصیل دانش‌آموز در مدرسه رایگان می‌گردد».

 تولد فرزند و ادامه تحصیل در کانادا به صورت رایگان

در صورتی که فرد در کانادا متولد گردد، عملا تابعیت، شهروندی و پاسپورت کانادا را اخذ می‌نماید. در این حالت تفاوتی وجود ندارد که پدر و مادر طفل تبعه کدام کشور هستند؛ چراکه قانون اعطای شهروندی کانادا، بر اساس اصل خاک می‌باشد. بنابراین، ایرانیانی که در این سال‌ها با اخذ ویزای توریستی یا مولتیپل کانادا، به این کشور سفر کرده و فرزندان خود را در این کشور به دنیا آورده‌اند، دو مزیت را تجربه خواهند کرد.

اول از همه این است که فرزندشان پاسپورت کانادا را دریافت می‌نماید و این یعنی امکان ادامه تحصیل در کانادا به صورت رایگان.

دومین مزیت این است که علی‌رغم عدم اعطای اقامت به والدین غیرکانادایی به هنگام تولد فرزند در کانادا، والدین می‌توانند از روش سیستم اسپانسرشیپ در کانادا، بعد از آنکه فرزندان به سن ۱۸ سال رسید، استفاده نمایند.

علی‌رغم مخالفت‌ها به قانون اعطای شهروندی کانادا به فرزندان اتباع خارجی که در کانادا متولد می‌شوند و با وجود اعتراضات به قوانین جذب مهاجران دولت فعلی کانادا، تعداد ظرفیت پذیرش متقاضیان استفاده از برنامه اسپانسرشیپ کانادا، از ۱۰ هزار نفر در سال ۲۰۱۸ به ۲۰ هزار نفر در سال ۲۰۱۹ افزایش یافته است.

تقسیم و تنصیف اموال زوجین در قانون کانادا

با داشتن شرایط زیر می‌توان هر ساله در ماه ژانویه برای شرکت در برنامه اسپانسرشیپ کانادا استفاده نمود:

?شهروندی یا اقامت دایم کانادا داشته باشید

?حداقل ۱۸ سال داشته باشید

?در کانادا زندگی کنید

?در سه سال گذشته حداقل درآمد لازم را در کانادا داشته و مالیات پرداخت کرده  باشید

?تعهد به تامین نیازهای مالی افرادی که اسپانسر آنها هستید

 وکیل مهاجرت تحصیلی به کانادا

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل مهاجرت تحصیلی به کانادا، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به اروپا، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره تماس وکیل مهاجرت شمال تهران

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *