وکیل ملک در ونکوور

وکیل ملک در ونکوور

وکیل ملک در ونکوور


با معرفی وکیل ملک در ونکوور همراهتان هستیم.

قوانین ملکی بریتیش کلمبیا

فاکتورهای زیادی برای بررسی در زمان خرید و فروش املاک جدید در ونکوور کانادا وجود دارد، از جمله:

  • حمایت از مصرف کننده.
  • بیمه و ضمانت نامه خانه جدید.
  • کسانی که برای اولین بار ملکی را خریداری می کنند.
  • مالیات انتقال ملک.
  • قوانین طبقاتی مسکن.

حمایت از مصرف کننده

دولت بریتیش کلمبیا متعهد شده است از شهروندانی که اقدام به خرید، فروش، یا اجاره املاک می کنند حمایت کند. تحت عنوان (قانون خدمات دولتی مسکن) و (قانون توسعه بازاریابی مسکن) صنعت املاک موظف شده از منافع عمومی حفاظت نموده و از ورود ضرر به مصرف کنندگان جلوگیری نماید.

دفتر کار فوق العاده املاک OSRE مسئول آن است که مطابقت صنعت املاک با قانونگذاری استانی را با فراهم آوردن مقررات موثر و نظارت بر آنها تضمین نماید.

بیمه و ضمانت خانه جدید

صدور مجوز مسکن و خدمات مصرف کنندگان اطلاعاتی را فراهم آورده است که شامل بیمه 2، 5 و 10 ساله برای خانه هایی که به تازگی ثبت شده اند و یا خانه هایی که هنوز تحت حمایت ضمانت هستند می باشد.

کسانی که برای اولین بار ملکی را خریداری می کنند

خرید اولین خانه در بریتیش کلمبیا ممکن است بتواند میزان مالیات انتقال ملکی را که می پردازند کاهش داده و یا حذف نماید.

مالیات انتقال ملک

زمانی که خرید می کنید و یا علاقمند به ملکی که در دفتر مالکیت زمین ثبت نام شده است میشوید یا شما مسئول پرداخت مالیات انتقال ملک خواهید بود، شما موظف هستید مالیات را بر اساس ارزش منصفانه بازار در تاریخ ثبت نام پرداخت کنید مگر اینکه واجد شرایطی از معافیت باشید.

مالیات انتقال مالکیت با مالیات سالیانه املاک متفاوت است، مالیات سالیانه ملک، هر ساله برای هر ملکی که مالک آن هستید یا علاقمند به تآمین مالی خدمات آن در منطقه خود هستید پرداخته می شود.

قوانین طبقاتی مسکن در ونکوور

اقامت گزیدن در املاک طبقاتی یکی از انتخاب ها و گزینه های معروف در بریتیش کلمبیا برای داشتن زندگی راحت، امن، امکانت رفاهی و ارزشمندی ملک است.

ترک انفاق کیفری چیست؟

مهم است بدانیم که زندگی کردن در استراتا یا کاندو، شباهتی به اجاره کردن آپارتمان یا مالکیت خانه ای که جزئی از شرکت های مسکن طبقاتی نیست ندارد. مالکان این خانه ها موظف هستند هزینه های مربوط به آن را بپردازند و قوانین و آئین نامه های آن را دنبال کنند.

در زمان خرید یا فروش املاک طبقاتی انجام اقدامات اجباری مانند باز کردن محدودیت فضای پارکینگ و کمدهای ذخیره سازی ضروری است.

بازرسان منازل

داشتن مجوز های اجباری در بریتیش کلمبیا برای بازرسان منازل ضروری است. این بازرسان موظف هستند تحت چارچوب قانونی عمل نموده که این قوانین توسط مراجع زیر وضع می شوند:

الف) شیوه های تجاری و قانون حمایت از مصرف کننده
ب) مقررات صدور مجوز برای بازرسان منازل

قانون حمایت از مصرف کننده بریتیش کلمبیا مسئول صدور مجوز برای بازرسان منازل به منظور اجرای قوانین و مقررات میباشد، تغییراتی در گذر زمان بر بازرسان منازل و دستورالعمل های آنها تاثیر میگذارد که به بررسی آنها از سال 2009 تا به امروز خواهیم پرداخت:

  1. درحال پیشرفت: ناظر بررسی حرفه ای درخواستی را برای بازرسان منازل تحت عنوان قانون حاکمیت حرفه ای تنظیم میکند.
  2. ژانویه 2020: استان، بازرسان منازل را برای در میان گذاشتن نظراتشان در خصوص بهبود مدل نظارتی و تقویت حرفه ای بازرسان منازل که در نهایت موجب افزایش اعتماد مصرف کنندگان می شود دعوت کرده و نظرات آنها را گرد هم می آورد.

اجاره های مسکونی بلند مدت

بعضی از املاک مسکونی در بریتیش کلمبیا مشمول اجاره و قراردادهای بلند مدت می شوند که می توانند تا زمان اتمام قرارداد خریده یا فروخته شوند، به میزانی که قراردادهای بلند مدت مرسوم هستند، قراردادها و اجاره عادی واحد های مسکونی رونقی ندارند.

این نوع اجاره تحت قوانین اجاره مسکن اداره نمی شوند ( اگرچه مالک واحد آن را اجاره کرده است ) در برخی مواقع یک اجاره مسکونی بلند مدت به اجاره 99 ساله یک واحد مسکونی اشاره دارد، افرادی که دارای حق اجاره هستند گاهی دارنده اجازه یا مستاجر نامیده می شوند. این مالکیت، حق تصرف برای انجام مراحل اجاره است.

همه چیز درباره بخشیدن مهریه

الف)حق تصرف محل: یا اجاره بلند مدت مسکونی نوعی از مالکیت ملک است که در آن فرد، حق تصرف ملک را از مالک ساختمان برای مدت طولانی و معین خریداری می کند. ( بیش از بیست سال و معمولا برای 99 سال )

ب) هزینه ها و مالیات املاک در کانادا

دارنده اجاره همچنین هزینه های نگهداری و بازسازی ساختمان همانگونه که توسط صاحب خانه مشخص شده است را بر عهده دارد که معمولا به صورت هزینه های ماهیانه پرداخت می شود.

این هزینه ها معمولا شامل هزینه تعمیر و نگهداری عادی ساختمان است که شامل هزینه های ابتدایی اجاره نمی شود و به صورت جداگانه محاسبه می گردد. دارنده اجاره بلند مدت به طور معمول هزینه های مالیاتی ملک را نیز پرداخت می نماید.

ج) خرید و فروش: زمانی که مبلغ پرداخت شد، حق مالکیت می تواند خریده یا فروخته شود. این عمل باید در یک دفتر معاملات ملکی و با قواعد مرسوم خود صورت گیرد. اما بعضی نظارت ها بر این معاملات توسط دارنده اجاره مدیریت می شود.

ارزش اجاره در این نوع با نزدیک شدن به زمان پایان اجاره کاهش می یابد. اما در طول مدت اجاره همانند املاک عادی با کم و زیاد شدن ارزش ملک در بازار دارای نوسان است.

د) تعیین وکیل تخصصی ملکی پیش از پرداخت:

قبل از اجاره واحدیا خریدهای احتمالی به شدت توصیه می شود که یک وکیل آگاه برای بررسی و فهم دقیق مفاد قرارداد و همچنین تعهدات ذیل قرارداد استخدام شود.

قوانین این نوع اجاره بر اساس قانون اجاره مسکن یا مسکن طبقاتی تنظیم نشده است. دارندگان اجاره با مدت زمانی بیش از بیست سال از چرخه قوانین اجاره مسکن خارج می شوند به این دلیل که این دارندگان اجاره به عنوان مستاجر شناخته نمی شوند با این حال اگر دارندگان اجاره طولانی مدت واحد خود را به کسی اجاره دهند، از آن تاریخ قانون اجاره مسکن بر روابط آنها ناظر خواهد شد. ( سایت های اجاره خانه در استان های مختلف اطلاعات مفیدی را در اختیار موجر و مستاجر قرار خواهد داد)

گم شدن سند ازدواج

بهترین وکیل ملک در تهران

املاک مسکونی اجاره شده شباهتی با املاکی که بر اساس قانون طبقاتی مسکن اجاره داده شده اند ندارد.

این قوانین بر اجاره املاک به صورت طولانی مدت لحاظ نمی شوند. بلکه تنها بر نواحی طبقاتی یا اقشار مختلف اجاره ای لحاظ می شوند تحت قوانین طبقاتی مالکان اجازه دارند با توجه به بودجه سالیانه، هزینه های اقشار مختلف، عوارض خاص و کوردی و بازسازی ساختمان های مورد این نوع اجاره رای دهند. نیازمندی ها، حقوق و مسئولیت هایی که توسط قوانین اجاره طبقاتی معین شده اند بر اجاره های مسکونی طولانی مدت اعمال نمی شوند.

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری در تهران، با همکاری برترین تیم وکلای ملکی در ونکوور کانادا برای خرید و فروش ملک مسکونی، تجاری و اداری و همچنین سرمایه گذاری ملکی در کانادا همراه شما خواهد بود.

نحوه عملکرد قوانین اجاره بلند مدت مسکونی

قراردادها

در طول یک توافق اجاره، اجاره دهنده اولیه حق مالکیت یک واحد برای مدت زمان معین را به فروش می رساند که این مدت معمولا 99 ساله است، این امر حسب مورد وابسته به میزان و چگونگی پیش پرداخت اجاره می باشد

قرارداد اجاره بلند مدت یک قرارداد قانونی با تعهدات برای هر دو طرف قرارداد یعنی موجر و مستاجر می باشد.
در بیشتر موارد این قرارداد توسط اجاره دهنده نوشته می شود و قابل بحث و مجادله نیست.
قراردادهای اجاره در دفتر مالکیت زمین توسط اجاره دهنده یا نماینده قانونی وی ثبت می شوند. ثبت در زمان پرداخت مبلغ اجاره صورت می گیرد.

هزینه ها

مستاجر موظف است هزینه های ماهانه که توسط موجر تعیین شده است را پرداخت نماید، این هزینه ها عموماً شامل موارد زیر است:

  • خدمات مدیریت و نگهداری ساختمان
  • هزینه های بازسازی
  • هزینه آب و فاضلاب
  • حمل زباله و بازیافت
  • خدمات رفاهی مثل گاز طبیعی
  • پرداخت هزینه های برق مشائات و هزینه برق واحد خود
  • مالیات های ملکی
  • بیمه ساختمان
  • در اغلب قراردادها شرط می شود که هزینه های تعویض و تعمیر باید مرتباً مانند هزینه های ماهانه پرداخت شوند و موجر می تواند پرداخت آنها را با ارزیابی و بررسی های اضافه از وی بخواهد. اگرچه قرارداد اجاره معمولاً مسائل مربوط به بهبود و ارتقاء ملک را شامل نمی شود. اما اجاره دهنده با توافق این پرداخت ها را بر عهده می گیرد.
  • مستاجر ها در قراردادهای تحت پوشش قوانین طبقاتی معمولا حق رای برای تصمیم گیری در خصوص امور ساختمان و یا هزینه هایی که میپردازند را ندارند.
اسکیل ورکر کانادا 2019

نحوه حل و فصل اختلافات ملکی در کانادا

گاهی بین موجر و مستاجر اختلافاتی در خصوص بازسازی و هزینه های نگهداری به وجود می آید. صاحبان خانه موظف هستند گزارش حساب رسی سالیانه را به مستاجر خود ارائه دهند. اگرچه در بیشتر قراردادها شرط نمیشود که اطلاعات دقیق یا رسیدهای مبالغ خرج شده به مستاجر داده شوند و همچنین دسترسی به صورت حساب ها و رسید های هزینه های نگهداری محدود است. این اطلاعات ممکن است مورد نیاز قرار بگیرد. اگر اختلاف به دادگاه کشیده شود، این امر بسیار متفاوت از قراردادهای طبقاتی مسکن است که تحت عنوان قانون املاک استراتا مورد بررسی قرار می گیرد.

قراردادهای بلند مدت در بریتیش کلمبیا تابع اصول قوتنین عرفی و حقوق قراردادها می باشند، قوانین ممکن است از یک ساختمان تا ساختمان دیگر کاملا متفاوت باشند.

اختلافات بین موجر و مستاجر که نتوان آنها را به وسیله مذاکره حل و فصل نمود با دخالت دادگاه حل خواهند شد و فرمانداری استان نقشی در حل این اختلافات ندارد.

کمک هزینه صاحب خانه

دارندگان لجاره واجد شرایط بهره مندی از کمک هزینه های مالکیت خانه که به صورت استانی تنظیم می شوند هستند، در صورتی که ملک ثبت شده، مدت زمان حداقل 99 سال اجاره را دارا باشد و دارنده اجاره مالیات های مربوط به ملک را پرداخت نماید، کمک هزینه ها باید توسط اجاره دهنده دریافت و به مستاجر پرداخت شود.

مالیات انتقال ملک

اجاره دهندگان طولانی مدت املاک، معاف از پرداخت مالیات انتقال ملک خواهند بود. اگر اجاره نامه حق تصرف ملک باری مدت 30 سال یا کمتر را از تاریخ ثبت در دفتر مالکیت زمین شامل شود.

مهریه عندالاستطاعه

وکیل ملک در ونکوور

_

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
انجام مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
معروف ترین وکیل کیفری تهران
وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معتبر ترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

وکیل ملک در ونکوور وکیل ملک در ونکوور وکیل ملک در ونکوور وکیل ملک در ونکوور وکیل ملک در ونکوور وکیل ملک در ونکوور 

5/5 - (13 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *