ویزای گاردین کانادا

ویزای گاردین کانادا

ویزای گاردین کانادا


با بررسی موضوع ویزای گاردین کانادا همراهتان هستیم.

یکی از مهمترین دغدغه‌های پدر و مادرها، شرایط و وضعیت تحصیلی فرزندانشان است. تمامی والدین مایلند تا فرزندشان در بهترین شرایط تحصیلی و علمی رشد کند و آموزش ببیند تا بتواند آینده بهتری هم داشته باشد.

کشور کانادا، جزو کشورهای پیشرفته و توسعه یافته می‌باشد که در زمینه کار، تحصیل و…، موقعیت خوبی را برای شهروندانش فراهم نموده است. به همین دلیل، خانواده‌های بسیاری قصد دارند تا به این کشور مهاجرت کنند که فرزندانشان در مدارس کانادا تحصیل کنند و به مدارج عالی دست پیدا نمایند.

البته، داشتن دغدغه به جهت دوری از فرزند، نگرانی از محل سکونت، شرایط زندگی، تحصیل، خوراک و… ، همه باعث شده‌اند تا والدین به دنبال راهی باشند که بتوانند در دوران تحصیل فرزندشان همراه او باشند. مهاجرت به کشور کانادا از طریق ویزاهای مختلفی امکان پذیر است که یکی از آن‌ها ویزای گاردین می‌باشد.

در گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع ویزای گاردین کانادا پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهرپارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در بررسی موضوع ویزای گاردین کانادا:

  1. شرایط کلی تحصیل در کشور کانادا به چه صورت می‌باشد؟
  2. شرایط لازم برای دریافت ویزای گاردین کانادا چیست؟
  3. مدارک لازم برای دریافت ویزای گاردین کانادا کدامند؟
  4. نکات مهم مربوط به دریافت ویزای گاردین کانادا چیست؟
  5. وکیل متخصص و باتجربه در زمینه اخذ ویزای گاردین کانادا کیست و دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟
زایمان در کانادا

شرایط کلی تحصیل در کشور کانادا به چه صورت می‌باشد؟

کشور کانادا دارای بهترین و قوی‌ترین سیستم‌های آموزشی برای دانش آموزان می‌باشد. بنابرین، این کشور یک انتخاب بسیار عالی برای آموزش دوره دبیرستان می‌باشد و شناختن شرایط ویزای گاردین کانادا می‌تواند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

در حقیقت، تحصیل فرزندان در مقطع متوسطه کشور کانادا، بهترین روش برای آماده‌سازی آن‌ها جهت وارد شدن به دانشگاه است. چرا که این کشور از لحاظ آموزش و پرورش، در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین کشورهای دنیا به حساب می‌آید.

تحصیل برای تمام دانش‌آموزان در سیستم مدارس دولتی کانادا، به صورت رایگان می‌باشد. دانش آموزان دبیرستانی با توجه به اینکه در کدام استان زندگی می‌نمایند، باید تا سن 16 یا 18 سالگی به تحصیل در مدارس بپردازند. خبر خوب این است که بسیاری از دبیرستان‌های دولتی کانادا دانش آموزان بین المللی را پذیرش می‌نمایند.

لازم به ذکر است که مدارس با بودجه عمومی توسط هیئت‌های مدارس منتخب، که یک برنامه درسی یا برنامه تحصیلی استاندارد را ارائه می‌نمایند نیز، در سطح محلی اداره می‌شوند. اکثرا در تمام مدارس دولتی دانش آموزان دختر و پسر در یک کلاس حضور دارند.

دانش‌آموزانی که در کشور کانادا مشغول به تحصیل می‌شوند، با فرهنگ کشور کانادا آشنا می‌شوند و تجربیات زیادی را برای یک عمر زندگی در این کشور به دست می‌آورند و همزمان تحصیلات برجسته‌ای نیز کسب می‌نمایند.

این کشور دارای مدارس متوسطه خصوصی می‌باشد که باید برنامه‌هایی مشابه با مدارس دولتی ارائه کنند و این اطمینان را می‌دهند که دانش‌آموزان همان دوره تحصیل را که در مدارس دولتی می‌گذرانند، به پایان می‌رسانند.

مهاجرت هنرمندان با خوداشتغالی کانادا

شرایط لازم برای دریافت ویزای گاردین کانادا چیست؟

سن آموزش در کشور کانادا از ۵ سالگی شروع می‌شود و والدینی که فرزندشان دارای ۵ تا ۱۷ سال می‌باشد و برای تحصیل به این کشور مهاجرت می‌نمایند، می‌توانند با دریافت ویزای گاردین فرزند خود را همراهی کنند.

فرزندان زیر ۱۸ سال حتما باید تحت قیمومت (سرپرستی یا ولایت) فردی در کشور کانادا قرار گیرند. شخصی غیر از والدین که قیومت دانش‌آموز را بر عهده می‌گیرد، کسی است که بالای ۱۹ سال سن دارد و ساکن کانادا می‌باشد و یا دارای اقامت دائم این کشور است.

اگر یکی از والدین به عنوان سرپرست (قیم) قانونی دانش‌آموز معرفی گردد، به مدارک دیگری نیز، برای دریافت ویزای گاردین نیازمند خواهد بود. در حقیقت، فرد متقاضی این ویزا عضوی از اعضای خانواده دانش‌آموز است. به عنوان مثال، یکی از والدین و یا خواهر یا برادر او می‌باشد که نیازمند ارائه‌ مدارکی از جمله گواهی تمکن مالی و گردش حساب بانکی برای ثابت نمودن توانایی مالی برای حمایت از دانش‌آموز می‌باشد.

مدارک لازم برای دریافت ویزای گاردین کانادا کدامند؟

مدارک لازم جهت دریافت ویزای گاردین کشور کانادا عبارت است از:

  • تهیه‌ دعوت نامه توسط فرد در حال تحصیل برای همراهی او توسط یکی از اعضای خانواده.
  • مشخصات کامل متقاضی ویزا و دانش‌آموز شامل نام و نام خانوادگی، آدرس، شماره تماس و …
  • ارائه‌ نامه‌ پذیرش از یک مدرسه‌ی کانادایی.
  • تأییدنامه‌ ثبت‌نام در مدرسه‌ی کانادایی.
  • نامه‌ بورسیه تحصیلی دانش‌آموز.
  • فرم تکمیل شده‌ ویزای گاردین برای والدین دانش‌آموز.
  • تعیین مدت زمان اقامت این اشخاص در کشور کانادا.
  • ارائه‌ یک نسخه از مجوز تحصیلی فرد محصل.
  • ارائه‌ یک نسخه از مجوز کار یا تحصیل شخص قیم در کشور کانادا.
  • ارائه گواهی تمکن مالی و گردش حساب توسط فرد سرپرست (قیم).
  • ارائه‌ اسنادی که بیانگر وضعیت فعلی متقاضی  است.
مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

نکات مهم مربوط به دریافت ویزای گاردین کانادا چیست؟

در صورتی که قصد دارید به عنوان والدین دانش‌آموز نسبت به دریافت ویزای گاردین اقدام نمایید، توجه داشته باشید پیش از ترک کشور، درخواست اقامت قانونی خود را در کنسولگری سفارت کانادا انجام دهید.

لازم به ذکر است که این کار را می‌توانید به صورت همزمان که برای تحصیل دانش‌آموز درخواست می‌نمایید، انجام دهید.

فردی که به دنبال دریافت ویزای گاردین می‌باشد، باید در زمینه امور مربوط به مهاجرت کانادا آگاهی داشته باشد. در بعضی مواقع مدرسه یا محل تحصیل دانش‌آموز نامه‌ای به عنوان حمایت از او در زمینه ویزای گاردین به سفارت ارسال می‌نماید که می‌تواند به دریافت این ویزا کمک کند.

اگر دانش‌آموز نتواند یا خود نخواهد که یکی از افراد والدینش را به عنوان گاردین معرفی نماید، می‌تواند از اطلاعاتی که مدرسه در مورد خانواده‌هایی که قیم (سرپرست) دانش آموزان می‌شوند نیز، استفاده کند. خانواده‌هایی هستند که در کانادا سکونت دارند و از طریق وزارت آموزش و پرورش به دانش‌آموز معرفی می‌گردند و در مقابل ارائه خدمات این خانواده‌های کانادایی، که به اصطلاح آن‌ها هوم استی homestay نامیده می‌شوند، مبلغی دریافت می‌نمایند. این خدمات عبارتند از: جای مناسب، امکانات و سه وعده غذا به همراه قیومیت دانش‌آموز.

با وجود این که ویزای گاردین در هر کشوری دارای شرایط خاص خود می‌باشد و متفاوت است، ولی هزینه‌های دریافت آن در کانادا و تحصیل در این کشور از کشورهای دیگر کمتر می‌باشد. مدت زمان صدور این ویزا، در صورتی که مشکلی در مدارک یا روند دریافت وجود نداشته باشد، حدود یک ماه کاری می‌باشد.

توضیحات کامل در خصوص مهاجرت تحصیلی به کانادا

وکیل متخصص و باتجربه در زمینه اخذ ویزای گاردین کانادا 

وکیل متخصص و باتجربه در زمینه اخذ ویزای گاردین کانادا، دارای اطلاعات دقیق در این زمینه می‌باشد و به واسطه تجربه و تخصصی که در این زمینه دارد، می‌تواند فرد متقاضی را در ابتدا با این مسیر آشنا کند و سپس او را تا انتهای مسیر همراهی نماید.

بنابراین، اگر به دنبال کسب اطلاعات مورد نیاز در زمینه ویزای گاردین کانادا می‌باشید، می‌توانید از وکلای متخصص و باتجربه در این زمینه کمک دریافت نمایید.

به همین دلیل، ما به شما موسسه حقوقی و مهاجرتی مهرپارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه موضوع ویزای گاردین کانادا می‌باشد.

جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه موضوع ویزای گاردین کانادا، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهرپارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

_

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
انجام مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
معروف ترین وکیل کیفری تهران
وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معتبر ترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (21 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *