اقامت ارزان اروپا تمکن مالی یونان

اقامت ارزان اروپا تمکن مالی یونان

اقامت ارزان اروپا تمکن مالی یونان


بررسی روش اخذ اقامت ارزان اروپا تمکن مالی یونان موضوع بحث امروز است.

آیا می‌دانید که با اخذ اقامت یونان، به راحتی و بدون محدودیت می‌توانید در حوزه اتحادیه اروپا و شنگن رفت و آمد کنید؟ اقامت ارزان تمکن مالی یونان راه حل شما برای مهاجرت به اروپا در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

گروه وکلای مهر با همکاری وکلای رسمی در یونان و سایر کشورهای حوزه اتحادیه اروپا همچون فرانسه، اتریش و آلمان، با بررسی شرایط شما همراه شما در مسیر مهاجرت خواهند بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش‌های اخذ ویزای یونان و اقامت ارزان اروپا تمکن مالی یونان، از طریق شماره‌های تماس و ایمیل رسمی موسسه نسبت به اخذ وقت مشاوره حقوقی مهاجرت اقدام نمایید.

پرسش و پاسخ‌ها در خصوص اقامت ارزان اروپا

قصد راه‌اندازی کسب و کاری را ندارم، امکان حضور دایم در کشوری غیر از ایران را هم ندارم، کدام کشور را برای مهاجرت پیشنهاد می‌کنید؟

پاسخ گروه وکلای مهر: پس بهتر است روش تمکن مالی را انتخاب کنید. اما هوشمندانه این است که اگر هزینه‌ای صرف می‌کنید به سودهی برسید پس حتی می‌توانید با خرید ملک در یونان هم اقامت دایم اخذ کنید.

جرم استخراج غیرمجاز رمزارز

برای ورود به کشور یونان چند نوع ویزا وجود دارد؟

یک کودک ۵ ساله دارم و درآمد ماهیانه‌ام در حدود ۴ هزار یورو در ماه است، کدام روش مهاجرت به یونان را پیشنهاد می‌دهید؟

پاسخ گروه وکلای مهر: کشور یونان به طور کلی ویزای توریستی شنگن، ویزای تحصیلی، ویزای کاری و ویزای اقامت بلندمدت صادر می‌کند. ویزای اقامت بلندمدت از طریق روش‌هایی مثل ثبت شرکت، سرمایه‌گذاری و خرید ملک و حتی با ارایه تمکن مالی قابل دریافت است.

برای افرادی همچون فرد مورد نظر در پرسش که این میزان از درآمد را دارند، توصیه می‌شود که از روش ارایه تمکن مالی برای اخذ اقامت اروپا اقدام کنند. به علاوه که با این روش امکان اخذ اقامت برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال هم وجود دارد.

مزیت دیگر این است که لازم نیست کسب و کار خود در ایران را رها کنید؛ چراکه شرط حضور در قوانین اعطای اقامت از طریق تمکن مالی تعریف نشده است.

ضمنا فرزندان شما امکان تحصیل در مدارس یونان هم دارند.

روش‌های مهاجرت به یونان

سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک

دولت یونان در سال ۲۰۱۳ قانونی (قانون ۴۱۴۶/۲۰۱۳) را تحت عنوان اعطای اقامت دایم به اتباع خارجی از کشورهای غیرعضو اتحادیه اروپا که در یونان ملکی خریداری نمایند، تدوین کرد.

بدین ترتیب با خرید ملکی به ارزش حداقل ۲۵۰ هزار یورو، موفق به اخذ اقامت خود و خانواده خود (همسر و فرزندان مجرد) خواهید شد.

تمکن مالی یونان (Financially Independent Individuals)

طبق ماده ۲۰ اصلاحیه شماره ۴۲۵۱/۲۰۱۴ حقوق مهاجرت یونان که در واقع همان ماده ۲۴ قبلی است، شهروندان کشورهای دیگر خانواده‌ آنها می‌توانند بدون نیاز به کار کردن در یونان، برای اخذ اقامت این کشور با ارایه اسناد مربوط به درآمد و دارایی ماهیانه خود اقدام نمایند.

وکیل دادسرای کارکنان دولت

بدین ترتیب طبق آخرین تغییرات، متقاضیان با ارایه مدارک مربوط به درآمد خود از طریق سود سهام، سود حساب سپرده و محل درآمد از کسب وکار و بیزنس خود می‌توانند تمکن مالی خود نشان دهند.

متقاضی اصلی می‌بایست درآمد ماهیانه حداقل ۲۵۰۰ یورو (این رقم برای فرانسه ۳ هزار یورو است) و ۵۰۰ یورو به ازای همسر (فرانسه: ۱۵۰۰ یورو) و هر یک از فرزندان (فرانسه: ۷۵۰ یورو) داشته باشد.

در این روش ابتدا اقامت موقت ۲ ساله و سپس اقامت ۳ ساله اعطا می‌گردد.

مراحل، مزایا و مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت ارزان اروپا تمکن مالی یونان

متقاضیان ابتدا ویزای نوع c دریافت کرده و به کشور یونان سفر می‌کنند تا نسبت به افتتاح حساب آنها اقدام شود. ادامه مراحل با حضور وکیل نیز قابل انجام است و به علاوه نیازی به حضور تمام اعضای خانواده در یونان برخلاف فرانسه برای دریافت استیکر پاسپورت وجود ندارد.

از مدارک مورد نیاز مدارک شناسایی، پاسپورت معتبر، گواهی عدم سوپیشینه، بیمه پزشکی و مدارک مربوط به دارایی و درآمد است.

بعد از ورود به یونان نوبت به اقدام جهت اخذ اقامت یونان است. بدین جهت مدارک زیر مورد نیاز است:

  • ۲ کپی از فرم درخواست اقامت
  • ۳ قطعه عکس رنگی پاسپورتی
  • گواهی سلامت از بیمارستان مورد تایید دولت یونان
  • مدارک دال بر تمکن مالی متقاضی

وکیل اخذ اقامت ارزان اروپا تمکن مالی یونان

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *