بهترین وکیل دادگستری در تهران

بهترین وکیل دادگستری در تهران

بهترین وکیل دادگستری در تهران


امروز با موضوع بهترین وکیل دادگستری در تهران با شما خواهیم بود.

وکیل در معنای خاص حقوق یعنی کسی که عهده‌دار دفاع از موکل و احقاق حق اوست، شغل وکالت یک شغل فانتزی ساخته عصر حاضر نیست و ریشه در فقه اسلامی دارد؛ آنچنان که روایت است مولا علی (ع) فرموده‌اند: «به شدت اکراه دارم در دعوی خودم شخصا در جایگاه مدعی یا مدعی علیه قرار بگیرم»، از روایت مذکور چنین استنباط می‌شود که به لحاظ روانی زمانی که علیه یک فرد ادعایی مطرح می‌شود یا او می‌خواهد علیه دیگری ادعایی را مطرح کند آن هم در مقابل قاضی محکمه، اسیر عواطف انسانی همچون خشم، ناراحتی، ترس، اضطراب و یا خودخواهی می‌گردد.

از این رو پسندیده‌تر این است که برای جلوگیری از حالات مذکور و همچنین جلوگیری از طولانی شدن رسیدگی به پرونده، موضوع به بهترین وکیل سپرده شود.

ویژگیهای بهترین وکیل دادگستری در تهران، توسط تیم تحقیقاتی و پژوهشی سازمان حقوقی مهر به صورت کامل برای عزیزان شرح داده خواهدشد.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص بهترین وکیل دادگستری در تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

چگونه می‌توان بهترین وکیل دادگستری را در کلان شهر تهران پیدا کرد؟

وکالت چگونه شغلی است؟

جایگاه وکالت از دیدگاه تاریخ و اسلام چیست؟

مجازات توهین به وکیل چیست؟

بهترین صفات برای وکیل دادگستری چیست؟

[/stextbox]

 

بهترین وکیل دادگستری

بهترین وکیل قطعا صفاتی دارد که او را از سایرین متمایز می‌نماید. در قرآن کریم جایگاه وکیل متصف به صفات الهی می‌باشد از این روی شان نزول آیه ۳۸ سوره حج چنین است که خداوند از جایگاه ایمان آورندگان دفاع می‌کند.

در چه صورتی مهریه به زن تعلق نمی‌گیرد؟

بهترین وکیل باید بهترین امین و بهترین رازدار باشد و هرگز به موکل خود وعده‌ی تضمین نتیجه ندهد؛ چرا که شغل وکیل همانند شغل جراحی است که طبق معلومات خود بیمار را جراحی می‌کند، حال آنکه نتیجه عمل جراحی به اراده او شکل نمی‌گیرد و بسته به سایر عوامل است.

شاید در کلان شهر تهران برای شما پیش آمده باشد که از تماشای ستون‌های کاخ‌های سر به فلک کشیده دادگستری و صف‌های طولانی مراجعین دچار هراس شده باشید و زیر لب بگویید خدایا گذر مرا به دادگستری نینداز، اما با نگاهی ژرف‌تر در میان این صف‌های طولانی افرادی را می‌بینید که خالی از ترس و اضطراب و با قدرت و با صلابت آماده دفاع از حقوق یک انسان هستند. طبیبانی که با کیف چرمی در دست و نشان وکالت دادگستری بر روی جامه‌هایشان شناخته شده‌اند.

وکیل هم‌شان قاضی است و بهترین وکیل می‌تواند طبق مثل معروف، به همراه قاضی دو بال فرشته عدالت باشند.

قانونگذار نیز از شان وکیل با ضمانت اجراهای قانونی حمایت کرده و بر این اساس توهین به وکیل را مستوجب مجازات حبس دانسته است.

بهترین وکیل دادگستری در تهران

بهترین وکیل در تهران می‌تواند به شما راه پیشگیری از مسایل و مشکلات حقوقی را با مشاوره نشان دهد، یا اینکه اگر پرونده شما در محاکم در حال رسیدگی است بهترین درمان را برای مسئله حقوقی شما تجویز نماید.

امروز می‌توانید با مراجعه به سایت موسسه حقوقی مهر پارسیان با بهترین وکیل رسمی دادگستری در تهران آشنا شوید.

خدمات سازمان حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان با همراهی بهترین وکلای دادگستری در تهران

موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان با بهره‌مندی از گروه وکلای مهر که جملگی از وکلای مجرب و متخصص در در پرونده‌های حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده هستند؛ آماده ارایه انواع مشاوره‌های تخصصی حقوقی و نیز قبول وکالت شما عزیزان هستند.

جرم سرقت ادبی

مشاوره حقوقی تلفنی: همراهان عزیز گروه وکلای مهر می‌توانند در ساعات کاری موسسه با شماره‌های تلفن ثابت موسسه مهر پارسیان تماس گرفته و از مشاوره تلفنی بهره‌مند شوند.

مشاوره حقوقی حضوری: چنانجه نیاز به مشاوره حضوری و ملاقات وکیل پایه یک دادگستری موسسه حقوقی مهر پارسیان دارید حتما برای تنظیم وقت با شماره‌های تلفن ثابت تماس حاصل بفرمایید.

ضمنا برای دوستانی که در خارج از کشور حضور دارند این امکان وجود دارد که بتوانیم به صورت آنلاین از طریق واتساپ یا اسکایپ به عزیزان در پرونده‌های حقوق داخلی مشاوره حقوقی ارایه نماییم.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای هماهنگی جهت مشاوره حقوقی، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

021-88799562

021-88795408

021-88796143

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

09120067665

سازمان حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *