بهترین وکیل دادگستری چالوس

امروز با معرفی بهترین وکیل دادگستری در چالوس همراه شما هستیم.

همواره تضمین کیفیت خدمات قابل ارائه، و تنویر مسیری که برای موکل طی خواهد شد از افتخارات دفتر وکالت محمدرضا مهری می‌باشد.

اصرار همراهان گروه وکلای رسمی مهر پارسیان بر افتتاح شعبی از این موسسه در سراسر کشور، ما را بر آن داشت تا نسبت به شناسایی و معرفی همکاران وکیل دارای ویژگیهای مورد نظر مدیران موسسه اقدام نماییم.

در این نوشتار کوتاه علاوه بر پرسش و پاسخ حقوقی با محمدرضا مهری به معرفی بهترین وکیل دادگستری در چالوس خواهیم پرداخت.

نکات مهم در معرفی بهترین وکیل دادگستری در چالوس

برای جستجوی وکیل پایه یک دادگستری در چالوس چه اقدامی لازم است؟

دسترسی به نمونه لایحه حقوقی جهت ارائه به دادگاه چگونه متصور است؟

آیا پرونده طلاق توافقی در دادگاه خانواده چالوس رسیدگی می‌شود؟

پرسش و پاسخ حقوقی با محمدرضا مهری

آیا امکان ارائه نمونه لایحه جهت ابطال اجاره نامه وجود دارد؟

با سلام بله نمونه ای از لایحه در همین نوشتار جهت مطالعه عزیزان قرار داده خواهد شد.

ریاست محترم شعبه ۳۶ دادگاه حقوقی مجتمع صدر تهران

موضوع: لایحه دفاعیه پرونده کلاسه ۹۸۰۰۶۰

با سلام و احترام، در پی تعیین وقت رسیدگی پرونده کلاسه بایگانی ذکر شده، موضوع دعوای موکل … به طرفیت سرکار خانم پ به خواسته صدور حکم به ابطال اجاره نامه صوری مورخ ۲۰/۰۳/۱۳۹۶ و متمم تنظیمی در تاریخ ۲۰/۰۳/۱۳۹۷ جهت روز شنبه ۱۱/۰۳/۱۳۹۸ ساعت ۱۰ صبح مطالب زیر به استحضار حضرتعالی می‌رسد:

وکیل ابطال قراردادهای بانکی

اول: اجاره نامه تنظیمی؛ و متن متمم آن که جهت ارائه به صنف پوشاک و اخذ جواز مالکیت به نام خوانده محترم دعوا بوده، کاملا صوری است و تاکنون هیچ وجهی بابت اجاره بها به موکل پرداخت نشده است.

دوم: با توجه به اینکه رکن اصلی عقد در این قرارداد مفقود است بنابراین عقد اجاره از اساس باطل بوده و تاب اجرای مفاد آن متصور نیست.

سوم: دلیل صوری بودن اجاره علاوه بر عدم پرداخت مبالغ مندرج در اجاره نامه، شهادت شهود است که پیوست دادخواست تقدیم شده است و عنداللزوم در صورت صدور قرار استماع شهادت شهود نزد ریاست محترم دادگاه حضور پیدا خواهند نمود.

چهارم: قرینه دیگری که موضوع صوری بودن قرارداد اجاره را تقویت می‌کند، تعیین اجاره بهای بسیار پایین در قرارداد است.

ملک حدود ۶۰۰ متر مربع، با کاربری فروشگاه پوشاک در خیابان جردن تهران، به مبلغ ناچیز یک میلیون و چهارصد هزار تومان می‌باشد که در زمان تنظیم اجاره نامه صوری، بیش از بیست میلیون تومان در ماه ارزیابی شده است.

هر چند خیار غبن ساقط شده است اما غبن موجد در قرارداد اجاره مورد اشاره، غبن فاحش و افحش است و حتی از این باب هم اجاره نامه قابلیت ابطال دارد.

مهم ترین دلیل صوری بودن اجاره نامه موضوع دعوی

اقرار خوانده محترم در شعبه ۴۲ دادگاه حقوقی مجتمع صدر تهران در پرونده کلاسه ۹۷۱۲۰۳ می‌باشد.

در پرونده استنادی خواهان محترم، مدعی شراکت با موکل بوده و از دادگاه حقوقی صدور حکم به اثبات شراکت در ملک مورد بحث را تقاضا نموده است.

بنابراین ایشان نه تنها خود را مستاجر میک نمی‌داند، بلکه خود را شریک اموال موکل معرفی نموده است.

توقیف اموال در چک برگشتی

ریاست محترم دادگاه

با توجه به موارد ابرازی و همچنین عدم قصد طرفین بر اجاره ملک، تقاضای صدور حکم به ابطال اجاره نامه شماره ۷۴۷۷۱۵۰ با کد رهگیری ۲۰۷۱۰۱۰۱۰۰۲۷۸ مورخ ۲۰/۰۳/۱۳۹۶ و متمم تنظیمی در تاریخ ۲۰/۰۳/۱۳۹۷ به انضمام محکومیت خوانده محترم به پرداخت کلیه خسارات دادرسی و حق الوکاله وکیل مورد استدعاست.

منوط به نظر و امر عالیست.

با تجدید احترام محمدرضا مهری متانکلایی  – حسین رضوانی جویباری وکلای خواهان

آیا تبلیغ کالای خارجی در صدا و سیما جرم است؟

ممنوعیت تبلیغ کالاهای خارجی

تبلیغ کالاهای خارجی دارای مشابه ایرانی در صدا و سیما و مطبوعات ممنوع است.

طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده(۱۰۴) قانون مالیات‌های مستقیم ماده ۱۸ این طرح را به تصویب مجلس رسید.

که براساس آن دستگاه‌های صدر موضوع ماده (۲) این قانون و تبصره (۲) آن علاوه بر الزام به خرید کالاها و خدمات از فهرست توانمندی‌های محصولات داخلی موضوع بند (الف) ماده (۴) این قانون، در تدارک و تأمین کالاهای مصرفی، مصرفی بادوام، تجهیزات و تأسیسات غیرطرحی(پروژه‌ای) مورد نیاز خود، ملزم به خرید محصولات داخلی و کالاهای ایرانی هستند.

به موجب این مصوبه فهرست محصولات داخلی و کالاهای ایرانی سالانه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام خواهد شد.

در موارد مربوط به حوزه اختیارات وزارت جهاد کشاورزی نظر این وزارتخانه دریافت و عیناً در این فهرست اعلام می‌شود.

در ادامه ماده ۱۹ این طرح به تصویب مجلس رسید که به موجب آن به‌منظور حمایت از کالای ایرانی موضوع این قانون، تبلیغ کالاهای خارجی دارای مشابه یا نمونه کالای ایرانی در صدا و سیما، مطبوعات، تابلوهای شهری یا دیواری، وسایل حمل و نقل همگانی، اوراق چاپی، تلفن و فضای مجازی ممنوع و رسانه پخش‌کننده آگهی هر یک به جزای نقدی معادل ده ‌برابر قرارداد پخش آگهی، محکوم می‌شوند.

وکیل اخلال در نظام اقتصادی کشور

طبق تبصره ۱ این ماده تبلیغ کالاهای خارجی که بخشی از فرآیند تولید آنها در داخل کشور انجام می‌شود و مورد تأیید وزارت صنعت، معدن و تجارت باشد، مجاز است.

به موجب تبصره ۲ این ماده در تبلیغ کالاهای ایرانی و محصولات داخلی و تقویت نشان‌های تجاری (برندهای) داخلی، ماده(۸) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و آیین‌نامه مربوطه لازم‌الاجراء است

بهترین وکیل دادگستری چالوس

پس از مشاوره با محمدرضا مهری، سرپرست گروه وکلای مهر، در صورت قابلیت پذیرش پرونده، اعم از پرونده با موضوع مهاجرت و یا طرح دعوا در دادگاههای ایران، به وکلای همکار و تحت نظارت شخص ایشان ارجاع می‌شود.

کلیه پرونده ها با معرفی وکیل تضمینی انجام خواهد شد و در صورت عدم توفیق در کسب نتیجه، تمامی مبلغ حق الوکاله مسترد خواهد شد.

برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، وکیل دادگستری شمال تهران و همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی،  همه روزه از ساعت‌های ۱۹ الی۹ و پنجشنبه‌ها۱۵ الی۹ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

راه‌های ارتباطی با دفتر محمدرضا مهری

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

موبایل بهترین وکیل دادگستری چالوس

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری

۵/۵ - (۹ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *