بهترین وکیل زن ایران

بهترین وکیل زن ایران

بهترین وکیل زن ایران

 

عنوان بهترین وکیل زن ایران، قبل از اینکه جنبه عینی و واقعی داشته باشد، بیشتر عنوانی تبلیغاتی محسوب می‌شود. برای انتخاب بهترین وکیل زن ایران به عنوان وکیل در پرونده ای که با ان مواجه هستید، کافیست با مشخصات وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی آشنا باشید. یکی از راه‌های شناخت وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دقت در رزومه و تجربه وکیلی است که قصد انتخاب وی به عنوان وکیل دارید.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان از ابتدای تاسیس و با تجربه ای بالغ بر بیش از ده سال، همواره با همکاری بهترین وکیل زن ایران با سابقه قضایی، سعی در معرفی برترین وکلای زن ایران بهه جامعه حقوقی کشور داشته است.

 

ویژگیهای بهترین وکیل زن ایران

برگزاری آزمون وکالت هر ساله در کانون های وکلای دادگستری ایران انجام می‌شود. در این آزمون ها تعداد بانوان بیشتری به عنوان قبولی آزمون از آقایان موفق به کسب پروانه کارآموزی وکالت می‌شوند. پس از اخذ اسعلامهای قانونی درباره واجد شرایط بودن بانوی وکیل، دوره کارآموزی وی شروع شده و به مدت ۱۸ماه تحت نظر وکیل سرپرست، اقدام به کارآموزی و قبول وکالت در پرونده‌های ساده تری نموده و با پایان یافتن دوره کارآموزی وکالت، و پس از قبولی در آزمون شفاهی و کتبی اختبار و توفیق در کسب نمره لازم، با سوگند وکالت، موفق به دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری می‌شود.

مشاوره حقوق بانکی

 

قبول وکالت در پرونده‌های خانواده توسط وکیل زن

با توجه به ماهیت پرونده‌های خانواده که معمولا بانوان وکیل در این گونه پرونده‌ها تمایل بیشتری به مشاوره حقوقی و قبول وکالت دارند، و همچنین نوع این پرونده‌ها که عموما اسرار خصوصی خانواده افشا می‌شود، اکثر خانواده ها نیز تمایل به استخدام وکیل زن در پرونده خانواده دارند.

تجربه نیز نشان داده است که بانوان وکیل دادگستری در ایران، نسبت به آقایان توفیق بیشتری در پرونده‌های خانواده به معنی خاص داشته اند.

 

آیا قبول وکالت توسط بانوان وکیل منحصر به پرونده‌های خانواده می‌شود؟

پاسخ به سوال فوق که از محمدرضا مهری یکی از ده وکیل برتر ایران، و سرپرست گروه وکلای دادگستری مهر تهران، پرسیده شده است، به صورت واضح دلالت بر این دارد که حضور بانوان وکیل در پرونده‌های حقوقی و کیفری و همچنین پرونده‌های جرایم اقتصادی، با دقت نظر بیشتری نسبت به آقایان صورت می‌گیرد. به نظر این حقوقدان، توانایی بهترین وکیل زن ایران، در تحلیل پرونده‌های حقوقی و همچنین تنظیم قراردادهای بین‌المللی، قبول داوری در پرونده‌های بین‌المللی و شناسایی و اجرای رای داوری، باعث اثبات توان بهترین وکلای زن تهران و ایران می‌باشد.

نحوه جستجوی بهترین وکیل زن ایران

جهت استخدام بهترین وکیل زن ایران، با جستجو در موتور جستجوی گوگل و یا سایر مرورگرها، می توانید پس از بررسی سوابق و رزومه بانوان وکیل و آشنایی با ایشان از طریق مشاوره آنلاین حقوقی و یا با تعیین وقت حضوری مشاوره حقوقی، نسبت به ارزیابی و سنجش آن‌ها اقدام نموده و با سپردن پرونده خود به وکیل دادگستری با اطمینان بیشتری نسبت به احقاق حق خود اقدام فرمایید.

نمونه شکایت از پزشک

 

معرفی بهترین وکیل زن ایران

مشاوره حقوقی آنلاین با برترین وکلای خانم در ایران و تهران و همچنین بررسی رزومه وکلای همکار گروه وکلای مهر تهران، از طریق ورود به سایت موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان امکان‌پذیر است.

دریافت نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین نماد ساماندهی کسب و کار الکترونیک از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثبت رسمی موسسه حقوقی و داوری در تهران، دارا بودن پروانه وکالت پایه یک دادگستری در ایران توسط سهامداران و اعضای هیات مدیره موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان،  بیانگر اعتبار گروه وکلای مهر در پذیرش پرونده‌های حقوقی توسط برترین وکلای دادگستری ایران و با همکاری بهترین وکیل زن ایران، می‌باشد.

جهت تعیین وقت مشاوره حضوری با وکلای همکار گروه وکلای مهر، از طریق تماس با دفاتر همکار گروه وکلای مهر، اقدام فرمایید.

دپارتمان حقوقی گروه وکلای مهر تهران

۴.۴/۵ - (۷ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *